Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de verhouding whey/caseine in de perfect protein?

Ordernummer: C1552803

Gister order geplaatst. Heb alleen geen mailtje ontvangen dat het verstuurd is..

Kunnen jullie er even naar kijken?

enig idee wanneer de perfection bar cocos er weer is?

:thumbs:
Wat is de verhouding whey/caseine in de perfect protein?
Het staat in de tekst :D Maar de verhouding Whey/Casein is 80/20 :)
Ordernummer: C1552803

Gister order geplaatst. Heb alleen geen mailtje ontvangen dat het verstuurd is..

Kunnen jullie er even naar kijken?
Pakketje is goed bij ons aangekomen en wordt reeds verwerkt. Je kan er morgen op rekenen!

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

enig idee wanneer de perfection bar cocos er weer is?
Begin maart zal de Perfection Bar Coconut weer terug komen. Je kan ook eens de Smart Bar Coconut nemen, deze is ook erg erg lekker!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik belde met body en fitshop, en kreeg een vrouwelijke collega aan de lijn die niet echt overtuigend overkwam, maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dus vandaar nogmaals mijn vraag.

Ik heb
- A-HD van BPI Sports
- Solid van BPI Sports
- RPM en DRIVE Big Stack
- Agmatine van het huismerk
- Build-HD BPI Sports
- Leucine Pure van huismerk

Besteld bij jullie ( thanks voor de snelle bezorging/ service ) alleen kan ik al deze producten samen gebruiken als ik me aan de voorgeschreven dosering hou of moet ik bepaalde supplementen niet samen gebruiken omdat je dan klachten kan krijgen of slecht voor je gezondheid is.

alvast bedankt bodyenfitshop

Ik belde met body en fitshop, en kreeg een vrouwelijke collega aan de lijn die niet echt overtuigend overkwam, maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dus vandaar nogmaals mijn vraag.

Ik heb
- A-HD van BPI Sports
- Solid van BPI Sports
- RPM en DRIVE Big Stack
- Build-HD BPI Sports

Besteld bij jullie ( thanks voor de snelle bezorging/ service ) alleen kan ik al deze producten samen gebruiken als ik me aan de voorgeschreven dosering hou of moet ik bepaalde supplementen niet samen gebruiken omdat je dan klachten kan krijgen of slecht voor je gezondheid is.

je weet niet wat je besteld?

Even een positief berichtje, mijn bestelling klopte dus niet maar dit is keurig opgelost! Kreeg zelfs nog een ganze doos van de nieuwe bars! (kokosnoot) ga het vanavond eens proberen hartelijk bedankt!

(positieve dingen mogen ook gezegd worden!)

Bij mij gaat het ook altijd goed, behalve nu. Echter om positief te zijn, ze maken het altijd weer goed. En ze lossen het goed op. Ze zullen het wel druk hebben ;)

Hebben jullie het ontzettend druk de laatste tijd?

De laatste 2 bestellingen beide rond 20u besteld en betaald via PayPal en pas 2 dagen later in huis gekregen.

(Gisteren besteld om 20u15u met PayPal en nu pas verzendingsmails gekregen)

de whey van body&fitshop is een beetje plakkerig en de "gratis" bidon is 1x gevallen van een bankje met de zuigknop op de grond en gelijk kapot.. beetje jammer!

miss kan je het ook uitleggen aangezien ik weinig tot geen ervaring heb.
nu ik dit toch al heb besteld, wat kan ik het beste doen?

oke ik dacht aan je stats te zien dat je wel ervaring had :P maar ik wil je best mijn mening geven hoor zal even kijken:

interessante sups, ben met de meeste niet echt bekend en gebruik zelf geen test boosters.
in ieder geval, rpm en drive zijn volgens mij een soort pre work out net als build HD en ik vind rpm en drive nogal duur maar dat is mijn mening. leucine is een essentieel aminozuur maar als je het mij vraagt hoef je dat echt niet apart te nemen en gewoon whey nemen (zit het ook in). agmatine is puur voor de pomp zou je voor je training kunnen nemen, heb ik zelf ook werkt prima. volgens BPI zijn die dingen allemaal goed met elkaar te combineren dus zou het moeten kunnen ja, ik heb het zelf nooit geprobeerd (miss maar eens doen) en geloof niet echt wat er staat 'het heeft wel de werking van sommige steroide'. Als het te mooi is om te geloven is het vaak ook letter te mooi en is het dus niet zo. Dit is wat ik vind en er zullen ongetwijfeld andere meningen over zijn. ik denk dus niet dat het nodig is om rpm, drive en build HD te nemen.

EDIT: is het mogelijk dat jullie samples kunnen geven van die nieuwe 'the berry company' producten? Mogen jullie gewoon niet losse flesjes uit de doos halen en die zo te koop zetten? Vind dit (persoonlijk) altijd een beetje belachelijk, zo ook met jullie eiwitrepen die je alleen in bulk kan kopen zonder de optie om eerst een paar samples te bestellen om te kijken wat je lekker vindt (over smaak valt immers niet te twisten) :rolleyes:. Maken jullie ook nogeens directe winst op denk ik want je kan ze voor meer verkopen per stuk dan als het een hele doos was, enige verlies dat je hebt is als mensen het niet lekker vinden en het niet meer bestellen vs. mensen die de hele doos bestellen en daarna niet meer maar dat zal ook wel meevallen omdat veel mensen niet bereid zijn een hele doos te bestellen voor exact die reden maar wel een single item. Dan heb je alsnog 1 product verkocht vs. 0 met kans op meer als ze het wel lekker vinden. Ben enorm tevreden over al wat jullie doen maar dit is toch wel een van de belachelijkere dingen IMO.

Kunnen jullie hier feedback over geven?

Sorry, gemist. Het kan zijn inderdaad dat deze heel anders smaakt. De Gold Whey is Amerikaans en smaakt vaak iets bitterder. Heel anders dan de Europese smaken :)

Ik heb
- A-HD van BPI Sports
- Solid van BPI Sports
- RPM en DRIVE Big Stack
- Build-HD BPI Sports

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling. We zijn druk bezig ons team uit te breiden en de juiste mensen moeten alleen nog op de juiste plek. Dat gaat zeker goed komen :thumbs: In principe kun je alles met elkaar combineren, maar persoonlijk vind ik het overkill. Ik zou het aanraden om bijv. 2 series van 4 weken ervan te maken. Bijv. A-HD, Solid, Agmatine en Leucine te combineren en bijv. Drive, RPM, Build-HD, Agmatine en leucine Pure.
Bij mij gaat het ook altijd goed, behalve nu. Echter om positief te zijn, ze maken het altijd weer goed. En ze lossen het goed op. Ze zullen het wel druk hebben ;)
Graag gedaan, jij ook bedankt natuurlijk! :thumbs:
Hebben jullie het ontzettend druk de laatste tijd?

De laatste 2 bestellingen beide rond 20u besteld en betaald via PayPal en pas 2 dagen later in huis gekregen.

(Gisteren besteld om 20u15u met PayPal en nu pas verzendingsmails gekregen)
Dat klopt inderdaad. Het is laatste tijd drukker waardoor pakketten iets langer duren. Ons excuses hiervoor.
de whey van body&fitshop is een beetje plakkerig en de "gratis" bidon is 1x gevallen van een bankje met de zuigknop op de grond en gelijk kapot.. beetje jammer!
Bedankt voor je feedback. Dat moet vast een slechte batch zijn. Stuur me jouw ordernummer even in een privébericht met dit probleem. Dan maak ik er een oplossing van ;)

Ralf

Wordt Order: C1554987 vandaag verzonden?

Hallo, order 1543846, vorige week besteld en met Paypal betaald, levering via kiala,
Is deze bij jullie vertrokken?
Heb nog steeds niks gehoord?
Alvast bedankt

Wordt Order: C1554987 vandaag verzonden?
Ik heb het voor je nagevraagd en je kan erop rekenen dat het vandaag nog weggaat. :)
Hallo, order 1543846, vorige week besteld en met Paypal betaald, levering via kiala,
Is deze bij jullie vertrokken?
Heb nog steeds niks gehoord?
Alvast bedankt
Het pakket is reeds vertrokken. We rekenen erop dat het eind deze week voor je klaar ligt.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven