XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede timing !

Is dat trouwens spul dat bijna over de datum is ? (niet dat ik me daar vreselijk druk over maak... t'is creatine, ik verwacht er niet snel schimmel op of dat het spontaan omzet in creatinine in het potje)
Nee hoor, alles heeft een goede THT en zijn vaak nieuwe producten. Zoals de multis, creatine etc hebben we allemaal net weer binnen. :) Dus ruimschoots voorradig met goede THT :)
Gisteren bestellen geplaatst onder ordernummer C1556919. Dit was voor 18:00. Maar krijg via de track and trace te zien dat het pakket pas morgen binnenkomt?
Ons excuses hiervoor. Het pakket is helaas vertraagd, waardoor het een dag later bezorgd wordt.
Hebben jullie een koper supplement in het assortiment? Of
Product waar het in een redelijke dosering (paar mg) in zit. Heb het via de zoekfunctie niet kunnen vinden, maar misschien is het er wel.
Nee, we hebben geen specifiek product. In multi's die uit de VS komen zit af en toe wel eens "copper". Maar dat is geen specifiek koper-supplement.
Wat is de reden van de vertraging bij Bodyenfitshop?

Normaal is het voor 22.00 bestellen en volgende dag in huis... Nu nog eens niet verzonden...

Ordernummer: C1555691
Ons excuses hiervoor. Het pakket is inderdaad een dag vertraagd en zal morgen bij je aankomen. Ons excuses hiervoor.
mijn bestelling met ordernummer C1552096 is net toegekomen
bij de bestelling zit:

ultra fine oats 6x
notepasta
pindapasta
pure cacao poeder body en fit superfoods 250gr

nu bij het laatste product is de pot kapot en alles zit onder de cacao de hele doos!!

hoe kunnen we dit oplossen?
Ik zorg dat een nieuwe onderweg gaat! Krijg je een goede verpakking van mij!

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

2+1 GRATIS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele 2+1 gratis uitgelicht:
Amino Direct

Creapure

Slim Pasta

Chocolade Siroop 0kcal!

Net de bestelling binnen, 15 zakken pure rice powder en 3x 2+1 gratis dextrose, 9 zakken dus.
Alles zat er netjes in, met shakebeker en met gratis whey isolaat zakje. Alleen die whey isolaat is meteen in container in gepleurd, want white chocolate..

Zou het mogelijk zijn in de toekomst de optie om een smaak te kiezen mogelijk te maken? Het is natuurlijk gratis, maar toch jammer.

Verder top service weer, nog nooit problemen gehad met jullie. Pakje bezorger vroeg of ik voor 30kg eiwitten had gekocht..

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Pindakaas van jullie bevalt goed, prijs-kwaliteit ook prima vergeleken met de natuurwinkel hier. In de toekomst misschien een crunchy variant?

Zou het mogelijk zijn in de toekomst de optie om een smaak te kiezen mogelijk te maken? Het is natuurlijk gratis, maar toch jammer.

:roflol: weetje hoe lang dat duurt om voor elke bestelling de specifieke sample smaak te gaan zoeken, gaat nie gebeuren.

Hey Ralf!Vraagje:
Ik ben nu begonnen met Dominate van Dedicated Nutrition en daarvan neem je smorgens bij opstaan en savonds voor het slapen gaan 3 caps.
Nu heb ik ook ZMA en die moet je ook voor het slapen gaan innemen,kan ik die gewoon samen innemen dan of is dat niet bevorderlijk voor de werking?
Of is de combi met ZMA geen goede voor deze?

Vandaag pakketje binnen met een doosje smart bars kokos.
Gelijk eentje geprobeerd en baal ervan dat ik maar 1 doosje heb bestelt :(

Ze zijn erg lekker !!

Top, graag gedaan hoor. Zoals goede service bedoeld is niet waar!

Ralf

begin me daar toch sterk vragen bij te stellen eerlijk gezegd... en jammer genoeg

blijkbaar is het zinvoller om klachten publiekelijk online te gooien dan die via pb te sturen, aangezien je daar gewoon aan het lijntje gehouden wordt (ondertussen al 2,5 weken zelfs)

.

Laatst bewerkt:
C1558518
C1558499
allebei een dag te laat...???

net als de vorige 3 bestellingen (C1516516, C1516422 en C1478934) die allemaal 1 dag vertraging hadden.
het begint nu wel een beetje irritant te worden:mad:
meer in de richting ''voor 22:00 besteld, over 2 dagen misschien in huis''

verder mag er ook wel is een optie komen om boven de 60 euro 2 zakjes of 2 bekers als kado te kiezen.
nu maak ik er altijd gewoon 2 bestellingen van, wat voor mij een stuk minder moeite kost als voor jullie.
(ja ik spaar shakebekers...:D)

wanneer komt hemavol terug? Wat is een goed en vooral niet duur alternatief? maw pre workout zonder caffeine

begin me daar toch sterk vragen bij te stellen eerlijk gezegd... en jammer genoeg

blijkbaar is het zinvoller om klachten publiekelijk online te gooien dan die via pb te sturen, aangezien je daar gewoon aan het lijntje gehouden wordt (ondertussen al 2,5 weken zelfs)

Heb laatst hetzelfde probleem gehad met de klantenservice van body&fit via mail. Bestel daarom mijn producten voortaan bij een andere webshop :rolleyes:

C1558518
C1558499

net als de vorige 3 bestellingen (C1516516, C1516422 en C1478934) die allemaal 1 dag vertraging hadden.

verder mag er ook wel is een optie komen om boven de 60 euro 2 zakjes of 2 bekers als kado te kiezen.
nu maak ik er altijd gewoon 2 bestellingen van, wat voor mij een stuk minder moeite kost als voor jullie.

Dacht dat ik de enige was die ze verzamelde! Wel een slim idee om de bestelling op te delen ga ik onthouden.

Net de bestelling binnen, 15 zakken pure rice powder en 3x 2+1 gratis dextrose, 9 zakken dus.
Alles zat er netjes in, met shakebeker en met gratis whey isolaat zakje. Alleen die whey isolaat is meteen in container in gepleurd, want white chocolate..

Verder top service weer, nog nooit problemen gehad met jullie. Pakje bezorger vroeg of ik voor 30kg eiwitten had gekocht..

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Pindakaas van jullie bevalt goed, prijs-kwaliteit ook prima vergeleken met de natuurwinkel hier. In de toekomst misschien een crunchy variant?
Bedankt voor je bestelling en natuurlijk graag gedaan :) Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, maar vind hem zelf erg lekker :)
Hey Ralf!Vraagje:
Ik ben nu begonnen met Dominate van Dedicated Nutrition en daarvan neem je smorgens bij opstaan en savonds voor het slapen gaan 3 caps.
Nu heb ik ook ZMA en die moet je ook voor het slapen gaan innemen,kan ik die gewoon samen innemen dan of is dat niet bevorderlijk voor de werking?
Of is de combi met ZMA geen goede voor deze?
Je kan dat prima met ZMA combineren voor het slapen gaan hoor. ZMA zal ook een positieve invloed hebben op je testosteron.
Vandaag pakketje binnen met een doosje smart bars kokos.
Gelijk eentje geprobeerd en baal ervan dat ik maar 1 doosje heb bestelt :(

Ze zijn erg lekker !!
Dankje! De Smart Bars zijn erg lekker he! :meal:

Netjes geleverd vandaag zoals beloofd! Top!

C1558518
C1558499

Helaas kan het inderdaad voorkomen dat het pakket een dag later aankomt dan je van ons gewend bent. Ons excuses hiervoor. Wat betreft de cadeaus daar wordt aan gewerkt. Binnenkort komt er een update waarin dit meegenomen wordt.
wanneer komt hemavol terug? Wat is een goed en vooral niet duur alternatief? maw pre workout zonder caffeine
De Hemavol komt komende periode helaas niet terug. Wellicht is Vaso Grow, Agmatine oid een leuk product voor de pomp?
Heb laatst hetzelfde probleem gehad met de klantenservice van body&fit via mail. Bestel daarom mijn producten voortaan bij een andere webshop :rolleyes:
Spijtig om te horen, maar we staan altijd klaar voor je klaar hier :) Mocht je een leuke deal bij ons tegen komen, stuur me gerust een berichtje. Maak ik er een leuk pakketje van!
Welke stats wilde je graag weten? :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Wil je jouw laatste bericht even opnieuw sturen? Ik zorg dan dat je vanavond nog een oplossing krijgt! :)

Ralf

Heb een PM gestuurd.

heb mijn PM's nogmaals verstuurd

*edit*
menen sommigen dat hier echt serieus dat ze hun bestellingen opsplitsen, puur voor een extra sample (en shakebeker)...? ???

110 kg bench
180 kg squat
220 kg deadlift

miss handig als je het kopje ingrediënten bekijkt....:rolleyes:
Mooie stats! :) Ik heb hier de EKV-verhoudingen van The System (alle drie producten): http://tinypic.com/view.php?pic=wm1rms&s=8
Top, pak ik nu op! :)
heb mijn PM's nogmaals verstuurd

*edit*
menen sommigen dat hier echt serieus dat ze hun bestellingen opsplitsen, puur voor een extra sample (en shakebeker)...? ???
We zien het inderdaad vaker voorbij komen :) Als klanten dat graag extra willen, begrijpen we dat :) We hebben onlangs een nieuw systeem en zijn ook van plan dit soort dingen op te vangen. Zodat alles in één order gestopt kan worden. Dat scheelt in ieder geval weer verzendkosten :) Wat betreft jouw PM, top, ga ik nu oppakken en oplossen. Beloofd is beloofd:cool:

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

2+1 GRATIS!
Enkele 2+1 gratis uitgelicht:
Amino Direct

Creapure

Slim Pasta

Chocolade Siroop 0kcal!

Status