XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh stom van me,had ik niet gezien.
Mijn order nummer is C1578781
Geen punt. Je zal morgen een deel ontvangen en waarschijnlijk donderdag de laatste zak oats :)
Waarom zijn die Mass Bar repen zo duur? 29,90 voor 10 repen vind ik persoonlijk echt veel geld.

Ik zou ze graag willen gebruiken maar de prijs houdt mij nu echt tegen. De huidige (tijdelijke) prijs van 14,90 lijkt er meer op.
De Mass Bar hebben we net nieuw binnen en zetten we altijd weg tegen een introductieprijs. Als het product aanslaat en klanten zijn er tevreden over, dan behouden we deze scherpe prijs zeker:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hallo B&F shoppers,

Ik heb vorige week vrijdag een bestelling gedaan om 1900 uur.
Gisteren de bestelling ontvangen echter zit de Powerfull van USP labs niet bij de levering. Ook staat deze niet op de pakbon. Maar wel op de bestellijst.

Ik krijg gewoon geen reactie op mijn email omdat het te druk is(standaard reply). Maar op deze site wordt echter wel volop gereageerd door B&F shop?????

Ik doe dus dan maar ook een poging via deze site om mijn bestelling toch nog compleet te krijgen.
Bestelorder is C1569508.

Alvast bedankt,
Robby
Overal werken we kei hard aan om iedereen snel van een reactie te voorzien. We werken momenteel met een groot team om alle emails te beantwoorden. De gemiddelde reactietijd is iets langer dan een dag. Dus je krijgt doorgaans heel snel een reactie. De Powerfull zit inderdaad niet bij de levering, dit omdat deze reeds uitverkocht is. Als je hiervoor een alternatief wil oid, mag je me gerust een PM sturen. Dan pakken we het voor je op!

Ralf

Heb de dominate aangekregen. Nu dacht ik dat drie caps per dag volstonden, maar ik lees op de verpakking 2 X 3 caps.

Vandaag mijn pakket gekregen :)
Wanneer het goed is mag het ook gezegd worden vind ik!
Zondag besteld, vandaag al geleverd... had blaadje aan de bus gehangen met de vraag om mijn pakket in de garage te zetten en poort terug dicht te trekken: pakjesdienst heeft deze keurig afgeleverd zoals gevraagd

Heb de dominate aangekregen. Nu dacht ik dat drie caps per dag volstonden, maar ik lees op de verpakking 2 X 3 caps.
Wellicht heb je erop verkeken dit product, maar het is een maand verpakking. De Dominate neem je 2x3 capsules daags, of 6 voor je training :)
Vandaag mijn pakket gekregen :)
Wanneer het goed is mag het ook gezegd worden vind ik!
Zondag besteld, vandaag al geleverd... had blaadje aan de bus gehangen met de vraag om mijn pakket in de garage te zetten en poort terug dicht te trekken: pakjesdienst heeft deze keurig afgeleverd zoals gevraagd
Wow, bedankt voor je mooie compliment. Graag gedaan :thumbs: Jij ook bedankt natuurlijk!

Ralf

C1582766
Ben denk ik wel weer te laat. Maar ach... het heeft geen haast. Is voor mijn verjaardag en dat is nog even weg. :)
Altijd leuk om een cadeau open te maken. :D

Laatst bewerkt:
komt de casein white chocolate nog terug? zoja, is er bekend op welke termijn?

Maak je geen zorgen, in 99,9% van de gevallen blijft die 'tijdelijke' prijs van nieuwe producten gewoon standaard. :)

De Mass Bar hebben we net nieuw binnen en zetten we altijd weg tegen een introductieprijs. Als het product aanslaat en klanten zijn er tevreden over, dan behouden we deze scherpe prijs zeker:cool:

Ralf

Super! Bedankt! Nog een laatste vraag; ik zag een paar post terug dat het grootste deel van de kh uit zogenaamde polyolen bestaan. Na wat google werk blijkt dat het door veel mensen gezien wordt als troep. Daarnaast zou het makkelijk diarree opwekken.

Jammer dat zoiets dan in de Mass Bar zit.. :( Waarom hebben jullie hiervoor gekozen als ik vragen mag?

Laatst bewerkt:
C1582766
Ben denk ik wel weer te laat. Maar ach... het heeft geen haast. Is voor mijn verjaardag en dat is nog even weg. :)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken :) Morgen in huis! Toch maar gekozen voor het meest 'zware'? Succes en alvast gefeliciteerd!:D
komt de casein white chocolate nog terug? zoja, is er bekend op welke termijn?
Nee, we verwachten deze op korte termijn niet weer voorradig.
Super! Bedankt! Nog een laatste vraag; ik zag een paar post terug dat het grootste deel van de kh uit zogenaamde polyolen bestaan. Na wat google werk blijkt dat het door veel mensen gezien wordt als troep. Daarnaast zou het makkelijk diarree opwekken.

Jammer dat zoiets dan in de Mass Bar zit.. :( Waarom hebben jullie hiervoor gekozen als ik vragen mag?
Graag gedaan :) Dat klopt inderdaad dat er polyolen in zit. Echter is de dosering helemaal niet hoog. Wij adviseren om per dag, als extraatje maximaal 1-2 repen te nemen. In dat geval zal je daar geen last van krijgen. We willen in de toekomst ook nog een soort gelijk product brengen, een flapjack oid! :)

Ralf

Hey B&F! Op welk termijn kunnen we kikkererwtenmeel verwachten?:o

Jammer, gister om 21:00 uur besteld morgen pas binnen. Te laat ingepakt dus. OrdernummerC1582196

body en fit, wanneer krijgen jullie de pre workout: black hemo rage ultra concentrated weer binnen?

body en fit, wanneer krijgen jullie de pre workout: black hemo rage ultra concentrated weer binnen?
Helaas is dit product uitverkocht bij onze leverancier. Als hij daar weer voorradig is, dan vind je hem natuurlijk ook direct weer op onze site!:) Wellicht vind je een goed alternatief?

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Ga jij net als de Olympische Atleten voor goud? Schrijf je dan in op onze website en maak elke dag kans op een pot vol samples en goodies!

http://bodyenf.it/Olympische-winactie

Leuke actie, ben benieuwd :D Wat gaat dat snel trouwens die likes...

Een vraag over de Pre-workout van muscle pharm (assault)

Het poeder is van nature beetje roze/paars achtig (fruit punch) maar ik heb er brokjes met puur wit poeder in zitten die helemaal vast zit aan elkaar in de pot zitten moet die met me vinger een beetje indrukke dan word t een beetje minder maar is dit normaal?

Ook gelijk aangemeld voor de olympische actie leuk bedacht.

Vanochtend kreeg ik vroeg al een mailtje van jullie dat bestelling verzonden was, maar de track en trace zegt dat hij morgen pas komt. Hoe zit dat?

Hallo B&F

Ik heb deze week isolaat perfection vanilla sensation 2kg besteld bij jullie. De verpakking (pot) is anders dan op de site. Het zit in een pot zoals die van de whey perfection. Is de pot voor de 2kg anders misschien? Of heb ik nu het verkeerde product toegestuurd gekregen? Dit is mijn eerste bestelling, dus ik weet het niet zeker. De pot is wel voorzien van de juiste sticker van de isolaat perfection, zoals te zien op de site, enkel de pot zelf is anders? Is dit normaal?

Leuke actie, ben benieuwd :D Wat gaat dat snel trouwens die likes...
Dankje! Wellicht heb je morgen/overmorgen een gouden pot:D
Een vraag over de Pre-workout van muscle pharm (assault)

Het poeder is van nature beetje roze/paars achtig (fruit punch) maar ik heb er brokjes met puur wit poeder in zitten die helemaal vast zit aan elkaar in de pot zitten moet die met me vinger een beetje indrukke dan word t een beetje minder maar is dit normaal?

Ook gelijk aangemeld voor de olympische actie leuk bedacht.
Dankje. We hebben creatieve collega's he! Dat kan voorkomen hoor. Er zitten allerlei ingrediënten aan toegevoegd, waardoor het kan dat niet alle poeder "paars" is.
Vanochtend kreeg ik vroeg al een mailtje van jullie dat bestelling verzonden was, maar de track en trace zegt dat hij morgen pas komt. Hoe zit dat?
Dat is inderdaad erg vreemd. Ons excuses hiervoor. Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik de exacte oorzaak voor je uit!
Hallo B&F

Ik heb deze week isolaat perfection vanilla sensation 2kg besteld bij jullie. De verpakking (pot) is anders dan op de site. Het zit in een pot zoals die van de whey perfection. Is de pot voor de 2kg anders misschien? Of heb ik nu het verkeerde product toegestuurd gekregen? Dit is mijn eerste bestelling, dus ik weet het niet zeker. De pot is wel voorzien van de juiste sticker van de isolaat perfection, zoals te zien op de site, enkel de pot zelf is anders? Is dit normaal?
Hoi Sunskate, bedankt voor je eerste bestelling. Ik ben Ralf en ga je proberen zo goed mogelijk te helpen. :) het is voor mij heel lastig op afstand te beoordelen of je wel of niet het juiste product hebt gekregen. Als er "Isolaat Perfection" op de pot staat en het groene label/strepen op het etiket zitten. Dan heb je zeker het juiste product. Mocht je onverhoopt toch nog twijfelen, stuur me gerust een foto in bijv. een privébericht. Dan pak ik het direct voor je op!

Ralf

Hallo B&F

De 2kilo potte van isolaat zijn hezelfde. Op de site staat een 4kilo pot isolaat en die is wel anders. Dus je heb de goede

Bij jullie pure cacao boter staat een typo volgens mij
fenylethylamine -> penylethylamine

Had een nieuwe shaker nodig, gelijk maar eens wat superfoods besteld. Ben benieuwd

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1585065

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven