matthijs93
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Wat is jouw ordernummer? Dan zoek ik het voor je uit hoe de levering gegaan is![]()
Edit: is zoals altijd alweer netjes opgepakt!C1582766
Ben denk ik wel weer te laat. Maar ach... het heeft geen haast. Is voor mijn verjaardag en dat is nog even weg.
Altijd leuk om een cadeau open te maken.![]()
ben ook niet anders gewend van B&F!Leuk dat je mee doet!

Cool, nog een deelnemer

Bedankt voor je begrip. Het pakket zal morgen bij je aangeboden worden.OrdernummerC1586133
Maar ik zie al dat ie morgen pas komt helaas, maar is niet erg!
Dan zie ik je privébericht wel!Kreeg het Pakket vandaag binnen. Moet zeggen dat dit echt de allereerste keer is dat het fout gegaan is.
Er zat ipv 2 potten dymatize iso 100 vanille (kleine potten) maar 1 bij ( ik had 2 vanille en 1 choco besteld) en de tubing set was de medium en niet de zware. Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik stuur nog wel even een PM met de foto's. (staat nl mijn adres op.)
Top, je kan me ook altijd direct een privébericht sturen. Dan regelen we dat meteen voor je!PM heb je al.Dan zie ik je privébericht wel!Top, je kan me ook altijd direct een privébericht sturen. Dan regelen we dat meteen voor je!
Ralf

Bij jullie pure cacao boter staat een typo volgens mij
fenylethylamine -> penylethylamine
Had een nieuwe shaker nodig, gelijk maar eens wat superfoods besteld. Ben benieuwd
Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1585065
Top, hij komt net binnen! Ik zal er naar kijken

Super, dat is mooi om te horen. Graag gedaan en veel plezier met je supps!Vanochtend mooi in orde binnengekregen.
Die kokosblokjes smaken erg goed!
Dat is erg vervelend, ons excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket vertraagd is, het zal morgen bij je aankomenBestelling weer niet op tijd binnen, beetje jammer
C1585771

1000mg, dus één gramhe ralf hoeveel clarinol zit er in één capsule? qua gram

En zoals altijd weer top opgelost! service staat echt op 1 bij B&F!
Insane is de beste pre-workout met de hotste ingrediënten.Hey Ralf, altijd noxipro gebruikt maar nu noodgedwongen andere pwo aan t uitzoekentwijfel tussen crazy en insane (of evt nog andere aanraders?) na wat reviews gelezen te hebben. Welke heeft de voorkeur bij jullie en wat geeft deze meer dan de andere?
Thanks alvast!
Je zou ook eens naar The Curse en Pre+ kunnen kijken!En zoals altijd weer top opgelost! service staat echt op 1 bij B&F!
Je mag je één keer inschrijven, dan doe je elke dag mee!hoeveel keer mag je je inschrijven voor de wedstrijd? gouden pot
mog een vraagje, de carbs in de mass bar zijn die enkelvoudig of gewoon suuikers
Enkelvoudige en "gewone" suiker zijn hetzelfde. De koolhydraten zijn voornamelijk afkomstig uit polyolen.Wanneer je voor een Stevia variant wil zou je eens naar onze Whey Protein Stevia kunnen kijken. Exact dezelfde topkwaliteit van Volac, maar dan stevia gezoet.Is het een goed idee om te zoetstoffen die verwerkt zitten in whey perfection te vervangen door stevia?
Oeps, bedankt! Het is een bekende fout. De juiste staat op de siteHet etiket op de pot van stay strong klopt niet, per 30 gram 429,65 kcal? per 100 gram 1432,2 kcal. Slordig
![]()