AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe bevalt de natabolic je eigenlijk StevenG? Ik volg je log maar had graag een samenvatting omdat ik niet weet wat je er nu eigenlijk precies van vindt.

hm ja.. ik ging er heel goed op..
kleine samenvatting eum.. ja eerste twee weken merkte ik er niet echt veel van, moest inkicke.. grotere honger, kleine aggressie, verhoogd libido .. dan begon krachttoename die echt wel lekker was, betere aflijning toch wel, iets vollere spieren.. maar toen ik er net echt lekker op begon te gaan, ook met de toevoeging van GHenerate (thx Ilco :)), maar in een weekendje Ardennen met vrienden kreeg ik een voedselvergiftiging/buikgriep.. bam meer als kg eraf.. nu eergisteren accident met mn auto (niet mijn schuld, een madam reed ineens van haar oprit af.. knal op mij en ik reed tegen 60km/u ofzo.. whipplash, ... dus nu zit echt hard traine er ff niet in.. zit aan de onstekingsremmers.. overmorgen wsl terug naar doc wnt heb nog steeds wel last.. dus ja mn log is wel naar de klote vrees ik.. ga wel proberen isolatieoef te doen nzo maar echt mn vorderingen opvolgen nzo gaat nu wel niet meer correct zijn denk ik.. maar eu Sanca paktm ook, zijn eerste opmerking waren eetlust en geilheid :D Steven177 ofiets pakt de stack ook, hij merkte er tot nu toe weinig van, Bizar heeft ook een logje denk ik.. Het hangt ook wat af van persoon tot persoon denk ik, ook ivm je eigen test nzo.. Heb gelezen dat oudere mannen er een nog beter resultaat van kunne halen aangezien hun test al wat meer is gezak dan bvb iemand die net 21 is.. Mijn ervaringen zijn tot nu toe wel posief! Hopelijk help ik je hier een beetje mee!

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

moet je trouwens ook nog altijd pic sturen van die bruiningscrème, was vergeten, zalr morgen proberen aan te denken!

Ik ga morgen de mammoth 2500 bestellen. heeft er iemand hier ervaring mee? Ik wil paar kilo's bijkomen. En is de chocolade smaak lekker?
Ik heb die zelf 1x gebruikt en naar mijn idee werd ik wel wat vetter door. De chocolade smaak vond ik prima, maar je moet wel heel goed een blender gebruiken om geen klontjes te krijgen.

waneer komt jullie nieuwe islolaat binnen? wat is het verschil met de "oude" trouwens?

De smaak:D verder eigenlijk niets. 100% Whey Isolaat van Volactive.:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Wat is de reden dat nr1 voor 21+ is, hele stomme vraag misschien mara wil het idee erachter graag goed weten.

Advies van het merk. Onder de 21 zou ik overigens geen enkel product uit deze productgroep nemen. :cool:

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Hier ben ik ook heel benieuwd naar! Heb nu de Whey Perfection maar heb echt het gevoel dat deze whey meer iets is voor in de bulk (zit in de cut) en dat ik meer baat heb bij de isolaat. Come on Ilco, laat ons niet te lang wachten he:D

Nog 3-4 weken..:cool:

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Als ik vandaag iets bestel wordt het dan vanavond nog verzonden of zal ik het dinsdag pas hebben ?

We versturen altijd direct. Op zondag is er echter geen distributie van de TNT dus je hebt de zending dan dinsdag.

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Referentie nummer: 124768
Faktuur datum: 03-07-2010

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition Result! * 1x 500 gram/100 servings Orange Slice
1 Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection * 1x 10lb/4454 gram (162 shakes!) Berry Blast Milkshake
1 Body & Fit Sportsnutrition ANABOLIC ZMA * 2x 90 capsules
1 Body & Fit Sportsnutrition Pre-workout Power Pill * 1x 90 capsules

Zo kan ik er weer wat maandjes tegen aan :). Eens kijken of ZMA wat doet voor me en of die Pre-Wo een lekkere uitwerking heeft! Met dit weer voel ik me echt veel te vaak futloos namelijk (Power pill) en slapen gaat soms ook wat lastiger (hoop dat die ZMA daar wat voor doet).

Oh ja, samples (met name van Pre-Workout supps) zijn altijd welkom ;)!

:)Dank je, voor de bestelling!
Deze wordt vandaag direct verzonden. De samples regel ik:cool:

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Ik ga morgen de mammoth 2500 bestellen. heeft er iemand hier ervaring mee? Ik wil paar kilo's bijkomen. En is de chocolade smaak lekker?

Volgens mij zijn alle smaken Mammoth wel goed te drinken.:)

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

He, heb afgelopen vrijdag bij jullie in Heerenveen weer even een pot proteïne gehaald. En heb daarbij een paar pre-workout samples mee gekregen, RPM en Black Cats. Vroeg me alleen af waar in en hoe ik ze het beste kan oplossen?

De capsules gewoon in z'n geheel innemen met water. (niet oplossen:D

YESSSS, eindelijk mn code binnen om mn mobiel te activeren voor TAN codes. Dus straks eventjes wat bestellen hehe. Echt niet goed overigens, mn hele keuken staat al vol met troep.

Als er een oorlog uitbreekt blijf ik verder leven op whey, pre-wo boosters en creatine:p

Bedankt, en dat ik ze gewoon door kon slikken was ik net achter :P. Maar toch bedankt!

YESSSS, eindelijk mn code binnen om mn mobiel te activeren voor TAN codes. Dus straks eventjes wat bestellen hehe. Echt niet goed overigens, mn hele keuken staat al vol met troep.

Als er een oorlog uitbreekt blijf ik verder leven op whey, pre-wo boosters en creatine:p

:D Wij gaan het weer netjes voor je regelen!

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Bedankt, en dat ik ze gewoon door kon slikken was ik net achter :P. Maar toch bedankt!

:D graag gedaan..

ff een extra bestelling geplaatst maar weer :)

Referentie nummer: 125063

1 Ultra Life NOX Pump Xtreme Ultralife 1x Nox Pump XTREME! € 49,95
3 Dorian Yates Ultimate NOX PUMP Formula * 1 Sachet Ultimate Nox Pump 1,90 € 5,70
Bedrag inclusief BTW. € 55,65

samples zijn altijd welkom... vooral pre workout/eiwit altijd in geintereseerd :)

mvg
!

ff een extra bestelling geplaatst maar weer :)

Referentie nummer: 125063

1 Ultra Life NOX Pump Xtreme Ultralife 1x Nox Pump XTREME! € 49,95
3 Dorian Yates Ultimate NOX PUMP Formula * 1 Sachet Ultimate Nox Pump 1,90 € 5,70
Bedrag inclusief BTW. € 55,65

samples zijn altijd welkom... vooral pre workout/eiwit altijd in geintereseerd :)

mvg
!

Dank je:) Wordt direct verzonden + de samples regel ik:cool:

Nah, hier is ie dan eindelijk

Ref nr 125079

,

Ook nog een request bij de opmerkingen voor bepaalde samples, kijk maar wat er is:D

Ben wel benieuwd naar die Xtreme Xpand Pump, de smaak van DY's NOX Pump Xtreme (voor de rest is ie volgens mij het zelfde als die van Ultralife) en die Arginine pillen, eens kijken wat dat doet.

En last but not least, energizers hurrrr. Ik hoop dat die even een beter effect hebben dan die Stackers want dat was echt crap. Of je moet dubbele dosering gaan nemen maar dat maakt het wel erg prijzig, wat dat betreft heeft Pre-workout Power Pill meer marge en waarschijnlijk ook betere werking.

Ref nr 125079

,

Ook nog een request bij de opmerkingen voor bepaalde samples, kijk maar wat er is:D

Ben wel benieuwd naar die Xtreme Xpand Pump, de smaak van DY's NOX Pump Xtreme (voor de rest is ie volgens mij het zelfde als die van Ultralife) en die Arginine pillen, eens kijken wat dat doet.

En last but not least, energizers hurrrr. Ik hoop dat die even een beter effect hebben dan die Stackers want dat was echt crap. Of je moet dubbele dosering gaan nemen maar dat maakt het wel erg prijzig, wat dat betreft heeft Pre-workout Power Pill meer marge en waarschijnlijk ook betere werking.

Ga je log bij houden van de Muscle & Pump Xtreme ?

Ref nr 125079

,

Regel ik:cool: Morgen in huis!!

Dank je, voor de bestelling:)

Ga je log bij houden van de Muscle & Pump Xtreme ?
Nope, :effort:

een review/bevindingen posten, ben ik ook wel een voorstander van?
Dat is dan weer minder :effort:, zal ik doen.

Regel ik:cool: Morgen in huis!!

Dank je, voor de bestelling:)
Jeuh, nog meer troep in mn keuken. Kan ook wel een bunker van potten gaan bouwen inmiddels:D

Kan niet wachten tot morgen als de stort eindelijk open is, ik heb 2 dozen van jullie vol met oud papier, en gisteren mn krachtstation uitgepakt (hele gang vol met dozen) en vandaag komt dan nog meer binnen:eek:

Hey, ik heb zojuist een (voor mij grote) bestelling gedaan. Ik zou graag samples erbij ontvangen.

Referentie:125117

groeten

Ik wou even zeggen dat
Meer info
Anadraulic Pump

LG Sciences

Voor geen meter werkt, 6 scoops en helemaal geen pomp of energie , van crack! sample voelde ik heel wat.

Zo ook nog maar eens een bestelling gedaan. (#125177)

Hoe zit dat trouwens met die T-shirts ? (of tanktops)

Ik wou even zeggen dat
Meer info

Anadraulic Pump

LG Sciences

Voor geen meter werkt, 6 scoops en helemaal geen pomp of energie , van crack! sample voelde ik heel wat.

Ok, ik snap wat je bedoelt. Crack bevat veel meer "energized" ingredienten. Dit voel je in energie ed... nu is Crack een goed product maar Anadraulic Pump is wel degelijk qua samenstelling een prima "Nitric Oxide" product met de daarbij behorende voordelen voor prestatie, herstel en ook opbouw. Prijs-kwaliteit zelfs een uitstekende koop. Niet te snel oordelen op puur de caffeine/geranamine ed... tenzij dat de reden van aankoop is natuurlijk.

Al mag je na 6 scoops best de pomp voelen:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Zo ook nog maar eens een bestelling gedaan. (#125177)

Hoe zit dat trouwens met die T-shirts ? (of tanktops)

Dank je, voor de bestelling:) De shirts ed laten nog even op zich wachten.
We zijn te druk:D (geen grap maar we gaan ermee bezig;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven