Ze zitten in de productie. We hopen ze met enkele weken voorradig te komen

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ralf
Dat kan gerust hoor. Dat is geen enkel probleem. Je kan de Assault + creatine ook gerust combineren met elkaar. In Assault zit immers ook al een klein beetje creatine.Hey Ralf, ik zou 's morgens vroeg willen trainen, direct na het opstaan, i.p.v. 's avonds. Nam nu creatine op nuchtere maag, en voor de training Assault gevolgd door whey een 20 min later.
Zou de Assault nu direct voor de training willen nemen, creatine erna gevolgd door whey + ontbijt. Wat denkt u? Deze manier of andere suppl voor spierbehoud direct na opstaan?
Als je dan direct na het training een goede maaltijd met extra eiwitten neemt (whey), moet het goed komen!Dit antwoord weet ik niet zo direct en ga ik even voor je uitzoeken. Dit hoor je morgen van mijBeste B&F,
Heb een vraagje over de Vaso Grow van Dedicated Nutrition. Ik las deze review op jullie site en hierin staat het volgende;
''Ten eerste de werking van dit product is top, ben er een paar dagen mee bezig, maar merk het wel. Maar wat ik me afvraag is, in hoeverre dit product schadelijk is? Op voedingscentrum.nl staat namelijk dat de ADH nitraat 3.7mg per kg lichaamsgewicht is. Als ik de dosering op het label volg, kom ik uit op 2500mg nitraat per dag, dat is met mijn 85kg, bijna 8 keer de ADH. Bovendien geeft voedingscentrum.nl aan, dat nitraat in het lichaam omgezet kan worden in nitriet, wat weer omgezet kan worden in kankerverwekkende nitrosaminen.''
Ik vroeg mij af wat jullie reactie hierop is.
Ik stuur je wel even een privébericht 
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis! Helaas is het niet mogelijk om een pre-workout sample erbij te doen. Mocht deze beschikbaar zijn, vind je ze altijd op de site tijdens het besteldproces als cadeau.Goedemiddag,
Net een bestelling gedaan, Ordernummer C1624115. Zou ik daar een pre work out sample bij kunnen krijgen? Heb dit ook bij de opmerkingen geplaatst.
zou super zijn!
Bedankt.
Dit antwoord weet ik niet zo direct en ga ik even voor je uitzoeken. Dit hoor je morgen van mijIk stuur je wel even een privébericht
Ralf
Altijd goed!
Het duurt vaak 2-3 dagen voordat je deze per mail ontvangt. Mocht je dan nog géén hebben gehad, stuur me even een privébericht. Dan pak ik het voor je op!Hey Ralf,
Onlangs 2 reviews geschreven maar nog geen kortingscode ontvangen. Krijg ik die nog via mail gestuurd?
grtz
---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------
Hey Ralf,
Onlangs 2 reviews geschreven maar nog geen kortingscode ontvangen. Krijg ik die nog via mail gestuurd?
grtz
Deze kun je gerust mengen met Magnificent. Dat is geen enkel probleem hoor. Alleen vanwege de smaak raad ik het vaak af. Dat is niet echt lekker vind ik.Hey b&f
ik vroeg me af of ik 's ochtends op rustdagen alpha muscle gewoon zou kunnen mengen
onder magnificent in 1 shake ? Of kan ik ze beide beter apart blijven nemen ?

Regel ik morgen voor je! Ik ben nu net thuis, dus heb ze helaas niet beschikbaar.Zouden jullie even de voedingswaarden kunnen geven aan mij van dit product http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/noten/body-en-fit-superfoods/superfood-en-noten-mix/
De kleine verpakking is inderdaad net uitverkocht. Ik heb de inkooporder nog niet bekeken, maar volgens mij komt hij er wel weer aan.Hey Ralf,
Geen speculaas smaak voor de Whey Perfection ? Las er ergens iets over, maar zie het niet tussen staan.
En nog even een kilo vijgen bestellen![]()

Vette actie he! Ik heb hem bewust hier niet gepromoot om dat het een socialmedia actie is

Dankjewel voor je compliment!Liever niet met dat zweverige gedoe en die SM pakjes
Complimenten aan B&F, miste een pot Isolaat in m'n bestelling waar ik pas na 1.5 week achter kwam. Berichtje gedaan en zonder gedoe of problemen krijg ik 'm nu morgen alsnog. Helemaal top!
Graag gedaan natuurlijk.
Dat wordt weer genieten! Bedankt voor je bestelling!