XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk win ik die pot :D Kan het goed gebruiken

C1582766
Ben denk ik wel weer te laat. Maar ach... het heeft geen haast. Is voor mijn verjaardag en dat is nog even weg. :)
Altijd leuk om een cadeau open te maken. :D
Edit: is zoals altijd alweer netjes opgepakt! :D ben ook niet anders gewend van B&F!

Laatst bewerkt:
Leuk dat je mee doet! :)
Hopelijk win ik die pot :D Kan het goed gebruiken
Cool, nog een deelnemer:cool:
OrdernummerC1586133
Maar ik zie al dat ie morgen pas komt helaas, maar is niet erg!
Bedankt voor je begrip. Het pakket zal morgen bij je aangeboden worden.
Kreeg het Pakket vandaag binnen. Moet zeggen dat dit echt de allereerste keer is dat het fout gegaan is.
Er zat ipv 2 potten dymatize iso 100 vanille (kleine potten) maar 1 bij ( ik had 2 vanille en 1 choco besteld) en de tubing set was de medium en niet de zware. Hoe kunnen we dit oplossen?
Ik stuur nog wel even een PM met de foto's. (staat nl mijn adres op. :o)
Dan zie ik je privébericht wel! :) Top, je kan me ook altijd direct een privébericht sturen. Dan regelen we dat meteen voor je!

Ralf

Bij jullie pure cacao boter staat een typo volgens mij
fenylethylamine -> penylethylamine

Had een nieuwe shaker nodig, gelijk maar eens wat superfoods besteld. Ben benieuwd

Bedankt voor uw bestelling
Uw ordernummer is: C1585065

Vanochtend mooi in orde binnengekregen.

Die kokosblokjes smaken erg goed!

Bestelling weer niet op tijd binnen, beetje jammer :(

C1585771

he ralf hoeveel clarinol zit er in één capsule? qua gram

Hey Ralf, altijd noxipro gebruikt maar nu noodgedwongen andere pwo aan t uitzoeken :( twijfel tussen crazy en insane (of evt nog andere aanraders?) na wat reviews gelezen te hebben. Welke heeft de voorkeur bij jullie en wat geeft deze meer dan de andere?

Thanks alvast!

hoeveel keer mag je je inschrijven voor de wedstrijd? gouden pot:)
mog een vraagje, de carbs in de mass bar zijn die enkelvoudig of gewoon suuikers

Laatst bewerkt:
Wtf zijn enkelvoudige carbs?

Hey Ralf, altijd noxipro gebruikt maar nu noodgedwongen andere pwo aan t uitzoeken :( twijfel tussen crazy en insane (of evt nog andere aanraders?) na wat reviews gelezen te hebben. Welke heeft de voorkeur bij jullie en wat geeft deze meer dan de andere?

Thanks alvast!
Insane is de beste pre-workout met de hotste ingrediënten. :) Je zou ook eens naar The Curse en Pre+ kunnen kijken!
En zoals altijd weer top opgelost! service staat echt op 1 bij B&F!
:thumbs:
hoeveel keer mag je je inschrijven voor de wedstrijd? gouden pot:)
mog een vraagje, de carbs in de mass bar zijn die enkelvoudig of gewoon suuikers
Je mag je één keer inschrijven, dan doe je elke dag mee! :cool: Enkelvoudige en "gewone" suiker zijn hetzelfde. De koolhydraten zijn voornamelijk afkomstig uit polyolen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent
2100 gram voor 19.65!

Iron Pump

30 servings voor 24.35!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.45!

Ripped!
60 caps voor 12.45!

Syntha-6
2270 gram voor 39.90!

True Mass
2610 gram voor 39.90!
BF_Banner_mail_mass-bars.jpg

Is het een goed idee om te zoetstoffen die verwerkt zitten in whey perfection te vervangen door stevia?

Het etiket op de pot van stay strong klopt niet, per 30 gram 429,65 kcal? per 100 gram 1432,2 kcal :roflol:. Slordig :p

Is het een goed idee om te zoetstoffen die verwerkt zitten in whey perfection te vervangen door stevia?
Wanneer je voor een Stevia variant wil zou je eens naar onze Whey Protein Stevia kunnen kijken. Exact dezelfde topkwaliteit van Volac, maar dan stevia gezoet.
Het etiket op de pot van stay strong klopt niet, per 30 gram 429,65 kcal? per 100 gram 1432,2 kcal :roflol:. Slordig :p
Oeps, bedankt! Het is een bekende fout. De juiste staat op de site ;)

Ralf

Net weer bestelling geplaatst C1591582, altijd weer een feestje :D

welk is beter grazy of insane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven