StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Hoe bevalt de natabolic je eigenlijk StevenG? Ik volg je log maar had graag een samenvatting omdat ik niet weet wat je er nu eigenlijk precies van vindt.
hm ja.. ik ging er heel goed op..
kleine samenvatting eum.. ja eerste twee weken merkte ik er niet echt veel van, moest inkicke.. grotere honger, kleine aggressie, verhoogd libido .. dan begon krachttoename die echt wel lekker was, betere aflijning toch wel, iets vollere spieren.. maar toen ik er net echt lekker op begon te gaan, ook met de toevoeging van GHenerate (thx Ilco
), maar in een weekendje Ardennen met vrienden kreeg ik een voedselvergiftiging/buikgriep.. bam meer als kg eraf.. nu eergisteren accident met mn auto (niet mijn schuld, een madam reed ineens van haar oprit af.. knal op mij en ik reed tegen 60km/u ofzo.. whipplash, ... dus nu zit echt hard traine er ff niet in.. zit aan de onstekingsremmers.. overmorgen wsl terug naar doc wnt heb nog steeds wel last.. dus ja mn log is wel naar de klote vrees ik.. ga wel proberen isolatieoef te doen nzo maar echt mn vorderingen opvolgen nzo gaat nu wel niet meer correct zijn denk ik.. maar eu Sanca paktm ook, zijn eerste opmerking waren eetlust en geilheid
Steven177 ofiets pakt de stack ook, hij merkte er tot nu toe weinig van, Bizar heeft ook een logje denk ik.. Het hangt ook wat af van persoon tot persoon denk ik, ook ivm je eigen test nzo.. Heb gelezen dat oudere mannen er een nog beter resultaat van kunne halen aangezien hun test al wat meer is gezak dan bvb iemand die net 21 is.. Mijn ervaringen zijn tot nu toe wel posief! Hopelijk help ik je hier een beetje mee!---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------
moet je trouwens ook nog altijd pic sturen van die bruiningscrème, was vergeten, zalr morgen proberen aan te denken!

!

. Maar toch bedankt!