Geen punt. Je zal morgen een deel ontvangen en waarschijnlijk donderdag de laatste zak oatsOh stom van me,had ik niet gezien.
Mijn order nummer is C1578781

De Mass Bar hebben we net nieuw binnen en zetten we altijd weg tegen een introductieprijs. Als het product aanslaat en klanten zijn er tevreden over, dan behouden we deze scherpe prijs zekerWaarom zijn die Mass Bar repen zo duur? 29,90 voor 10 repen vind ik persoonlijk echt veel geld.
Ik zou ze graag willen gebruiken maar de prijs houdt mij nu echt tegen. De huidige (tijdelijke) prijs van 14,90 lijkt er meer op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Overal werken we kei hard aan om iedereen snel van een reactie te voorzien. We werken momenteel met een groot team om alle emails te beantwoorden. De gemiddelde reactietijd is iets langer dan een dag. Dus je krijgt doorgaans heel snel een reactie. De Powerfull zit inderdaad niet bij de levering, dit omdat deze reeds uitverkocht is. Als je hiervoor een alternatief wil oid, mag je me gerust een PM sturen. Dan pakken we het voor je op!Hallo B&F shoppers,
Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan om 1900 uur.
Gisteren de bestelling ontvangen echter zit de Powerfull van USP labs niet bij de levering. Ook staat deze niet op de pakbon. Maar wel op de bestellijst.
Ik krijg gewoon geen reactie op mijn email omdat het te druk is(standaard reply). Maar op deze site wordt echter wel volop gereageerd door B&F shop??
Ik doe dus dan maar ook een poging via deze site om mijn bestelling toch nog compleet te krijgen.
Bestelorder is C1569508.
Alvast bedankt,
Robby
Ralf

??
Waarom hebben jullie hiervoor gekozen als ik vragen mag?