MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist mijn pakketje mogen ontvangen met de whey perfection isolaat en een t-shirt.
Echter, ik heb een t-shirt ontvangen met een andere opdruk (tekst) dan welke ik besteld heb en ook op de pakbon staat..

Ordernummer: C1610531

In plaats van Animal Shirt met de opdruk: ''Shut the **** up and train'' heb ik een Animal shirt ontvangen met de opdruk: ''I'm not here to talk'''.
Maat: Medium

Mocht het t-shirt wat ik besteld heb niet meer leverbaar zijn zou ik graag een ander t-shirt willen bestellen van Animal (even duur).

Kan dit foutje opgelost worden? Alvast bedankt.
Ons excuses, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Ik stuur je even een privébericht om het op te lossen.
Dat durf ik helaas niet aan te geven. De nieuwe levering Olimp is reeds besteld, maar we durven helaas niet aan te geven wanneer deze precies komt.

Ralf

Maat van me heeft gister een bestelling geplaatst waaronder de Assault, smaak Fruit punch voor €30,-. Nu krijg ik een mailtje dat Assault in de aanbieding is voor €23,50. Een beetje lullig. Ordernummer C1612157. Geen idee of jullie er wat aan gaan doen maar kan het altijd even melden.

C1616424
3 dozen eiwitrepen besteld + gojibessen :D

Nu hopen dat ze de sachets niet vergeten :p

Maat van me heeft gister een bestelling geplaatst waaronder de Assault, smaak Fruit punch voor €30,-. Nu krijg ik een mailtje dat Assault in de aanbieding is voor €23,50. Een beetje lullig. Ordernummer C1612157. Geen idee of jullie er wat aan gaan doen maar kan het altijd even melden.
We hebben de Assault inderdaad deze week in de aanbieding :) De aanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Het kan inderdaad voorkomen dat het product vrijdag in de aanbieding komt als je het net besteld hebt. Het is voor ons lastig om met iedereen rekening te houden kwa aanbiedingen, vandaar dit voor kan vallen.
C1616424
3 dozen eiwitrepen besteld + gojibessen :D

Nu hopen dat ze de sachets niet vergeten :p
Bedankt voor je bestelling, regel ik voor je! Morgen in huis!

Ralf

Voortaan maar even wachten tot de nieuwe weekaanbiedingen dus. Ik had stiekem gehoopt op een goedmakertje bij de volgende bestelling of iets dergelijks ;)

he ralf binnenkort komt ''unstoppable'' van dedicated op de markt, krijgen jullie deze ook?

Gisteren mijn gouden doos ontvangen. :) Alles is mooi aangekomen, gisteren en vandaag paar dingen getest en vanaf nu zit die protein pancake mix standaard bij mn bestellingen bij b&f :D ook die preworkout bevalt me wel, heb een wat betere pump dan bij mn standaard pre-workout.

Naamloos.jpg

ziet er goed uit! die isopure vond ik echt goed! heb daar ooit 1 sample van gehad!

Gisteren mijn gouden doos ontvangen. :) Alles is mooi aangekomen, gisteren en vandaag paar dingen getest en vanaf nu zit die protein pancake mix standaard bij mn bestellingen bij b&f :D ook die preworkout bevalt me wel, heb een wat betere pump dan bij mn standaard pre-workout.

Oh, vette goodies! :D

Gave doos idd! :)

Heel cool man! Gefeliciteerd :)!

Ook maar een muscle tech product gekocht! Wilde toch Nano vapor eens uitproberen. Nu maar hopen op die mooie tas natuurlijk :D

Hoi Ralf,

Ik had een vraag over Glutamine, Bcaa, L-Carnitine, hmb:

Geldt het net zoals bij creatine wat je teveel inneemt dat je dit vanzelf afvoert. of slaat de hoeveelheid van deze supplementen alles op in je lichaam.

Aangezien jullie ook de cocktail hebben, voldoet je lichaam hier dan ook even veel aan of heb je toch een hogere dosis nodig voor een beter resultaat.

Gr Mikkel

Had weer een hele lading besteld. Weer erg tevreden. De Sport Muesli is erg lekker door je magere yoghurt.

De vijgen zijn ook erg lekker. Zal maandag maar eens een paar kilo bestellen. Mijn ouders zijn opgegroeid in Turkije met vijgenbomen in de achtertuin. Hebben de hele pot weggewerkt en willen meer :D

Cool he! :) De actie levert ontzettend veel leuke reacties op. We zijn al druk aan het brainstormen voor aankomende zomer, het is dan immers het WK!:D
Ook maar een muscle tech product gekocht! Wilde toch Nano vapor eens uitproberen. Nu maar hopen op die mooie tas natuurlijk :D
Bedankt voor je bestelling. DOor een product te kopen doe je automatisch mee in de loting voor de Muscletech actie! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoi Ralf,

Ik had een vraag over Glutamine, Bcaa, L-Carnitine, hmb:

Geldt het net zoals bij creatine wat je teveel inneemt dat je dit vanzelf afvoert. of slaat de hoeveelheid van deze supplementen alles op in je lichaam.

Aangezien jullie ook de cocktail hebben, voldoet je lichaam hier dan ook even veel aan of heb je toch een hogere dosis nodig voor een beter resultaat.

Gr Mikkel
In principe kun je aminozuren niet ten overvloede binnen krijgen. Het is namelijk zo dat het gerekend wordt als voeding door het lichaam. Het breekt het af en gebruikt het. Als je het té veel in neemt (zodat je dus té veel kcal op een dag binnen krijgt) slaat het op als vet. Bij deze producten komt dat eigenlijk nooit voor.

Ralf

Pure Goji Bessen
250 gram voor 3.75!
500 gram voor 6.50!

Whey Perfection Variety Pack
12 sachets voor 7.50!

Assault XT
30 servings voor 23.50!