MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb laatst een bodyfat ciliper besteld, maar ik kreeg de verkeerde opgestuurd en pas na 5 dagen.
Toen heb ik geprobeert bodyfitshop te bereiken maar telefonisch waren jullie elke keer ingesprek(heb 20 minuten in de wacht gestaan)
Mail heb ik geen reactie opgehad, toen was ik er klaar mee.
Gelukkig zag ik dat jullie ook facebook hadden, heb daar een bericht heen gestuurd en binnen een paar uur had ik een reactie en was dit ongelukje goed opgelost.

Hoe komt het dat de mass perfection statisch is? Hebben meer mensen dit?
Ik had vorige keer een grote emmer en daarbij geen last hiervan nu had ik de kleinere besteld en daarbij is het steeds statisch. Als je een schep pakt zie je gewoon poeder springen en ligt het hele aanrecht onder!
Volgende keer toch maar weer de grote emmer denk ik :p

Vitamine D3 Now Foods 1000IU bevatten deze capsules ook gewoon olie voor de betere opname?
De D3 van Now bevat extra olive oil toegevoegd. De variant die wij aanbieden, vind je ook terug op de Now Site. Namelijk hier.
Ik heb laatst een bodyfat ciliper besteld, maar ik kreeg de verkeerde opgestuurd en pas na 5 dagen.
Toen heb ik geprobeert bodyfitshop te bereiken maar telefonisch waren jullie elke keer ingesprek(heb 20 minuten in de wacht gestaan)
Mail heb ik geen reactie opgehad, toen was ik er klaar mee.
Gelukkig zag ik dat jullie ook facebook hadden, heb daar een bericht heen gestuurd en binnen een paar uur had ik een reactie en was dit ongelukje goed opgelost.
Je kan ons altijd bereiken via meerdere kanalen. Het is momenteel erg druk, waardoor het voor kan komen dat mensen langer in de wacht staan dan gebruikelijk. Als je ons daar of op social media bereikt. Gaat het helemaal goed komen :)
Hoe komt het dat de mass perfection statisch is? Hebben meer mensen dit?
Ik had vorige keer een grote emmer en daarbij geen last hiervan nu had ik de kleinere besteld en daarbij is het steeds statisch. Als je een schep pakt zie je gewoon poeder springen en ligt het hele aanrecht onder!
Volgende keer toch maar weer de grote emmer denk ik :p
Ik heb er zelf geen last van. Ik denk dat het ook te maken kan hebben met meerdere factoren :)

Ralf

heb je nog info over c1588800,wanneer mag ik dat verwachten

Post het nu onmiddelijk na men bestelling aangezien ik het pakket morgen moet hebben:
Kun je ervoor zorgen dat: C1598549 zeker vandaag wordt opgestuurd?
Alvast bedankt

Hallo,

Ik heb vorige week een pakket besteld , de inhoud van het pakket is goed aangekomen maar ik heb in plaats van Ginkgo Biloba extra strength 120MG ( zoals ook op de pakbon staat) een ander potje gekregen waarop staat Doctor's best MSM 1500. ( Bioavailable natural sulfur). Ik denk dat dit een foutje geweest moet zijn. Daarnaast heb ik ook Omega 3-6-9 capsules besteld per ongeluk, ik wilde eigenlijk alleen Omega 3 bestellen, is het nog mogelijk om dit terug te draaien. De rest van de producten zijn helemaal goed aangekomen!

Nog een opmerking : op jullie site staat Ginseng now foods 250 capsules en in de beschrijving wordt er gepraat over Panax ginseng. Wat jullie op de site hebben staan is echter geen panax( chinese) ginseng maar siberische ginseng. Hier zit wel een verschil in, ik heb nu dus ook Siberische binnen terwijl ik eigenlijk chinese wilde maar dit maakt niet heel erg veel uit want ze zijn wel vergelijkbaar maar hebben toch een paar verschillende eigenschappen.

Met vriendelijke groet,

Jegor
Ordernummer: C1579432

heb je nog info over c1588800,wanneer mag ik dat verwachten
Dat zal ik even voor je uitzoeken. Volgens de postNL is deze reeds geleverd.:eek:
Post het nu onmiddelijk na men bestelling aangezien ik het pakket morgen moet hebben:
Kun je ervoor zorgen dat: C1598549 zeker vandaag wordt opgestuurd?
Alvast bedankt
Pakket wordt vandaag gewoon verstuurd (zoals je van ons gewend bent) :) Je kan er dus morgen op rekenen!
Hallo,

Ik heb vorige week een pakket besteld , de inhoud van het pakket is goed aangekomen maar ik heb in plaats van Ginkgo Biloba extra strength 120MG ( zoals ook op de pakbon staat) een ander potje gekregen waarop staat Doctor's best MSM 1500. ( Bioavailable natural sulfur). Ik denk dat dit een foutje geweest moet zijn. Daarnaast heb ik ook Omega 3-6-9 capsules besteld per ongeluk, ik wilde eigenlijk alleen Omega 3 bestellen, is het nog mogelijk om dit terug te draaien. De rest van de producten zijn helemaal goed aangekomen!

Nog een opmerking : op jullie site staat Ginseng now foods 250 capsules en in de beschrijving wordt er gepraat over Panax ginseng. Wat jullie op de site hebben staan is echter geen panax( chinese) ginseng maar siberische ginseng. Hier zit wel een verschil in, ik heb nu dus ook Siberische binnen terwijl ik eigenlijk chinese wilde maar dit maakt niet heel erg veel uit want ze zijn wel vergelijkbaar maar hebben toch een paar verschillende eigenschappen.

Met vriendelijke groet,

Jegor
Ordernummer: C1579432
Dat gaan we natuurlijk netjes voor je oplossen. Wil je mij een privébericht sturen? Dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!
Animal Rage is goedkoper bij Prozis.
Kunnen jullie even de prijs aanpassen?

Als jullie er dan nog wat pre Workout samples bij doen dan bestel ik bij jullie. :thumbup: :D
We hebben op dit moment helaas geen pre-workout samples. Alle samples die we hebben kun je altijd op de site kiezen tijdens het bestellen. Dan weet je altijd precies wat je ontvangt :)

Ralf

hee ralf heb je de ingredienten van iron pump voor mij?
bedankt :)

Ik heb zaterdag al laten weten dat het vrijdag niet geleverd was zoals het op de site van postnl stond,nu zijn we maandag en weet ik nog niets!het is al de derde keer dat je zegt dat je er achter gaat! Hopeloze service

Net weer een bestelling gedaan C1599611
Steek maar weer vol met samples voor een trouwe klant ;)

grtz

Dat zal ik even voor je uitzoeken. Volgens de postNL is deze reeds geleverd.:eek:

Pakket wordt vandaag gewoon verstuurd (zoals je van ons gewend bent) :) Je kan er dus morgen op rekenen!

Dat gaan we natuurlijk netjes voor je oplossen. Wil je mij een privébericht sturen? Dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

We hebben op dit moment helaas geen pre-workout samples. Alle samples die we hebben kun je altijd op de site kiezen tijdens het bestellen. Dan weet je altijd precies wat je ontvangt :)

Ralf

Pas de prijs dan aan.

hee ralf heb je de ingredienten van iron pump voor mij?
bedankt :)
Natuurlijk heb ik deze voor je :)
2951_extra_extra470_1.jpg

Net weer een bestelling gedaan C1599611
Steek maar weer vol met samples voor een trouwe klant ;)

grtz
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij reeds in de verwerking zit, morgen in huis :)
Ik heb zaterdag al laten weten dat het vrijdag niet geleverd was zoals het op de site van postnl stond,nu zijn we maandag en weet ik nog niets!het is al de derde keer dat je zegt dat je er achter gaat! Hopeloze service
Dat klopt inderdaad. Wannneer ik de navraag start, dien ik bij PostNL een onderzoek te starten. Dit duurt vaak 1-2 werkdagen zoals ik aangaf. Zodra ik meer hoor, koppel ik dit direct naar jou.
Ik kan het op dit moment helaas niet voor je aanpassen. Mijn collega die dit altijd doet is niet aanwezig. Ik zal het morgenochtend direct voorleggen.

Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een persoonlijke mening trouwens!
Ik vind de pouches van whey en cassein een geniaal idee, leuk om te proberen!
Het enige wat ik niet begrijp (en wat jullie me misschien uit kunnen leggen) is waarom er gekozen is om juist de meest populaire smaken te verpakken in pouches.

Het idee van de pouches lijkt me zodat mensen smaken kunnen proberen, maar is het niet juist handig als het smaken zouden zijn waarvoor mensen schuchtig zijn om meteen een grote emmer te kopen? (bijv. dingen als Ice Coffee, white chocolate, cappuchino, speculaas enz.)

Dit is iets wat me sinds het begin van de pouches een beetje in onbegrip is gebleven (verder ben ik enorm voorstander, het is fijn om ook in kleinere portie te kunnen kopen)

Even een persoonlijke mening trouwens!
Ik vind de pouches van whey en cassein een geniaal idee, leuk om te proberen!
Het enige wat ik niet begrijp (en wat jullie me misschien uit kunnen leggen) is waarom er gekozen is om juist de meest populaire smaken te verpakken in pouches.

Het idee van de pouches lijkt me zodat mensen smaken kunnen proberen, maar is het niet juist handig als het smaken zouden zijn waarvoor mensen schuchtig zijn om meteen een grote emmer te kopen? (bijv. dingen als Ice Coffee, white chocolate, cappuchino, speculaas enz.)

Dit is iets wat me sinds het begin van de pouches een beetje in onbegrip is gebleven (verder ben ik enorm voorstander, het is fijn om ook in kleinere portie te kunnen kopen)

handig voor te reizen en zo mee te nemen lijkt me, maar idd, had graag ook sommige smaken in kleine verpakking gezien zoals bv de koffie

Zoals altijd weer perfect geleverd! Dank voor de goede service weer!
Ik kan weer even vooruit. :) (Ik krijg het echter volgende week pas voor mijn verjaardag. :D maar het is in huis! )
24o53jm.jpg

Hi kan jij me meer vertellen over de smaak van de iso 100? Welke vind je 't lekkerst?

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Nice, ISO-100 is ook mijn favoriet!

Wat vind jij van de verschillende smaken van ISO-100? Wil graag een pot bestellen maar ben bang dat als ik 'm bestel en de smaak minder is dat de pot blijft staan en das zonde van 't geld.

Ik gebruik zelf nu de whey van optimum nutrition extreme milk chocolate en dat is echt de lekkerste whey die ik ooit heb gehad (en ik heb whey perfection en syntha 6 gebruikt) maar de ISO 100 lijkt mij van iets betere kwaliteit

Ik heb enkele malen iso-100 gehad in mijn cut. Had alleen choco gehad maar die was goed te drinken imo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven