Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
10 dagen lang SUPERSALE!

Met onder andere:
Multi Men

Oh Yeah Bar

Creatine

BCAA Sensation

he ralf, de vaso grow zijn nu in capsules toch? die tabletten waren niet weg te krijgen maar ben wel benieuwd naar het product zelf!
Vaso Grow hebben we nu inderdaad in capsules. Deze zijn iets beter om in te nemen dan tabletten:D
Vandaag pakketje binnengekregen en door de stuurmanskunsten van PostNL lag de inhoud van me potjes overal in de doos.

Een PM gestuurd en gaan trainen, toen ik uit de sportschool kwam had ik al een mailtje dat de bestelling verzonden was. Echt top top top service, bedankt! :thumbs:
Dat is nog eens fijn uit de sportschool komen :wl: Super, leuk om te horen dat we het zo snel mogelijk hebben kunnen herstellen. Morgen komt de nieuwe levering eraan!
mag ik een open sollicitatie doen naar de functie van magazijnbeheerder?

alweer bestelling nummer 8 van 2014 die niet de volgende dag in huis is...
betreft ordertje; C1652853

nota bene om 4 uur in de middag besteld, zelfde dag bevestiging alles.
ga je bellen met postNL, blijkt dat die daar te laat is geleverd om in het sorteerproces mee te kunnen :|

het is tegenwoordig echt alleen mogelijk om voor 12:00 de volgende dag in huis te hebben schijnbaar.
en nee, ik zeur niet om dat ik nou perse morgen die sups nodig heb.
maar omdat ik me pakket nu weer bij het postkantoor kan gaan ophalen, omdat er morgen niemand thuis is...
Het is vervelend om te horen dat het pakket niet de volgende dag geleverd is. De pakketdienst komt dagelijks om 22.00 uur alle pakketten ophalen. Deze komt dan vervolgens omstreeks 12u aan op het sorteercentrum. Het is hun plicht om het dan op tijd te verwerken etc. Het heeft geen zin om te schuiven waar het probleem ligt, want het pakket is vandaag niet geleverd. Dat is vervelend en ons excuses hiervoor. Dit is iets waar wij helaas geen invloed op hebben. Sorry!

Ralf

Zojuist bestelling in ontvangst mogen nemen. Als cadeautje voor een Bodyenfitshop Shaker Pro gekozen, is dit jullie nieuwe? :D

Het is toch nog steeds voor 10 uur besteld de volgende dag in huis?
Ik had gister wat besteld om half 10 maar vandaag niks binnen gekregen is er misschien wat mis gegaan?

Zojuist bestelling in ontvangst mogen nemen. Als cadeautje voor een Bodyenfitshop Shaker Pro gekozen, is dit jullie nieuwe? :D

Die beker is stoer he! De huidige Shaker Pro met onze eigen merk als bedrukking is helaas uitverkocht. We hebben daarom tijdelijk een ander merk erin. Dit is een merk voor groothandelbestellingen :)
Het is toch nog steeds voor 10 uur besteld de volgende dag in huis?
Ik had gister wat besteld om half 10 maar vandaag niks binnen gekregen is er misschien wat mis gegaan?
Ja natuurlijk, daar promoten we immers mee. Ik ga het voor je uitzoeken waarom deze niet vandaag geleverd is. Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw gegevens + ordernummer. Dan zoek ik het graag voor je uit :)

Ralf

Haha, vandaar! Bedankt voor je reactie.

Hoe zit het met mijn bestelling? Zaterdag geplaatst met ophalen bij pakjegemak? Sindsdien helemaal niets meer gehoord Ordernummer C1646725

Hey Ralf,

Weer even een vraagje: weet jij wanneer en of de Oh Yeah Victory repen in de smaak Peanut butter chip weer te bestellen zijn? En de Cookies en Cream isolate van jullie merk in de kleinere verpakking? Heb een giftcard gekregen en wilde even los gaan ;)

Bij de supersale zie de glutamine staan, deze zou ik graag eens willen proberen!

Wel een vraag over de dosering:
Bij het ontbijt neem ik Mass Perfection, hier zit geloof ik al glutamine in.
Direct na de training neem ik dextrose en creatine, een half uur later neem ik isolaat perfection.

Wanneer adviseren jullie om de glutamine erbij te nemen? Doel is aankomen.

Weer netjes opgelost, bedankt!!
Graag gedaan! :thumbs:
Hey Ralf,

Weer even een vraagje: weet jij wanneer en of de Oh Yeah Victory repen in de smaak Peanut butter chip weer te bestellen zijn? En de Cookies en Cream isolate van jullie merk in de kleinere verpakking? Heb een giftcard gekregen en wilde even los gaan ;)
We kunnen over beide helaas geen exacte datum geven. De Isolaat Perfection Cookies hebben we natuurlijk nog wel in de 2 en 4kg verpakking :)
Bij de supersale zie de glutamine staan, deze zou ik graag eens willen proberen!

Wel een vraag over de dosering:
Bij het ontbijt neem ik Mass Perfection, hier zit geloof ik al glutamine in.
Direct na de training neem ik dextrose en creatine, een half uur later neem ik isolaat perfection.

Wanneer adviseren jullie om de glutamine erbij te nemen? Doel is aankomen.
Wanneer je het extra neemt, zou ik het 's ochtends, rondom de training nemen en eventueel 's avonds :)

Ralf

Een vraagje:

Ik ben een tevreden gebruiker van de Marinol Omega-3 capsules maar ik zie dat deze helaas nog maar leverbaar zijn per 100stuks. Ook is de maandverpakking van dit product per capsule een stuk goedkoper maar helaas niet in de EPA/DHA-verhouding die ik fijn vind.

Komen er in de toekomst weer potjes met grotere hoeveelheden Marinol (360st) of blijft het voortaan bij de 100? Kostentechnisch vind ik dit interessant om te weten aangezien ik een tijdje de dosering wat wil opvoeren.

Citaat:
Origineel gepost door blackbird Bekijk Post
Al nagevraagd?
Ja, het staat uit bij de leverancier. Ze gaan er achteraan voor ons. Doordat wij intern niet direct een antwoord op hebben, staat het uit. Zodra ik meer weet, laat ik het je in een privébericht weten.

Al enige reactie?

Krijg de hele tijd een bad gateway bij het invoeren van een review voor de kortingen code
ligt het aan mij of is er iets met de site

Wat is het verschil tss wms en anabolic wms?

Tank top mannen Body en Fit en de badboy tanktop krijgen jullei die ook weer in Medium?

Een vraagje:

Ik ben een tevreden gebruiker van de Marinol Omega-3 capsules maar ik zie dat deze helaas nog maar leverbaar zijn per 100stuks. Ook is de maandverpakking van dit product per capsule een stuk goedkoper maar helaas niet in de EPA/DHA-verhouding die ik fijn vind.

Komen er in de toekomst weer potjes met grotere hoeveelheden Marinol (360st) of blijft het voortaan bij de 100? Kostentechnisch vind ik dit interessant om te weten aangezien ik een tijdje de dosering wat wil opvoeren.
De Marinol 360 capsules is helaas op dit moment uitverkocht. Ik heb zojuist gehoord dat het in transport zit. Als het vanavond nog binnen komt, staat het online. Anders morgen! :)
Citaat:
Origineel gepost door blackbird Bekijk Post
Al nagevraagd?
Ja, het staat uit bij de leverancier. Ze gaan er achteraan voor ons. Doordat wij intern niet direct een antwoord op hebben, staat het uit. Zodra ik meer weet, laat ik het je in een privébericht weten.

Al enige reactie?
Nog geen reactie gehad. Als ik deze krijg, stuur ik je een privébericht.
Wat is het verschil tss wms en anabolic wms?
Geen verschil. Beide is 100% WMS. De ene is "Pure" en de andere met smaak.
Krijg de hele tijd een bad gateway bij het invoeren van een review voor de kortingen code
ligt het aan mij of is er iets met de site
Het is een bekend probleem en wordt reeds aan gewerkt om het op te lossen. Wil je mij een privébericht sturen met over welke producten je een review wilde schrijven? Dan maak ik de kortingscode voor je aan :)
Tank top mannen Body en Fit en de badboy tanktop krijgen jullei die ook weer in Medium?
Tanktop huismerk gaat over een hele andere boeg. We willen een ander design en uitstraling. Dat gaat dus nog even duren voordat er weer een huismerk tanktop is. De Badboy bestellen we binnenkort weer. Er was onlangs een levering binnen gekomen, waarbij deze niet zat. We hopen dat het bij de nieuwe levering wel weer is :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

10 dagen lang SUPERSALE!

Met onder andere:
Multi Men

Oh Yeah Bar

Creatine

BCAA Sensation

Vraagje ivm de Superfood & Noten Mix
hier zitten nogal veel suikers in per gram, nu lees ik voor af te vallen je beter producten neemt die een lage glycemische index hebben om mijn insuline peil niet de hoogte in te jagen.
Hebben de superfood en noten mix ook zo lage glycemische waarde?

Was vanmiddag in jullie winkel in Amersfoort, heb daar €7,95 betaald voor de dressing van Walden Farms. Ik zie nu net dat de prijs maar €4,95 is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven