AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje ivm de Superfood & Noten Mix
hier zitten nogal veel suikers in per gram, nu lees ik voor af te vallen je beter producten neemt die een lage glycemische index hebben om mijn insuline peil niet de hoogte in te jagen.
Hebben de superfood en noten mix ook zo lage glycemische waarde?
Zitten zowel GI in als lage GI in de Superfood, Noten en zadenmix.
Was vanmiddag in jullie winkel in Amersfoort, heb daar €7,95 betaald voor de dressing van Walden Farms. Ik zie nu net dat de prijs maar €4,95 is?
Dat kan inderdaad kloppen. De online winkel en offline winkels hebben niet dezelfde eigenaar, de winkels zijn namelijk franchise. Deze hanteren daarom ook verschillende prijzen en kan er daarom verschil zijn. De prijzen, acties etc zijn daarom ook anders.

Ralf

De Marinol 360 capsules is helaas op dit moment uitverkocht. Ik heb zojuist gehoord dat het in transport zit. Als het vanavond nog binnen komt, staat het online. Anders morgen! :)

Nog geen reactie gehad. Als ik deze krijg, stuur ik je een privébericht.

Geen verschil. Beide is 100% WMS. De ene is "Pure" en de andere met smaak.

Het is een bekend probleem en wordt reeds aan gewerkt om het op te lossen. Wil je mij een privébericht sturen met over welke producten je een review wilde schrijven? Dan maak ik de kortingscode voor je aan :)

Tanktop huismerk gaat over een hele andere boeg. We willen een ander design en uitstraling. Dat gaat dus nog even duren voordat er weer een huismerk tanktop is. De Badboy bestellen we binnenkort weer. Er was onlangs een levering binnen gekomen, waarbij deze niet zat. We hopen dat het bij de nieuwe levering wel weer is :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
10 dagen lang SUPERSALE!

Met onder andere:
Multi Men

Oh Yeah Bar

Creatine

BCAA Sensation

is toch een serieus prijs verschil voor hetzelfde product? :s Gewoon wms met smaak is 10 euro duurder

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

alles besteld. Mooi voor 10 u :) Morgen in huis? C1663340
Zijn er toevallig pwo stalen? Zoja kan er eentje meegegeven worden? IK ben echt op zoek naar een goede pwo. Sinds craze weg is, heb ik er geen meer gevonden. Assault en the curse komen beetje in de buurt maar craze was toch veel beter. Of een andere suggestie?

is toch een serieus prijs verschil voor hetzelfde product? :s Gewoon wms met smaak is 10 euro duurder

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

alles besteld. Mooi voor 10 u :) Morgen in huis? C1663340
Zijn er toevallig pwo stalen? Zoja kan er eentje meegegeven worden? IK ben echt op zoek naar een goede pwo. Sinds craze weg is, heb ik er geen meer gevonden. Assault en the curse komen beetje in de buurt maar craze was toch veel beter. Of een andere suggestie?
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis! :) We krijgen over de nieuwe 1MR Vortrex goede reacties. Wellicht is dat een optie voor je? De WMS is inderdaad duurder. De Anabolic WMS laten we speciaal produceren en bewerken tot een goede smaak. Dit kost extra. De WMS 1KG is de afzet veel groter, smaakloos en makkelijk in kleine verpakkingen te krijgen, wat een extra scherpe prijs geeft.

Ralf

Hallo b&f,

Ik heb een verkeerd t-shirt gekregen bij mijn bestelling.

Ik had "shut the **** up and train" gekozen (en dat staat ook op de factuur).
Ik heb "i'm not here to talk" gekregen. Maar deze had ik bij mijn vorige bestelling al.

Ik heb nu dus 2x hetzelfde t-shirt.

Hoe gaan we dit oplossen?

Ordernummer: 1649572

Krijgen jullie miss ook een ab wheel in t assortiment?

Hallo b&f,

Ik heb een verkeerd t-shirt gekregen bij mijn bestelling.

Ik had "shut the **** up and train" gekozen (en dat staat ook op de factuur).
Ik heb "i'm not here to talk" gekregen. Maar deze had ik bij mijn vorige bestelling al.

Ik heb nu dus 2x hetzelfde t-shirt.

Hoe gaan we dit oplossen?

Ordernummer: 1649572
Ons excuses hiervoor. Ik zal je een privébericht sturen. Dan lossen we het netjes op :)

Krijgen jullie miss ook een ab wheel in t assortiment?
Je bedoeld deze/zoiets? Dit product komt als het goed is eind volgende week weer binnen. Anders begin de week erop :)

Hey Ralf,

Ik heb weer besteld :D
Ordernummer: C1665103
Dit is voor m'n broer :p

Ik merk nog niet heel veel van de CLA capsules, maar ik hou je op de hoogte ;)

Hey Ralf,

Ik heb weer besteld :D
Ordernummer: C1665103
Dit is voor m'n broer :p

Ik merk nog niet heel veel van de CLA capsules, maar ik hou je op de hoogte ;)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken, morgen in huis :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen staan online!

Transform
14.90 voor 6.50!

Super Duo
44.90 voor 39.90!

Amino Ampullen
9.90 voor 7.50!

Creapure Creatine
14.90 voor 9.90!

Ultra Fine Oats
3.50 voor 2.50!

C4 Extreme Pre-workout
23.90 voor 19.90!

gratis whey voor heel dbb is wel op z'n plaats lijkt me!

.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik al bijna 2 jaar Whey Perfection en ben nog steeds niet gewend aan de smaak. Ik denk dat ik eens Gold Standard(vanilla) ga kopen. Heeft iemand ervaring met beide en hoe zit het met de smaak verschil en dikte?

Ja, deze is echt lekker he! :zuip:
Ik gebruik al bijna 2 jaar Whey Perfection en ben nog steeds niet gewend aan de smaak. Ik denk dat ik eens Gold Standard(vanilla) ga kopen. Heeft iemand ervaring met beide en hoe zit het met de smaak verschil en dikte?
De Gold Standard kun je ook zeker proberen. Je betaald er wel iets extras voor, maar ook een prima keus. Persoonlijk houd ik het liever bij Whey Perfection. Goede kwaliteit tegen de scherpste prijs:cool:

Dit.

OT: Vanavond whey bestellen, iemand nog een goede smaak? Geen vruchtensmaken ofzo.

Iets met chocolade? Als je dat ook niks voor je is, is speculaas misschien een aanrader. Vind ik persoonlijk erg lekker. Wel iets meer klontjes door kleine stukjes speculaas.

Binnenkort! Unstoppable van Dedicated Nutrition!

3g02o.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=9IKhGK3gvoc

Dit.

OT: Vanavond whey bestellen, iemand nog een goede smaak? Geen vruchtensmaken ofzo.
Ik gebruik dan wel geen whey maar isolaat... maar vanille heb ik tot nog toe met de merken die ik heb geprobeerd altijd zoiets van lekker safe en je kan het overal doordoen. Verveelt me nooit. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven