AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
effe vragen, is er hier ergens een topic over de insane pre workout van b&f?

De 2kilo potte van isolaat zijn hezelfde. Op de site staat een 4kilo pot isolaat en die is wel anders. Dus je heb de goede
Thanks! :thumbs: Er zit inderdaad een verschil in de 2KG en 4KG variant van de Isolaat Perfection :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij jullie pure cacao boter staat een typo volgens mij
fenylethylamine -> penylethylamine

Had een nieuwe shaker nodig, gelijk maar eens wat superfoods besteld. Ben benieuwd

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1585065
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :) Superfoods zijn altijd handig en erg lekker. We hebben momenteel ook erg mooie Superfood Deals lopen!
effe vragen, is er hier ergens een topic over de insane pre workout van b&f?
Dankje! Insaneeeeeeeeee!

Ralf

Wanneer krijgen jullie peanut butter marshmellow smaak voor whey?
Ik moet die hebben ^^

Wanneer krijgen jullie peanut butter marshmellow smaak voor whey?
Ik moet die hebben ^^
We hebben al 27 enorm lekkere smaken voor de Whey Perfection :zuip: Ik geloof dat er op korte termijn helaas geen nieuwe smaken bij gaan komen:rolleyes: Probeer anders eens onze variety box. Dan kun je al heel gemakkelijk en snel kennis maken met 12 heerlijke smaken!

Ralf

Geen punt. Je zal morgen een deel ontvangen en waarschijnlijk donderdag de laatste zak oats :)

De Mass Bar hebben we net nieuw binnen en zetten we altijd weg tegen een introductieprijs. Als het product aanslaat en klanten zijn er tevreden over, dan behouden we deze scherpe prijs zeker:cool:

Overal werken we kei hard aan om iedereen snel van een reactie te voorzien. We werken momenteel met een groot team om alle emails te beantwoorden. De gemiddelde reactietijd is iets langer dan een dag. Dus je krijgt doorgaans heel snel een reactie. De Powerfull zit inderdaad niet bij de levering, dit omdat deze reeds uitverkocht is. Als je hiervoor een alternatief wil oid, mag je me gerust een PM sturen. Dan pakken we het voor je op!

Ralf

Voor wat eiwitten wil ik ook wel wat mails beantwoorden:rolleyes:

hoi b&f,

misschien is het vragen naar de bekende weg, but here goes...

jullie aanbieding van de dymatize iso-100 1.6 lb voor €19,95 was kort geleden uitverkocht en wat schetste mijn verbazing... ineens weer te bestellen voor nog steeds voor de aanbiedingsprijs.

ik zit er sterk aan te denken om meerdere potten ineens te bestellen om een langere tijd vooruit te kunnen en vroeg mij af of het een bepaalde looptijd heeft deze actie of dat het een op=op situatie is. helaas kan ik de bestelling pas rond de 24e doen vandaar mijn vraag. als het eerder op is jammer dan natuurlijk maar hoop dat de actie wel nog tot het einde van de maand loopt natuurlijk. kunnen/willen jullie hier iets over kwijt ?

oke! dan wordt het weer C&C! nu nog even bestellen, morgen van genieten :D
Bedankt voor je bestelling. Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit hoe de levering gegaan is :)
Voor wat eiwitten wil ik ook wel wat mails beantwoorden:rolleyes:
Haha, nou eeeh.... ik verwacht dat dat niet nodig zal zijn:D

hoi b&f,

jullie aanbieding van de dymatize iso-100 1.6 lb voor €19,95 was kort geleden uitverkocht en wat schetste mijn verbazing... ineens weer te bestellen voor nog steeds voor de aanbiedingsprijs.

ik zit er sterk aan te denken om meerdere potten ineens te bestellen om een langere tijd vooruit te kunnen en vroeg mij af of het een bepaalde looptijd heeft deze actie of dat het een op=op situatie is. helaas kan ik de bestelling pas rond de 24e doen vandaar mijn vraag. als het eerder op is jammer dan natuurlijk maar hoop dat de actie wel nog tot het einde van de maand loopt natuurlijk. kunnen/willen jullie hier iets over kwijt ?
Ja, natuurlijk wil ik je daar iets over vertellen. De Iso-100 1.6lb is geen standaard product van Dymatize wat we verkopen. Prijs kwaliteit is natuurlijk de 5LB verpakking goedkoper. Doordat we anders het product niet goed kunnen verkopen, nemen we het niet op in ons assortiment. Het is immers te duur. Nu hebben we via een aanbieding de Iso-100 op kunnen kopen in de klein verpakking. Alhoewel ik niet durf te zeggen, hoelang de dit precies loopt en hoe snel het gaat.

hoi b&f,

Ik heb dat ook zo gedaan om wat smaken te proberen. Omdat het wat kleiner is heb ik nu choco geprobeerd.. geen idee of het wat is. Maar op zich is het niet echt veel duurder. je hebt 100 gr minder voor dezelde prijs + meer keuze uit smaken op deze maner.
Mocht je nog een smaak aanrader hebben hou ik me aanbevolen. Ik ga altijd safe voor vanille. Nu dus ook een choco geprobeerd...

Ik heb dat ook zo gedaan om wat smaken te proberen. Omdat het wat kleiner is heb ik nu choco geprobeerd.. geen idee of het wat is. Maar op zich is het niet echt veel duurder. je hebt 100 gr minder voor dezelde prijs + meer keuze uit smaken op deze maner.
Mocht je nog een smaak aanrader hebben hou ik me aanbevolen. Ik ga altijd safe voor vanille. Nu dus ook een choco geprobeerd...
Met deze mooie actie, kan dat inderdaad heel mooi!:cool:

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Perfect Protein
750 gram voor 12.50!
2000 gram voor 31.25!

Beta Alanine Pure
300 gram voor 7.50!

Big T
28 dagen voor 17.50!

Tested ZMA
90 capsules voor 7.90!

Creatine
300 gram voor 15.90!

oke bedankt voor je antwoord het is dus een op = op situatie zeg je als ik je goed begrijp.

oke bedankt voor je antwoord het is dus een op = op situatie zeg je als ik je goed begrijp.
Dat klopt inderdaad. We hebben nu alles opgekocht bij onze leverancier om de prijs zo scherp mogelijk te krijgen. We weten dus niet of het weer voorradig komt bij onze leverancier :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Verschil in samenstelling of?
Exact hetzelfde product. De één is 2kg de ander is 4kg per verpakking :)

In voor de gouden pot:grinny:

Nice! Gouden pot. Ik zou misschien ook winnaars informeren via de e-mail die ze opgegeven hebben.

Trouwens, mensen zitten nog steeds te wachten op de ingredienten label van Mass bar.....wanneer komt ie?

Ga jij net als de Olympische Atleten voor goud? Schrijf je dan in op onze website en maak elke dag kans op een pot vol samples en goodies!

http://bodyenf.it/Olympische-winactie

Nice! Gouden pot. Ik zou misschien ook winnaars informeren via de e-mail die ze opgegeven hebben.

Trouwens, mensen zitten nog steeds te wachten op de ingredienten label van Mass bar.....wanneer komt ie?
Super, dankje! De winnaars worden inderdaad geinformeerd via de mail. Daarover hoef je je zeker geen zorgen te maken. De winnaars krijgen bij ons ook daadwerkelijk de gouden pot!

Ralf

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Perfect Protein
750 gram voor 12.50!
2000 gram voor 31.25!

Beta Alanine Pure
300 gram voor 7.50!

Big T