Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nalevering van multisports en een zak fine oats is binnen, top service mannen!

Ralf heb je mijn vraag gemist (of de Animal Hardcore Bodybuilding Stack kan dienen als vervanger van een PWO)? Of mag ik maar een vraag per 24 uur stellen hahaha :)?
Haha, je mag me zo vaak vragen stellen als je wilt hoor :) Je kan de Hardcore bodybuildingstack combineren met een pre-workout, maar hoeft inderdaad niet.
niemand van de buren heeft iemand gezien,c1588800.pakketje niet gehad
Vervelend. Ik zal maandag direct navraag doen bij de pakketbezorger om het in orde te maken.:rolleyes:
Zoals altijd weer perfect geleverd! Dank voor de goede service weer!
Ik kan weer even vooruit. :) (Ik krijg het echter volgende week pas voor mijn verjaardag. :D maar het is in huis! )
Leuk cadeau. Ik wil ooook zo graag jarig zijn:D
Als je je inschrijft, maak je dan automatisch elke dag kans?
Ja, je doet automatisch mee met onze Olympische spelen actie. Elke dag opnieuw!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Top, dankjewel voor je order. Als je kiest voor de "landen" tijdens het bestellen. Bijv. alles op Nederland, dan komen er vanzelf betaalwijzes tevoorschijn. Waaronder vooruitbetalen

het is in orde alvast bedankt
Wow, toppie! Jij ook bedankt :thumbs:
kom helemaal goed...

Bezorger kwam alleen een uur eerder dan volgens zijn schema was aangekondigd, maar dat is beter dan dat ik op hem zat te wachten en hij komt later.
Zo is het maar net. PostNL is druk bezig deze indicatietijden te verbeteren en preciezer te maken! In ieder geval goed om te horen dat het pakket geleverd is. Fijn weekend!

Nalevering van multisports en een zak fine oats is binnen, top service mannen!
Jij ook bedankt. Kun je weer druk er mee aan de slag. Succes!

Ralf

spulletjes weer binneeen, vanavond de victory bar die ik kreeg maar proberen ^^ thanks!

Waarom zijn de victory bars in de aanbieding? En waarom zijn ze normaal zo duur? Ik vind ze zeker lekker maar ze zijn niet echt degelijk om bijv mee te nemen. Ze zijn nu ook al een tijdje in de aanbieding.

Body en fit ik plaats deze week een bestelling en zoek een goede fatburner voor mijn laatste kilos er af te werken. Het gaat me puur en alleen om vetverbranding, hongeronderdrukking maakt me niet zoveel uit

spulletjes weer binneeen, vanavond de victory bar die ik kreeg maar proberen ^^ thanks!
Graag gedaan. De Victory Bars zijn erg lekker! :meal:
Waarom zijn de victory bars in de aanbieding? En waarom zijn ze normaal zo duur? Ik vind ze zeker lekker maar ze zijn niet echt degelijk om bijv mee te nemen. Ze zijn nu ook al een tijdje in de aanbieding.
De Victory Bars kunnen we heel voordelig via de leverancier aanbieden. Vandaar wij deze goedkoop aan kunnen bieden :)
Body en fit ik plaats deze week een bestelling en zoek een goede fatburner voor mijn laatste kilos er af te werken. Het gaat me puur en alleen om vetverbranding, hongeronderdrukking maakt me niet zoveel uit
Perfect Burn, 24hr Burn of Ripped! zijn prijs/kwaliteit een hele goede keus :)

Ralf

Wordt er ook bezorgd op maandag? (in NL)

Zat ik aan te denken icl met ripped!

okeee! maar ik heb een vraagje: waarom doe je niet gewoon vele cardio en je eten goed?

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Graag gedaan. De Victory Bars zijn erg lekker! :meal:
De Victory Bars kunnen we heel voordelig via de leverancier aanbieden. Vandaar wij deze goedkoop aan kunnen bieden :)

Perfect Burn, 24hr Burn of Ripped! zijn prijs/kwaliteit een hele goede keus :)

Ralf

yup was lekker!!

Wordt er ook bezorgd op maandag? (in NL)
Wanneer je op zondag besteld wordt het pakket doorgaans op dinsdag geleverd. In sommige gebieden wordt ook op maandag geleverd. We maken geen vaste garantie dat je het maandag krijgt, dit omdat we in een proef zitten voor zondag op maamdag levering. Vandaar we aanraden je T&T goed in de gaten te houden.

Ralf

okeee! maar ik heb een vraagje: waarom doe je niet gewoon vele cardio en je eten goed?

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

yup was lekker!!

Dat zit wel goed maak je geen zorgen. Ik verwacht heus geen wondermiddeltje ofzo maar alle kleine beetjes helpen :)

allergeneninfo pas zichtbaar op product als het er al is..niet op jullie site

hey,

laatst een bestelling gedaan 3SYYNB5590616
Hierin zat onder meer Insane pre workout van jullie huismerk zelf wat ik eens wou proberen.
Had alles eerst goed nagelezen van ingredienten en labelinfo op jullie site, maar toen ik het gisteren voor het eerst wou proberen , zag ik op het label staan
allergeneninfo: bevat zwaveldioxide en sulfieten.

Aangezien ik zwaar allergisch ben voor sulfieten, is dit product voor mij nu waardeloos.

Die allergeneninfo vind ik nergens terug op jullie ingredienten en label info , dus kon ik dit weten toen ik het product bestelde. Is nochtans belangrijke info !

Kan ik een ander preworkoutproduct opgestuurd krijgen aub (uiteraard zonder sulfieten)??

Met een eventuele korting op een volgende bestelling ben ik niet zo veel, want met de laatste bestelling van eiwitten kom ik tijdje toe.

hey,

laatst een bestelling gedaan 3SYYNB5590616
Kan ik een ander preworkoutproduct opgestuurd krijgen aub (uiteraard zonder sulfieten)??

Met een eventuele korting op een volgende bestelling ben ik niet zo veel, want met de laatste bestelling van eiwitten kom ik tijdje toe.
Dat is inderdaad vervelend om te horen. Wil je mij jouw ordernummer in een privébericht even doorsturen? Dan pak ik het op voor je en zoek ik het uit. Dan los ik het graag voor je op!

Ralf

Vitamine D3 Now Foods 1000IU bevatten deze capsules ook gewoon olie voor de betere opname?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven