Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Google is your friend (deze komt van Prometeus, een groothandelaar voor Nederland).
http://www.prometeus.nl/CmsData/Artikelen/Fotos/2935/2935_extra_extra470_1.jpg

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling, mijn excuses. Als je in een privébericht dit even wilt plaatsen samen met jouw ordernummer, dan ga ik er direct naar kijken!Ik ben net mijn pakketje gaan ophalen, en had oa Pure Havervlokken besteld (want goedkoper dan Quaker hier, nice!): de pot havervlokken was open gegaan en de helft lag in de doos. Op zich geen probleem, 'k heb ze gewoon terug in de pot geschud maar 't is misschien wel iets om mee rekening te houden? De pot was, ondanks dat safety clipje, gewoon opengegaan, lijkt me niet de bedoeling?
Niceheb mijn gegevens idd doorgestuurd via mail, geweldige actie.
![]()
De Pouch is inderdaad hersluitbaarleuke uitbreiding van het accessoire gamma!
Btw: die "pouch" bij bv whey, is dit gewoon een hersluitbare zak?
Er zit een mooie strip op waardoor het heel gemakkelijk kan!Heb je al eens gekeken naar The Curse, C4, 1MR Vortrex, Pre+ of Pre-. Dit vind ik hele goede pre-workoutsMijn huidige pre-workout heb ik nu zo'n 4 maanden en ik merk dat ik er aan gewend aan het raken ben (Hemo Rage). Ik twijfel tussen Jack3d Micro en No Xplode of een andere (geen Insane en Assault, die vind ik niks). Welke is aan te raden?

Super, bedankt voor je bestelling en graag gedaan. De Magnificent is een luxe post-workout. Deze neem je direct na de training en zal voor optimaal herstel zorgenTop service, gister avond besteld en nu al in huis, m'n whey, shakercup en een proef sample van Magnificent sachet.
Vanavond eens even na de training de smaak checken.
Maar waarvoor dient Magnificent sachet eigelijk? Ik heb het maar erbij gekozen omdat er nog wat bij kon.
Is dit een product wat ik kan gebruiken voor de cut?
En ik hoop dat ik voor mijn volgende bestelling misschien iets als pre-workout samples kan nemen, komen die er?
Als er pre-workouts samples zijn, kun je deze altijd als cadeau kiezen 
Ik ga er zo direct voor je naar kijken!

Bedankt voor je order! Morgen in huisUw ordernummer is: C1607630
maak er aub een leuk pakketje van![]()

Google is your friend (deze komt van Prometeus, een groothandelaar voor Nederland).
http://www.prometeus.nl/CmsData/Art...2 weken weer. Hij is reeds besteld :) Ralf
Heb je al eens gekeken naar The Curse, C4, 1MR Vortrex, Pre+ of Pre-. Dit vind ik hele goede pre-workouts![]()
?Als je de verpakking ziet, schrik je wel. Dan lijkt het net een bom

Bedankt voor jouw orderC1608727
Als het nog niet de deur is uit (geen mail ontvangen), kan je dan de cookies smaak ruilen met coconut ? Zou het op prijs stellen. Anders pech![]()
Nee, jouw order zit helaas al in het verwerkingsproces. Helaas kan ik daarvan niet de smaak verwisselen. Morgen in huis!Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Houd je T&T morgenochtend even in de gaten, dan weet je het meteennieuwe bestellingC1609414
Hopelijk morgen al van genieten!

Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we zo snel mogelijk leverenheyy b&f
had iets meer dan een uurtje geleden besteld maar nog steeds
geen bevestigingsmail gekregen dat mijn bestelling is verzonden, wel vreemd
C1609013 zouden jullie eens kunnen kijken ? bedankt![]()
Het is zo dat we met een nieuw systeem werken en dat je pas een verzendbevestiging krijgt, enkele uren na je bestelling. Daarmee kan je morgen dan ook jouw pakket volgen 
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Houd je T&T morgenochtend even in de gaten, dan weet je het meteen
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we zo snel mogelijk leverenHet is zo dat we met een nieuw systeem werken en dat je pas een verzendbevestiging krijgt, enkele uren na je bestelling. Daarmee kan je morgen dan ook jouw pakket volgen
Ralf
heb een tijdje niet besteld vandaar dat ik het niet wist, dus dat weet ik dan ook weer 
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Houd je T&T morgenochtend even in de gaten, dan weet je het meteen
Ralf
We hopen met circa drie weken weer. Dan komen ook de wristwraps weer groot voorradigWanneer krijgen jullie die luxe straps weer binnen?
De mijne zijn gestolen![]()

Graag gedaan. Ik heb zojuist de levering even gecontroleerd en zie dat het pakket al geleverd is. Dat is snelhehe bedankt Ralfheb een tijdje niet besteld vandaar dat ik het niet wist, dus dat weet ik dan ook weer
![]()
Veel plezier met je supplementen!Het pakket gaat inderdaad morgen geleverd worden, ons excuses hiervoor.

C1610666
Ben benieuwd naar de speculaas smaak!! Ben daar echt fan van dus ik kijk er naar uit!

Whey speculaas? Laat 't ff weten, ben ook wel benieuwd naar de smaak dan![]()
Bedankt voor je bestelling. Creapure creatine is een goede keus. De beste en zuiverste kwaliteit tegen een scherpe prijs! Ik zie dat hij reeds verstuurd is, morgen in huis!Ook maar weer is wat besteld, voor het eerst aan de creatine hopen dat het werkt!
C1607884
CreaPure Creatine
Bedankt voor je order. De Whey Perfection is altijd een goede keusC1610666
Ben benieuwd naar de speculaas smaak!! Ben daar echt fan van dus ik kijk er naar uit!
We hebben 29 heerlijke smaken. Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, maar de smaken zijn erg lekker!Whey speculaas? Laat 't ff weten, ben ook wel benieuwd naar de smaak dan![]()