Spierbundels
Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, je mag me zo vaak vragen stellen als je wilt hoorRalf heb je mijn vraag gemist (of de Animal Hardcore Bodybuilding Stack kan dienen als vervanger van een PWO)? Of mag ik maar een vraag per 24 uur stellen hahaha?
Je kan de Hardcore bodybuildingstack combineren met een pre-workout, maar hoeft inderdaad niet.Vervelend. Ik zal maandag direct navraag doen bij de pakketbezorger om het in orde te maken.niemand van de buren heeft iemand gezien,c1588800.pakketje niet gehad

Leuk cadeau. Ik wil ooook zo graag jarig zijnZoals altijd weer perfect geleverd! Dank voor de goede service weer!
Ik kan weer even vooruit.(Ik krijg het echter volgende week pas voor mijn verjaardag.
maar het is in huis! )

Ja, je doet automatisch mee met onze Olympische spelen actie. Elke dag opnieuw!Als je je inschrijft, maak je dan automatisch elke dag kans?
Wow, toppie! Jij ook bedanktTop, dankjewel voor je order. Als je kiest voor de "landen" tijdens het bestellen. Bijv. alles op Nederland, dan komen er vanzelf betaalwijzes tevoorschijn. Waaronder vooruitbetalen
het is in orde alvast bedankt
Zo is het maar net. PostNL is druk bezig deze indicatietijden te verbeteren en preciezer te maken! In ieder geval goed om te horen dat het pakket geleverd is. Fijn weekend!kom helemaal goed...
Bezorger kwam alleen een uur eerder dan volgens zijn schema was aangekondigd, maar dat is beter dan dat ik op hem zat te wachten en hij komt later.
Jij ook bedankt. Kun je weer druk er mee aan de slag. Succes!Nalevering van multisports en een zak fine oats is binnen, top service mannen!

Iso-100 is een uitstekende keus!
Body en fit ik plaats deze week een bestelling en zoek een goede fatburner voor mijn laatste kilos er af te werken. Het gaat me puur en alleen om vetverbranding, hongeronderdrukking maakt me niet zoveel uit

Graag gedaan. De Victory Bars zijn erg lekker!spulletjes weer binneeen, vanavond de victory bar die ik kreeg maar proberen ^^ thanks!

De Victory Bars kunnen we heel voordelig via de leverancier aanbieden. Vandaar wij deze goedkoop aan kunnen biedenWaarom zijn de victory bars in de aanbieding? En waarom zijn ze normaal zo duur? Ik vind ze zeker lekker maar ze zijn niet echt degelijk om bijv mee te nemen. Ze zijn nu ook al een tijdje in de aanbieding.

Perfect Burn, 24hr Burn of Ripped! zijn prijs/kwaliteit een hele goede keusBody en fit ik plaats deze week een bestelling en zoek een goede fatburner voor mijn laatste kilos er af te werken. Het gaat me puur en alleen om vetverbranding, hongeronderdrukking maakt me niet zoveel uit

De Victory Bars kunnen we heel voordelig via de leverancier aanbieden. Vandaar wij deze goedkoop aan kunnen bieden
Perfect Burn, 24hr Burn of Ripped! zijn prijs/kwaliteit een hele goede keus
Ralf
Wanneer je op zondag besteld wordt het pakket doorgaans op dinsdag geleverd. In sommige gebieden wordt ook op maandag geleverd. We maken geen vaste garantie dat je het maandag krijgt, dit omdat we in een proef zitten voor zondag op maamdag levering. Vandaar we aanraden je T&T goed in de gaten te houden.
okeee! maar ik heb een vraagje: waarom doe je niet gewoon vele cardio en je eten goed?
---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------
yup was lekker!!

Dat is inderdaad vervelend om te horen. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht even doorsturen? Dan pak ik het op voor je en zoek ik het uit. Dan los ik het graag voor je op!hey,
laatst een bestelling gedaan 3SYYNB5590616
Kan ik een ander preworkoutproduct opgestuurd krijgen aub (uiteraard zonder sulfieten)??
Met een eventuele korting op een volgende bestelling ben ik niet zo veel, want met de laatste bestelling van eiwitten kom ik tijdje toe.