Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan inderdaad kloppen. De online winkel en offline winkels hebben niet dezelfde eigenaar, de winkels zijn namelijk franchise. Deze hanteren daarom ook verschillende prijzen en kan er daarom verschil zijn. De prijzen, acties etc zijn daarom ook anders.

Ralf

K*t. Volgende keer maar online bestellen dan. Smaakt verrassend goed trouwens!

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Ik zou een moord doen om de Straciatella Micellar Casein weer terug in het assortiment te krijgen!

Ik gebruik dan wel geen whey maar isolaat... maar vanille heb ik tot nog toe met de merken die ik heb geprobeerd altijd zoiets van lekker safe en je kan het overal doordoen. Verveelt me nooit. :)
Vanille is altijd een goede keus :)
K*t. Volgende keer maar online bestellen dan. Smaakt verrassend goed trouwens!

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Ik zou een moord doen om de Straciatella Micellar Casein weer terug in het assortiment te krijgen!
Oh, dat lijkt me niet de bedoeling. Body & Fit sponsort gespierde bodybuilder aka moordenaar :) Ik zal morgen eens navragen of deze smaak terug kan komen. Het is al enige tijd terug, maar lijkt me inderdaad erg lekker!

Ralf

Dinsdag me pakketje weer prima mogen ontvangen :thumbs:

Iets met chocolade? Als je dat ook niks voor je is, is speculaas misschien een aanrader. Vind ik persoonlijk erg lekker. Wel iets meer klontjes door kleine stukjes speculaas.
Chocalade heb ik nu. Denk dat ik voor speculaas ga :)\

EDIT: Speculaas staat er niet tussen, veel anderen ook niet. Uitverkocht :( ?

Laatst bewerkt:
Zo'n 5 maanden met m'n pot Whey Perfection Cookies & Cream van 4.5kg gedaan. Ik train 3x per week dus zo'n 13x per maand, komt neer op ongeveer 70 gram whey na de training. Klopt dus wel aardig want ik doe altijd 500ml melk met 2 volle scheppen.

Nu weer Whey Perfection besteld, dit keer Banaan.

Het zou mooi zijn als je zo'n eiwit reep zou kunnen kiezen als goody. Lijkt me wel wat om te testen.

Zo'n 5 maanden met m'n pot Whey Perfection Cookies & Cream van 4.5kg gedaan. Ik train 3x per week dus zo'n 13x per maand, komt neer op ongeveer 70 gram whey na de training. Klopt dus wel aardig want ik doe altijd 500ml melk met 2 volle scheppen.

Het zou mooi zijn als je zo'n eiwit reep zou kunnen kiezen als goody. Lijkt me wel wat om te testen.
Ja inderdaad! Eerst ook wel eens pannenkoeken, vitamines enzo. Mis dit toch wel.

body en fit: verkopen jullie ook magnesium? vloeibaar of in poedervorm. voor het deadliften :p

Chocalade heb ik nu. Denk dat ik voor speculaas ga :)\

EDIT: Speculaas staat er niet tussen, veel anderen ook niet. Uitverkocht :( ?
Deze is inderdaad uitverkocht. Ik weet dat we bezig zijn om enkele smaken te laten vervallen, maar er komen ook weer nieuwe aan. Ik weet dus niet of deze wel weer terug komt :)

Bedankt voor je bestelling en complimenten :) Leuk om te horen dat de Whey Perfection bevalt en je het optimaal kan gebruiken. De volgende emmer wordt weer opnieuw genieten :zuip:
Ja inderdaad! Eerst ook wel eens pannenkoeken, vitamines enzo. Mis dit toch wel.
De cadeautjes zijn inderdaad iets leger dan voorheen. Binnenkort gaan we het weer flink aanvullen met leuke goodies!:cool:
body en fit: verkopen jullie ook magnesium? vloeibaar of in poedervorm. voor het deadliften :p
Nee, helaas niet dat soort magnesium. :( Wel een leuk idee overigens. We zullen het eens in overleg nemen!

Ralf

Gister om 21.40 besteld en wordt helaas zaterdag pas bezorgd. Op zich geen probleem mee maar dan ben ik hier niet meer. Maandag maar bij het postkantoor ophalen dan, of misschien bij de buren als die wel thuis zijn dit weekend :P

Wanneer is het reviewsysteem weer gemaakt? Kleine korting bij mijn bestelling zou fijn zijn!

Deze is inderdaad uitverkocht. Ik weet dat we bezig zijn om enkele smaken te laten vervallen, maar er komen ook weer nieuwe aan. Ik weet dus niet of deze wel weer terug komt :)

Ralf

Welke smaken zijn jullie van plan uit het assortiment te halen van de whey perfection? Dan kan ik nog snel de smaken bestellen die eruit gaan:rolleyes:.
De chocolate caramel gaat er toch niet uit hè? Dat is de lekkerste smaak die ik tot nu toe heb gehad. De 4540gr emmers zijn er namelijk niet meer van deze smaak. Komen die nog terug dat je weet?

Speculaas vond ik ook super, jammer dat deze weg gaat.

Komt die choco caramel ook ooit in micellar variant? Dat zou echt een super aanwinst zijn;)!

Kan ik beta alanine ook alleen op trainingsdagen nemen voor het trainen? Zie het niet echt zitten om dagelijks te nemen. Is het effect dan ook gewoon goed

Nog steeds geen perfect burn? Vandeweek werd verteld dat deze 6 maart zou komen.

Gister om 21.40 besteld en wordt helaas zaterdag pas bezorgd. Op zich geen probleem mee maar dan ben ik hier niet meer. Maandag maar bij het postkantoor ophalen dan, of misschien bij de buren als die wel thuis zijn dit weekend :P
Bedankt voor je bestelling. Alle orders zijn gisteren op tijd verwerkt, maar orders tussen 21.30-22.00 uur zijn niet door postNL opgehaald door een fout in de planning. Waardoor er een aantal pakketten helaas niet afgeleverd worden vandaag. Ons excuses hiervoor. Je kan er morgen op rekenen houd voor de zekerhoud jouw T&T in de gaten!
Wanneer is het reviewsysteem weer gemaakt? Kleine korting bij mijn bestelling zou fijn zijn!
We hopen dat het begin volgende week weer werkt :)
Welke smaken zijn jullie van plan uit het assortiment te halen van de whey perfection? Dan kan ik nog snel de smaken bestellen die eruit gaan:rolleyes:.
De chocolate caramel gaat er toch niet uit hè? Dat is de lekkerste smaak die ik tot nu toe heb gehad. De 4540gr emmers zijn er namelijk niet meer van deze smaak. Komen die nog terug dat je weet?

Speculaas vond ik ook super, jammer dat deze weg gaat.

Komt die choco caramel ook ooit in micellar variant? Dat zou echt een super aanwinst zijn;)!
De Whey Perfection Chocolade Caramel blijft wel hoor. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. De Micellar Casein is een goed idee om deze ook in die smaak te doen. Dank je :zuip:
Kan ik beta alanine ook alleen op trainingsdagen nemen voor het trainen? Zie het niet echt zitten om dagelijks te nemen. Is het effect dan ook gewoon goed
Wij raden het wel aan om dagelijks te nemen. Dit voor het optimale resultaat. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om het enkel op trainingsdagen te nemen.
Nog steeds geen perfect burn? Vandeweek werd verteld dat deze 6 maart zou komen.
Ik heb het zojuist nagevraagd en stond inderdaad in de planning om 6 maart weer verkoopbaar te hebben. Helaas is dat niet gelukt en is er vertraging ontstaan. Exacte leverdatum bestaan helaas niet. Dit doordat er vaak uitloop is of afhankelijk van meerdere factoren. We rekenen nu op volgende week, maar het gemakkelijkste is om je aan te melden op het product. Dan krijg een mail zodra het weer voorradig is :) Dan ben je altijd als eerste op de hoogte.

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe weekaanbiedingen staan online. Ze zijn geldig tot 14-3.

24hr Fatburn
60 caps voor 17.50!

Insane!
19.90 voor 17.40!

Magnificent
2100 gram voor 19.65!

Perfect Protein
2000 gram voor 31.25!

Pure Chiazaad
500 gram voor 6.75!

Lipo-6 CLA
45 capsules voor 3.90!

Meerdere keren iets om 5 voor 10 of 10 voor 10 besteld maar kreeg het dan niet de volgende dag binnen.
Hoe kan dat? het was toch voor 10 uur iets besteld volgende dag in huis?

Iemand ervaring met Rush PWO

Hoi,

Vandaag mn bestelling binnen gekregen ar er is iets niet goed gegaan ik heb ipv liquid magnesium van mdouble you liquid amino gekregen.
Wat nu?

Ordernummer is: C1664707

Grt Ronald

Goji bessen zijn heerlijk alleen jammer dat mn fles low carb vital drink een soort van lekt en de smaak is echt heel bitter, is dit normaal?

Meerdere keren iets om 5 voor 10 of 10 voor 10 besteld maar kreeg het dan niet de volgende dag binnen.
Hoe kan dat? het was toch voor 10 uur iets besteld volgende dag in huis?
Bedankt voor je bestelling. Doorgaans krijg je pakket altijd de volgende dag. In het verleden hebben we een switch gemaakt naar een ordermanagementsysteem waardoor extra vertraging ontstond. Nu zijn alle kinderziektes eruit en het is reeds opgelost. Alle orders zijn gisteren op tijd verwerkt, maar orders tussen 21.30-22.00 uur zijn niet door postNL opgehaald door een fout in de planning. Waardoor er een aantal pakketten helaas niet afgeleverd worden vandaag. Ons excuses hiervoor. Je kan er morgen op rekenen houd voor de zekerhoud jouw T&T in de gaten!
Iemand ervaring met Rush PWO
De Rush hebben we nu inderdaad een echt mooie knalactie me! :wl: Ik verwacht niet dat mensen er ervaring mee hebben. We hebben het namelijk goedkoop kunnen inkopen en is voor velen een nieuw product :)
Hoi,

Vandaag mn bestelling binnen gekregen ar er is iets niet goed gegaan ik heb ipv liquid magnesium van mdouble you liquid amino gekregen.
Wat nu?

Ordernummer is: C1664707

Grt Ronald
Hoi Ronald, dat klinkt zeker niet goed. Ons excuses hiervoor. Ik ga je een privébericht sturen, dan lossen we het netjes op.
Goji bessen zijn heerlijk alleen jammer dat mn fles low carb vital drink een soort van lekt en de smaak is echt heel bitter, is dit normaal?
Bedankt voor je complimenten over de gojibessen. Goed product :) Ik snap je probleem niet met de Low Carb. Zou je me een privébericht kunnen sturen met jouw ordernummer en het exacte probleem? Dan kijken we er even na!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven