Inderdaad, eerst terug duurder, en dan '1 gratis'. Voor de rest geen kritiek hoor, jullie sjoemelen het minst van al, maar het blijft een beetje misleiden. Standaardtruuken om de verkoop op te drijven, die elke internetwinkel gebruikt. Elke dag op vanalles korting, maar in werkelijkheid is daar niets van aan en is het soms zelfs nog duurder dan 3/4 van de rest van het jaar. Kan het jullie natuurlijk moeilijk kwalijk nemen aangezien al jullie concurrenten net hetzelfde doen.
2+1 gratis en dan is het nog duurder dan sommige andere tijden van het jaar. Die 'actie' is dat een 1) 'verkoopstechniek' om zelf meer winst te maken of heeft deze 2) een 'informerende functie' naar de klant toe om tot een zinnige aankoopbeslissing te komen? Ik laat het de lezer zelf beslissen.
'Voor 22u besteld, morgen geleverd,' dat heb ik ook nog nooit heb weten uitkomen. Maar ik kan er wel mee leven hoor. De levertermijn is nog steeds zeer kort, dat stoort me helemaal niet.
Kortom, ik wil zeker geen negatieve reclame maken, jullie zijn de beste in de branche, maar zoals bij alle internetwinkels, raad ik consumenten toch aan om die zogenaamde kortingen / promoties / acties, met een flinke korrel zout te nemen.