[Afbeelding niet meer beschikbaar]
10 dagen lang SUPERSALE!
Met onder andere:
Multi Men
Oh Yeah Bar
Creatine
BCAA Sensation

Super, leuk om te horen dat we het zo snel mogelijk hebben kunnen herstellen. Morgen komt de nieuwe levering eraan!
Ralf
10 dagen lang SUPERSALE!
Met onder andere:
Multi Men
Oh Yeah Bar
Creatine
BCAA Sensation
Vaso Grow hebben we nu inderdaad in capsules. Deze zijn iets beter om in te nemen dan tablettenhe ralf, de vaso grow zijn nu in capsules toch? die tabletten waren niet weg te krijgen maar ben wel benieuwd naar het product zelf!

Dat is nog eens fijn uit de sportschool komenVandaag pakketje binnengekregen en door de stuurmanskunsten van PostNL lag de inhoud van me potjes overal in de doos.
Een PM gestuurd en gaan trainen, toen ik uit de sportschool kwam had ik al een mailtje dat de bestelling verzonden was. Echt top top top service, bedankt!![]()
Super, leuk om te horen dat we het zo snel mogelijk hebben kunnen herstellen. Morgen komt de nieuwe levering eraan!Het is vervelend om te horen dat het pakket niet de volgende dag geleverd is. De pakketdienst komt dagelijks om 22.00 uur alle pakketten ophalen. Deze komt dan vervolgens omstreeks 12u aan op het sorteercentrum. Het is hun plicht om het dan op tijd te verwerken etc. Het heeft geen zin om te schuiven waar het probleem ligt, want het pakket is vandaag niet geleverd. Dat is vervelend en ons excuses hiervoor. Dit is iets waar wij helaas geen invloed op hebben. Sorry!mag ik een open sollicitatie doen naar de functie van magazijnbeheerder?
alweer bestelling nummer 8 van 2014 die niet de volgende dag in huis is...
betreft ordertje; C1652853
nota bene om 4 uur in de middag besteld, zelfde dag bevestiging alles.
ga je bellen met postNL, blijkt dat die daar te laat is geleverd om in het sorteerproces mee te kunnen :|
het is tegenwoordig echt alleen mogelijk om voor 12:00 de volgende dag in huis te hebben schijnbaar.
en nee, ik zeur niet om dat ik nou perse morgen die sups nodig heb.
maar omdat ik me pakket nu weer bij het postkantoor kan gaan ophalen, omdat er morgen niemand thuis is...
Ralf