De Pouches waren in eerste instantie in het leven geroepen om de verpakkingen van de Oats op te volgen. We hadden deze pouches dusdanig groot ingekocht dat we ze ook voor de WHey gebruikt hebben. We hebben daarvoor gekozen voor de bekende smaken, omdat we met een bepaalde hoeveelheid zitten om in te kopen. Waardoor deze smaken een betere keus zijnEven een persoonlijke mening trouwens!
Ik vind de pouches van whey en cassein een geniaal idee, leuk om te proberen!
Het enige wat ik niet begrijp (en wat jullie me misschien uit kunnen leggen) is waarom er gekozen is om juist de meest populaire smaken te verpakken in pouches.
Het idee van de pouches lijkt me zodat mensen smaken kunnen proberen, maar is het niet juist handig als het smaken zouden zijn waarvoor mensen schuchtig zijn om meteen een grote emmer te kopen? (bijv. dingen als Ice Coffee, white chocolate, cappuchino, speculaas enz.)
Dit is iets wat me sinds het begin van de pouches een beetje in onbegrip is gebleven (verder ben ik enorm voorstander, het is fijn om ook in kleinere portie te kunnen kopen)

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vezels/body-en-fit-superfoods/pure-psyllium-husk-vezels/
is uitverkocht...
wat moet ik nu bestellen waar veel vezels in zitten? graag iets wat door een shake kan![]()
Kijk eens, hier hebben we nog meer vezel-producten!
Ik heb vroeger alle smaken van de Iso-100 gehad en vind ze bijzonder aangenaam voor een Isolaat. Je betaald er wel iets meer voor, maar het heeft een fijne structuur.Ik heb enkele malen iso-100 gehad in mijn cut. Had alleen choco gehad maar die was goed te drinken imo
Ralf