MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je iets voor de pomp zoekt, raad ik je Agmatine en Citruline malaat aan. Zijn ook de bestanddelen in Hemavol dat zorgt voor de pomp.
Nehh, heb agmatine al los. Het ging me meer om het uithoudingsvermogen dat je van hemavol krijgt. Vandaar iets met beta alanine...

• Like
Waarderingen: FTIO
pot pure cacao poeder is net aangekomen! bedankt voor de snelle rechtzetting! :)

Ben wel geïnteresseerd in ashwagandha vanwege mijn hoge cortisol ( ben daardoor op heel korte tijd helemaal grijs geworden). Nu zie ik dat jullie zowel het poeder als de capsules aanbieden. Het poeder komt pakken goedkoper uit, maar is er ook een verschil in opname door het lichaam?

he even een vraagje: het valt me elke keer weer op dus ben wel aardig benieuwd:
zijn jullie satchets van andere kwaliteit dan de grote potten? zo ziet het eruit; de stachets zijn veel fijnere korreltjes in tegenstelling tot de whey of isolaat potten?

K*t, waarschijnlijk net te laat,http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/melatonine/optimum-nutrition/melatonine-3mg/ die komt zeker niet meer voorradig he? Had ik gister maar besteld..
Dat is heel lastig aan te geven. We hadden ~300 binnen gekregen, maar zijn inderdaad al helemaal uitverkocht. Ik durf eerlijk gezegd niet in te schatten of deze nog terug komt. Je kan je het beste aanmelden op het product, als het terug komt, ben je als eerste op de hoogte!
Komt Hemavol nog terug op voorraad? En hoe veel mag dat kosten?

Op de site staat €0,00.
Ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Morgen komt er een deellevering binnen van iForce. Dus hoop dat het daarbij zit. Heb je al eens gekeken naar The 8? Dat is een product van ons eigen merk, maar stimulantvrij :)
pot pure cacao poeder is net aangekomen! bedankt voor de snelle rechtzetting! :)
Graag gedaan! :)
Ben wel geïnteresseerd in ashwagandha vanwege mijn hoge cortisol ( ben daardoor op heel korte tijd helemaal grijs geworden). Nu zie ik dat jullie zowel het poeder als de capsules aanbieden. Het poeder komt pakken goedkoper uit, maar is er ook een verschil in opname door het lichaam?
Zowel poeder als capsules is goed. Echter is het zo dat poeder vaak sneller opgenomen wordt. Ik ken de smaak ervan niet, maar als het niet zo smakelijk is, is natuurlijk de poeder een afrader.
he even een vraagje: het valt me elke keer weer op dus ben wel aardig benieuwd:
zijn jullie satchets van andere kwaliteit dan de grote potten? zo ziet het eruit; de stachets zijn veel fijnere korreltjes in tegenstelling tot de whey of isolaat potten?
De sachets zijn inderdaad fijn van structuur. Bij de Whey en Isolaat potten van grote verpakkingen kan het zijn dat het iets anders is kwa structuur. Dit heeft echter geen invloed op de smaak :)

Ralf

Bedankt, ik zie dat de prijzen nogal verschillen tussen de verschillende poeders. Is daar een verschil in qua werking of samenstelling?

Natuurlijk snap ik en gaan we voor jou oppakken. Wat is jouw ordernummer? Dan regel ik dat even voor je dat het alsnog netjes komt!!

Ralf
Helaas constateer ik dat op mijn bon het product NIET vermeld staat. Zou het kunnen dat de selectie door een onhandige actie van mij gedeselecteerd is geraakt? Als dit daadwerkelijk de oorzaak is, dan ben ik bereid de verzendkosten te betalen, aangezien ik dan zelf de oorzaak ben.
Mijn ordernummer is C1554444.

Ik zie dat hetzelfde probleem ook gespeeld heeft bij mijn andere bestelling, C1360858.

Bedankt voor de moeite!

Bedankt, ik zie dat de prijzen nogal verschillen tussen de verschillende poeders. Is daar een verschil in qua werking of samenstelling?
Het capsuleren van poeder zorgt voor een extra handelijk en verpakking. Waardoor het duurder product is. :) Kwa werking/samenstelling is er geen verschil. Vaak is het echter zo dat capsules je vaak meer moet slikken om dezelfde hoeveelheid binnen te krijgen wanneer je poeder neemt!
Helaas constateer ik dat op mijn bon het product NIET vermeld staat. Zou het kunnen dat de selectie door een onhandige actie van mij gedeselecteerd is geraakt? Als dit daadwerkelijk de oorzaak is, dan ben ik bereid de verzendkosten te betalen, aangezien ik dan zelf de oorzaak ben.
Mijn ordernummer is C1554444.

Ik zie dat hetzelfde probleem ook gespeeld heeft bij mijn andere bestelling, C1360858.

Bedankt voor de moeite!
Wil je jouw exacte probleem even in een privébericht sturen? Dan zoek ik het voor je uit en handelen we het netjes voor je af!

Groeten,
Ralf

Voor het eerst bestelling niet op dezelfde (werk)dag verzonden (C1566206 20.00u) Jammer :(

Dat is heel lastig aan te geven. We hadden ~300 binnen gekregen, maar zijn inderdaad al helemaal uitverkocht. Ik durf eerlijk gezegd niet in te schatten of deze nog terug komt. Je kan je het beste aanmelden op het product, als het terug komt, ben je als eerste op de hoogte!

Ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Morgen komt er een deellevering binnen van iForce. Dus hoop dat het daarbij zit. Heb je al eens gekeken naar The 8? Dat is een product van ons eigen merk, maar stimulantvrij :)

Graag gedaan! :)

Zowel poeder als capsules is goed. Echter is het zo dat poeder vaak sneller opgenomen wordt. Ik ken de smaak ervan niet, maar als het niet zo smakelijk is, is natuurlijk de poeder een afrader.

De sachets zijn inderdaad fijn van structuur. Bij de Whey en Isolaat potten van grote verpakkingen kan het zijn dat het iets anders is kwa structuur. Dit heeft echter geen invloed op de smaak :)

Ralf

de smaak maakt me niet zoveel uit, maar de kwaliteit?

de smaak maakt me niet zoveel uit, maar de kwaliteit?
Ook niet op de kwaliteit, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Perfect Protein
750 gram voor 12.50!
2000 gram voor 31.25!

Beta Alanine Pure
300 gram voor 7.50!

Big T
28 dagen voor 17.50!

Tested ZMA
90 capsules voor 7.90!

Creatine
300 gram voor 15.90!

BF_Banner_mail_Gratis-multi.jpg

Gisteren besteld om 11:35, vandaag om 12:00 het pakket kunnen ophalen!
Daarbij de gekozen sample omgeruild voor een shaker zoals afgesproken en nog een extra sample Magnificent erbij gekregen.
Helemaal top en dat mag ook vermeld worden!

PS:
Die Smart Bars zijn goedgekeurd :D

Gisteren besteld om 11:35, vandaag om 12:00 het pakket kunnen ophalen!
Daarbij de gekozen sample omgeruild voor een shaker zoals afgesproken en nog een extra sample Magnificent erbij gekregen.
Helemaal top en dat mag ook vermeld worden!

PS:
Die Smart Bars zijn goedgekeurd :D
Graag gedaan! :) Zelf heb ik de Smart Bars ook op mijn bureau staan en snoep er dagelijks één. Lekker he:D

In navolging van mijn vraag over Ashwagandha zou ik aan jullie het volgende willen vragen. Ik had deze week mijn bloed laten checken en mijn cortisol stond te hoog ( 17,1 en zou tussen 2 en 12 moeten staan in de avond). Ook mijn testosteron was ooit al beter ( nu 3,08). Verdere gevolgen die ik erdoor heb, zijn dat ik op korte tijd ( wschl door die cortisol pakken grijze haren heb gekrijgen en ook wat meer haaruitval).
Ik veronderstel dat ashwagandha hiervoor het juiste supplement is, maar zijn er eventueel nog dingen die hiervoor werken en die jullie in je winkel hebben?

Hallo Ralf. Ik heb hier speciaal een account gemaakt omdat ik lees dat de helpdsek niet niet goed bereikbaar is. Heb een uur geleden mijn tweede beselling bij BF-shop binnen gekregen. Helaas trof ik maar twee flesen walden farm chocolate syrup aan ipv 3 (2+1 gratis). De derde fles was de aarbei-siroop. Mischien verward? En ik mis ook de walden caramel dip.

Ordernummer C1563719

Mattias.

Ps. de afslank-eiwit in mijn vorige bestelling is overheerlijk. ik vind deze een betere smaak hebben dan de whey perfection eerlijk gezegd. Ben helemaal fan en ga deze zeker meer bestellen. Nu alleen nog een smaak kiezen :D

Laatst bewerkt:
In navolging van mijn vraag over Ashwagandha zou ik aan jullie het volgende willen vragen. Ik had deze week mijn bloed laten checken en mijn cortisol stond te hoog ( 17,1 en zou tussen 2 en 12 moeten staan in de avond). Ook mijn testosteron was ooit al beter ( nu 3,08). Verdere gevolgen die ik erdoor heb, zijn dat ik op korte tijd ( wschl door die cortisol pakken grijze haren heb gekrijgen en ook wat meer haaruitval).
Ik veronderstel dat ashwagandha hiervoor het juiste supplement is, maar zijn er eventueel nog dingen die hiervoor werken en die jullie in je winkel hebben?
Goed dat je het hebt laten meten, meten is weten :) Ik zou naast het probleem (de oorzaak van stress) aanpakken dit evt. ondersteunen extra met Dominate. Dominate bevat ingrediënten die de testosteron verhogen en vaak gaat dit ook gepaard met het verlagen van cortisol. Ashwagandha is prima terondersteuning erbij te gebruiken. Daarnaast is het beoefenen van sport ook goed voor het lichaam en deze twee punten.
Hallo Ralf. Ik heb hier speciaal een account gemaakt omdat ik lees dat de helpdsek niet niet goed bereikbaar is. Heb een uur geleden mijn tweede beselling bij BF-shop binnen gekregen. Helaas trof ik maar twee flesen walden farm chocolate syrup aan ipv 3 (2+1 gratis). De derde fles was de aarbei-siroop. Mischien verward? En ik mis ook de walden caramel dip.

Ordernummer C1563719

Mattias.
Ik geloof dat het op een misverstand berust want wat ik zie is heel andere informatie in ons systeem. Ik zal je een privébericht sturen om het verder op te pakken :)

Ralf

hey BnF. Had mijn shaker laatst in de vaatwasser gedaan en nu is de top gebarsten. De shaker is verder nog prima, enkel de bovenkant niet

B&F.....de nieuwe Mass Bar, ik kan geen label vinden van wat er allemaal in zit. Komt dat nog?

Vitamine C-1000 capsules Now Foods
250 capsules

Hoeveel zit er per capsule in? En wat is aan te raden een sochtends en een savonds? Of is er 1per dag genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven