MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammie weer 3 nieuwe potten pindakaas en de Smart Bars geprobeerd, goed te doen maar Quest bar is toch beter :)
De Pindapasta is lekker he:D Ik gebruik hem zelf ook bijna dagelijks. :cool: Het is een leuke toevoeging aan ons assortiment. De Smart Bar is natuurlijk persoonlijk van smaak, maar kwa ingrediënten + prijs kan er eigenlijk bijna geen reep tegen op:eek: Daarnaast bevat het de beste eiwitten!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Je mag mij nog best een doosje smart bar coconut opsturen hoor, ik maak wel reclame voor je :roflol:

Jammer dat muscletech zo overpriced is...

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Waarom is er geen normaal formaat van stay strong btw? Als ik 5x pw train en 50 gram neem (30 gram zet geen zoden aan de dijk) doe ik er 2 weken mee...
Vind het best duur om 25 euro per maand te betalen voor een huismerk carb product. Zelfs vitargo is op 50 gram per training goedkoper xD.

Ik mix stay strong nu met wms btw

Er waren geen pre workout samples of zie ik dat verkeerd?

Je mag mij nog best een doosje smart bar coconut opsturen hoor, ik maak wel reclame voor je :roflol:
De Smart Bars zijn inderdaaaaaaad verslavend!!:D
Jammer dat muscletech zo overpriced is...

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Waarom is er geen normaal formaat van stay strong btw? Als ik 5x pw train en 50 gram neem (30 gram zet geen zoden aan de dijk) doe ik er 2 weken mee...
Vind het best duur om 25 euro per maand te betalen voor een huismerk carb product. Zelfs vitargo is op 50 gram per training goedkoper xD.

Ik mix stay strong nu met wms btw
Bedankt voor je feedback :) We hebben de Stay Strong destijds gebracht voor de duursporter die dit 1-3 per week gebruikt. Dan kan je er een langere periode mee. Ik zal eens navragen of er ook een grotere verpakking komt. Je kan ook altijd eens naar Cytoma kijken. Deze hebben we wel in een grotere verpakking :)
Er waren geen pre workout samples of zie ik dat verkeerd?
Er zijn op dit moment inderdaad geen pre-workout samples te selecteren als cadeau :)
Hij is ondertussen binnen. Thanks voor de extra sachets die bij de bestelling zaten!
Graag gedaan, jij natuurlijk ook bedankt! :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Magnificent
2100 gram voor 19.65!

Iron Pump

30 servings voor 24.35!

Pure Quinoa
500 gram voor 4.45!

Ripped!
60 caps voor 12.45!

Syntha-6
2270 gram voor 39.90!

True Mass
2610 gram voor 39.90!

BF_email_iforcedeals.jpg

Beste Body & Fit,

Ik weet niet precies waar jullie het snelste reageren dus vandaar dat ik onderstaand bericht ook even hier post.

Ik heb twee dagen geleden de Whey Perfection single serving variety pack 12 sachets Veriety Box besteld. (Ordernummer: zie bericht klantenservice)
Link: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte.../whey-perfection-single-serving-variety-pack/

Deze is zojuist bezorgd. Op de website staat volgende:

Whey Perfection Variety box (12x1 smaak) bevat de volgende smaken:

Banaan
Cookies & Cream
Vanilla
Chocolate Cookies
Chocolate
Chocolate Coconut Bounty
Strawberry
Strawberry / Kiwi
Lemon ice
Berry Blast
Watermelon
Creamy Coconut

Er zouden dus 12 zakjes in moeten zitten met 12 verschillende smaken? Hier ging ik in ieder geval wel vanuit!

Tot mijn verbazing trof ik het volgende aan: In de Taste and discover doos zat een sticker: Insane Pre Workout Inhoud: 10 sachets:
5x Refreshing Cola
5x Fruit sensation

Even terug gezocht op internet en dit blijkt Creatine te zijn...dit had ik natuurlijk niet besteld. Zouden jullie de door mij bestelde Whey kunnen opsturen aub? :)

Ik verneem graag een reactie van jullie.

Alvast bedankt.

wanneer komt de total protein weer binnen ?:)

Beste Body & Fit,

Ik weet niet precies waar jullie het snelste reageren dus vandaar dat ik onderstaand bericht ook even hier post.

Ik verneem graag een reactie van jullie.

Alvast bedankt.
Welkom op dit forum :) Ons excuses voor de fout. Dat gaan we natuurlijk netjes voor je oplossen. Wanneer je je meld op dit fora maar ook elders gereageerd hebt, laat ik het aan mijn collega's over. Dit om verwarring te voorkomen en dat verschillende collega's informatie naar je communiceren. Dat willen we niet. Mocht het onverhoopt toch langer dan verwacht duren, stuur me gerust een privébericht!
wanneer komt de total protein weer binnen ?:)
We hopen dat de Total Protein volgende week weer binnen komt :)

Ralf

Welkom op dit forum :) Ons excuses voor de fout. Dat gaan we natuurlijk netjes voor je oplossen. Wanneer je je meld op dit fora maar ook elders gereageerd hebt, laat ik het aan mijn collega's over. Dit om verwarring te voorkomen en dat verschillende collega's informatie naar je communiceren. Dat willen we niet. Mocht het onverhoopt toch langer dan verwacht duren, stuur me gerust een privébericht!

We hopen dat de Total Protein volgende week weer binnen komt :)

Ralf

Bedankt voor je reactie. Heb je enig idee hoe lang de reactietijd van de klantenservice op dit moment is? Las in de automatische e-mail dat jullie het op dit moment extreem druk hebben? :twitch:

Bedankt voor je reactie. Heb je enig idee hoe lang de reactietijd van de klantenservice op dit moment is? Las in de automatische e-mail dat jullie het op dit moment extreem druk hebben? :twitch:
Ongeveer 1 dag :) Dus het zal snel opgepakt worden. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan ga ik regelen dat er vanavond nog contact je opgenomen wordt (mits je deze ook in de mail vermeld hebt).

Ralf

Ik ga er bij de pakketdienst achteraan voor je. Het mag natuurlijk nooit zo lang duren :)

Vandaag is het geleverd! Ben echt blij met de whey perfection en smart bars! Helaas ging ik over mijn nek van de walden farms cinnamon raisin spread, maar de overheerlijke smart bar maakte dat wel goed ;)

Vandaag is het geleverd! Ben echt blij met de whey perfection en smart bars! Helaas ging ik over mijn nek van de walden farms cinnamon raisin spread, maar de overheerlijke smart bar maakte dat wel goed ;)
Bedankt voor je review! Dat is altijd leuk om te horen. Whey Perfection en Smart Bars zijn een hele goede, lekkere en kwalitatieve goede combinatie!:cool:
Ralf

C1612990

Had wat superfoods besteld. Nog geen verzendbevestiging, maar ik verwacht dat het morgen komt.

Die hazelnootpasta lijkt me wel lekker. Enig idee wanneer ik dat kan bestellen ?

Lekker trouwens de smartbar. Chocolate vind ik iets beter dan cookies.

C1612990

Had wat superfoods besteld. Nog geen verzendbevestiging, maar ik verwacht dat het morgen komt.

Die hazelnootpasta lijkt me wel lekker. Enig idee wanneer ik dat kan bestellen ?

Lekker trouwens de smartbar. Chocolate vind ik iets beter dan cookies.
Bedankt voor je bestelling :) Wanneer je bij ons besteld, duurt het vaak 1-3 voordat je een verzendbevestiging krijgt. Ik heb het zojuist gechecked en jouw pakket zit nu in de uitlevering. Je kan er vanmiddag op rekenen :) De hazelnootpasta verwachten we aankomende week!

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Pure Goji Bessen
250 gram voor 3.75!
500 gram voor 6.50!

Whey Perfection Variety Pack
12 sachets voor 7.50!

Assault XT
30 servings voor 23.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Green Tea Slank
200 capsules voor 12.50!

BF_Banner_email_nieuwe-superfoods.jpg

Ik zoek een romige/schuimige eiwitshake als ik deze neem met water, welke kan ik dan het beste nemen, even los gezien van de smaak?

Even die nieuwe noten gehaald met bessen enzo er door, voor de mensen die twijfelen; het smaakt zoals van de supermarkt en is t geld zeker wel waard.

Ook een muscletech product gekocht zodat ik mee doe voor de verloting haha kon het niet laten, krijg je daar bericht van of doe je automatisch mee oid?

Ik zoek een romige/schuimige eiwitshake als ik deze neem met water, welke kan ik dan het beste nemen, even los gezien van de smaak?
Whey Perfection is erg romig, schuimt niet erg, maar Elite Whey, Myofusion en Whey-shake. Dat zijn allemaal goede keuzes voor een volle romige smaak. Alhoewel dit natuurlijk altijd persoonlijk blijft.:cool:
Even die nieuwe noten gehaald met bessen enzo er door, voor de mensen die twijfelen; het smaakt zoals van de supermarkt en is t geld zeker wel waard.

Ook een muscletech product gekocht zodat ik mee doe voor de verloting haha kon het niet laten, krijg je daar bericht van of doe je automatisch mee oid?
Je doet inderdaad automatisch mee met de Muscletech actie! Bedankt voor je deelname. De winnaars zullen per email op de hoogte gebracht worden. De noten zijn inderdaad erg lekker en ook erg goed, topkwaliteit voor de allerbeste prijs!
Ralf

Ik heb zojuist mijn pakketje mogen ontvangen met de whey perfection isolaat en een t-shirt.
Echter, ik heb een t-shirt ontvangen met een andere opdruk (tekst) dan welke ik besteld heb en ook op de pakbon staat..

Ordernummer: C1610531

In plaats van Animal Shirt met de opdruk: ''Shut the **** up and train'' heb ik een Animal shirt ontvangen met de opdruk: ''I'm not here to talk'''.
Maat: Medium

Mocht het t-shirt wat ik besteld heb niet meer leverbaar zijn zou ik graag een ander t-shirt willen bestellen van Animal (even duur).

Kan dit foutje opgelost worden? Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven