AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er inderdaad overheen gelezen ;p

Heb toch terug enkele dingen nodig dus bezig met nieuwe bestelling
Ben nu wel aan het twijfelen om de levering eventueel via Kiala-punt te doen (is hier toch maar enkel straten van bij mij vandaan)
Krijg je daar enige melding van wanneer je pakket in het Kiala-punt ligt? via mail of hoe moet ik me dat precies voorstellen?

Wederom een bestelling geplaatst :)
Mochten jullie bij het inpakken in een goede bui zijn, een extra sample (Mass Perfection bijvoorbeeld) is meer dan welkom
Ordernr: C1573048 ;)

Laatst bewerkt:
Is jullie perfect protein geschikt om fluff mee te maken?
Ja hoor, Perfect Protein is ook prima daarvoor. Het is wel iets minder dik dan Micellar Casein, maar je kan wanneer je minder water gebruikt moet het lukken :) Anders kun je ook altijd een pouch bestellen als je het wil proberen!
Ik had er inderdaad overheen gelezen ;p
Haha, dat mag ik je op zaterdagavond natuurlijk ook niet kwalijk nemen:D
Heb toch terug enkele dingen nodig dus bezig met nieuwe bestelling
Ben nu wel aan het twijfelen om de levering eventueel via Kiala-punt te doen (is hier toch maar enkel straten van bij mij vandaan)
Krijg je daar enige melding van wanneer je pakket in het Kiala-punt ligt? via mail of hoe moet ik me dat precies voorstellen?
Zeker een goede keus. Wanneer je met Kiala kiest, krijg je een order bevestiging, verzendbevestiging en een mail wanneer het klaar ligt op de afhaallocatie. Je krijgt dan van Kiala zelf een email en ben je dus als eerste op de hoogte wanneer het daar ligt :)
Wederom een bestelling geplaatst :)
Mochten jullie bij het inpakken in een goede bui zijn, een extra sample (Mass Perfection bijvoorbeeld) is meer dan welkom
Ordernr: C1573048 ;)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

2+1 GRATIS!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Enkele 2+1 gratis uitgelicht:
Amino Direct

Creapure

Slim Pasta

Chocolade Siroop 0kcal!

weer besteling gedaan, jmmer dat de pure rice powder is uitverkocht.
Komt die nog terug?
thx

Zeker een goede keus. Wanneer je met Kiala kiest, krijg je een order bevestiging, verzendbevestiging en een mail wanneer het klaar ligt op de afhaallocatie. Je krijgt dan van Kiala zelf een email en ben je dus als eerste op de hoogte wanneer het daar ligt :)

bedankt voor de info Ralf!
heb het nu nog op de old fashioned manier gedaan, zal desnoods wel een briefje aan de bus hangen om mijn pakket in de garage te zetten ofzo

lijkt me wel een goeie oplossing naar de toekomst toe alleszins, Kiala-punt is hier toch vlakbij :)

idee wanneer de rice powder weer binnen komt? En of deze eventueel in grotere hoeveelheid zakken komen?

vraagje over de mass bars, op de bar staat high protein,low carb en in de beschrijving hoge eiwitten en koolhydraten?
maar waar komen deze carbs weg? heb je miss de ingredienten voor me?

Zit hier met hetzelfde. Wilde net rice powder bestellen is die helaas uitverkocht, zelfde gaat trouwens op voor vitamine d van jullie merk.
Edit: Ook de Complete Protein van ON is uitverkocht :? Enig idee wanneer deze weer binnenkomt?

Laatst bewerkt:
heb vrijdag een bestelling gedaan maar nog steeds niks ontvangen??

Poeh, kleuren zijn natuurlijk altijd persoonlijk:) Wellicht dat een youtubefilmpje je verder kan helpen?
weer besteling gedaan, jmmer dat de pure rice powder is uitverkocht.
Komt die nog terug?
thx
2-3 weken komt deze weer binnen. Als je je aanmeld op de site op dit product, krijg je eenmalig een notificatie zodra het voorradig is. Wellicht is de Ultra Fine Oats een alternatief voor je?
bedankt voor de info Ralf!
heb het nu nog op de old fashioned manier gedaan, zal desnoods wel een briefje aan de bus hangen om mijn pakket in de garage te zetten ofzo

lijkt me wel een goeie oplossing naar de toekomst toe alleszins, Kiala-punt is hier toch vlakbij :)
Super, graag gedaan. Let er wel op: Verzenden met Kiala duurt 3-5 werkdagen. Wij verzenden het vaak snel, maar de koppeling van Kiala Nederland en België duurt vaak 2-3 werkdagen. Dan ligt hij vaak binnen 1 dag klaar op de afhaallocatie.
idee wanneer de rice powder weer binnen komt? En of deze eventueel in grotere hoeveelheid zakken komen?
2-3 weken komen deze weer voorradig. Deze zullen weer in dezelfde 1kg verpakkingen komen. Als je je aanmeld op de site op dit product, krijg je eenmalig een notificatie zodra het voorradig is.
vraagje over de mass bars, op de bar staat high protein,low carb en in de beschrijving hoge eiwitten en koolhydraten?
maar waar komen deze carbs weg? heb je miss de ingredienten voor me?
Ik ga achter de ingrediënten voor je aan :)
Zit hier met hetzelfde. Wilde net rice powder bestellen is die helaas uitverkocht, zelfde gaat trouwens op voor vitamine d van jullie merk.
Edit: Ook de Complete Protein van ON is uitverkocht :? Enig idee wanneer deze weer binnenkomt?
De Complete Protein komt natuurlijk weer voorradig :) We hebben hem net besteld, dus met 2 weken hopen we dat deze wel voorradig is.

Ralf
heb vrijdag een bestelling gedaan maar nog steeds niks ontvangen??

het pakketje is thans bij de afleverdienst maar heb nog steeds niemand of niks gezien... :sad:

Haha had ook oats bestled maar wlde rice powder uitproberen ook, toch bedankt!

het pakketje is thans bij de afleverdienst maar heb nog steeds niemand of niks gezien... :sad:
Oh sorry, dat ga ik voor je checken natuurlijk. Daar heb ik wel jouw ordernummer voor nodig. Wat is jouw ordernummer?
Geen ervaring met het specifieke product, maar tubes in het algemeen gebruik ik wel eens voor stretches / warming up.
Volgens de website van Bremshey:
Licht (geel)
Medium (groen)
Zwaar (rood)
http://www.bremshey-online.nl/tubing-set.html
Dankje! :)
Haha had ook oats bestled maar wlde rice powder uitproberen ook, toch bedankt!
Haha super. De Rice Powder is er met enkele weken weer. :)
Oeps, sorry:rolleyes:
Het ging mij niet om de kleur... maar om de stugheid. Wat prestigio aangeeft. ;)
Ik heb namelijk geen idee welke stugheid ik zou moeten hebben.
:thumbs: Zwaar is altijd goed?

Ralf

de nieuwe mass bar heeft die ook choclade erin(cacao) en de carbs hoe/wat zijn die?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven