MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar na iDeal kwam ik op een pagina dat het fout gegaan is. Er stond bel de helpdesk of email. Ik heb de helpdesk gebeld en even in de wacht gestaan. Vervolgens wordt er opgenomen, maar na een paar keer hallo krijg ik geen antwoord. Ik hoor wel heel zacht een stem in de verte. Vervolgens hoor ik nog een stem, blijken 2 medewerkers over andere medewerkers te roddelen, iets over maar ze heeft t**ten dus wordt voorgetrokken, etc. Erg onprofessioneel. Na ophangen en terugbellen blijkt de helpdesk dicht.

Ik heb even een vraagje namelijk: Wat is het verschil tussen Perfect Muscle Shake en Mass Perfection?
Hiermee bedoel ik ook de smaak, oplosbaarheid enz
Alvast bedankt!

Ik vroeg me af wanneer de Whey Perfection 2,2 kilo Apple Pie er weer is? Zie hem al een tijdje niet meer erbij staan en een grote emmer is me net wat teveel om hem te testen.

Beste body en fit,

Enkele jaren bestel ik met volle tevredenheid met grote regelmaat bij jullie. Bij mijn vorige bestelling had ik als gratis goodie aangegeven graag de shakebeker te ontvangen. Helaas waren jullie die vergeten toe te voegen aan de doos. Dat was niet erg, want ik kwam er achter dat ik toch nog wel een reserve beker had.

Helaas is het de afgelopen keer ook misgegaan. Dit keer had ik de powderbox graag willen ontvangen. Deze had ik als ik hem niet gratis erbij kreeg, gewoon los erbij besteld, omdat ik er een nodig heb. Het is niet bedoeld om het klagen op zich, maar graag bereik ik met jullie een oplossing.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar na iDeal kwam ik op een pagina dat het fout gegaan is. Er stond bel de helpdesk of email. Ik heb de helpdesk gebeld en even in de wacht gestaan. Vervolgens wordt er opgenomen, maar na een paar keer hallo krijg ik geen antwoord. Ik hoor wel heel zacht een stem in de verte. Vervolgens hoor ik nog een stem, blijken 2 medewerkers over andere medewerkers te roddelen, iets over maar ze heeft t**ten dus wordt voorgetrokken, etc. Erg onprofessioneel. Na ophangen en terugbellen blijkt de helpdesk dicht.
Dat is zeker onprofessioneel en niet netjes natuurlijk. Wil je jouw naam, adres en woonplaatst gegevens waarmee je besteld heeft in een privébericht even naar mij sturen? Dan pak ik het voor voor je op!
Ik heb even een vraagje namelijk: Wat is het verschil tussen Perfect Muscle Shake en Mass Perfection?
Hiermee bedoel ik ook de smaak, oplosbaarheid enz
Alvast bedankt!
Dat zijn dingen die heel persoonlijk zijn. Beide zijn ze een gainer met een korrelachtige (havermeel/rijst)-structuur. Ik hoor dat mensen de Mass Perfection vaak de betere keus vinden en lekkerder weg vinden te drinken.
Ik vroeg me af wanneer de Whey Perfection 2,2 kilo Apple Pie er weer is? Zie hem al een tijdje niet meer erbij staan en een grote emmer is me net wat teveel om hem te testen.
We verwachten deze op korte termijn niet meer op de 2,2kg variant voorradig.:rolleyes:
Beste body en fit,

Enkele jaren bestel ik met volle tevredenheid met grote regelmaat bij jullie. Bij mijn vorige bestelling had ik als gratis goodie aangegeven graag de shakebeker te ontvangen. Helaas waren jullie die vergeten toe te voegen aan de doos. Dat was niet erg, want ik kwam er achter dat ik toch nog wel een reserve beker had.

Helaas is het de afgelopen keer ook misgegaan. Dit keer had ik de powderbox graag willen ontvangen. Deze had ik als ik hem niet gratis erbij kreeg, gewoon los erbij besteld, omdat ik er een nodig heb. Het is niet bedoeld om het klagen op zich, maar graag bereik ik met jullie een oplossing.
Natuurlijk snap ik en gaan we voor jou oppakken. Wat is jouw ordernummer? Dan regel ik dat even voor je dat het alsnog netjes komt!!

Ralf

Goeiemorgen

Eergisteren rond 20u heb ik een bestelling geplaatst met ordernummer : C1557824.

Ik heb echter nog geen informatie over verzending ontvangen.

Zou u mij kunnen zeggen hoe het ermee staat aub?

Bedankt!

Goeiemorgen

Eergisteren rond 20u heb ik een bestelling geplaatst met ordernummer : C1557824.

Ik heb echter nog geen informatie over verzending ontvangen.

Zou u mij kunnen zeggen hoe het ermee staat aub?

Bedankt!
Je hebt gekozen met Kiala-verzending. Dat duurt doorgaans 3-5 werkdagen voordat het op de afhaallocatie ligt. We verzenden het vandaag voor je, dan ontvang je deze met 2-3 dagen. Zodra het klaar ligt op de afhaallocatie, zul je een nogmaals een email ontvangen :)

Ralf

Je hebt gekozen met Kiala-verzending. Dat duurt doorgaans 3-5 werkdagen voordat het op de afhaallocatie ligt. We verzenden het vandaag voor je, dan ontvang je deze met 2-3 dagen. Zodra het klaar ligt op de afhaallocatie, zul je een nogmaals een email ontvangen :)

Ralf

Ok, hartelijk bedankt!

Beste body en fit ik heb gister voor 22.00 besteld en heb ook een bevestiging mail alleen heb ik nog geen mail met een track en trace code.

mijn order nr is: C1563016

Graag gedaan :)
Beste body en fit ik heb gister voor 22.00 besteld en heb ook een bevestiging mail alleen heb ik nog geen mail met een track en trace code.

mijn order nr is: C1563016
Dat klopt inderdaad. Echter zie ik dat jouw pakket helaas een dag vertraagd is. Ons excuses voor het ongemak.:rolleyes: Het pakketje zal morgen bij je aangeboden woren.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fitness handschoenen Deluxe met Wrist wraps
Per paar voor 6.90!

Pure Cacao Poeder
250 gram voor 4.75!

Afslank Eiwit sachets
12 sachets voor 7.50 + gratis afslankplan!

Iron CRE3

30 servings voor 19.25!

Dominate
180 capsules voor 31.25!

Fitness handschoenen Deluxe

Per paar voor 6.50!

Amino Super Tabs
400 tabletten voor 12.50!

@B&F,
Zouden jullie bij mijn bestelling (ordernr: C1564334) een Shaker Pro kunnen stoppen in plaats van de sample?
Aangezien de vorige bestelling de samples waren vergeten, ik deze keer een te klein bedrag heb voor de shaker en de dop van mijn shaker kaduuk is?
Bij voorbaat dank.

PS: Ben benieuwd naar de Smart Bars :D

Heb gisteren de mail van kiala gekregen om mijn pakketje af te halen, deze ben ik dan vandaag gaan afhalen. Ik was blij toen ik mijn pakketje opendeed. Dank u voor de compensatie van misgelopen bestelling!

@B&F,
Zouden jullie bij mijn bestelling (ordernr: C1564334) een Shaker Pro kunnen stoppen in plaats van de sample?
Aangezien de vorige bestelling de samples waren vergeten, ik deze keer een te klein bedrag heb voor de shaker en de dop van mijn shaker kaduuk is?
Bij voorbaat dank.

PS: Ben benieuwd naar de Smart Bars :D
Ik ga in plaats van een sample een shakebeker erbij voor je stoppen. De Smart Bars gaan je goed bevallen, daarop kan je zeker rekenen!:
Heb gisteren de mail van kiala gekregen om mijn pakketje af te halen, deze ben ik dan vandaag gaan afhalen. Ik was blij toen ik mijn pakketje opendeed. Dank u voor de compensatie van misgelopen bestelling!
Wow, leuk om te horen. Graag gedaan en jij natuurlijk ook bedankt :thumbs:

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Net toch maar weer een bestelling geplaatst.. ben benieuwd of het nu wel goed gaat! :D

Ordnr C1565256

Gasten van de B&F,

mag ik jullie even attenderen op het feit dat de emmertjes met de Chiazaad, etc. niet gesloten blijven als ze in een doos gelegd worden ipv neergezet. Er waren nu meerdere verpakkingen open gegaan in de doos.
(uiteraard snap ik ook dat de postbode niet altijd even handig met de dozen omgaat).

Net toch maar weer een bestelling geplaatst.. ben benieuwd of het nu wel goed gaat! :D

Ordnr C1565256
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken! :)
Gasten van de B&F,

mag ik jullie even attenderen op het feit dat de emmertjes met de Chiazaad, etc. niet gesloten blijven als ze in een doos gelegd worden ipv neergezet. Er waren nu meerdere verpakkingen open gegaan in de doos.
(uiteraard snap ik ook dat de postbode niet altijd even handig met de dozen omgaat).
Bedankt voor je feedback. Ik ga het doorgeven :) Mocht er iets gebroken zijn, wil je mij jouw ordernummer sturen in een privébericht? Dan pak ik het even voor je op!

Ralf

Komt Hemavol nog terug op voorraad? En hoe veel mag dat kosten?

Op de site staat €0,00.

• Like
Waarderingen: FTIO
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven