AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een persoonlijke mening trouwens!
Ik vind de pouches van whey en cassein een geniaal idee, leuk om te proberen!
Het enige wat ik niet begrijp (en wat jullie me misschien uit kunnen leggen) is waarom er gekozen is om juist de meest populaire smaken te verpakken in pouches.

Het idee van de pouches lijkt me zodat mensen smaken kunnen proberen, maar is het niet juist handig als het smaken zouden zijn waarvoor mensen schuchtig zijn om meteen een grote emmer te kopen? (bijv. dingen als Ice Coffee, white chocolate, cappuchino, speculaas enz.)

Dit is iets wat me sinds het begin van de pouches een beetje in onbegrip is gebleven (verder ben ik enorm voorstander, het is fijn om ook in kleinere portie te kunnen kopen)
De Pouches waren in eerste instantie in het leven geroepen om de verpakkingen van de Oats op te volgen. We hadden deze pouches dusdanig groot ingekocht dat we ze ook voor de WHey gebruikt hebben. We hebben daarvoor gekozen voor de bekende smaken, omdat we met een bepaalde hoeveelheid zitten om in te kopen. Waardoor deze smaken een betere keus zijn :)

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vezels/body-en-fit-superfoods/pure-psyllium-husk-vezels/

is uitverkocht...

wat moet ik nu bestellen waar veel vezels in zitten? graag iets wat door een shake kan :)
Kijk eens, hier hebben we nog meer vezel-producten!
Ik heb enkele malen iso-100 gehad in mijn cut. Had alleen choco gehad maar die was goed te drinken imo
Ik heb vroeger alle smaken van de Iso-100 gehad en vind ze bijzonder aangenaam voor een Isolaat. Je betaald er wel iets meer voor, maar het heeft een fijne structuur.

Ralf

Wanneer komen de straps weer op voorraad?

!

Ik heb vroeger alle smaken van de Iso-100 gehad en vind ze bijzonder aangenaam voor een Isolaat. Je betaald er wel iets meer voor, maar het heeft een fijne structuur.

Ralf

Thanks,
Heb je misschien de voedingswaarde van de muesli voor me? zit eraan te denken dat er even bij te bestellen

Natuurlijk heb ik deze voor je :)
2951_extra_extra470_1.jpg

Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij reeds in de verwerking zit, morgen in huis :)

Dat klopt inderdaad. Wannneer ik de navraag start, dien ik bij PostNL een onderzoek te starten. Dit duurt vaak 1-2 werkdagen zoals ik aangaf. Zodra ik meer hoor, koppel ik dit direct naar jou.

Ik kan het op dit moment helaas niet voor je aanpassen. Mijn collega die dit altijd doet is niet aanwezig. Ik zal het morgenochtend direct voorleggen.

Ralf

top!

Ik heb een gouden pot gewonnen haha! geweldig!

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik had 2,2kg whey gekocht, had er een shakercup bij gekozen als caedau, maar ik kon ook nog een proefmonster kiezen. klopt dit?

Bf, komt die whey stevia perfection choco (4.5kilo) op korte termijn weer op voorraad?

Bestelling C1596051 vandaag ontvangen met een hoop Pure foods. Helaas was wel een verpakking gebarsten, waardoor er een halve kilo goji bessen in de doos verspreid lag.

Er is al een stevia variant voor de whey perfection!
Dat klopt imnderdaad. Dezelfde topkwaliteit als Whey Perfection maar dan stevia gezoet!
Ik heb een gouden pot gewonnen haha! geweldig!
Cool! Gefeliciteerd! Als je je gemeld hebt ontvang je he! !et 1-2 dagen!
Hey,

Ik had 2,2kg whey gekocht, had er een shakercup bij gekozen als caedau, maar ik kon ook nog een proefmonster kiezen. klopt dit?
Dat klopt inderdaad, deze kun je kiezen bij elke bestelling vanaf 15 en 30 euro!
Bf, komt die whey stevia perfection choco (4.5kilo) op korte termijn weer op voorraad?
We hopen volgende week weer!
Elke winnaar ontvangt een andere doos met samples, goodies etc. Her is dus voor iedereen verschillend!
Bestelling C1596051 vandaag ontvangen met een hoop Pure foods. Helaas was wel een verpakking gebarsten, waardoor er een halve kilo goji bessen in de doos verspreid lag.
Sorry, ons excuses hiervoor. Wil je mij jouw ordernummer in een privebericht sturen? Pak ik het direct op!
Het komt zo snel mogelijk!

Hi kan jij me meer vertellen over de smaak van de iso 100? Welke vind je 't lekkerst?

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Wat vind jij van de verschillende smaken van ISO-100? Wil graag een pot bestellen maar ben bang dat als ik 'm bestel en de smaak minder is dat de pot blijft staan en das zonde van 't geld.

Ik gebruik zelf nu de whey van optimum nutrition extreme milk chocolate en dat is echt de lekkerste whey die ik ooit heb gehad (en ik heb whey perfection en syntha 6 gebruikt) maar de ISO 100 lijkt mij van iets betere kwaliteit
Door omstandigheden heb ik een en ander gemist. Ik heb de vanille altijd gehad en echt perfect van smaak. Niet te zoet en klontert niet. De choco is voor mij een eerste keer. Er zijn helaas niet zoveel smaken van anders had ik ook nog wel een andere smaak genomen. Banaan ben ik gewoon geen liefhebber van. Maar dat is echt smaken verschillen.
Veel andere whey heb ik niet geprobeerd iv lactose intolerantie. Soms wil ik het wel proberen maar dan alleen met een sample... maar die zijn helaas niet verkrijgbaar bij de meeste soorten.
Maar aan de iso vanille kan je niet mis gaan in mijn ogen.

Heb om 21:44 wat besteld in de veronderstelling dat jullie de claim 'Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt' wel waar zouden maken. Nog geen verzendmail gekregen, helaas..

C1604467

Binnenkort van plan hydrolisaat te halen, mijn vraag was hebben jullie ook back belts ik zie nergens riemen of handschoenen in een apart vakje of ik ben gewoon scheel :P

Maandag besteld want dinsdag hele dag thuis om pakket te ontvangen. Gister ochtend staat er dat levering een dag is uitgesteld. Oké geen probleem even wat afspraken verzet! Nu kijk ik weer een is het weer een dag uitgesteld! Morgen kan ik echt niks verplaatsen en ben ik de hele dag weg!! Wat is dit?? Zoveel had ik niet besteld.. @$&*((^/$#@ postNL

C1599130

Door omstandigheden heb ik een en ander gemist. Ik heb de vanille altijd gehad en echt perfect van smaak. Niet te zoet en klontert niet. De choco is voor mij een eerste keer. Er zijn helaas niet zoveel smaken van anders had ik ook nog wel een andere smaak genomen. Banaan ben ik gewoon geen liefhebber van. Maar dat is echt smaken verschillen.
Veel andere whey heb ik niet geprobeerd iv lactose intolerantie. Soms wil ik het wel proberen maar dan alleen met een sample... maar die zijn helaas niet verkrijgbaar bij de meeste soorten.
Maar aan de iso vanille kan je niet mis gaan in mijn ogen.
Bedankt voor je review :thumbs:
Heb om 21:44 wat besteld in de veronderstelling dat jullie de claim 'Elke bestelling op werkdagen voor 22:00 uur geplaatst wordt direct verzonden zodat u uw bestelling de volgende dag al in huis hebt' wel waar zouden maken. Nog geen verzendmail gekregen, helaas..

C1604467
Ik zie inderdaad dat het pakket bij ons niet op tijd verwerkt is, ons excuses hiervoor. Zoals je per email al hebt gezien is het pakket reeds verstuurd. Je kan er morgen op rekenen :)
Binnenkort van plan hydrolisaat te halen, mijn vraag was hebben jullie ook back belts ik zie nergens riemen of handschoenen in een apart vakje of ik ben gewoon scheel :P
Scheel wil ik het niet noemen, maar we hebben ze wel. Als je op het kopje "Fitness artikelen" kijkt op onze site, kun je rechts navigeren naar welke producten jij zoekt. Uiteraard kan het sneller via de zoekbalk :)
Maandag besteld want dinsdag hele dag thuis om pakket te ontvangen. Gister ochtend staat er dat levering een dag is uitgesteld. Oké geen probleem even wat afspraken verzet! Nu kijk ik weer een is het weer een dag uitgesteld! Morgen kan ik echt niks verplaatsen en ben ik de hele dag weg!! Wat is dit?? Zoveel had ik niet besteld.. @$&*((^/$#@ postNL

C1599130
Ik ga er bij de pakketdienst achteraan voor je. Het mag natuurlijk nooit zo lang duren :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Magnificent
2100 gram voor 19.65!

Iron Pump

30 servings voor 24.35!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.45!

Ripped!