Predatorz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan inderdaad voorkomen dat je order, waarschijnlijk geplaatst tussen 21-22u niet verstuurd is. Door een storing hebben we helaas niet alle orders kunnen verwerken. Ons excuses hiervoor. Wanneer je woonachtig bent in Nederland, kan je er morgen op rekenen!Is C1617087 gister de deur niet uit gegaan?
Geen mail ontvangen over verzending![]()
Ja! Natuurlijk! We willen graag alle Questbars aanbieden. Echter is de nieuwe smaak nog niet voorradig bij de leverancier. Waardoor we hem nog niet hebben. We hopen zo snel mogelijk alle smaken weer aan te bieden.Is mss al gevraagd, maar gaan jullie ook die quest bars aanbieden?
Sowieso dit weekend wel. Maandag lijken we altijd of de actie verlengd gaat wordenHoe lang zijn de iForce Nutrition BenF deals nog geldig?

Bedankt voor je bestelling. We gaan je order verwerken, maandag in huis. Houd voor de zekerheid je T&T in de gaten, dit doen ze namelijk niet in alle gebieden van het land.Hey Ralf,
Ik heb ze besteld![]()
Mijn ordernummer is: C1617991
Ik laat nog weten hoe ze me bevallen![]()
Ik raad doorgaans altijd los aan. Met los kun je zelf bepalen wat je inneemt, hoeveel en wanneer. Dan ben je eigen baas en kan je zelf bepalen. Dat is voor krachtsporters de beste keus.Hoi rolf, Maar wat raad je aan, de supplementen los te kopen of alles in 1 zoals cocktail, nr 1 magnefic etc

Het kan inderdaad voorkomen dat je order, waarschijnlijk geplaatst tussen 21-22u niet verstuurd is. Door een storing hebben we helaas niet alle orders kunnen verwerken. Ons excuses hiervoor. Wanneer je woonachtig bent in Nederland, kan je er morgen op rekenen!

Speculaas en Cookies en Cream zijn twee hele verschillende smaken. Persoonlijk vind ik ze beide erg goed te doen. Speculaas is wel specifiek, je moet er van houdenLijkt de speculaas-smaak veel op de C&C smaak bij whey perfection? of zou deze een goede afwisseling kunnen zijn zonder dat ze gaan vervelen omdat ze teveel van elkaar weghebben?

Mijn excuses, ik bedoel maandag als je in Nederland woonachtig bent (postNL levert in de grootste gedeeltes voor ons ook op maandag). Zondag levering zou helemaal mooi zijn, wellicht heeft postNL dat nog in petto voor de toekomstMorgen als in Zondag?
Word pas Dinsdag neem ik aan toch?
Anders kom het zeerzeer goed uit als 't pakket morgen nog geleverd kan worden![]()

Dat ga ik voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Het lijkt inderdaad niet goed te gaan, mijn excuses.Ralf,
is er iets misgegaan met C1610721? Donderdag besteld, bevestiging gehad maar nog geen verzendbevestiging? Please help, mijn voorraad raakt op!
SMFLK
Ik zal uitzoeken waar het fout gegaan is en direct oplossen. Zodra ik dat gedaan heb, hoor je dat als eerste!
Graag gedaanZeer nette klantenservice hier bij Body & Fit! Heb wel anders meegemaakt! Ze hadden per ongeluk het verkeerde geleverd, savonds direct melding van gemaakt en dag erna werd het juiste product erachteraan gestuurd!
Ik ga het nu allemaal maar eens proberen![]()
Bedankt Ralf!
Ik ben benieuwd wat je van onze Whey Perfection vindt!Jep de Whey Perfection speculaas.
ik laat iets weten!

Citaat:
Origineel gepost door allo allo [Afbeelding niet meer beschikbaar]
C1616424
3 dozen eiwitrepen besteld + gojibessen
Nu hopen dat ze de sachets niet vergeten
Bedankt voor je bestelling, regel ik voor je! Morgen in huis!
Ralf

!