MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco, kan ik in de ochtend op nuchtere maag me proteine shake ook mixen met TMS en daarna direct trainen? Vroeg me af of ik TMS ook kon combineren met de Pre Work out Power Pill..

kan jij goed trainen met als ontbijt enkel een shakeje? :D
pre-wo power pill combineren met TMS is een goede combo, zo krijg je bovenop alle werkingen van TMS nog een extra boost :thumbs:

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Je krijgt vaak een bloedtest en je kunt met je bloedwaarden kloten door je voeding/slaap/etc. aan te passen, als je [x] scoort op een bloedtest krijg je gewoon drug [y], daar is niets illegaals aan.

Bij een louche doc ligt de fout bij hem.

we willen hetzelfde zeggen denk ik hoor.. want wat jij nu omschrijft = medische doeleinden..

hey ik zie dat de humapro binnen is. hier ben ik wel beniewd naar. ga morgen bestelling doen en zal deze er dan ook bij bestellen.
en wat vind je van aminocell? ook een aanrader? ik zit nl in de cut en wil nu door gaan van 10 naar 8% vandaar dat ik een goede amino sup zoals humapro nodig heb en aminocell voor nog meer amino's en creatine zodat ik niet teveel kracht en spier verlies.

hey ik zie dat de humapro binnen is. hier ben ik wel beniewd naar. ga morgen bestelling doen en zal deze er dan ook bij bestellen.
en wat vind je van aminocell? ook een aanrader? ik zit nl in de cut en wil nu door gaan van 10 naar 8% vandaar dat ik een goede amino sup zoals humapro nodig heb en aminocell voor nog meer amino's en creatine zodat ik niet teveel kracht en spier verlies.

HumaPro wekt hoge verwachtingen:cool: Aminocell vind ik persoonlijk een zeer goede keuze, top qua samenstelling en voor een nette prijs.

HumaPro wekt hoge verwachtingen:cool: Aminocell vind ik persoonlijk een zeer goede keuze, top qua samenstelling en voor een nette prijs.

Ja hoewel HumaPro van ALRI is, lijkt het mij toch wel een degelijk product na mij wat ingelezen te hebben hoewel het eigenlijk gwn de basis treft. Maar het klinkt zeker interessant en ga het zeker een van de volgende keren ook bestellen! Kan jij je bevindingen ervan posten mistermx? als ik de mijne besteld heb, zal ik er ook over posten!

Ja hoewel HumaPro van ALRI is, lijkt het mij toch wel een degelijk product na mij wat ingelezen te hebben hoewel het eigenlijk gwn de basis treft. Maar het klinkt zeker interessant en ga het zeker een van de volgende keren ook bestellen! Kan jij je bevindingen ervan posten mistermx? als ik de mijne besteld heb, zal ik er ook over posten!

Ben ook wel benieuwd.. ze maken er in ieder geval een mooi verhaal van:D

zijn er ook alternatieven om een aantal kilos spiermassa te kweken bijv. applied nutriceals ofzo, of tribulus wat is uw mening heirover?

zijn er ook alternatieven om een aantal kilos spiermassa te kweken bijv. applied nutriceals ofzo, of tribulus wat is uw mening heirover?

Enkele goede producten op dat gebied;

1. Formadrol & Natadrol
2. Mass FX
3. Alpha-X

We krijgen de beste reacties op de bovenste twee.

Wat is de reden dat nr1 voor 21+ is, hele stomme vraag misschien mara wil het idee erachter graag goed weten.

waneer komt jullie nieuwe islolaat binnen? wat is het verschil met de "oude" trouwens?

waneer komt jullie nieuwe islolaat binnen? wat is het verschil met de "oude" trouwens?

Hier ben ik ook heel benieuwd naar! Heb nu de Whey Perfection maar heb echt het gevoel dat deze whey meer iets is voor in de bulk (zit in de cut) en dat ik meer baat heb bij de isolaat. Come on Ilco, laat ons niet te lang wachten he:D

Als ik vandaag iets bestel wordt het dan vanavond nog verzonden of zal ik het dinsdag pas hebben ?

Referentie nummer: 124768
Faktuur datum: 03-07-2010

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition Result! * 1x 500 gram/100 servings Orange Slice
1 Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection * 1x 10lb/4454 gram (162 shakes!) Berry Blast Milkshake
1 Body & Fit Sportsnutrition ANABOLIC ZMA * 2x 90 capsules
1 Body & Fit Sportsnutrition Pre-workout Power Pill * 1x 90 capsules

Zo kan ik er weer wat maandjes tegen aan :). Eens kijken of ZMA wat doet voor me en of die Pre-Wo een lekkere uitwerking heeft! Met dit weer voel ik me echt veel te vaak futloos namelijk (Power pill) en slapen gaat soms ook wat lastiger (hoop dat die ZMA daar wat voor doet).

Oh ja, samples (met name van Pre-Workout supps) zijn altijd welkom ;)!

Als ik vandaag iets bestel wordt het dan vanavond nog verzonden of zal ik het dinsdag pas hebben ?
Het is zondag grapjas, dan pakken ze het niet eens in bij B&F (of Ilco heeft er zin in), laat staan dat TNT het komt ophalen.

Ofwel, dinsdag dus;)

Laatst bewerkt:
@NoSurrender, heeft te maken met je natuurlijke testosteron level dacht ik.
Die zou hoog genoeg moeten zijn voor iemand tot 21jr om zonder Test booster supplementen resultaten te boeken.
Ben zelf erg tevreden over Alpha X, wil die keer samen gaan stacken met HGHup.
Die Natadrol/Formadrol stack heb ik ook staan, alleen nog even wachten tot na de vakantie.

Ik ga morgen de mammoth 2500 bestellen. heeft er iemand hier ervaring mee? Ik wil paar kilo's bijkomen. En is de chocolade smaak lekker?

He, heb afgelopen vrijdag bij jullie in Heerenveen weer even een pot proteïne gehaald. En heb daarbij een paar pre-workout samples mee gekregen, RPM en Black Cats. Vroeg me alleen af waar in en hoe ik ze het beste kan oplossen?

Wat is de reden dat nr1 voor 21+ is, hele stomme vraag misschien mara wil het idee erachter graag goed weten.

test/hormoonhuishouding.. 21 is zo de richtlijn dat je hormoonhuishouding gestabiliseerd is..

Ik ga morgen de mammoth 2500 bestellen. heeft er iemand hier ervaring mee? Ik wil paar kilo's bijkomen. En is de chocolade smaak lekker?

mammoth 2500 beschouwen veel mensen van dit forum als suikerbom.. immo wel goed om mee aan te komen maar zal mss veel puur vet zijn tov spiermassa.. de mass&muscle daarintegen is beter aan te raden.. maar mammoth 2500 blijft wel een goeie gainer..

He, heb afgelopen vrijdag bij jullie in Heerenveen weer even een pot proteïne gehaald. En heb daarbij een paar pre-workout samples mee gekregen, RPM en Black Cats. Vroeg me alleen af waar in en hoe ik ze het beste kan oplossen?

RPM is gewichtgebaseerd:
AANBEVOLEN GEBRUIK

Lichaamsgewicht Capsules per dosering
tot 65 kg 1 capsule pre workout
65 kg - 70 kg 2 capsules pre workout
70 kg - 80 kg 3 capsules pre workout
80 kg -100 kg 4 capsules pre workout
boven de 100 kg 5 capsules pre workout

Neem 1 dosering ongeveer 60 min voor de training. Halveer de dosering als deze in de 6-7 uur voor het slapen gaan wordt genomen om slaapproblemen te voorkomen. De werking is vanaf de eerste training merkbaar maar zal na een aantal keer van gebruik steeds krachtiger worden.

black cats:
Aanbevolen gebruik

Algemeen gebruik: neem bij het ontbijt 1-2 capsules. Black Cats kan ook op nuchtere maag genomen worden; neem dan 1 capsule en kort daarna wat eten. Neem Black Cats niet in de zeven uur voor het slapen gaan.

Intensievere trainingen: neem 1-2 capsules 30 minuten voor de training. De verhoogde intensiteit houdt 2-4 uur aan. Black Cats verhogen de lichamelijke kracht wanneer ze op deze manier genomen worden.

Concentratie bij het studeren: neem 2 capsules 30 minuten voor het studeren. De verhoogde concentratie houdt ongeveer 8 uur aan.

Onderdrukking eetlust: neem twee maal daags 1-2 capsules ('s ochtends en in het begin van de middag). Black Cats onderdrukt de eetlust gedurende 4 uur na inname.

Energie - neem twee maal daags 1-2 capsules ('s ochtends en in het begin van de middag).

EDIT: dus echt nix oplossen ofzo hoor, het zijn caps die je gewoon kan inslikken met wat water ;)

Laatst bewerkt:
Hoe bevalt de natabolic je eigenlijk StevenG? Ik volg je log maar had graag een samenvatting omdat ik niet weet wat je er nu eigenlijk precies van vindt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven