XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C1576271

Vandaag besteld.
morgen in huis?

C1570329
Had de 2+1 actie van creapure creatine besteld.
Heb echter maar 1 potje creatine ontvangen. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de pakbon, daar staat
"Omschrijving: CreaPure Creatine (best creatine worldwide) 2+1 Gratis"
"Aantal: 1"

Ik mis dus nog 2 potjes creatine.

Daarvoor maak je een account aan? Om een opmerking over je bestelling te posten?
Mailen, bellen of via Facebook een PB sturen naar B&F gaat niet? ???

Daarvoor maak je een account aan? Om een opmerking over je bestelling te posten?
Mailen, bellen of via Facebook een PB sturen naar B&F gaat niet? ???

Ik lees hier al een tijdje mee. Telefonische helpdesk geprobeerd maar na 20min wachten had ik er genoeg van. Heb geen facebook. Heb niet echt goeie ervaringen met klantenservices mailen, vaak geen reactie. Dus ik dacht dat via dbb de beste optie was.

C1570329
Had de 2+1 actie van creapure creatine besteld.
Heb echter maar 1 potje creatine ontvangen. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de pakbon, daar staat
"Omschrijving: CreaPure Creatine (best creatine worldwide) 2+1 Gratis"
"Aantal: 1"

Ik mis dus nog 2 potjes creatine.
Welkom op het forum :) Je kan hier ook altijd terecht voor vragen. Ik ga dat meteen even voor je oppakken. Je zal zo een privébericht van me ontvangen.

Ralf

Wanneer komt mijn walk in II tee (bleu) binnen C1507081 hij was toen niet leverbaar maar dat was 22 januari ...?

Bestelling weer geplaatst ! C1577854. Hopelijk kan er een nieuwe eiwitreep (smartbar, superfood oid) bij ipv een casein perfection sachet? Ben erg benieuwd. Vorige 2 keer was het helaas niet gelukt :)

Je hebt gekozen met Kiala-verzending. Dat duurt doorgaans 3-5 werkdagen voordat het op de afhaallocatie ligt. We verzenden het vandaag voor je, dan ontvang je deze met 2-3 dagen. Zodra het klaar ligt op de afhaallocatie, zul je een nogmaals een email ontvangen :)

Ralf

Goeieavond, ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst. Tot op heden wordt mijn pakket nog steeds gemaakt en bijgevolg dus ook nog niet aangekomen in het Kiala sorteerpunt. Uw firma maakt reclame voor een snelle verzending maar dit is absoluut het geval niet. Geen antwoord op eerder verstuurde mail naar klantendienst. Vind dit alles behalve om eerlijk te zijn.

Net voor het eerst Insane gehad. Werking leek wel prima alleen wat is de cola zoet. Krijg het gevoel dat mijn tanden eraf gaan. Hebben jullie ook een pre workout met een wat natuurlijke smaak? De pre workout hard is ook al zo extreem zoet.

Wanneer komt mijn walk in II tee (bleu) binnen C1507081 hij was toen niet leverbaar maar dat was 22 januari ...?
Ik zal dat morgen voor je uitzoeken. Ik kan me herinneren dat hij destijds uitverkocht is, ik zal voor je uitzoeken wanneer deze binnen is. Dat hoor je morgen dan van me!
Bestelling weer geplaatst ! C1577854. Hopelijk kan er een nieuwe eiwitreep (smartbar, superfood oid) bij ipv een casein perfection sachet? Ben erg benieuwd. Vorige 2 keer was het helaas niet gelukt :)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Nee, dat is helaas niet mogelijk. Doordat we altijd de scherpste prijzen, snelste levering, beste kwaliteit en beste service willen bieden is het helaas niet mogelijk zulke cadeaus te kiezen. Wellicht in de toekomst, maar op dit moment helaas nog niet.
Goeieavond, ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst. Tot op heden wordt mijn pakket nog steeds gemaakt en bijgevolg dus ook nog niet aangekomen in het Kiala sorteerpunt. Uw firma maakt reclame voor een snelle verzending maar dit is absoluut het geval niet. Geen antwoord op eerder verstuurde mail naar klantendienst. Vind dit alles behalve om eerlijk te zijn.
Dat is inderdaad vreemd. Mijn excuses hiervoor. We willen natuurlijk enorm graag dat jouw pakket snel komt, zonder dat het te lang duurt. We willen dat elke klant tevreden is met onze service, levering en pakketten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze klacht vaker gekregen heb afgelopen week. Ik vermoed dat er iets goed fout gaat bij Kiala. Je krijgt wanneer je bij ons besteld, op het moment dat het pakket verzonden wordt, altijd een verzendbevestiging. Vaak duurt het dan inderdaad 3-5 werkdagen (zoals op de site aangegeven) wanneer het klaar ligt. Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit!
Net voor het eerst Insane gehad. Werking leek wel prima alleen wat is de cola zoet. Krijg het gevoel dat mijn tanden eraf gaan. Hebben jullie ook een pre workout met een wat natuurlijke smaak? De pre workout hard is ook al zo extreem zoet.
We hebben op dit moment alleen Insane! en Crazy van ons eigen merk. Je zou in dat geval iets meer water kunnen proberen :) Waardoor het iets minder zoet wordt.

Ralf

Dat is inderdaad vreemd. Mijn excuses hiervoor. We willen natuurlijk enorm graag dat jouw pakket snel komt, zonder dat het te lang duurt. We willen dat elke klant tevreden is met onze service, levering en pakketten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze klacht vaker gekregen heb afgelopen week. Ik vermoed dat er iets goed fout gaat bij Kiala. Je krijgt wanneer je bij ons besteld, op het moment dat het pakket verzonden wordt, altijd een verzendbevestiging. Vaak duurt het dan inderdaad 3-5 werkdagen (zoals op de site aangegeven) wanneer het klaar ligt. Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit!

Ralf

C1557824, heb al een mail gekregen dat het pakket verzonden is maar krijg nu al 3 werkdagen de melding dat het pakket wordt klaargemaakt...

C1557824, heb al een mail gekregen dat het pakket verzonden is maar krijg nu al 3 werkdagen de melding dat het pakket wordt klaargemaakt...
Dat begrijp ik en dat is vervelend. Ons excuses hiervoor. Zoals ik aangaf, wanneer je de verzendbevestiging ontvangt, wordt het pakket ook daadwerkelijk verzonden. Je krijgt dan vaak de eerste of tweede werkdag geen update omdat het naar België getransporteerd wordt. Vanaf dat moment, wanneer het op het sorteercentrum van Kiala aankomt, krijgt het en scan. Vanaf dat moment duurt het 1-2 dagen voordat je het kan afhalen. Het is inderdaad vreemd waarom dat hier niet gebeurd is, maar ik ga het voor je uitzoeken. Ik laat het je vandaag weten!

Ralf

Hoi B&F,

Vorig week maandag heb ik een bestelling gedaan en kreeg deze pas woensdag binnen.
Kan gebeuren, maar ben het niet gewend van jullie. Jullie hadden een leuke aanbieding met de 2+1 op de vitamines etc, maar kreeg nog een teleurstelling woensdag, want deze waren er niet bijgeleverd!
4 besteld is dan 6 lijkt mij? Gelijk woensdag jullie een e-mail gestuurd met alle informatie en kreeg gelijk een automatisch bericht terug dat door extreme drukte het wat langer ging duren.
Oke prima, ik heb altijd goede ervaringen, dus kan allemaal gebeuren!
Nu bijna een week later heb ik nog steeds geen antwoord op mijn mail en ik stuur er nu net weer 1 en weer krijg ik hetzelfde automatische bericht. Ja dan gaat het bij mij op een gegeven moment ook wel irriteren.

Dan maar even op dbb kijken en hier wordt gelukkig wel geantwoord.

Ordernummer: C1552542.

Groetjes

Hoi B&F,

Vorig week maandag heb ik een bestelling gedaan en kreeg deze pas woensdag binnen.
Kan gebeuren, maar ben het niet gewend van jullie. Jullie hadden een leuke aanbieding met de 2+1 op de vitamines etc, maar kreeg nog een teleurstelling woensdag, want deze waren er niet bijgeleverd!
4 besteld is dan 6 lijkt mij? Gelijk woensdag jullie een e-mail gestuurd met alle informatie en kreeg gelijk een automatisch bericht terug dat door extreme drukte het wat langer ging duren.
Oke prima, ik heb altijd goede ervaringen, dus kan allemaal gebeuren!
Nu bijna een week later heb ik nog steeds geen antwoord op mijn mail en ik stuur er nu net weer 1 en weer krijg ik hetzelfde automatische bericht. Ja dan gaat het bij mij op een gegeven moment ook wel irriteren.

Dan maar even op dbb kijken en hier wordt gelukkig wel geantwoord.

Ordernummer: C1552542.

Groetjes
Bedankt voor je begrip! Natuurlijk zijn we op meerdere netwerken actief, zodat je ons altijd snel en goed kan bereiken. Dat hoort bij een stukje goede service. Je had natuurlijk allang antwoord moeten hebben, maar ik pak het nu netjes en snel voor je op. Dat doen we graag :thumbs: Ik zie dat mijn collega er net mee bezig is, maar je hebt 4 pakjes los besteld. Dat betekend dat je vier pakjes geleverd krijgt ipv 6. Als je gekozen had voor de 2+1 Gratis button op de site, had deze ook op de factuur gestaan. Vandaar er dit misverstand ontstaan is. Normaal gesproken sturen we deze dan niet na, je dient het zelf goed te selecteren. We willen daarom wel een uitzondering voor je maken. Ik reken erop dat mijn collega het netjes oplost, anders hoor ik het wel via een privébericht :)

Ralf

Hey B&F is het misschien mogelijk om Super HD van cellucor in het assortiment te krijgen?

Helaas dat er geen gratis eiwit / superfood reep bij zit om te proberen. Ik snap het wel, maar kan me herinneren dat er een lid op DBB wel zomaar een gratis reep kreeg ;). Dus het kan wel :).

Ik vind de repen te duur om te kopen zonder te weten of ze smaken. Op instagram werden ze toen ook weg gegeven. Maar dan maar mijn eigen repen maken !

Het is een extraatje natuurlijk wat ik vraag...

Laatst bewerkt:
Van de Mass Bar staan nog steeds geen ingrediënten erbij(was gister toegezegd), plus het tabje "label".:rolleyes: Hoeveel grams repen zijn het eigenlijk?

Komt de MCT olie van jullie eigen merk nog terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven