Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je pakket is helaas een dag vertraagd, mijn excuses hiervoor. Het zal maandag bij je aangeboden worden.:)

BF_Banner_mail_Gratis-multi.jpg

Dat is dan weer jammer. Kun je er sports multi bij doen? Ik heb namelijk net 3 dagen voor die actie begon een emmer whey besteld en ik zag gisteren dat mijn multi bijna op is.

Gisteren mn bestelling aangekregen, wel een dagje later dan gewoonlijk :( maar geen erg. De Smart bars zijn echt heerlijk! Vooral die met cocos.

Hey B&F-shop,

Ik zou graag opnieuw Nocturnabol bestellen maar deze is niet in voorraad. Enig idee wanneer wel?

Mvg

Gister m'n bestelling binnen gekregen.
De pot afslank eiwit miste helaas. Ik vond het al een klein doosje.
Gister en vandaag heb ik 10 tallen keren gebeld met jullie, maar steeds waren jullie in gesprek.
Dus doe ik het op deze manier.
Mijn ordernr. is C1561757
De service is altijd top, dus dit komt ook wel goed!

Wacht met smart(multi):) af.

Gisteren mn bestelling aangekregen, wel een dagje later dan gewoonlijk :( maar geen erg. De Smart bars zijn echt heerlijk! Vooral die met cocos.
Bedankt voor je complimenten. We zijn zelf ook erggg blij met de Smart Bars!
Hey B&F-shop,

Ik zou graag opnieuw Nocturnabol bestellen maar deze is niet in voorraad. Enig idee wanneer wel?

Mvg
We hopen zeker met 2, uiterlijk 3 weken weer voorradig te hebben. Je kan je altijd anamleden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is :)
Gister m'n bestelling binnen gekregen.
De pot afslank eiwit miste helaas. Ik vond het al een klein doosje.
Gister en vandaag heb ik 10 tallen keren gebeld met jullie, maar steeds waren jullie in gesprek.
Dus doe ik het op deze manier.
Mijn ordernr. is C1561757
De service is altijd top, dus dit komt ook wel goed!

Wacht met smart(multi):) af.
Het is momenteel enorm druk, waardoor de wachttijden soms iets langer kunnen zijn. Ons excuses hiervoor. Ik stuur hem je even na, zodat je daar maandag of dinsdag op kan rekenen.

Ralf

Graag gedaan en jij ook bedankt. Als ik eens iets voor je moet doen, laat het me gerust weten. Dan pakken we het voor je op!

Haha, ik geloof dat ik nog aan de Duitse taal van mijn collega's moet spijkeren. In ieder geval, mijn excuses natuurlijk:rolleyes: Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan pakken we het voor je op!

Je pakket is helaas een dag vertraagd, mijn excuses hiervoor. Het zal maandag bij je aangeboden worden.:)

Goedemorgen Rob, ik raad eigenlijk nooit aan om 2x een stimulerend product op één dag te nemen. Als je dat wel doet, is dat mogelijk, echter adviseer ik in dat geval er minimaal 8 uur tussen inname van de producten te houden.

Dat ziet er inderdaad niet zo goed uit! Ons excuses hiervoor. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan pak ik dat direct voor je op!

Je kan hem gerust nemen, de Whey Perfection is niet voor niets de meest verkochte Whey van de Benelux :zuip:

Duidelijk, perfect burn neem ik om 7 uur en Insane om 18 uur dus kan prima. Creatine erbij kan ook?

mijn bestelling heeft ook een dag vertraging opgelopen (gisteren besteld om 20 u) maar nu staat er volgens postnl dat deze morgen op zondag geleverd wordt. Is dit echt zo of ga ik er van uit mijn pakket maandag te ontvangen? (C1569807)

PostNL levert geen pakketten op maandag inderdaad. Life sucks he Michelle :p

Fml :p

Het is momenteel enorm druk, waardoor de wachttijden soms iets langer kunnen zijn. Ons excuses hiervoor. Ik stuur hem je even na, zodat je daar maandag of dinsdag op kan rekenen.

Ralf
http://www.randstad.nl/
http://www.tempo-team.nl

vandaag bellen is morgen extra extra werknemers...
gezien de maand achterstand die jullie inmiddels hebben lijkt het wel nodig;)

hier bezorgd PostNL wel op maandag hoor:rolleyes:

Ow oke ik dacht dat PostNL op maandag nooit pakketten leverde, excuses:)

Wat betreft het inhuren van extra werknemers, dat klinkt makkelijk maar dat is het helaas niet. Je moet de nieuwe werknemers namelijk inwerken en dat kost tijd en ook geld, aangezien je ervaren werknemers moet weghalen van hun normale werkzaamheden waardoor hun gedeelte van het werk ook weer tot stilstand komt.
Dan is magazijnmedewerker nou niet echt bepaald een heel moeilijk vak:p maar om de snelheid te krijgen en vlot door te werken ben je al gauw enkele weken verder en in de tussentijd lopen de nieuwe werknemers de andere werknemers alleen maar voor de voeten waardoor het uiteindelijk nog niks opschiet:o

Ralf,

nogmaals bedankt voor de afhandeling van mijn klacht!
pakjesdienst vanmorgen aan de deur gehad, leuk extratje ook in mijn pakket :) thanks!!

mijn bestelling heeft ook een dag vertraging opgelopen (gisteren besteld om 20 u) maar nu staat er volgens postnl dat deze morgen op zondag geleverd wordt. Is dit echt zo of ga ik er van uit mijn pakket maandag te ontvangen? (C1569807)
Jouw pakket is inderdaad helaas een dag vertraagd. In België wordt niet op maandag geleverd, je kan dinsdag op jouw pakket rekenen :)

Bedankt voor je feedback. PostNL levert inderdaad op maandag wel pakketten in Nederland. Buiten Nederland helaas niet. Dus als klanten op zaterdag of zondag bestellen en Nederlands afleveradres hebben gekozen, kunnen het maandag verwachten (mits de postNL geen fouten maakt). Tevens werken we onderhand 24u per dag (3 teams met inpakkers) en ontzettend veel collega's zijn er laatste tijd gekomen. We werken zo hard als mogelijk:eek: Kom eens langs in Heerenveen, dan kan ik je het magazijn laten zien! Erg indrukwekkend hoor!
Ralf,

nogmaals bedankt voor de afhandeling van mijn klacht!
pakjesdienst vanmorgen aan de deur gehad, leuk extratje ook in mijn pakket :) thanks!!
Graag gedaan, zoals het hoort! Goed weekend!

Ralf

Weet iemand of het BCAA Poeder van Olimp en de BCAA Mega Caps 1100 allebei kunt nemen op een dag?

Ik zat wat rond te kijken, en toen kwam ik dit tegen http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/iss-research/iss-oh-yeah-rtd/ Waarom is dit zo reten duur voor 12 flesjes, als je het vergelijkt met andere eiwitten.

En staan er nou geen kcal bij in de beschrijving, of lees ik er over heen?

Je leest eroverheen, staat gewoon op de pagina van je link, op een rijtje van boven naar onder ;)

Waarschijnlijk is het duur omdat het kant en klaar is :) Andere eiwitten moet je zelf shaken/mengen.

Weet iemand of het BCAA Poeder van Olimp en de BCAA Mega Caps 1100 allebei kunt nemen op een dag?
Ja hoor, BCAA"s kun je gerust meerdere keren op een dag nemen. Als dat zowel poeder of capsules/tabletten zijn, maakt niet uit.
Ik zat wat rond te kijken, en toen kwam ik dit tegen http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/iss-research/iss-oh-yeah-rtd/ Waarom is dit zo reten duur voor 12 flesjes, als je het vergelijkt met andere eiwitten.

En staan er nou geen kcal bij in de beschrijving, of lees ik er over heen?

Kant en klare shakes zijn in het algemeen altijd aan de prijzige kant. Tevens is de smaak ook vaak meer "Amerikaans", voor de rest is het een heel goed product. Per flesje bevat het 220kcal :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Perfect Protein
750 gram voor 12.50!
2000 gram voor 31.25!

Beta Alanine Pure
300 gram voor 7.50!

Big T
28 dagen voor 17.50!

Tested ZMA
90 capsules voor 7.90!

Creatine
300 gram voor 15.90!

Is jullie perfect protein geschikt om fluff mee te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven