MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ralf, bedankt nog voor het nasturen van de missende walden farm-produkten. Netjes opgelost zo!

Gaan jullie ook op zoek naar meer 0 calorie-produkten van andere merken? De walden farms is icm met bijv kwark wel goed te doen. Maar opzich niet super-smakelijk op zachtst gezegd. Wel bedankt hoor anders had ik hoier niet gauw over walden farms gehoord.

Kunnen andere grbuikers nog andere low-cal produkten aanraden?

Ik was altijd erg tevreden over de Universal Animal Pak, dus nu de Animal Hardcore Bodybuilding Stack besteld, heb ik geen raar smakende PWO meer nodig, zoals ik las ;)

Net weer bestelling geplaatst C1591582, altijd weer een feestje :D
Bedankt voor je bestelling. Bij B&F bestellin is altijd een feest:eek:
welk is beter grazy of insane
Insane! Deze bevat betere en sterkere ingrediënten.
Ralf, bedankt nog voor het nasturen van de missende walden farm-produkten. Netjes opgelost zo!

Gaan jullie ook op zoek naar meer 0 calorie-produkten van andere merken? De walden farms is icm met bijv kwark wel goed te doen. Maar opzich niet super-smakelijk op zachtst gezegd. Wel bedankt hoor anders had ik hoier niet gauw over walden farms gehoord.

Kunnen andere grbuikers nog andere low-cal produkten aanraden?
Aan welke producten zat je zelf te denken? We hebben namelijk meerdere soorten producten die lowcarb zijn. Zoals Slim Pasta :)
Ik was altijd erg tevreden over de Universal Animal Pak, dus nu de Animal Hardcore Bodybuilding Stack besteld, heb ik geen raar smakende PWO meer nodig, zoals ik las ;)
Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes voor je verwerken. Goed weekend!

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je bestelling. Bij B&F bestellin is altijd een feest:eek:

Insane! Deze bevat betere en sterkere ingrediënten.

Aan welke producten zat je zelf te denken? We hebben namelijk meerdere soorten producten die lowcarb zijn. Zoals Slim Pasta :)

Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes voor je verwerken. Goed weekend!

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klopt dat je geen PWO meer nodig hebt met Animal Hardcore Bodybuilding?

Waarom zijn die victory repen zo goedkoop?

Kan ik die elke dag eten en zo aan me eiwitten komen?

Gisteren op tijd besteld, maar vandaag niks binnen gekregen?
OrdernummerC1589720

Waarom melden mensen hier nog dat ze wat besteld hebben ? Vroeger deed B&F nog wel eens iets speciaals, maar tegenwoordig zit het al in een doos op de stapel voordat ik de mail-bevestiging binnen heb :)

OT: Alweer gevallen voor reclame damnit. Ik zal die victory repen eens testen. (een mixed doos was wel aardig geweest trouwens. nu zit ik straks misschien wel met 12 repen die niet te hachelen zijn.)

Waarom zijn die victory repen zo goedkoop?

Kan ik die elke dag eten en zo aan me eiwitten komen?
Ja hoor, je kan elke dag gerust eiwitrepen nemen. Het is een bron van eiwit die van goede kwaliteit is. Als je zorgt dat je dagelijks het totaalplaatje aan eiwitten compleet hebt, is er niets aan de hand.
Gisteren op tijd besteld, maar vandaag niks binnen gekregen?
OrdernummerC1589720
Dat is inderdaad vervelend, ons excuses hiervoor. Je kan erop rekenen dat het pakket vandaag/zaterdag bij je aangeboden wordt. :)
Waarom melden mensen hier nog dat ze wat besteld hebben ? Vroeger deed B&F nog wel eens iets speciaals, maar tegenwoordig zit het al in een doos op de stapel voordat ik de mail-bevestiging binnen heb :)

OT: Alweer gevallen voor reclame damnit. Ik zal die victory repen eens testen. (een mixed doos was wel aardig geweest trouwens. nu zit ik straks misschien wel met 12 repen die niet te hachelen zijn.)
Bedankt voor je bestelling. Ik vind de Victory Bars goed te doen :meal: Goed weekend Wazzup!

Ralf

Misschien nog een beetje brutale vraag, maar komen er toevallig binnenkort nieuwe cadeautjes om bij je bestelling te kiezen? Beschik inmiddels over 6 bekers, 2 bidonnen en 2 pillendozen :D

wat is er met pakket c1588800 gebeurd ,zou gisteren om 17uur afgeleverd zijn bij mij maar ik was thuis en niemand gezien en de handtekening is ook niet van mij.is getekend met WIL

heb besteling gedaan op jullie side en bij het afrekenen wil ik kiezen voor vooruitbetaling maar het staat er niet bij hoe komt dat .

Mijn zak wms vertoonde enkele scheurtjes waardoor mijn hele pakje onder de poeder zat...
C1589814
Kan hier iets aan gedaan worden?

Misschien nog een beetje brutale vraag, maar komen er toevallig binnenkort nieuwe cadeautjes om bij je bestelling te kiezen? Beschik inmiddels over 6 bekers, 2 bidonnen en 2 pillendozen :D
Nee, we verwachten niet binnen 1-2 maand cadeautjes toe te voegen of te veranderen. Er komt wel een grote update aan, waar ook de cadeaupagina in verwerkt zit.
wat is er met pakket c1588800 gebeurd ,zou gisteren om 17uur afgeleverd zijn bij mij maar ik was thuis en niemand gezien en de handtekening is ook niet van mij.is getekend met WIL
Dat is inderdaad vreemd. Wellicht heeft iemand van je buren het pakket aangenomen? Als dat niet zo is, hoor ik het graag van je. Dan zal ik de pakketbezorger terug sturen om het netjes op te lossen.
heb besteling gedaan op jullie side en bij het afrekenen wil ik kiezen voor vooruitbetaling maar het staat er niet bij hoe komt dat .
Top, dankjewel voor je order. Als je kiest voor de "landen" tijdens het bestellen. Bijv. alles op Nederland, dan komen er vanzelf betaalwijzes tevoorschijn. Waaronder vooruitbetalen.
Mijn zak wms vertoonde enkele scheurtjes waardoor mijn hele pakje onder de poeder zat...
C1589814
Kan hier iets aan gedaan worden?
Natuurlijk. Wil je me even een foto in een privébericht hiervan sturen? Dan regel ik een passende oplossing voor je :)

Ralf

Ralf heb je mijn vraag gemist (of de Animal Hardcore Bodybuilding Stack kan dienen als vervanger van een PWO)? Of mag ik maar een vraag per 24 uur stellen hahaha :)?

Laatst bewerkt:
niemand van de buren heeft iemand gezien,c1588800.pakketje niet gehad

Zoals altijd weer perfect geleverd! Dank voor de goede service weer!
Ik kan weer even vooruit. :) (Ik krijg het echter volgende week pas voor mijn verjaardag. :D maar het is in huis! )
24o53jm.jpg

Als je je inschrijft, maak je dan automatisch elke dag kans?

Top, dankjewel voor je order. Als je kiest voor de "landen" tijdens het bestellen. Bijv. alles op Nederland, dan komen er vanzelf betaalwijzes tevoorschijn. Waaronder vooruitbetalen

het is in orde alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven