xMichelle
Cool Novice
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha cool, gefeliciteerd!Woehoe! Net een mailtje gehad dat ik 1 van die gouden potten heb gewonnen! Top! Ben heel benieuwd wat erin zit![]()

Morgen in huis!Bedankt voor je complimenten. We doen dagelijks ons best ons assortiment uit te breiden en de beste producten aan te bieden!Hallo,
Ik heb gisteren een bestelling van ongv 70 euro besteld, en heb de optie Kiala Ophaalpunt aangeduid. Nu kreeg ik een mail vandaag om 9u dat het pakket verzonden is, komt het dan nog vandaag toe, of duurt dit 3-5 dagen? Want na wat ik net allemaal over kiala heb gelezen duurt dit wel lang, en kunnen er veel problemen optreden bij kiala. Moet ik me zorgen maken? Normaal zou ik PostNL kiezen, maar ik kon niet heel de dag thuis zijn. Nooit eerder problemen met PostNL gehad, en nu de eerste keer Kiala ophaalpunt proberen. Hopelijk verloopt het goed!
Nice products!
Je hoeft je zeker geen zorgen maken. Jouw pakket gaat vandaag ons warenhuis verlaten. Op het moment van bestellen en afrekenen (in jouw geval gisteren) duurt het 3-5 werkdagen voordat het klaar ligt. Je kan er op rekenen dat het zaterdag, anders begin volgende week voor je klaar ligt
Doorgaans gaat Kiala altijd goed, maar als Kiala een storing oid heeft, gaat het flink fout. Gelukkig komt dit zelden voor
No worries, anders kun je me altijd een privébericht moet jouw ordernummer kiezen.Bedankt voor je orders. Je kan er op rekenen dat ze morgen bij je aan komen. je hebt zelfs al een verzendbevestiging gehadC1605670 C1605769
zou leuk zijn als het voor het eerst in 7 bestellingen wel lukt om het dezelfde dag te verzenden...
moet lukken bij bestellingen voor 1 uur toch?
verder ben ik maandag 10 maart in friesland... dus kom ik even kijken.
hebben jullie daar gewoon een winkel o.i.d.? en wat zijn de openingstijden op maandag?
Als je 10 maart in de omgeving bent, kun je gerust even langs komen. We zitten op de Mars 10 te Heerenveen en zijn dagelijks geopend van 8-20 uur. Tot daN!
We hopen dat deze maand weer een nieuwe levering van Olimp Supplements komtvan de Competition belt hebben jullie maat Xlarge (105-120 cm)
wanneer krijgen jullie de medium en large weer binnen?
http://www.bodyenfitshop.nl/fitness-artikelen/halterriemen/olimp-supplements/competition-belt-4/
Het beste kun je je aanmelden op deze producten, dan krijg je een mail zodra ze voorradig zijn.Cool! Gefeliciteerd! Als je je gemeld hebt ontvang je he! !et 1-2 dagen!
heb mijn gegevens idd doorgestuurd via mail, geweldige actie. 
Mijn huidige pre-workout heb ik nu zo'n 4 maanden en ik merk dat ik er aan gewend aan het raken ben (Hemo Rage). Ik twijfel tussen Jack3d Micro en No Xplode of een andere (geen Insane en Assault, die vind ik niks). Welke is aan te raden?
Je kan net zo goed een potje caffeine caps kopen en dat door je eiwitshake doen pre work out ofzo.
Ja dat kan, maar ik liever heb iets als Jack3d of No Xplode of Hemo Rage. Dan kan ik net zo goed een paar bakken koffie pakken als ik caffiene pak, en caffiene houdt veel vocht vast volgens mij.
Top service, gister avond besteld en nu al in huis, m'n whey, shakercup en een proef sample van Magnificent sachet.
Vanavond eens even na de training de smaak checken.
Maar waarvoor dient Magnificent sachet eigelijk? Ik heb het maar erbij gekozen omdat er nog wat bij kon.
Is dit een product wat ik kan gebruiken voor de cut?
En ik hoop dat ik voor mijn volgende bestelling misschien iets als pre-workout samples kan nemen, komen die er?
Sorry, ons excuses hiervoor. Wil je mij jouw ordernummer in een privebericht sturen? Pak ik het direct op!
Ja dat kan, maar ik liever heb iets als Jack3d of No Xplode of Hemo Rage. Dan kan ik net zo goed een paar bakken koffie pakken als ik caffiene pak, en caffiene houdt veel vocht vast volgens mij.

Door omstandigheden heb ik een en ander gemist. Ik heb de vanille altijd gehad en echt perfect van smaak. Niet te zoet en klontert niet. De choco is voor mij een eerste keer. Er zijn helaas niet zoveel smaken van anders had ik ook nog wel een andere smaak genomen. Banaan ben ik gewoon geen liefhebber van. Maar dat is echt smaken verschillen.
Veel andere whey heb ik niet geprobeerd iv lactose intolerantie. Soms wil ik het wel proberen maar dan alleen met een sample... maar die zijn helaas niet verkrijgbaar bij de meeste soorten.
Maar aan de iso vanille kan je niet mis gaan in mijn ogen.

Mssn mr.hyde? Lijkt mij heftig genoeg
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------
Is er een label voor de 1 M.R. VORTEX ?