AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag gedaan. Ik heb zojuist de levering even gecontroleerd en zie dat het pakket al geleverd is. Dat is snel:eek: Veel plezier met je supplementen!

Ralf
Ik verschoot er ook van zeg, duurde in totaal misschien 12 uur vanaf het bestellen tot bij me thuis,
nog nooit zo snel een pakje van jullie gehad :p in de 3 jaar dat ik al bestel geen enkele slecht geleverde bestelling gehad ! goede service goede prijzen, kortom keep it up jongens ! ;) +1

Vandaag mijn perfect protein thuis gekregen, shakje genomen maar blijkt uit dat ik er allergisch voor ben. Is er een mogelijk om het terug sturen ?

En dat wist je van te voren niet omdat??
Vind je de smaak gwoon niet lekker? Brb b&f ik heb nog een halve pot iso-100 maar wat blijkt ik ben er allergisch voor mag ik mijn pot ook terug sturen? :roflol:

Vind je de smaak gwoon niet lekker? Brb b&f ik heb nog een halve pot iso-100 maar wat blijkt ik ben er allergisch voor mag ik mijn pot ook terug sturen? :roflol:

Echt he sommige bedenken de gekste dingen

Je mag m ook aan mij sturen! leuk verjaardagscadeautje!hahao

Vandaag zelf opgehaald op mn eigen gekozen afhaalpunt. Mijn 5e bestelling alweer en elke keer netjes op tijd geleverd.
Bedankt voor de extra sachets zoals afgesproken!
Ik ben weer tevreden en heel erg benieuwd naar de eiwitrepen :D
Super, graag gedaan! :) Ideaal he een afhaallocatie. Het wordt veel gebruikt door mensen die niet of vaak thuis zijn. Dan is dit ideaal!:cool: Veel plezier met je supps!
Vandaag mijn perfect protein thuis gekregen, shakje genomen maar blijkt uit dat ik er allergisch voor ben. Is er een mogelijk om het terug sturen ?
Vervelend om te horen, echter is het zo dat het helaas is het niet mogelijk om geopende producten te retourneren.:rolleyes:
Eerste bestelling met Kiala Afhaalpunt perfect verlopen. Zal ik zeker nog doen, sinds ik bijna nooit de tijd heb om een hele dag thuis te zitten. Super goede, en helpvolle klantenservice. De beste producten aan hele scherpe prijzen, en nog super van kwaliteit ook! Volgende maandag bestel ik weer, I <3 Bodyenfitshop :)!
Super, wat een mooi compliment! Leuk om te horen dat alles naar wens gegaan is en de service ook top is. :thumbs: Dat is iets waar we dagelijks 100% voor inzetten om dat beter te krijgen en te maken! Goed weekend!
Waarom is strong ook alweer uit het assortiment gehaald?
We hebben nu de Insane! als opvolger van de Strong, vandaar de Strong niet meer leverbaar is.
Ik verschoot er ook van zeg, duurde in totaal misschien 12 uur vanaf het bestellen tot bij me thuis,
nog nooit zo snel een pakje van jullie gehad :p in de 3 jaar dat ik al bestel geen enkele slecht geleverde bestelling gehad ! goede service goede prijzen, kortom keep it up jongens ! ;) +1
Cool he:cool: Bedankt voor je mooie complimenten.

Ralf

he ralf krijgen jullie ''unstoppable'' van dedicated nutrition ook zodra die uitkomt?

he ralf krijgen jullie ''unstoppable'' van dedicated nutrition ook zodra die uitkomt?
Ja, natuurlijk. Net zoals we alle andere producten van Dedicated Nutrition krijgen. We zijn de officele leverancier van Dedicated Nutrition voor Nederland en België. Dat gaat zeker als eerste bij ons komen, uiteraard voor de scherpste prijs:cool:

Ralf

Dat zit wel goed maak je geen zorgen. Ik verwacht heus geen wondermiddeltje ofzo maar alle kleine beetjes helpen :)

Ja, natuurlijk. Net zoals we alle andere producten van Dedicated Nutrition krijgen. We zijn de officele leverancier van Dedicated Nutrition voor Nederland en België. Dat gaat zeker als eerste bij ons komen, uiteraard voor de scherpste prijs:cool:

Ralf

toppp super benieuwd :)

Dat ga ik voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Het lijkt inderdaad niet goed te gaan, mijn excuses.:rolleyes: Ik zal uitzoeken waar het fout gegaan is en direct oplossen. Zodra ik dat gedaan heb, hoor je dat als eerste!:cool:

Bedankt voor je PB! We wachten af!

B&F, als ik vandaag wat bestel, wanneer krijg het?
Alvast bedankt

Altijd goed :)
Bedankt voor je PB! We wachten af!
Ik zal er nu op reageren :)
B&F, als ik vandaag wat bestel, wanneer krijg het?
Alvast bedankt
Dinsdag :) Op zondag worden wel pakketten opgehaald door de bezorgdienst en kunnen maandag geleverd worden. We maken in het weekend geen garantie dat je het pakket op maandag krijgt. Als je op zondag besteld, kan je er vanuit gaan dat het uiterlijk dinsdag geleverd wordt. Mocht je vandaag een verzendbevestiging ontvangen, raad ik aan deze nauwkeurig te volgen. :thumbs:

Ralf

Hebben jullie nog andere Pre Workout Samples? Ik heb er momenteel nog maar 2 gevonden en die zijn van MusclePharm & Insane. Hebben jullie nog meer Pre workout samples in aanbieding?

Kunnen jullie een inschatting maken wanneer jullie cashewpasta geleverd kan worden? Anders ga ik zelf een poging wagen :)

Hebben jullie nog andere Pre Workout Samples? Ik heb er momenteel nog maar 2 gevonden en die zijn van MusclePharm & Insane. Hebben jullie nog meer Pre workout samples in aanbieding?
De Insane! samples zijn inderdaad net nieuw binnen :) Varietys zoals Assault kunnen we heel voordelig en gemakkelijk op kopen bij onze leverancier. Helaas bieden andere merken geen variety's aan, waardoor we deze niet aanbieden. Soms krijgen we een losse zak met samples van een levancier. Dan kan je deze zelf selecteren op de site :)
Kunnen jullie een inschatting maken wanneer jullie cashewpasta geleverd kan worden? Anders ga ik zelf een poging wagen :)
Dat antwoord houd je van me tegoed. Dat zal ik morgen voor je navragen :)

Ralf

Wat lees ik nou, gratis insane samples? :rolleyes:

Wil insane toch eerst proberen voor ik pot bestel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven