MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je begrip! Natuurlijk zijn we op meerdere netwerken actief, zodat je ons altijd snel en goed kan bereiken. Dat hoort bij een stukje goede service. Je had natuurlijk allang antwoord moeten hebben, maar ik pak het nu netjes en snel voor je op. Dat doen we graag :thumbs: Ik zie dat mijn collega er net mee bezig is, maar je hebt 4 pakjes los besteld. Dat betekend dat je vier pakjes geleverd krijgt ipv 6. Als je gekozen had voor de 2+1 Gratis button op de site, had deze ook op de factuur gestaan. Vandaar er dit misverstand ontstaan is. Normaal gesproken sturen we deze dan niet na, je dient het zelf goed te selecteren. We willen daarom wel een uitzondering voor je maken. Ik reken erop dat mijn collega het netjes oplost, anders hoor ik het wel via een privébericht :)

Ralf

Bedankt voor je snelle antwoord Ralf!

Dan is mij dat ook ontgaan en ging ik er eigenlijk vanuit dat het standaard werd meegeleverd.
Bedankt voor je inzet! :thumbs:

Helaas dat er geen gratis eiwit / superfood reep bij zit om te proberen. Ik snap het wel, maar kan me herinneren dat er een lid op DBB wel zomaar een gratis reep kreeg ;). Dus het kan wel :).

Ik vind de repen te duur om te kopen zonder te weten of ze smaken. Op instagram werden ze toen ook weg gegeven. Maar dan maar mijn eigen repen maken !

Het is een extraatje natuurlijk wat ik vraag...

heb de smart bar cookie en cream, die is prima te vertoeven :D

Welk product raden jullie aan wat echt een plateau kan doorbreken?

Hey B&F is het misschien mogelijk om Super HD van cellucor in het assortiment te krijgen?
De SuperHD bevat Yohimbe. Een ingrediënt wat we helaas niet verkocht mag worden op de Nederlandse markt. Deze gaan we helaas niet aanbieden tot dat er een Europese versie.
Helaas dat er geen gratis eiwit / superfood reep bij zit om te proberen. Ik snap het wel, maar kan me herinneren dat er een lid op DBB wel zomaar een gratis reep kreeg ;). Dus het kan wel :).

Ik vind de repen te duur om te kopen zonder te weten of ze smaken. Op instagram werden ze toen ook weg gegeven. Maar dan maar mijn eigen repen maken !

Het is een extraatje natuurlijk wat ik vraag...
Ik begrijp het. Enige tijd geleden deden we als verrassing of als cadeau deze er nog wel eens bij. Houd onze sociale media in de gaten, wellicht geven we in de toekomst nogmaals een doosje weg!
Van de Mass Bar staan nog steeds geen ingrediënten erbij(was gister toegezegd), plus het tabje "label".:rolleyes: Hoeveel grams repen zijn het eigenlijk?
Helaas kan ik niet zo zorgen dat het op de website staat, dit omdat mijn collega dit regelt. Elke reep is 85 gram, bevat 10,9gr vet, 22gr koolhydraten (18,1gr polyolen), 11,2gr vezels en 27,9gr eiwit per reep.
Komt de MCT olie van jullie eigen merk nog terug?
De MCT Olie verwachten we wel weer. Ik durf helaas niet aan te geven exact wanneer.
Bedankt voor je snelle antwoord Ralf!

Dan is mij dat ook ontgaan en ging ik er eigenlijk vanuit dat het standaard werd meegeleverd.
Bedankt voor je inzet! :thumbs:
Graag gedaan, jij ook bedankt! :thumbs:
heb de smart bar cookie en cream, die is prima te vertoeven :D
De Smart Bar blijft een heerlijke traktatie! :meal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Welk product raden jullie aan wat echt een plateau kan doorbreken?
Ik vind persoonlijk altijd Creatine enorm goed. Echter het plateau doorbreken lukt mij het best in de bulk en varieren kwa herhalingen. Bijv. hoog in de herhalingen >10 of juist <5. Waardoor je spieren een hele andere prikkel krijgen en daardoor weer groeien. Omgekeerde pyramide etc kan allemaal. Als je elke training tot het gaatje gaat, en dan echt tot het gaatje. Eventueel een Mass Perfection erbij voor extra koolhydraten en eiwitten. Zodat je lichaam ook echt voldoende bouwstenen krijgt om te groeien. Als dat laatste niet in orde is, dan zal het lichaam niet optimaal herstellen en doorgroeien.

Ralf

Dat is inderdaad vreemd. Mijn excuses hiervoor. We willen natuurlijk enorm graag dat jouw pakket snel komt, zonder dat het te lang duurt. We willen dat elke klant tevreden is met onze service, levering en pakketten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze klacht vaker gekregen heb afgelopen week. Ik vermoed dat er iets goed fout gaat bij Kiala. Je krijgt wanneer je bij ons besteld, op het moment dat het pakket verzonden wordt, altijd een verzendbevestiging. Vaak duurt het dan inderdaad 3-5 werkdagen (zoals op de site aangegeven) wanneer het klaar ligt. Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit!

Ralf

Al meer nieuws? Status blijft onveranderd. Is nu al 1 week geleden besteld...

Al meer nieuws? Status blijft onveranderd. Is nu al 1 week geleden besteld...
Ik heb helaas nog niets gehoord. Kiala gaat een onderzoek starten naar jouw pakket. Ik heb afgesproken dat ze dat pakket retour afzender sturen en wij het opnieuw versturen met wat extra's voor het ongemak. Zodat je daar morgen op kan rekenen :)

Ralf

Wanneer verwachten jullie de Vitamine D3 5000 I.U. weer op voorraad?

Helaas kan ik niet zo zorgen dat het op de website staat, dit omdat mijn collega dit regelt. Elke reep is 85 gram, bevat 10,9gr vet, 22gr koolhydraten (18,1gr polyolen), 11,2gr vezels en 27,9gr eiwit per reep.

Ralf

en weet je ook of hier (veel)cacoa in zit(de vannille versie dan gok ik) want soms reageer ik nogal minder erop en dat is natuurlijk niet fijn als ik weer aan verantwoord snoepen ben :D

heb vrijdag bestelling en betaling gedaan, heb nog niets ontvangen. (België)
zou je eens kunnen checken aub

OrdernummerC1568004

Klantnummer312839

Ik heb gister ook een bestelling gedaan en (nog) niets ontvangen. Is er gister iets mis gegaan bij de bestellingen?

oja, en ik zag dat de ultra fine oats in de aanbieding waren, 3 voor de prijs van 2, ik heb er 2 aangeschaft maar ik betwijfel of mijn gratis zak er bij zit.

die bedoel ik inderdaad, bedankt!
Graag gedaan! :)
en weet je ook of hier (veel)cacoa in zit(de vannille versie dan gok ik) want soms reageer ik nogal minder erop en dat is natuurlijk niet fijn als ik weer aan verantwoord snoepen ben :D
Er zit inderdaad wel cacao aan toegevoegd (sowieso de chocolade reep). De andere repen natuurlijk iets minder :)
heb vrijdag bestelling en betaling gedaan, heb nog niets ontvangen. (België)
zou je eens kunnen checken aub

OrdernummerC1568004

Klantnummer312839
Ik zie het al! Je hebt besteld via de betaalmethode vooruitbetalen. We wachten dan altijd eerst totdat het geld bijgeschreven is, vanaf dat moment verzenden we jouw pakket. Het bedrag is vandaag bijgeschreven, je kan er dus morgen op rekenen!
Ik heb gister ook een bestelling gedaan en (nog) niets ontvangen. Is er gister iets mis gegaan bij de bestellingen?

oja, en ik zag dat de ultra fine oats in de aanbieding waren, 3 voor de prijs van 2, ik heb er 2 aangeschaft maar ik betwijfel of mijn gratis zak er bij zit.
Dat snap ik helemaal. Het is namelijk zo dat je de 2+1 optie moest selecteren op de site. Als je dat niet gedaan hebt, worden er inderdaad 2 zakken geleverd in plaats van 3. Als je jouw ordernummer wilt geven, check ik het voor je!

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Perfect Protein
750 gram voor 12.50!
2000 gram voor 31.25!

Beta Alanine Pure
300 gram voor 7.50!

Big T
28 dagen voor 17.50!

Tested ZMA
90 capsules voor 7.90!

Creatine
300 gram voor 15.90!

dus, is het normaal dat de whey perfection speculaas smaak gewoon dikke brokken speculaas in de shake heeft????? je kan het spul niet eens fatsoenlijk opdrinken want je moet om de haverklap kauwen op die stukken?

ik had hiervoor de straciatella, en daar zaten ook kleine stukjes chocolade in, maar die kon je gemakkelijk mee binnen kappen... deze brokken speculaas zijn echt te groot hoor

of is het een teken van verval ofzo?!

Graag gedaan! :)

Er zit inderdaad wel cacao aan toegevoegd (sowieso de chocolade reep). De andere repen natuurlijk iets minder :)

Ik zie het al! Je hebt besteld via de betaalmethode vooruitbetalen. We wachten dan altijd eerst totdat het geld bijgeschreven is, vanaf dat moment verzenden we jouw pakket. Het bedrag is vandaag bijgeschreven, je kan er dus morgen op rekenen!

Dat snap ik helemaal. Het is namelijk zo dat je de 2+1 optie moest selecteren op de site. Als je dat niet gedaan hebt, worden er inderdaad 2 zakken geleverd in plaats van 3. Als je jouw ordernummer wilt geven, check ik het voor je!

Ralf

Oh stom van me,had ik niet gezien.
Mijn order nummer is C1578781

dus, is het normaal dat de whey perfection speculaas smaak gewoon dikke brokken speculaas in de shake heeft????? je kan het spul niet eens fatsoenlijk opdrinken want je moet om de haverklap kauwen op die stukken?

ik had hiervoor de straciatella, en daar zaten ook kleine stukjes chocolade in, maar die kon je gemakkelijk mee binnen kappen... deze brokken speculaas zijn echt te groot hoor

of is het een teken van verval ofzo?!

Is normaal

Waarom zijn die Mass Bar repen zo duur? 29,90 voor 10 repen vind ik persoonlijk echt veel geld.

Ik zou ze graag willen gebruiken maar de prijs houdt mij nu echt tegen. De huidige (tijdelijke) prijs van 14,90 lijkt er meer op.

Levering niet compleet

Hallo B&F shoppers,

Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan om 1900 uur.
Gisteren de bestelling ontvangen echter zit de Powerfull van USP labs niet bij de levering. Ook staat deze niet op de pakbon. Maar wel op de bestellijst.

Ik krijg gewoon geen reactie op mijn email omdat het te druk is(standaard reply). Maar op deze site wordt echter wel volop gereageerd door B&F shop?????

Ik doe dus dan maar ook een poging via deze site om mijn bestelling toch nog compleet te krijgen.
Bestelorder is C1569508.

Alvast bedankt,
Robby

Waarom zijn die Mass Bar repen zo duur? 29,90 voor 10 repen vind ik persoonlijk echt veel geld.

Ik zou ze graag willen gebruiken maar de prijs houdt mij nu echt tegen. De huidige (tijdelijke) prijs van 14,90 lijkt er meer op.

Maak je geen zorgen, in 99,9% van de gevallen blijft die 'tijdelijke' prijs van nieuwe producten gewoon standaard. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven