Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ilcoooo
Als ik een grote bestelling doe van 500+ euro, kan ik dan om extra korting vragen via de mail (zoals bv. bij een auto die je in 1x koopt)?
EDIT: en nog een vraag, hoelang blijft whey ongeveer goed als het ongeopend is?

EDIT: en nog een vraag, hoelang blijft whey ongeveer goed als het ongeopend is?
is het mogelijk om bij jullie het pakket te tracken ofzo waar het al is? Khad het vandaag verwacht daarmee... Betaald sinds woensdag. Mijn nr: 124088

Ik heb hier een zakje MHF-1,@Ilco: top!
Weet iemand btw hoeveel caseine hydrolisaat er in 1 serving No Shotgun MHF-1 zit van VPX sports? Ze geven wel 40,000mg proteine """fracties""" aan dus ik vrees dat het etiketversiering is, maar toch is er hoop.
Ik heb hier een zakje MHF-1,
3,5 gr Protein Hydrolisate Matrix (Casein Protein Hydrolisate, Whey Protein Isolate, Whey Protein Hydrolisate). 22% Glutamine Peptide, 21% BCAA Peptide en 41% EAA Peptide.
Dus uiteindelijk zit er niet al te veel in heb ik zo het idee. Maar exact is niet te zeggen.
Hangt er ook een beetje vanaf wat zij proteine fracties noemen. Want volgens mij zijn glutamine en arginine etc ook aminozuren, wat dus weer proteine fracties zijn.
Ik wou even zeggen dat
Meer info
Anadraulic Pump
LG Sciences
Voor geen meter werkt, 6 scoops en helemaal geen pomp of energie , van crack! sample voelde ik heel wat.
?
Welke fatburner btw? Zit nu op 10% en gaat niet echt rap meer. Lipo-6X? Iets anders?

bron: viruz.com geraadpleegd 6 juli 2010Lipo 6x use a new technology called “inner capsule” to slowly release the fat burning power
bron: nutriplaza.nl geraadpleegd 6 juli 2010Veel gestelde vragen
Wat is het verschil tussen LIPO-6X en Lipo-6:
Ervaar zelf het verschil, bij de ene persoon werkt de LIPO-6X beter en bij de andere persoon juist de Lipo-6 of andersom. Wel is het zo dat LIPO-6X een completer cq sterker ingrediëntenprofiel heeft.

Daar heb ik geen last van, heb vorige maand eerst anadraulic state gt, gebruikt, geen energie wel verhoogd libido, een tevreden gevoel, hardere bespiering. Omdat LG een beetje vaag doet over de precieze samenstelling heb ik mijn zwager in U.S.A. geraadpleegd omdat daar zeer positief op gereageerd was door gebruikers, heb mijn mail nog niet gecheckt maar antwoord is onderweg, gisteren nog telefonisch e.e.a. besproken en door gekregen. Omdat ik vorige week ook antwoord heb gehad van een medewerker van LG, heb ik direct daarop weer een nieuwe pot anadraulic state gekocht samen met anadraulic PUMP. Eerst de state na een klein uurtje de PUMP en man ik ga als een raket, de hele dag energie, lekkere pump soms té, dus als jij 6 scheppen hebt genomen, vraag ik mij wel af hoe op een volle maag?
@ body en fitshop: Gaat de anadraulic pump uit het assortiment?![]()
Ik weet dat je er eigenlijk 4 moet, maar er zit al het een en ander in NO SyntheSize dus leek mij iets teveel van het goede.

Heb je ook al eens een halve dosering geprobeerd? Misschien dat je gewoon teveel neemt. Lijkt me stug dat 6 scheppen van wat dan ook niks doen. Zo deed Crack! nauwelijks iets voor mij, maar ik denk dat als ik 6 van die samples naar binnen werk ik toch wel lichtelijk ****ed ga voelen.Ik wou even zeggen dat
Meer info
Anadraulic Pump
LG Sciences
Voor geen meter werkt, 6 scoops en helemaal geen pomp of energie , van crack! sample voelde ik heel wat.
Kan ik eigenlijk naast TMS ook nog caffeine pillen nemen voor de training? Of wordt dit teveel?
als je dan een caffeine pil toevoegt krijg je een extra boost
het is niet echt nodig wnt op TMS zal je sowieso al wel aardig trainen, maar verlang je naar de extra boost kan je het perfect doen 
gaat perfect, is zelfs een leuke combo aangezien er geen stimulanten in TMS zittenals je dan een caffeine pil toevoegt krijg je een extra boost
het is niet echt nodig wnt op TMS zal je sowieso al wel aardig trainen, maar verlang je naar de extra boost kan je het perfect doen
![]()

JA het gaat eigenlijk meer om het wakker worden omdat ik in de ochtend train.
Thanks
Edit: Welke kan ik het beste kopen van de site aangezien ze allemaal even duur zijn?
Ik wil gewoon een goede zonder extra troep enzo...