Nee hoor, alles heeft een goede THT en zijn vaak nieuwe producten. Zoals de multis, creatine etc hebben we allemaal net weer binnen.Goede timing !
Is dat trouwens spul dat bijna over de datum is ? (niet dat ik me daar vreselijk druk over maak... t'is creatine, ik verwacht er niet snel schimmel op of dat het spontaan omzet in creatinine in het potje)
Dus ruimschoots voorradig met goede THT 
Ons excuses hiervoor. Het pakket is helaas vertraagd, waardoor het een dag later bezorgd wordt.Gisteren bestellen geplaatst onder ordernummer C1556919. Dit was voor 18:00. Maar krijg via de track and trace te zien dat het pakket pas morgen binnenkomt?
Nee, we hebben geen specifiek product. In multi's die uit de VS komen zit af en toe wel eens "copper". Maar dat is geen specifiek koper-supplement.Hebben jullie een koper supplement in het assortiment? Of
Product waar het in een redelijke dosering (paar mg) in zit. Heb het via de zoekfunctie niet kunnen vinden, maar misschien is het er wel.
Ons excuses hiervoor. Het pakket is inderdaad een dag vertraagd en zal morgen bij je aankomen. Ons excuses hiervoor.Wat is de reden van de vertraging bij Bodyenfitshop?
Normaal is het voor 22.00 bestellen en volgende dag in huis... Nu nog eens niet verzonden...
Ordernummer: C1555691
Ik zorg dat een nieuwe onderweg gaat! Krijg je een goede verpakking van mij!mijn bestelling met ordernummer C1552096 is net toegekomen
bij de bestelling zit:
ultra fine oats 6x
notepasta
pindapasta
pure cacao poeder body en fit superfoods 250gr
nu bij het laatste product is de pot kapot en alles zit onder de cacao de hele doos!!
hoe kunnen we dit oplossen?
Ralf
---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------
2+1 GRATIS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele 2+1 gratis uitgelicht:
Amino Direct
Creapure
Slim Pasta
Chocolade Siroop 0kcal!

weetje hoe lang dat duurt om voor elke bestelling de specifieke sample smaak te gaan zoeken, gaat nie gebeuren.

)