Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is vervelend natuurlijk. Als je een toekomstige bestelling plaatst, kun je tijdens het bestelproces een nieuwe selecteren.hey BnF. Had mijn shaker laatst in de vaatwasser gedaan en nu is de top gebarsten. De shaker is verder nog prima, enkel de bovenkant niet
Ik reken erop dat deze nog komt op de siteB&F.....de nieuwe Mass Bar, ik kan geen label vinden van wat er allemaal in zit. Komt dat nog?

Je vind de volledige informatie van de C1000 hierVitamine C-1000 capsules Now Foods
250 capsules
Hoeveel zit er per capsule in? En wat is aan te raden een sochtends en een savonds? Of is er 1per dag genoeg?

Stuur me in een privébericht jouw ordernummer even. Dan ga ik kijken of ik het nog kan tegenhouden voor je.@B&F:
Ik heb het verkeerde supplement besteld zie ik nu van Olimp. Ik heb de BCAA Mega Caps 100 besteld, maar moet eigenlijk de Glutamine van Olimp hebben. Valt daar wat te regelen?
Ja, ik zal nogmaals kijken!Heb nog geen PM teruggehad. Zouden jullie nog ff kunnen kijken?
Het is al geleverd net heStuur me in een privébericht jouw ordernummer even. Dan ga ik kijken of ik het nog kan tegenhouden voor je.
Ralf
. Maar heb ze niet opengemaakt.Ook niet op de kwaliteit, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen
---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:15 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!
Perfect Protein
750 gram voor 12.50!
2000 gram voor 31.25!
Beta Alanine Pure
300 gram voor 7.50!
Big T
28 dagen voor 17.50!
Tested ZMA
90 capsules voor 7.90!
Creatine
300 gram voor 15.90!
![]()

Ik ga er nu voor je naar kijkenHet is al geleverd net he. Maar heb ze niet opengemaakt.
Heb je net een pm gestuurd.

Haha, gezellig. Dan wil ik wel meehaha oke, ik wou zeggen voor smaak ga ik wel naar de mac. maar bedankt![]()
Fijn weekend!Ik reken erop dat je hem morgen kan verwachten. Houd je inbox goed in de gaten, zodra het pakket verstuurd is, zal je ook daadwerkelijk een verzendbevestiging krijgen!C1569229
Kan ik het morgen verwachten ? Heb nog geen bevestiging ontvangen over verzending. Vaak is dat snel na het bestellen.
Ralf,Wil je jouw exacte probleem even in een privébericht sturen? Dan zoek ik het voor je uit en handelen we het netjes voor je af!
Groeten,
Ralf
Wordt mijn bestelling vandaag nog verzonden of is die wederom te laat?
Ordernummer: C1569808

Ben bang voor je van niet wat ik zo lees uit de laatste berichten![]()

Denk dat je dan ook de hele dag ruften laatIk zweer bij Whey Perfection Vanille! Ik vind die zoooo lekker!
Zou ik de hele dag kunnen drinken haha

Graag gedaan en jij ook bedankt. Als ik eens iets voor je moet doen, laat het me gerust weten. Dan pakken we het voor je op!Ralf,
Na het doornemen van de bonnen, en het feit dat ik destijds aardig aan het klungelen was tijdens de bestelling, concludeer ik dat de fout bij mij ligt.
Bedankt voor je moeite, de volgende keer let ik wel ff wat beter op.
Haha, ik geloof dat ik nog aan de Duitse taal van mijn collega's moet spijkeren. In ieder geval, mijn excuses natuurlijkik weet niet heel veel van fruit maar als ik een low carb vital drink aardbei bestel waarom krijg ik dan framboos dat is niet het zelfde![]()
Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan pakken we het voor je op!Je pakket is helaas een dag vertraagd, mijn excuses hiervoor. Het zal maandag bij je aangeboden worden.Wordt mijn bestelling vandaag nog verzonden of is die wederom te laat?
Ordernummer: C1569808

Goedemorgen Rob, ik raad eigenlijk nooit aan om 2x een stimulerend product op één dag te nemen. Als je dat wel doet, is dat mogelijk, echter adviseer ik in dat geval er minimaal 8 uur tussen inname van de producten te houden.Net gebruik gemaakt van de werkaanbieding.
Creatine en perfect burn en nog insane besteld.
Mag ik deze 3 producten op dezelfde dag gebruiken?
Train 5 keer in de week crossfit. Train altijd van 18.30-19.30
Dat ziet er inderdaad niet zo goed uit! Ons excuses hiervoor. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan pak ik dat direct voor je op!Ralf, misschien met inpakken de emmertjes niet op z'n kant leggen? In combinatie met 2 potten pindakaas gaat dat niet goed....
Levering was trouwens top! Binnen 24 uur en een lekkere smart bar. Zeker een aanrader die smart bars, jummie!
Je kan hem gerust nemen, de Whey Perfection is niet voor niets de meest verkochte Whey van de Beneluxik hoor dat hun whey perfection erg in de smaak valt , moet hem toch maar een x proberen.
scheelt ook in de centen heb meestal iets duurders

Goed om te weten! Doe maar 1 pot Whey Perfection chocolate, alvast bedankt!Graag gedaan en jij ook bedankt. Als ik eens iets voor je moet doen, laat het me gerust weten. Dan pakken we het voor je op!