Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Combat Powder van MP is de Banaan out of stock of out of production?

Komt op korte termijn de Creapure Creatine in de aanbieding?

gisteren avond besteld om 19u. Pakketje is wééral vandaag pas verzonden en zal morgen dus pas aankomen.
Spijtige zaak, maar niets aan te doen zeker.

Weer een order geplaatst..

C1627417

Waarom is de juggernaut hp van infinite labs afgeprijst, gaat deze eruit? Niet dat ik het erg vind hoor!:rolleyes:

Ben erg benieuwd, en voor 60 servings voor 20eu kon ik het niet laten..
Bedankt voor je bestelling. :) De Juggernaut hebben we een flinke voorraad staan, vandaar we het iets scherper aanbieden. :) Laat je jouw ervaring weten?
Combat Powder van MP is de Banaan out of stock of out of production?
Hij is op dit moment Out of Stock (haha) maar we hopen dat het snel weer voorradig is :)
Komt op korte termijn de Creapure Creatine in de aanbieding?
Nee, deze verwachten we aankomende week niet in de aanbieding komt.
gisteren avond besteld om 19u. Pakketje is wééral vandaag pas verzonden en zal morgen dus pas aankomen.
Spijtige zaak, maar niets aan te doen zeker.
Dat is inderdaad vervelend, ons excuses hiervoor. Het pakket zal morgen bij je aangeboden worden :)

Ralf

Ik heb ook gisteren om 19.12 besteld en de bevestiging ontvangen en ook mijn pakket is pas vandaag verzonden. Kom op jongens, als jullie op de site zetten "voor 22.00 besteld, morgen in huis" dan moet je dit doen of standaard excuses aanbieden aan de klant.

Bovendien laat ik mijn pakket bezorgen bij een Pakjegemak punt, maar de aflevertijd die ik nu zie bij Track&Trace komt niet overeen met de openingstijden van dit punt, is daar geen onderlinge afstemming over ?

Ook gisteren avond rond 19 uur besteld. Vanochtend e-mail gehad dat het verzonden. Dus ook pas morgen In huis.

Ik heb ook gisteren om 19.12 besteld en de bevestiging ontvangen en ook mijn pakket is pas vandaag verzonden. Kom op jongens, als jullie op de site zetten "voor 22.00 besteld, morgen in huis" dan moet je dit doen of standaard excuses aanbieden aan de klant.

Bovendien laat ik mijn pakket bezorgen bij een Pakjegemak punt, maar de aflevertijd die ik nu zie bij Track&Trace komt niet overeen met de openingstijden van dit punt, is daar geen onderlinge afstemming over ?

Mee eens, geen beloftes doen die je niet kunt waarmaken.

Dat zou inderdaad niet op de site moeten staan, maar meestal wordt alles op tijd bezorgd. Daarnaast zou je, vind ik, niet afhankelijk moeten zijn van een pakketje een dag later. Gewoon zorgen dat je nog voldoende voorraad hebt of op tijd bestellen.

Dat zou inderdaad niet op de site moeten staan, maar meestal wordt alles op tijd bezorgd. Daarnaast zou je, vind ik, niet afhankelijk moeten zijn van een pakketje een dag later. Gewoon zorgen dat je nog voldoende voorraad hebt of op tijd bestellen.

Het gaat er niet om of je wel of niet afhankelijk bent van de bezorgdatum van het pakketje. Ik vind gewoon dat als er op de site staat; voor 22:00 besteld, morgen in huis, dat dit ook moet gebeuren.

Tuurlijk kan het wel eens voorkomen dat het niet lukt om een of andere reden maar het is nu bijna wekelijks heb ik het idee.

Ik ben zo te lezen opnieuw niet de enige die vanochtend pas een verzendbevestiging heeft gehad.. Dit is nu al ondertussen de 4e bestelling (C1626608) op een rij in 3 maanden tijd die niet de volgende dag wordt geleverd bij mij.. Na die omschakeling naar het nieuwe orderpick systeem werd beterschap beloofd, maar ondertussen zijn we al ruim een maand verder. Ik begin het nu toch een beetje spuugzat te worden. Dat de supplementen een dag later binnenkomen heb je mij niet zo mee, als het dringend was geweest had ik wel eerder besteld. Maar het feit dat iets besteld dat voldoet aan de voorwaarden, en men zich daar uiteindelijk stelselmatig niet aan blijft houden? Dit is gewoon geld verdienen over de rug van klanten met loze beloftes. Als je de capaciteit niet toereikend is, moet je of extra mensen inhuren of je leveringsvoorwaarden aanpassen. Dit heeft niks met overmacht te maken of falen van PostNL. Het zijn jullie eigen woorden dat je tegenwoordig pas een verzendbevestiging krijg wanneer het pakket daadwerkelijk jullie magazijn verlaat. Als je dan vanochtend pas een verzendbevestiging krijgt zegt genoeg. Op track&trace staat er ook gewoon ''Zending wordt voorbereid door de verzender''. Slaat echt nergens op dit..

Laatst bewerkt:

Ook gisteren avond rond 19 uur besteld. Vanochtend e-mail gehad dat het verzonden. Dus ook pas morgen In huis.
Ik ben zo te lezen opnieuw niet de enige die vanochtend pas een verzendbevestiging heeft gehad.. Dit is nu al ondertussen de 4e bestelling (C1626608) op een rij in 3 maanden tijd die niet de volgende dag wordt geleverd bij mij.. Na die omschakeling naar het nieuwe orderpick systeem werd beterschap beloofd, maar ondertussen zijn we al ruim een maand verder. Ik begin het nu toch een beetje spuugzat te worden. Dat de supplementen een dag later binnenkomen heb je mij niet zo mee, als het dringend was geweest had ik wel eerder besteld. Maar het feit dat iets besteld dat voldoet aan de voorwaarden, en men zich daar uiteindelijk stelselmatig niet aan blijft houden? Dit is gewoon geld verdienen over de rug van klanten met loze beloftes. Als je de capaciteit niet toereikend is, moet je of extra mensen inhuren of je leveringsvoorwaarden aanpassen. Dit heeft niks met overmacht te maken of falen van PostNL. Het zijn jullie eigen woorden dat je tegenwoordig pas een verzendbevestiging krijg wanneer het pakket daadwerkelijk jullie magazijn verlaat. Als je dan vanochtend pas een verzendbevestiging krijgt zegt genoeg. Op track&trace staat er ook gewoon ''Zending wordt voorbereid door de verzender''. Slaat echt nergens op dit..
We snappen dat de vertraging van de verzending erg vervelend is. Doorgaans wordt de belofte voor 22.00 uur altijd waar gemaakt en dat weten de meesten onder ons gelukkig ook. Het is inderdaad teleurstellend dat het niet vandaag geleverd wordt. Ons excuses hiervoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wil jij een personal training van Kai Greene winnen? Dat kan!

Download het masker via: http://bodyenf.it/KaiGreene-Masker, maak een foto en upload deze op Facebook, Instagram, Google+ of Twitter met de tags #bodyenfitshop en #trainmetkai en wie weet win jij een personal training van Kai Greene! Natuurlijk mag het ook hier op dit forum.

Let op: Zorg ervoor dat je privacy instellingen bij de foto openbaar zijn, anders kunnen wij de foto niet bekijken!

We snappen dat de vertraging van de verzending erg vervelend is. Doorgaans wordt de belofte voor 22.00 uur altijd waar gemaakt en dat weten de meesten onder ons gelukkig ook. Het is inderdaad teleurstellend dat het niet vandaag geleverd wordt. Ons excuses hiervoor.
Sorry hoor, maar lekker makkelijk zo'n reactie.. Dikgedrukte komt gewoon over als damage control en ik vind het zelfs een beetje denigrerend overkomen. Ik besteld al ruim 6 jaar bij jullie en weet dus wel dat het in de verleden gewoon goed ging, ik ben toch niet gekke Henkie.. 4 bestellingen in 3 maanden tijd die vertraagd zijn, dat is geen incident.. Voorlopig mijn laatste bestelling.. :rolleyes:

Sorry hoor, maar lekker makkelijk zo'n reactie.. Dikgedrukte komt gewoon over als damage control en ik vind het zelfs een beetje denigrerend overkomen. Ik besteld al ruim 6 jaar bij jullie en weet dus wel dat het in de verleden gewoon goed ging, ik ben toch niet gekke Henkie.. 4 bestellingen in 3 maanden tijd die vertraagd zijn, dat is geen incident.. Voorlopig mijn laatste bestelling.. :rolleyes:

Ohja man mn bestelling een dagje later boehoeee cryyy me a river

Waar bemoei jij je nou weer spuit elf? Mijn vorige reactie was vrij duidelijk wat dat betreft.
Dat de supplementen een dag later binnenkomen heb je mij niet zo mee, als het dringend was geweest had ik wel eerder besteld. Maar het feit dat iets besteld dat voldoet aan de voorwaarden, en men zich daar uiteindelijk stelselmatig niet aan blijft houden? Dit is gewoon geld verdienen over de rug van klanten met loze beloftes.

Het gaat niet om het feit dat de producten een dag te laat zijn waardoor ik zonder zit. Ik bestel tijdig zodat ik nooit zonder zit, ook al is de bestelling vertraagd.

Het gaat om het feit dat sommige mensen niet elke dag van de week 24/24 thuis kunnen zijn. Dan bestel je speciaal op een dag waarvan je weet dat je wel de hele dag beschikbaar bent en dan is het pakket een dag vertraagd.

Jij hebt misschien de tijd om elke dag thuis te wachten op je pakket maar andere mensen hebben andere zaken te doen

Enig idee wanneer de speculaas 2270gr weer binnenkomt?

Pot is bijna leeg en wil hem graag proberen :zuip:
De Speculaas komt voorlopig niet weer terug. We zijn bezig met wat nieuwe smaken en de minder populaire gaan we vervangen door nieuwe. :)
We snappen dat we onze belofte niet nagekomen zijn. Dat is vervelend en ons excuses hiervoor. Ik wilde aangeven dat het doorgaans op tijd geleverd wordt en gister is niet gelukt door overmacht. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer even sturen? Dan kijken we er even voor je na :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Pure Goji Bessen
250 gram voor 3.75!
500 gram voor 6.50!

Whey Perfection Variety Pack
12 sachets voor 7.50!

Assault XT
30 servings voor 23.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Amino Direct
1000ml voor 9.90!

Green Tea Slank
200 capsules voor 12.50!

BF_Banner_email_nieuwe-superfoods.jpg

Zit er iets in de banaanwhey wat niet in andere whey zit? Ik merk echt van de bananenwhey dat ik jeuk in mijn keel krijg, benauwd wordt en een opgeblazen gevoel krijg. Heb zowel een emmer die al open is en een pot casseine die nog dicht zit, zou ik die pot nog kunnen terugsturen?

En wanneer is de white chocolate smaak weer leverbaar?

Creapure creatine of creatine ultra?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven