Ons excuses, dat mag natuurlijk niet gebeuren. Ik stuur je even een privébericht om het op te lossen.Ik heb zojuist mijn pakketje mogen ontvangen met de whey perfection isolaat en een t-shirt.
Echter, ik heb een t-shirt ontvangen met een andere opdruk (tekst) dan welke ik besteld heb en ook op de pakbon staat..
Ordernummer: C1610531
In plaats van Animal Shirt met de opdruk: ''Shut the **** up and train'' heb ik een Animal shirt ontvangen met de opdruk: ''I'm not here to talk'''.
Maat: Medium
Mocht het t-shirt wat ik besteld heb niet meer leverbaar zijn zou ik graag een ander t-shirt willen bestellen van Animal (even duur).
Kan dit foutje opgelost worden? Alvast bedankt.
Dat durf ik helaas niet aan te geven. De nieuwe levering Olimp is reeds besteld, maar we durven helaas niet aan te geven wanneer deze precies komt.Ralf, enig idee wanneer dit weer op voorraad komt:
http://www.bodyenfitshop.nl/combi-t...plements/bcaa-xplode-en-glutamine-xplode-duo/
Ralf

De aanbiedingen lopen altijd van vrijdag tot vrijdag. Het kan inderdaad voorkomen dat het product vrijdag in de aanbieding komt als je het net besteld hebt. Het is voor ons lastig om met iedereen rekening te houden kwa aanbiedingen, vandaar dit voor kan vallen.