MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de site staat de voedingswaarden van de smaak naturel vermeld.

Ik heb naturel besteld. ik ga geen appels en peren vergelijken, dat zou niet eerlijk zijn.
Ik begrijp je punt en ga het doorgeven. :) Bedankt voor je feedback.
Wanneer is de Daily Vits van Now Foods weer op voorraad?
We hopen dat deze met twee weken weer voorradig is. Bij de laatste levering van Now zat helaas geen Daily Vits. We hopen dat deze bij de aanstaande levering over twee weken er wel bij zit :)
PWO van Arnold Series nu in het aanbod opgenomen, wat is er nu juist anders dat het plots wel mag?
Er is nu een Europese formule van de Iron Pump beschikbaar. We hopen deze zo snel mogelijk in ons assortiment op te kunnen nemen :)

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

2+1 GRATIS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele 2+1 gratis uitgelicht:
Amino Direct

Creapure

Slim Pasta

Chocolade Siroop 0kcal!

Dit kun je op de site zien smaak naturel:
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

Nou en daar ging ik voor IVM prijs/ kwaliteit en dan mag je ook verwachten dat je dat ook thuis krijgt. Eenmaal thuis ontvangen staat er dit op de etiket>>>
Samenstelling per 100 gram
Energie 383.4 KCAL
Eiwit 89.5 GRAM
Koolhydraten 4.1 GRAM
Vet 1 GRAM

Kwa eiwit is niet echt een probleem, maar als je in de cut zit, is elke gram koolhydraat belangrijk voor mij en het is jammer dat er op de site 0,4 gr word aangegeven en er werkelijk 4.1 gr in zit, dat is een verschil van 90,24%
Aha, maar wel beide naturel dus?
Das wel raar idd.

Laatst bewerkt:
Dat zijn de truuken van de foor om mensen te misleiden hé.

Net zoals "voor 22u besteld, morgen geleverd", is vandaag weer een valse belofte gebleken...

De Beta-Alanine van ons huismerk is reeds uitverkocht en hopen we met 1-2 weken uiterlijk weer binnen te krijgen. Je kan je altijd aanmelden op het product, dan krijg je per email een notificatie wanneer het weer voorradig komt. Volgens mij hebben we de Peanut Cookie van Matrix nog nooit voorradig gehad. Ik ga voor je navragen of we deze bestellen kunnen. Zoja, dan bestellen we hem eens mee!:)

Ralf

Ik hou het in de gaten!
Hij was in december voorradig zowel de 2.0 als 5.0 (jullie hebben zelfs de foto ervan veranderd), maar had toen net al chocola besteld.Ik hou t in de gaten.

Dat is gek, daarjuist stond hij op de site voor iets van 19,95 ipv 27,95 (prijzen kan ik me in missen)?
Het kan zijn dat mijn collega het product alvast klaar gemaakt met prijzen, plaatjes etc. Waardoor het er eerst wel stond, maar nu onzichtbaar is gemaakt :)
Dat zijn de truuken van de foor om mensen te misleiden hé.

Net zoals "voor 22u besteld, morgen geleverd", is vandaag weer een valse belofte gebleken...
Sommige producten zijn inderdaad iets hoger in de prijs. Producten varieren vaak in prijzen, dit omdat wij altijd de laagste prijs aanbieden, acties houden, weekaanbiedingen. Onze beste producten vind je daarom ook geregeld terug in de weekaanbieding. Ook oats. Volgens mij is de normale prijs waarvoor we hem in het verleden altijd verkochten 3,50 per kilo (alsnog goedkoop vergeleken met andere bedrijven). Soms ook wel 2,50, het kan dus varieren per actie. Nu houden we de standaard prijs aan met 1 gratis :)

Ralf

Btw is het normaal dat de Optimum nutrition whey met de smaak banaan een bitter smaakje heeft? Heb nog nooit zo een smerige bananensmaak gehad.

de mensen worden steeds negatiever over de body en fitshop geloof ik. Heb er zelf geen klachten over.

de mensen worden steeds negatiever over de body en fitshop geloof ik. Heb er zelf geen klachten over.
lijkt er inderdaad wel op. :(
heb zelf ook nog nooit problemen gehad.

Misschien moet iedereen die positieve ervaringen heeft die hier ook eens posten. :)

Het kan zijn dat mijn collega het product alvast klaar gemaakt met prijzen, plaatjes etc. Waardoor het er eerst wel stond, maar nu onzichtbaar is gemaakt :)

Sommige producten zijn inderdaad iets hoger in de prijs. Producten varieren vaak in prijzen, dit omdat wij altijd de laagste prijs aanbieden, acties houden, weekaanbiedingen. Onze beste producten vind je daarom ook geregeld terug in de weekaanbieding. Ook oats. Volgens mij is de normale prijs waarvoor we hem in het verleden altijd verkochten 3,50 per kilo (alsnog goedkoop vergeleken met andere bedrijven). Soms ook wel 2,50, het kan dus varieren per actie. Nu houden we de standaard prijs aan met 1 gratis :)

Ralf

Inderdaad, eerst terug duurder, en dan '1 gratis'. Voor de rest geen kritiek hoor, jullie sjoemelen het minst van al, maar het blijft een beetje misleiden. Standaardtruuken om de verkoop op te drijven, die elke internetwinkel gebruikt. Elke dag op vanalles korting, maar in werkelijkheid is daar niets van aan en is het soms zelfs nog duurder dan 3/4 van de rest van het jaar. Kan het jullie natuurlijk moeilijk kwalijk nemen aangezien al jullie concurrenten net hetzelfde doen.

2+1 gratis en dan is het nog duurder dan sommige andere tijden van het jaar. Die 'actie' is dat een 1) 'verkoopstechniek' om zelf meer winst te maken of heeft deze 2) een 'informerende functie' naar de klant toe om tot een zinnige aankoopbeslissing te komen? Ik laat het de lezer zelf beslissen.

'Voor 22u besteld, morgen geleverd,' dat heb ik ook nog nooit heb weten uitkomen. Maar ik kan er wel mee leven hoor. De levertermijn is nog steeds zeer kort, dat stoort me helemaal niet.

Kortom, ik wil zeker geen negatieve reclame maken, jullie zijn de beste in de branche, maar zoals bij alle internetwinkels, raad ik consumenten toch aan om die zogenaamde kortingen / promoties / acties, met een flinke korrel zout te nemen.

Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar is jullie zilvervliesrijstpoeder exact gelijk aan normale zilvervliesrijst die je kookt enzo? d.w.z. dat als ik een paar lepels van jullie rice powder consumeer ik hetzelfde binnen ga krijgen als wanneer ik 'normale' zilvervliesrijst eet?

---------- Toegevoegd om 03:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:01 ----------

Inderdaad, eerst terug duurder, en dan '1 gratis'. Voor de rest geen kritiek hoor, jullie sjoemelen het minst van al, maar het blijft een beetje misleiden. Standaardtruuken om de verkoop op te drijven, die elke internetwinkel gebruikt. Elke dag op vanalles korting, maar in werkelijkheid is daar niets van aan en is het soms zelfs nog duurder dan 3/4 van de rest van het jaar. Kan het jullie natuurlijk moeilijk kwalijk nemen aangezien al jullie concurrenten net hetzelfde doen.

2+1 gratis en dan is het nog duurder dan sommige andere tijden van het jaar. Die 'actie' is dat een 1) 'verkoopstechniek' om zelf meer winst te maken of heeft deze 2) een 'informerende functie' naar de klant toe om tot een zinnige aankoopbeslissing te komen? Ik laat het de lezer zelf beslissen.

'Voor 22u besteld, morgen geleverd,' dat heb ik ook nog nooit heb weten uitkomen. Maar ik kan er wel mee leven hoor. De levertermijn is nog steeds zeer kort, dat stoort me helemaal niet.

Kortom, ik wil zeker geen negatieve reclame maken, jullie zijn de beste in de branche, maar zoals bij alle internetwinkels, raad ik consumenten toch aan om die zogenaamde kortingen / promoties / acties, met een flinke korrel zout te nemen.

Oats was eerst 2,475 per kilo

S3GJvYt.png

Nu is het 2,33 per kilo.

Wat is precies het probleem (behalve dat het nu iets moeilijker is om je winkelwagen aan te vullen tot 20,- zodat je geen verzendkosten hoef te betalen)? Misschien willen ze gewoon dat je meer gaat afnemen als klant, voor mij (en denk ik voor veel anderen) geen enkel probleem want ik koop de oats toch in bulk dus ik bespaar wat centen. Oats kun je ook best lang bewaren dus zie het probleem niet zo. Win/win?

EDIT: is het mogelijk dat jullie samples kunnen geven van die nieuwe 'the berry company' producten? Mogen jullie gewoon niet losse flesjes uit de doos halen en die zo te koop zetten? Vind dit (persoonlijk) altijd een beetje belachelijk, zo ook met jullie eiwitrepen die je alleen in bulk kan kopen zonder de optie om eerst een paar samples te bestellen om te kijken wat je lekker vindt (over smaak valt immers niet te twisten) :rolleyes:. Maken jullie ook nogeens directe winst op denk ik want je kan ze voor meer verkopen per stuk dan als het een hele doos was, enige verlies dat je hebt is als mensen het niet lekker vinden en het niet meer bestellen vs. mensen die de hele doos bestellen en daarna niet meer maar dat zal ook wel meevallen omdat veel mensen niet bereid zijn een hele doos te bestellen voor exact die reden maar wel een single item. Dan heb je alsnog 1 product verkocht vs. 0 met kans op meer als ze het wel lekker vinden. Ben enorm tevreden over al wat jullie doen maar dit is toch wel een van de belachelijkere dingen IMO.

Laatst bewerkt:
Heb gisteren een bestelling geplaatst om 20:49u, maar nog geen bevestiging van verzending ontvangen..
C1553412

Hier het zelfde ik heb gisteren rond 10:07u besteld, maar ook nog geen bevestiging van verzending ontvangen. Normaal wel. C1549750

Heb gisteren een bestelling geplaatst om 20:49u, maar nog geen bevestiging van verzending ontvangen..
C1553412

zelfde hier, was om 19:20 geplaatst de order wel bevestiging ontvangen van bestelling maar neit van de verzending. kan ik hem vanmiddag verwachten?

C1552716

het is heel simpel: je hoeft het niet te kopen, niemand dwingt je volgens mij? wees blij als er überhaupt eens iets goedkoper is dan normaal

Bij de laatste levering was de 2 x Naturel Notenpasta (Body & Fit Superfoods) vergeten.

Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen ?

Order Nr. C1481832

C1553412
Je pakketje is helaas een dag vertraagd, ons excuses hiervoor. Het pakket zal morgen aangeboden worden.
Hier het zelfde ik heb gisteren rond 10:07u besteld, maar ook nog geen bevestiging van verzending ontvangen. Normaal wel. C1549750
Ik stuur je even een privébericht, pakken we voor je op!
zelfde hier, was om 19:20 geplaatst de order wel bevestiging ontvangen van bestelling maar neit van de verzending. kan ik hem vanmiddag verwachten?

C1552716
Jouw pakket zal vandaag door ons verzonden worden, je kan er morgen op rekenen! :)
Bij de laatste levering was de 2 x Naturel Notenpasta (Body & Fit Superfoods) vergeten.

Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen ?

Order Nr. C1481832
Ik stuur je even een PM :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven