Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schrap

Laatst bewerkt:
OrdernummerC1556195

:D

Wanneer komt is de Whey Perfection single serving variety pack terug beschikbaar? :(

Het heeft wel een weekje geduurt maar heb me pakketje goed aangekregen, bedankt :)

Ik heb ook nog nooit eerder problemen gehad met B&F. Werd eigenlijk altijd binnen 24 uur geleverd.
Maar ik wacht nu al 8 dagen op mijn bestelling. Zo moeilijk lijkt met het toch niet om 1 pot total protein te pakken, in een doosje te doen en een adreslabel te plakken op het doosje?

Ik kan de bestelling ook met geen mogelijkheid annuleren. Telefonisch en via mail niet bereikbaar. Op mijn post in dit topic werd door B&F ook niet gereageerd.

Mensen nog tips hoe ik mijn geld terug krijg?

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Mijn bestelnummer is trouwens C1518660.

Vandaag is mijn bestelling geleverd.

Via pb contact gehad met B&F. Voor de lange levertijd een mooie compensatie gehad!

Ik zal zeker blijven bestellen bij B&F. Ik hoop echter wel dat ik nooit meer een attentie hoef te ontvangen.;)

Bedankt voor je bestelling!
Wanneer komt is de Whey Perfection single serving variety pack terug beschikbaar? :(
Ik zie hem staan op de pagina van de Whey Perfection hoor. We hebben twee paginas maar als je op de pagina kijkt waar je ook de 4,54kg besteld.
Het heeft wel een weekje geduurt maar heb me pakketje goed aangekregen, bedankt :)
Graag gedaan!
Vandaag is mijn bestelling geleverd.

Via pb contact gehad met B&F. Voor de lange levertijd een mooie compensatie gehad!

Ik zal zeker blijven bestellen bij B&F. Ik hoop echter wel dat ik nooit meer een attentie hoef te ontvangen.;)
Top, graag gedaan hoor. Zoals goede service bedoeld is niet waar!

Ralf

21:59 Ordernummer C1558614
net op tijd?:D

Bedankt voor het snelle herstellen en de twee extra's, top!

Citaat:
Origineel gepost door Papi Chulo
Hallo,

Ik kreeg mn pakket (ordernummer C1536602) gisteren binnen. Ik mis een pot Dextrose Professional a 1000 gr. Had er 2 besteld maar trof er maar een aan.

Nemen jullie even contact op of sturen jullie de pot svp na? Alvast bedankt!

Ik neem zo met een privébericht contact met je op!

Bij mijn vorige bestellingen waren enkele zaken niet bij
Multi men 2+1gratis zit er maar 1keer bij ipv 3 keer. C1544398
Pillenbox wit niet bij. C1544242
Bestelling C1544260 is nog niet geleverd?
Kun je het opvolgen aub?
Bedankt!

Heb gisteren geen trace code gekregen.
Is mijn pakket wel verstuurd?
C1558170

wanneer is nr1 weer in voorraad wil bestelling doen maar wacht nog evekes tot dat die weer binnen is . thanks

21:59 Ordernummer C1558614
net op tijd?:D
Zending zal vandaag voor je verstuurd worden. Ons excuses hiervoor. Morgen in huis!
Bedankt voor het snelle herstellen en de twee extra's, top!
Super, graag gedaan! Jij natuurlijk ookb edankt!
Bij mijn vorige bestellingen waren enkele zaken niet bij
Multi men 2+1gratis zit er maar 1keer bij ipv 3 keer. C1544398
Pillenbox wit niet bij. C1544242
Bestelling C1544260 is nog niet geleverd?
Kun je het opvolgen aub?
Bedankt!
Pak ik voor je op. Je laatste pakketje was niet goed verwerkt en daardoor een dag vertraagd. Als het goed is krijg je vandaag pakket 4/4 binnen:D Morgen komen al je cadeautjes aan!
Heb gisteren geen trace code gekregen.
Is mijn pakket wel verstuurd?
C1558170
Je bestelling is goed bij aangekomen en gaat vandaag verwerkt worden. Deze heb je morgen in huis. Ons excuses hiervoor.
wanneer is nr1 weer in voorraad wil bestelling doen maar wacht nog evekes tot dat die weer binnen is . thanks
Aankomende vrijdag komt de Nr1 weer voorradig!

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

2+1 GRATIS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele 2+1 gratis uitgelicht:
Amino Direct

Creapure

Slim Pasta

Chocolade Siroop 0kcal!

Gisteren bestellen geplaatst onder ordernummer C1556919. Dit was voor 18:00. Maar krijg via de track and trace te zien dat het pakket pas morgen binnenkomt?

Hebben jullie een koper supplement in het assortiment? Of
Product waar het in een redelijke dosering (paar mg) in zit. Heb het via de zoekfunctie niet kunnen vinden, maar misschien is het er wel.

Wat is de reden van de vertraging bij Bodyenfitshop?

Normaal is het voor 22.00 bestellen en volgende dag in huis... Nu nog eens niet verzonden...

Ordernummer: C1555691

mijn bestelling met ordernummer C1552096 is net toegekomen
bij de bestelling zit:

ultra fine oats 6x
notepasta
pindapasta
pure cacao poeder body en fit superfoods 250gr

nu bij het laatste product is de pot kapot en alles zit onder de cacao de hele doos!!

hoe kunnen we dit oplossen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven