StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
hey ik zie dat de humapro binnen is. hier ben ik wel beniewd naar. ga morgen bestelling doen en zal deze er dan ook bij bestellen.
en wat vind je van aminocell? ook een aanrader? ik zit nl in de cut en wil nu door gaan van 10 naar 8% vandaar dat ik een goede amino sup zoals humapro nodig heb en aminocell voor nog meer amino's en creatine zodat ik niet teveel kracht en spier verlies.
Ja hoewel HumaPro van ALRI is, lijkt het mij toch wel een degelijk product na mij wat ingelezen te hebben hoewel het eigenlijk gwn de basis treft. Maar het klinkt zeker interessant en ga het zeker een van de volgende keren ook bestellen! Kan jij je bevindingen ervan posten mistermx? als ik de mijne besteld heb, zal ik er ook over posten!
na nog wat gelezen te hebben:
- http://forums.rxmuscle.com/showthread.php?t=35918
- ... vind de linken nimmer terug
toch maar besteld
redelijk kostelijk wel.. maar ga het gwn als aanvulling/vervanging gebruiken (ik drink laatste tijd echt véééél melk weg bij mn shakes nzo) dus ga daar wat in minderen en mn prot's bijaanvullen met HP
en dan kom ik er 60dagen mee toe
lijkt me ook goeie om deze zomer relatief droog te blijven staan aangezien ik geen kcal's mee binnen speel met de HP
soit zal er in de toekomst nog wel eens over posten wat ik ervan vond qua tabsize etc

!
!