FortiusFitness
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 61
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het staat in de tekstWat is de verhouding whey/caseine in de perfect protein?
Maar de verhouding Whey/Casein is 80/20 
Pakketje is goed bij ons aangekomen en wordt reeds verwerkt. Je kan er morgen op rekenen!Ordernummer: C1552803
Gister order geplaatst. Heb alleen geen mailtje ontvangen dat het verstuurd is..
Kunnen jullie er even naar kijken?
Begin maart zal de Perfection Bar Coconut weer terug komen. Je kan ook eens de Smart Bar Coconut nemen, deze is ook erg erg lekker!enig idee wanneer de perfection bar cocos er weer is?
Nog een keer danBtw is het normaal dat de Optimum nutrition whey met de smaak banaan een bitter smaakje heeft? Heb nog nooit zo een smerige bananensmaaknogm gehad.
Ik belde met body en fitshop, en kreeg een vrouwelijke collega aan de lijn die niet echt overtuigend overkwam, maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dus vandaar nogmaals mijn vraag.
Ik heb
- A-HD van BPI Sports
- Solid van BPI Sports
- RPM en DRIVE Big Stack
- Agmatine van het huismerk
- Build-HD BPI Sports
- Leucine Pure van huismerk
Besteld bij jullie ( thanks voor de snelle bezorging/ service ) alleen kan ik al deze producten samen gebruiken als ik me aan de voorgeschreven dosering hou of moet ik bepaalde supplementen niet samen gebruiken omdat je dan klachten kan krijgen of slecht voor je gezondheid is.
alvast bedankt bodyenfitshop
+1
miss kan je het ook uitleggen aangezien ik weinig tot geen ervaring heb.
nu ik dit toch al heb besteld, wat kan ik het beste doen?
maar ik wil je best mijn mening geven hoor zal even kijken:EDIT: is het mogelijk dat jullie samples kunnen geven van die nieuwe 'the berry company' producten? Mogen jullie gewoon niet losse flesjes uit de doos halen en die zo te koop zetten? Vind dit (persoonlijk) altijd een beetje belachelijk, zo ook met jullie eiwitrepen die je alleen in bulk kan kopen zonder de optie om eerst een paar samples te bestellen om te kijken wat je lekker vindt (over smaak valt immers niet te twisten). Maken jullie ook nogeens directe winst op denk ik want je kan ze voor meer verkopen per stuk dan als het een hele doos was, enige verlies dat je hebt is als mensen het niet lekker vinden en het niet meer bestellen vs. mensen die de hele doos bestellen en daarna niet meer maar dat zal ook wel meevallen omdat veel mensen niet bereid zijn een hele doos te bestellen voor exact die reden maar wel een single item. Dan heb je alsnog 1 product verkocht vs. 0 met kans op meer als ze het wel lekker vinden. Ben enorm tevreden over al wat jullie doen maar dit is toch wel een van de belachelijkere dingen IMO.
Sorry, gemist. Het kan zijn inderdaad dat deze heel anders smaakt. De Gold Whey is Amerikaans en smaakt vaak iets bitterder. Heel anders dan de Europese smaken

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling. We zijn druk bezig ons team uit te breiden en de juiste mensen moeten alleen nog op de juiste plek. Dat gaat zeker goed komenIk belde met body en fitshop, en kreeg een vrouwelijke collega aan de lijn die niet echt overtuigend overkwam, maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen dus vandaar nogmaals mijn vraag.
Ik heb
- A-HD van BPI Sports
- Solid van BPI Sports
- RPM en DRIVE Big Stack
- Agmatine van het huismerk
- Build-HD BPI Sports
- Leucine Pure van huismerk
Besteld bij jullie ( thanks voor de snelle bezorging/ service ) alleen kan ik al deze producten samen gebruiken als ik me aan de voorgeschreven dosering hou of moet ik bepaalde supplementen niet samen gebruiken omdat je dan klachten kan krijgen of slecht voor je gezondheid is.
alvast bedankt bodyenfitshop
Graag gedaan, jij ook bedankt natuurlijk!Bij mij gaat het ook altijd goed, behalve nu. Echter om positief te zijn, ze maken het altijd weer goed. En ze lossen het goed op. Ze zullen het wel druk hebben![]()
Dat klopt inderdaad. Het is laatste tijd drukker waardoor pakketten iets langer duren. Ons excuses hiervoor.Hebben jullie het ontzettend druk de laatste tijd?
De laatste 2 bestellingen beide rond 20u besteld en betaald via PayPal en pas 2 dagen later in huis gekregen.
(Gisteren besteld om 20u15u met PayPal en nu pas verzendingsmails gekregen)
Bedankt voor je feedback. Dat moet vast een slechte batch zijn. Stuur me jouw ordernummer even in een privébericht met dit probleem. Dan maak ik er een oplossing vande whey van body&fitshop is een beetje plakkerig en de "gratis" bidon is 1x gevallen van een bankje met de zuigknop op de grond en gelijk kapot.. beetje jammer!

Ik heb het voor je nagevraagd en je kan erop rekenen dat het vandaag nog weggaat.

Het pakket is reeds vertrokken. We rekenen erop dat het eind deze week voor je klaar ligt.Hallo, order 1543846, vorige week besteld en met Paypal betaald, levering via kiala,
Is deze bij jullie vertrokken?
Heb nog steeds niks gehoord?
Alvast bedankt
Ik heb het voor je nagevraagd en je kan erop rekenen dat het vandaag nog weggaat.
Het pakket is reeds vertrokken. We rekenen erop dat het eind deze week voor je klaar ligt.
Ralf