XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is C1617087 gister de deur niet uit gegaan?

Geen mail ontvangen over verzending :o

Is mss al gevraagd, maar gaan jullie ook die quest bars aanbieden?

Hoe lang zijn de iForce Nutrition BenF deals nog geldig?

Hey Ralf,

Ik heb ze besteld :D
Mijn ordernummer is: C1617991

Ik laat nog weten hoe ze me bevallen ;)

C1617273

Gister een bestelling gedaan voor 22:00 , heb hiervan nog geen verzendbevestiging gekregen.
Word mijn bestelling wel vandaag nog bezorgd of gaat dat maandag worden?

Bvd

Hoi rolf, Maar wat raad je aan, de supplementen los te kopen of alles in 1 zoals cocktail, nr 1 magnefic etc

Is C1617087 gister de deur niet uit gegaan?

Geen mail ontvangen over verzending :o
Het kan inderdaad voorkomen dat je order, waarschijnlijk geplaatst tussen 21-22u niet verstuurd is. Door een storing hebben we helaas niet alle orders kunnen verwerken. Ons excuses hiervoor. Wanneer je woonachtig bent in Nederland, kan je er morgen op rekenen!
Is mss al gevraagd, maar gaan jullie ook die quest bars aanbieden?
Ja! Natuurlijk! We willen graag alle Questbars aanbieden. Echter is de nieuwe smaak nog niet voorradig bij de leverancier. Waardoor we hem nog niet hebben. We hopen zo snel mogelijk alle smaken weer aan te bieden.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Hoe lang zijn de iForce Nutrition BenF deals nog geldig?
Sowieso dit weekend wel. Maandag lijken we altijd of de actie verlengd gaat worden :)
Hey Ralf,

Ik heb ze besteld :D
Mijn ordernummer is: C1617991

Ik laat nog weten hoe ze me bevallen ;)
Bedankt voor je bestelling. We gaan je order verwerken, maandag in huis. Houd voor de zekerheid je T&T in de gaten, dit doen ze namelijk niet in alle gebieden van het land.
Hoi rolf, Maar wat raad je aan, de supplementen los te kopen of alles in 1 zoals cocktail, nr 1 magnefic etc
Ik raad doorgaans altijd los aan. Met los kun je zelf bepalen wat je inneemt, hoeveel en wanneer. Dan ben je eigen baas en kan je zelf bepalen. Dat is voor krachtsporters de beste keus. :)

Lijkt de speculaas-smaak veel op de C&C smaak bij whey perfection? of zou deze een goede afwisseling kunnen zijn zonder dat ze gaan vervelen omdat ze teveel van elkaar weghebben?

Het kan inderdaad voorkomen dat je order, waarschijnlijk geplaatst tussen 21-22u niet verstuurd is. Door een storing hebben we helaas niet alle orders kunnen verwerken. Ons excuses hiervoor. Wanneer je woonachtig bent in Nederland, kan je er morgen op rekenen!

Morgen als in Zondag?

Word pas Dinsdag neem ik aan toch?

Anders kom het zeerzeer goed uit als 't pakket morgen nog geleverd kan worden :eek:

Lijkt de speculaas-smaak veel op de C&C smaak bij whey perfection? of zou deze een goede afwisseling kunnen zijn zonder dat ze gaan vervelen omdat ze teveel van elkaar weghebben?
Speculaas en Cookies en Cream zijn twee hele verschillende smaken. Persoonlijk vind ik ze beide erg goed te doen. Speculaas is wel specifiek, je moet er van houden:cool:
Morgen als in Zondag?

Word pas Dinsdag neem ik aan toch?

Anders kom het zeerzeer goed uit als 't pakket morgen nog geleverd kan worden :eek:
Mijn excuses, ik bedoel maandag als je in Nederland woonachtig bent (postNL levert in de grootste gedeeltes voor ons ook op maandag). Zondag levering zou helemaal mooi zijn, wellicht heeft postNL dat nog in petto voor de toekomst :D

Ralf

Ralf,

is er iets misgegaan met C1610721? Donderdag besteld, bevestiging gehad maar nog geen verzendbevestiging? Please help, mijn voorraad raakt op!

SMFLK

Ralf,

is er iets misgegaan met C1610721? Donderdag besteld, bevestiging gehad maar nog geen verzendbevestiging? Please help, mijn voorraad raakt op!

SMFLK
Dat ga ik voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Het lijkt inderdaad niet goed te gaan, mijn excuses.:rolleyes: Ik zal uitzoeken waar het fout gegaan is en direct oplossen. Zodra ik dat gedaan heb, hoor je dat als eerste!:cool:

Zeer nette klantenservice hier bij Body & Fit! Heb wel anders meegemaakt! Ze hadden per ongeluk het verkeerde geleverd, savonds direct melding van gemaakt en dag erna werd het juiste product erachteraan gestuurd!

Ik ga het nu allemaal maar eens proberen :)

Bedankt Ralf!

Zeer nette klantenservice hier bij Body & Fit! Heb wel anders meegemaakt! Ze hadden per ongeluk het verkeerde geleverd, savonds direct melding van gemaakt en dag erna werd het juiste product erachteraan gestuurd!

Ik ga het nu allemaal maar eens proberen :)

Bedankt Ralf!
Graag gedaan :) Ik ben benieuwd wat je van onze Whey Perfection vindt!

Ralf

Citaat:
Origineel gepost door allo allo [Afbeelding niet meer beschikbaar]
C1616424
3 dozen eiwitrepen besteld + gojibessen :D

Nu hopen dat ze de sachets niet vergeten :p

Bedankt voor je bestelling, regel ik voor je! Morgen in huis!

Ralf

Vandaag zelf opgehaald op mn eigen gekozen afhaalpunt. Mijn 5e bestelling alweer en elke keer netjes op tijd geleverd.
Bedankt voor de extra sachets zoals afgesproken!
Ik ben weer tevreden en heel erg benieuwd naar de eiwitrepen :D

Vandaag mijn perfect protein thuis gekregen, shakje genomen maar blijkt uit dat ik er allergisch voor ben. Is er een mogelijk om het terug sturen ?

Eerste bestelling met Kiala Afhaalpunt perfect verlopen. Zal ik zeker nog doen, sinds ik bijna nooit de tijd heb om een hele dag thuis te zitten. Super goede, en helpvolle klantenservice. De beste producten aan hele scherpe prijzen, en nog super van kwaliteit ook! Volgende maandag bestel ik weer, I <3 Bodyenfitshop :)!

Iemand al ervaring met de amandelen??

Waarom is strong ook alweer uit het assortiment gehaald?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven