Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilcoooo

Als ik een grote bestelling doe van 500+ euro, kan ik dan om extra korting vragen via de mail (zoals bv. bij een auto die je in 1x koopt)?

EDIT: en nog een vraag, hoelang blijft whey ongeveer goed als het ongeopend is?

Ilcoooo

Als ik een grote bestelling doe van 500+ euro, kan ik dan om extra korting vragen via de mail (zoals bv. bij een auto die je in 1x koopt)?

Mail mij dan maar even; office@bodyenfitshop.nl
Kijk ik er wel even naar:)

Whey;
Toch wel heel afhankelijk van omstandigheden. Ik ben er persoonlijk geen fan van Whey heel lang open te hebben staan als ik eerlijk ben.:cool:

op een niet vochtige plaats, koel, uit de zon (ja de pot is wit maar er kan nog beetje fel zonlicht door denk ik.. ) kan je het weln jaartje open bewaren denk ik.. maar ja heb ik geen wetenschappelijk bewijs of eender wat van.. gwn natte vinger.. ik denk gwn dat er niets in whey zit dat echt slecht kan worden..

is het mogelijk om bij jullie het pakket te tracken ofzo waar het al is? Khad het vandaag verwacht daarmee... Betaald sinds woensdag. Mijn nr: 124088

is het mogelijk om bij jullie het pakket te tracken ofzo waar het al is? Khad het vandaag verwacht daarmee... Betaald sinds woensdag. Mijn nr: 124088

Ik kan hier vandaan de status niet checken maar dit doe ik morgenochtend meteen voor je. Ik laat je dan direct via mail weten waar je pakket zich bevindt.:)

(Mocht er iets zijn dan los ik dit ook direct op!)

@Ilco: top!

Weet iemand btw hoeveel caseine hydrolisaat er in 1 serving No Shotgun MHF-1 zit van VPX sports? Ze geven wel 40,000mg proteine """fracties""" aan dus ik vrees dat het etiketversiering is, maar toch is er hoop.

@Ilco: top!

Weet iemand btw hoeveel caseine hydrolisaat er in 1 serving No Shotgun MHF-1 zit van VPX sports? Ze geven wel 40,000mg proteine """fracties""" aan dus ik vrees dat het etiketversiering is, maar toch is er hoop.
Ik heb hier een zakje MHF-1,

3,5 gr Protein Hydrolisate Matrix (Casein Protein Hydrolisate, Whey Protein Isolate, Whey Protein Hydrolisate). 22% Glutamine Peptide, 21% BCAA Peptide en 41% EAA Peptide.

Dus uiteindelijk zit er niet al te veel in heb ik zo het idee. Maar exact is niet te zeggen.

Hangt er ook een beetje vanaf wat zij proteine fracties noemen. Want volgens mij zijn glutamine en arginine etc ook aminozuren, wat dus weer proteine fracties zijn.

Ik heb hier een zakje MHF-1,

3,5 gr Protein Hydrolisate Matrix (Casein Protein Hydrolisate, Whey Protein Isolate, Whey Protein Hydrolisate). 22% Glutamine Peptide, 21% BCAA Peptide en 41% EAA Peptide.

Dus uiteindelijk zit er niet al te veel in heb ik zo het idee. Maar exact is niet te zeggen.

Hangt er ook een beetje vanaf wat zij proteine fracties noemen. Want volgens mij zijn glutamine en arginine etc ook aminozuren, wat dus weer proteine fracties zijn.

Ah nice, thanks! Had zelf ook een zakje maar al gebruikt en niet op gekeken /facepalm.

--

Welke fatburner btw? Zit nu op 10% en gaat niet echt rap meer. Lipo-6X? Iets anders?

Lipo-6 X geeft wel de meest positieve feedback...

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Als het goed is heb je het pakket ontvangen.
(check je mail even.)

Ik wou even zeggen dat
Meer info

Anadraulic Pump

LG Sciences

Voor geen meter werkt, 6 scoops en helemaal geen pomp of energie , van crack! sample voelde ik heel wat.

Daar heb ik geen last van, heb vorige maand eerst anadraulic state gt, gebruikt, geen energie wel verhoogd libido, een tevreden gevoel, hardere bespiering. Omdat LG een beetje vaag doet over de precieze samenstelling heb ik mijn zwager in U.S.A. geraadpleegd omdat daar zeer positief op gereageerd was door gebruikers, heb mijn mail nog niet gecheckt maar antwoord is onderweg, gisteren nog telefonisch e.e.a. besproken en door gekregen. Omdat ik vorige week ook antwoord heb gehad van een medewerker van LG, heb ik direct daarop weer een nieuwe pot anadraulic state gekocht samen met anadraulic PUMP. Eerst de state na een klein uurtje de PUMP en man ik ga als een raket, de hele dag energie, lekkere pump soms té, dus als jij 6 scheppen hebt genomen, vraag ik mij wel af hoe op een volle maag????

@ body en fitshop: Gaat de anadraulic pump uit het assortiment?:rolleyes:

Net bestelling geplaatst, Whey was op.
Smaak strawberry, fris voor de zomer, neem daarna wel cookies!

Ik vroeg me af of ik 1 pre-workout power pill als sample kon krijgen ofzo.
Ik ben erg benieuwd naar de werking van dat product (gezien ik vaak voor training vermoeid ben)

Ref nr: 125296

Welke fatburner btw? Zit nu op 10% en gaat niet echt rap meer. Lipo-6X? Iets anders?

naar mijn mening: lipo-6x, nee niet de 6 zoals sommige zeggen :rolleyes: :roflol:

Lipo 6x use a new technology called “inner capsule” to slowly release the fat burning power
bron: viruz.com geraadpleegd 6 juli 2010

sommige vinden 6 dus beter omdat de 6 echt inkickt, piek/dal.. 6x is naar mijn mening beter aangezien je hele dag door energie zal hebben, ook minder last van een crach etc..

Veel gestelde vragen
Wat is het verschil tussen LIPO-6X en Lipo-6:
Ervaar zelf het verschil, bij de ene persoon werkt de LIPO-6X beter en bij de andere persoon juist de Lipo-6 of andersom. Wel is het zo dat LIPO-6X een completer cq sterker ingrediëntenprofiel heeft.
bron: nutriplaza.nl geraadpleegd 6 juli 2010

of animal cuts of hydroxcycut hardcore-X
lipo black schijnt ook wel een goeie te zijn maar net zoals ECA(Y) stack illegaal in onze landen ;)

Daar heb ik geen last van, heb vorige maand eerst anadraulic state gt, gebruikt, geen energie wel verhoogd libido, een tevreden gevoel, hardere bespiering. Omdat LG een beetje vaag doet over de precieze samenstelling heb ik mijn zwager in U.S.A. geraadpleegd omdat daar zeer positief op gereageerd was door gebruikers, heb mijn mail nog niet gecheckt maar antwoord is onderweg, gisteren nog telefonisch e.e.a. besproken en door gekregen. Omdat ik vorige week ook antwoord heb gehad van een medewerker van LG, heb ik direct daarop weer een nieuwe pot anadraulic state gekocht samen met anadraulic PUMP. Eerst de state na een klein uurtje de PUMP en man ik ga als een raket, de hele dag energie, lekkere pump soms té, dus als jij 6 scheppen hebt genomen, vraag ik mij wel af hoe op een volle maag????

@ body en fitshop: Gaat de anadraulic pump uit het assortiment?:rolleyes:

We hebben deze rechtstreeks en scherp ingekocht dus de aanbieding loopt nog wel even..

Zojuist is mijn pakketje aangekomen en wat een ****n timing. 10 minuten voor het eind van mn training! Dus meteen maar 3 capsules Muscle & Pump Xtreme bij mn PWO shake naar binnen gewerkt:D Ik weet dat je er eigenlijk 4 moet, maar er zit al het een en ander in NO SyntheSize dus leek mij iets teveel van het goede.

Anyway, pakketje zag er top uit, thanks voor de samples, echt super:thumb: En waarschijnlijk mn soon to be favo Whey Perfection Creamy Coconut:zuip:

Ben benieuwd naar de DY NOX Pump, echt waar. Het is als ik het goed heb 100% het zelfde als die van Ultralife maar als de smaak eventjes wat beter is, hell yeah. Ik ben niet vies van een ranzige smaak (hell, ik heb een tijd NOS Ether, EAA's en dextrose gemengd, daar was NOX Pump nog niks bij). Maar tijdens zwaardere trainingen zoals Deadlifts en Squats zit ik dus niet te wachten op de ranzige NOX Pump die langzaam weer naar boven komt borrelen:(:o

Maarja, echt super pakket Ilco, echt bedankt, jullie zijn top:D

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

Ik wou even zeggen dat
Meer info

Anadraulic Pump

LG Sciences

Voor geen meter werkt, 6 scoops en helemaal geen pomp of energie , van crack! sample voelde ik heel wat.
Heb je ook al eens een halve dosering geprobeerd? Misschien dat je gewoon teveel neemt. Lijkt me stug dat 6 scheppen van wat dan ook niks doen. Zo deed Crack! nauwelijks iets voor mij, maar ik denk dat als ik 6 van die samples naar binnen werk ik toch wel lichtelijk ****ed ga voelen.

haha 6 zakjes crack zou echt te zot zijn :bierbang::suicide::hamer::spaz:

Kan ik eigenlijk naast TMS ook nog caffeine pillen nemen voor de training? Of wordt dit teveel?

Kan ik eigenlijk naast TMS ook nog caffeine pillen nemen voor de training? Of wordt dit teveel?

gaat perfect, is zelfs een leuke combo aangezien er geen stimulanten in TMS zitten :) als je dan een caffeine pil toevoegt krijg je een extra boost ;) het is niet echt nodig wnt op TMS zal je sowieso al wel aardig trainen, maar verlang je naar de extra boost kan je het perfect doen :D

gaat perfect, is zelfs een leuke combo aangezien er geen stimulanten in TMS zitten :) als je dan een caffeine pil toevoegt krijg je een extra boost ;) het is niet echt nodig wnt op TMS zal je sowieso al wel aardig trainen, maar verlang je naar de extra boost kan je het perfect doen :D

JA het gaat eigenlijk meer om het wakker worden omdat ik in de ochtend train.

Thanks ;)

Edit: Welke kan ik het beste kopen van de site aangezien ze allemaal even duur zijn?
Ik wil gewoon een goede zonder extra troep enzo...

Laatst bewerkt:
JA het gaat eigenlijk meer om het wakker worden omdat ik in de ochtend train.

Thanks ;)

Edit: Welke kan ik het beste kopen van de site aangezien ze allemaal even duur zijn?
Ik wil gewoon een goede zonder extra troep enzo...

zal direct ff kijken voor je maar heb je de pre wo powerpill al bekeken? die is mss ook wel een aanrader en scheelt niet veel van prijs denk ik? post direct nog

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

ik zou voor ofwel deze gaan: http://www.bodyenfitshop.nl/caffeine/sci-fit/caffeine-anhydrous-200-mg (waarom: 200mg, 200caps waardoor per serving het goedkoopste uitkomt)
ofwel die pre-wo power pill eens bekijken: http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill (zit geranium in dus mag je wel gn topsporter zijn wegens dopingcontroles nzo maar geeft je wel goed energie en die schizandra en vincopetine (erg kostelijk spul) zijn wel erg leuke toevoegingen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven