- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat wat rond te kijken, en toen kwam ik dit tegen http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/iss-research/iss-oh-yeah-rtd/ Waarom is dit zo reten duur voor 12 flesjes, als je het vergelijkt met andere eiwitten.
En staan er nou geen kcal bij in de beschrijving, of lees ik er over heen?
Ja hoor, Perfect Protein is ook prima daarvoor. Het is wel iets minder dik dan Micellar Casein, maar je kan wanneer je minder water gebruikt moet het lukkenIs jullie perfect protein geschikt om fluff mee te maken?
Anders kun je ook altijd een pouch bestellen als je het wil proberen!Haha, dat mag ik je op zaterdagavond natuurlijk ook niet kwalijk nemen

Zeker een goede keus. Wanneer je met Kiala kiest, krijg je een order bevestiging, verzendbevestiging en een mail wanneer het klaar ligt op de afhaallocatie. Je krijgt dan van Kiala zelf een email en ben je dus als eerste op de hoogte wanneer het daar ligtHeb toch terug enkele dingen nodig dus bezig met nieuwe bestelling
Ben nu wel aan het twijfelen om de levering eventueel via Kiala-punt te doen (is hier toch maar enkel straten van bij mij vandaan)
Krijg je daar enige melding van wanneer je pakket in het Kiala-punt ligt? via mail of hoe moet ik me dat precies voorstellen?

Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken.Wederom een bestelling geplaatst
Mochten jullie bij het inpakken in een goede bui zijn, een extra sample (Mass Perfection bijvoorbeeld) is meer dan welkom
Ordernr: C1573048![]()

Zeker een goede keus. Wanneer je met Kiala kiest, krijg je een order bevestiging, verzendbevestiging en een mail wanneer het klaar ligt op de afhaallocatie. Je krijgt dan van Kiala zelf een email en ben je dus als eerste op de hoogte wanneer het daar ligt![]()

Poeh, kleuren zijn natuurlijk altijd persoonlijkHeeft iemand ervaring met de tubing sets?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/fitness-accessoires/bremshey/tubing-set/#reviews
en welke kleur je dan het beste aan kan schaffen?
Wellicht dat een youtubefilmpje je verder kan helpen?2-3 weken komt deze weer binnen. Als je je aanmeld op de site op dit product, krijg je eenmalig een notificatie zodra het voorradig is. Wellicht is de Ultra Fine Oats een alternatief voor je?weer besteling gedaan, jmmer dat de pure rice powder is uitverkocht.
Komt die nog terug?
thx
Super, graag gedaan. Let er wel op: Verzenden met Kiala duurt 3-5 werkdagen. Wij verzenden het vaak snel, maar de koppeling van Kiala Nederland en België duurt vaak 2-3 werkdagen. Dan ligt hij vaak binnen 1 dag klaar op de afhaallocatie.bedankt voor de info Ralf!
heb het nu nog op de old fashioned manier gedaan, zal desnoods wel een briefje aan de bus hangen om mijn pakket in de garage te zetten ofzo
lijkt me wel een goeie oplossing naar de toekomst toe alleszins, Kiala-punt is hier toch vlakbij![]()
2-3 weken komen deze weer voorradig. Deze zullen weer in dezelfde 1kg verpakkingen komen. Als je je aanmeld op de site op dit product, krijg je eenmalig een notificatie zodra het voorradig is.idee wanneer de rice powder weer binnen komt? En of deze eventueel in grotere hoeveelheid zakken komen?
Ik ga achter de ingrediënten voor je aanvraagje over de mass bars, op de bar staat high protein,low carb en in de beschrijving hoge eiwitten en koolhydraten?
maar waar komen deze carbs weg? heb je miss de ingredienten voor me?

De Complete Protein komt natuurlijk weer voorradigZit hier met hetzelfde. Wilde net rice powder bestellen is die helaas uitverkocht, zelfde gaat trouwens op voor vitamine d van jullie merk.
Edit: Ook de Complete Protein van ON is uitverkocht :? Enig idee wanneer deze weer binnenkomt?
We hebben hem net besteld, dus met 2 weken hopen we dat deze wel voorradig is.heb vrijdag een bestelling gedaan maar nog steeds niks ontvangen??
Heeft iemand ervaring met de tubing sets?
http://www.bodyenfitshop.nl/kleding-en-accessoires/fitness-accessoires/bremshey/tubing-set/#reviews
en welke kleur je dan het beste aan kan schaffen?
Als je je aanmeldt op de site op dit product, krijg je eenmalig een notificatie zodra het voorradig is.

Het ging mij niet om de kleur... maar om de stugheid. Wat prestigio aangeeft.Poeh, kleuren zijn natuurlijk altijd persoonlijkWellicht dat een youtubefilmpje je verder kan helpen?

Oh sorry, dat ga ik voor je checken natuurlijk. Daar heb ik wel jouw ordernummer voor nodig. Wat is jouw ordernummer?het pakketje is thans bij de afleverdienst maar heb nog steeds niemand of niks gezien...![]()
Dankje!Geen ervaring met het specifieke product, maar tubes in het algemeen gebruik ik wel eens voor stretches / warming up.
Volgens de website van Bremshey:
Licht (geel)
Medium (groen)
Zwaar (rood)
http://www.bremshey-online.nl/tubing-set.html

Haha super. De Rice Powder is er met enkele weken weer.Haha had ook oats bestled maar wlde rice powder uitproberen ook, toch bedankt!
Oeps, sorry
Het ging mij niet om de kleur... maar om de stugheid. Wat prestigio aangeeft.
Ik heb namelijk geen idee welke stugheid ik zou moeten hebben.