XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je kan bevestigen dat deze er niet inzitten?
Soy proteine isolate
Sodium caseinate
whey protein hydrolysate
whey protein concentrate
whey protein isolate
sucralose
Acesulfame potassium (acesulfame K)
Aspartaam

Kwestie dat'k binnekort niet die bestel en er op de verpakking zelf wel wat van op staat :D

Hoelang is pure dextrose en pure Rice powder te bewaren? Koop liever meteen voor een paar maanden.

Pakket is kwijt geraakt en heb nu al 8 mails gestuurd enige wat ik terug krijg is dat jullie het zo extreme druk hebben.

Maar als ik wil betalen kan het gelijk wtf is dat ????????

Net weer even voorraadje besteld.
Zorgen jullie ervoor dat het schepje dit keer wel in de mass perfection zit?
Want vorige keer werd hier gezegd: goed zoeken hij zit er echt in. Maar met de bodem in zicht is er nog geen schepje gevonden :p

C1549526

Meteen ook nog even 2 potten pindakaas mee besteld, wat is die lekker zeg! Heb zelfs mijn niet pindakaas etende vriend eraan gekregen :D

Hey B&F, aangezien jullie nu ook in voedingswaren investeren, leek het mij handig om een goed BB product aan te raden voor jullie online shop, namelijk: Kikkererwtenmeel! Het zit niet alleen bomvol eiwitten (20gr eiwit per 100gr), maar ook goede vetten en complexe carbs.

Je kan er een soort papje van maken en het net zo makkelijk als bv. havermout opeten! Het is ook nog eens smakelijk, ideaal dus voor ontbijt! Hoop dat jullie dit willen overwegen, aangezien ik dit nu iedere ochtend eet.

En je kan bevestigen dat deze er niet inzitten?
Soy proteine isolate
Sodium caseinate
whey protein hydrolysate
whey protein concentrate
whey protein isolate
sucralose
Acesulfame potassium (acesulfame K)
Aspartaam

Kwestie dat'k binnekort niet die bestel en er op de verpakking zelf wel wat van op staat :D
Wat is jouw vraag precies. Wat kan ik bevestigen waar het NIET in zit? Je wil een eiwitproduct zonder whey, soja eiwitten en smaak/zoetstoffen?
Hoelang is pure dextrose en pure Rice powder te bewaren? Koop liever meteen voor een paar maanden.
Je kan het gebruiken tot einde THT. Dit zal ongv. 2 jaar zijn. Na openen van de verpakking raad ik aan om het wel binnen 1-2 maand op te maken. Echter zijn de verpakkingen per kilo verpakt en vacuüm.
Pakket is kwijt geraakt en heb nu al 8 mails gestuurd enige wat ik terug krijg is dat jullie het zo extreme druk hebben.

Maar als ik wil betalen kan het gelijk wtf is dat ????????
Dat is inderdaad vervelend. Het duurt ongeveer 2-3 dagen voordat je een reactie op je mail krijgt. Ik wil je natuurlijk ook graag verder helpen. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan ga ik direct kijken wat je ons gemaild hebt.
Net weer even voorraadje besteld.
Zorgen jullie ervoor dat het schepje dit keer wel in de mass perfection zit?
Want vorige keer werd hier gezegd: goed zoeken hij zit er echt in. Maar met de bodem in zicht is er nog geen schepje gevonden :p

C1549526

Meteen ook nog even 2 potten pindakaas mee besteld, wat is die lekker zeg! Heb zelfs mijn niet pindakaas etende vriend eraan gekregen :D
Bedankt voor je bestelling en gaan we netjes verwerken. Morgen in huis! :) Ik reken erop dat er dit keer wel een maatschep in zit :)
Hey B&F, aangezien jullie nu ook in voedingswaren investeren, leek het mij handig om een goed BB product aan te raden voor jullie online shop, namelijk: Kikkererwtenmeel! Het zit niet alleen bomvol eiwitten (20gr eiwit per 100gr), maar ook goede vetten en complexe carbs.

Je kan er een soort papje van maken en het net zo makkelijk als bv. havermout opeten! Het is ook nog eens smakelijk, ideaal dus voor ontbijt! Hoop dat jullie dit willen overwegen, aangezien ik dit nu iedere ochtend eet.
Bedankt voor je feedback. Ik vind het een leuke toevoeging en zal het aan onze afdeling inkoop doorgeven :)

Ralf

Goedemorgen,

Is er een leverdatum voor het huismerk beta alanine?
Overigens van de Syntrax familie de smaak peanut cookie van Matrix?

Goedemorgen,

Is er een leverdatum voor het huismerk beta alanine?
Overigens van de Syntrax familie de smaak peanut cookie van Matrix?
De Beta-Alanine van ons huismerk is reeds uitverkocht en hopen we met 1-2 weken uiterlijk weer binnen te krijgen. Je kan je altijd aanmelden op het product, dan krijg je per email een notificatie wanneer het weer voorradig komt. Volgens mij hebben we de Peanut Cookie van Matrix nog nooit voorradig gehad. Ik ga voor je navragen of we deze bestellen kunnen. Zoja, dan bestellen we hem eens mee!:)

Ralf

1 van de doosjes quinoa is kapot gegaan :( pm verstuurd!

EDIT:
Nieuw doosje quinoa wordt opgestuurd, super service!

Laatst bewerkt:
Ik heb isolaat perfection besteld alleen het gekke is dat er andere voedingswaarden erop staan dan op de site bij body en fitshop, want op de site lijkt ie beter.

is dit geen misleiding?

Wat is het verschil tussen de Pefection bar en de Smart bar?..

Thanks

Ik heb isolaat perfection besteld alleen het gekke is dat er andere voedingswaarden erop staan dan op de site bij body en fitshop, want op de site lijkt ie beter.

is dit geen misleiding?
Op de site staat de voedingswaarden van de smaak naturel vermeld.
Wat is het verschil tussen de Pefection bar en de Smart bar?..

Thanks
Het is in principe grotendeels een gelijkwaardig product, echter pak je met de Smart Bar minder calorieën waardoor het perfect in een afslankdieet past :)

Ralf

is dit geen misleiding?

Hoeveel eiwit zit er in de smaak die jij hebt, ben wel benieuwd

Wanneer is de Daily Vits van Now Foods weer op voorraad?

PWO van Arnold Series nu in het aanbod opgenomen, wat is er nu juist anders dat het plots wel mag?

Hoeveel eiwit zit er in de smaak die jij hebt, ben wel benieuwd

Dit kun je op de site zien smaak naturel:
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

Nou en daar ging ik voor IVM prijs/ kwaliteit en dan mag je ook verwachten dat je dat ook thuis krijgt. Eenmaal thuis ontvangen staat er dit op de etiket>>>
Samenstelling per 100 gram
Energie 383.4 KCAL
Eiwit 89.5 GRAM
Koolhydraten 4.1 GRAM
Vet 1 GRAM

Kwa eiwit is niet echt een probleem, maar als je in de cut zit, is elke gram koolhydraat belangrijk voor mij en het is jammer dat er op de site 0,4 gr word aangegeven en er werkelijk 4.1 gr in zit, dat is een verschil van 90,24%

Dit kun je op de site zien smaak naturel:
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

Nou en daar ging ik voor IVM prijs/ kwaliteit en dan mag je ook verwachten dat je dat ook thuis krijgt. Eenmaal thuis ontvangen staat er dit op de etiket>>>
Samenstelling per 100 gram
Energie 383.4 KCAL
Eiwit 89.5 GRAM
Koolhydraten 4.1 GRAM
Vet 1 GRAM

Kwa eiwit is niet echt een probleem, maar als je in de cut zit, is elke gram koolhydraat belangrijk voor mij en het is jammer dat er op de site 0,4 gr word aangegeven en er werkelijk 4.1 gr in zit, dat is een verschil van 90,24%

Doe ff normaal man, die 4 kh :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dat zijn de voedingswaarde van de naturel versie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven