XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey ik zie dat de humapro binnen is. hier ben ik wel beniewd naar. ga morgen bestelling doen en zal deze er dan ook bij bestellen.
en wat vind je van aminocell? ook een aanrader? ik zit nl in de cut en wil nu door gaan van 10 naar 8% vandaar dat ik een goede amino sup zoals humapro nodig heb en aminocell voor nog meer amino's en creatine zodat ik niet teveel kracht en spier verlies.

Ja hoewel HumaPro van ALRI is, lijkt het mij toch wel een degelijk product na mij wat ingelezen te hebben hoewel het eigenlijk gwn de basis treft. Maar het klinkt zeker interessant en ga het zeker een van de volgende keren ook bestellen! Kan jij je bevindingen ervan posten mistermx? als ik de mijne besteld heb, zal ik er ook over posten!

na nog wat gelezen te hebben:
- http://forums.rxmuscle.com/showthread.php?t=35918
- ... vind de linken nimmer terug
toch maar besteld :o :D
redelijk kostelijk wel.. maar ga het gwn als aanvulling/vervanging gebruiken (ik drink laatste tijd echt véééél melk weg bij mn shakes nzo) dus ga daar wat in minderen en mn prot's bijaanvullen met HP :) en dan kom ik er 60dagen mee toe :D lijkt me ook goeie om deze zomer relatief droog te blijven staan aangezien ik geen kcal's mee binnen speel met de HP :cool: soit zal er in de toekomst nog wel eens over posten wat ik ervan vond qua tabsize etc

HumaPro zijn geen dipeptides volgens mij en hebben ook niet alle 20 ketens... just another amino product.

yeah!!!
nummer: 125370
4454 gram Whey Perfection Cookies en Cream Milkshake
12 repen Protein2Go

Zondagavond Muscle Perfection Combi besteld, vandaag gekregen met gratis shakebeker en 2 samples erbij :) netjes dus.

Whey Perfection Berry Blast Milkshake smaakt goed moet ik zeggen! (weet alleen niet of het vol te houden is tot de pot op is, maar goed smaak boeit me toch niet zo erg veel).
TMS nog niet geprobeerd.

Enig minpuntje tot nu toe is dat de maatschepjes bij beide helemaal op de bodem waren, niet erg handig dus, maar goed dat is maar een beetje miereneukerij he :P

Ben benieuwd hoe ze me gaan bevallen, zal over een maandje (of 2) wel wat laten weten :D.

Ik ben nu al 2 dagen aan de schijterij en heb erge hoofdpijn.
Kan dit misschien door Lipo6X komen? Dat gebruik ik sinds zaterdag.

Of heb ik gewoon toevallig een buikgriepje of iets dergelijks xD

Zondagavond Muscle Perfection Combi besteld, vandaag gekregen met gratis shakebeker en 2 samples erbij :) netjes dus.

Whey Perfection Berry Blast Milkshake smaakt goed moet ik zeggen! (weet alleen niet of het vol te houden is tot de pot op is, maar goed smaak boeit me toch niet zo erg veel).
TMS nog niet geprobeerd.

Enig minpuntje tot nu toe is dat de maatschepjes bij beide helemaal op de bodem waren, niet erg handig dus, maar goed dat is maar een beetje miereneukerij he :P

Ben benieuwd hoe ze me gaan bevallen, zal over een maandje (of 2) wel wat laten weten :D.

Ik vond Berry Blast lekker tot de laatste shake. Ik had de 2,2KG, maar een 4KG pot maak ik ook zo leeg :D
Geniet ervan, ik ga nu aan de strawberry!

Ik ben nu al 2 dagen aan de schijterij en heb erge hoofdpijn.
Kan dit misschien door Lipo6X komen? Dat gebruik ik sinds zaterdag.

Of heb ik gewoon toevallig een buikgriepje of iets dergelijks xD

Hm ik heb sowieso slecht nieuws voor je..
A/ je hebt idd een buikgriepje, toen ik mijn voedselvergiftiging/buikgriep had zei de doc dat er meerdere mensen waren (op diezelfde dag nog 2 andere gevallen..) wil dus zeggen dat het nog goed onder de mensen zit
B/ het kan inderdaad ook evengoed aan de lipo-6X liggen.. ik denk dat een grote dosis caf je het schijt kan geven, maar ben niet zeker.. maar kreeg je het ook van bvb crack?

Caffeine: This compound is incorporated into many weight loss supplements available today. Caffeine can cause anxiety, jitters, headaches, diarrhea, insomnia and increased heart rate.
bron: practicalweightloss.com geraadpleegd op 6 juli 2010

ok wat ik zou doen moest ik jou zijn,
ben je student dan heb je vakantie dan is het niet zo erg dan je vaker nr het toilet moet en pak je gwn de lipo-6x ff door, eet je extra banaantje (vezels!) enzo.. blijven de symptonen (diar..) nog 2dagen aanhouden dan stop je ermee en zie je na een paar dagen hoe het dan gaat..

werk je, dan zou ik gwn asap stoppen.. doc zei tegen mij ik voor mn buikgriep gwn 2 (door mn gewicht en lengte) immodiums instant moest pakken en dat de buikgriep over gaat na een dagje of 2.. op je werk wil je liever niet continu naar de pot moeten lopen dus vndr zou ik het zo doen.. de lipo-6x wordt niet snel slecht en dan pak je hem gwn terug wnr je vakantie hebt :) maar ik denk dat moest het zelfs aan de lipo liggen dat je na een paar dagen wel went..
bij bvb HEMORUSH heb ik gelijkaardige verhalen gehoord..

beterschap alleszins!

Referentie nummer: 124768
Faktuur datum: 03-07-2010

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Body & Fit Sportsnutrition Result! * 1x 500 gram/100 servings Orange Slice
1 Body & Fit Sportsnutrition Whey Perfection * 1x 10lb/4454 gram (162 shakes!) Berry Blast Milkshake
1 Body & Fit Sportsnutrition ANABOLIC ZMA * 2x 90 capsules
1 Body & Fit Sportsnutrition Pre-workout Power Pill * 1x 90 capsules

Zo kan ik er weer wat maandjes tegen aan :). Eens kijken of ZMA wat doet voor me en of die Pre-Wo een lekkere uitwerking heeft! Met dit weer voel ik me echt veel te vaak futloos namelijk (Power pill) en slapen gaat soms ook wat lastiger (hoop dat die ZMA daar wat voor doet).

Oh ja, samples (met name van Pre-Workout supps) zijn altijd welkom ;)!

Levering goed op tijd, 2 verschillende pre-wo supps, en 2 samples van de nieuwe smaken whey perfection die ik juist wou proberen. Top service :hedbang:!
Enige nadeel is dat ik het voorlopig nog niet zal kunnen gaan proberen, wordt donderdag geopereerd (pen verwijderen uit scheenbeen dat anderhalf jaar geleden gebroken was), maar dat kunnen we B&F niet verwijten natuurlijk ;)!

yeah!!!
nummer: 125370
4454 gram Whey Perfection Cookies en Cream Milkshake
12 repen Protein2Go

Excuses, voor de late reactie!
We waren nogal druk met te weining mensen vandaag:D

De Protein2go repen zijn voor een leuk prijsje momenteel:)

Dank je, de bestelling is natuurlijk direct verzonden...

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

TMS nog niet geprobeerd.

Hou ons maar op de hoogte. De TMS zal je nog verbazen, we krijgen er enorm goede reacties op:cool: De Whey Perfection blijft lekker!!

Ik heb geantwoord op je mail want ik heb nog steeds niets ontvangen

Ik vond Berry Blast lekker tot de laatste shake. Ik had de 2,2KG, maar een 4KG pot maak ik ook zo leeg :D
Geniet ervan, ik ga nu aan de strawberry!

:zuip:

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Ik heb geantwoord op je mail want ik heb nog steeds niets ontvangen

Volgens de post is het pakket ontvangen (gisteren):rolleyes:

Mijn collega had je de mail gezonden dus ik heb ook het antwoord niet gezien maar ik zal morgen contact opnemen met de post, de handtekening opvragen en ook direct een onderzoek opstarten. Als daar morgen niet direct iets uit komt dan stuur ik je direct een nieuw pakket en de rest zoek ik dan zelf wel even uit. Vraag voor de zekerheid even aan je buren ed..

Laatst bewerkt:
Levering goed op tijd, 2 verschillende pre-wo supps, en 2 samples van de nieuwe smaken whey perfection die ik juist wou proberen. Top service :hedbang:!
Enige nadeel is dat ik het voorlopig nog niet zal kunnen gaan proberen, wordt donderdag geopereerd (pen verwijderen uit scheenbeen dat anderhalf jaar geleden gebroken was), maar dat kunnen we B&F niet verwijten natuurlijk ;)!

Sterkte ermee en hopen dat je snel terug bent!

Dank je:)

okey bedankt! Volgens de post: Bij hen ontvangen of door mij ontvangen? Want bij de post ben ik nog niet geweest aangezien ik nog geen brief heb gehad dat mijn verzending er ligt...

Hm ik heb sowieso slecht nieuws voor je..
A/ je hebt idd een buikgriepje, toen ik mijn voedselvergiftiging/buikgriep had zei de doc dat er meerdere mensen waren (op diezelfde dag nog 2 andere gevallen..) wil dus zeggen dat het nog goed onder de mensen zit
B/ het kan inderdaad ook evengoed aan de lipo-6X liggen.. ik denk dat een grote dosis caf je het schijt kan geven, maar ben niet zeker.. maar kreeg je het ook van bvb crack?

bron: practicalweightloss.com geraadpleegd op 6 juli 2010

ok wat ik zou doen moest ik jou zijn,
ben je student dan heb je vakantie dan is het niet zo erg dan je vaker nr het toilet moet en pak je gwn de lipo-6x ff door, eet je extra banaantje (vezels!) enzo.. blijven de symptonen (diar..) nog 2dagen aanhouden dan stop je ermee en zie je na een paar dagen hoe het dan gaat..

werk je, dan zou ik gwn asap stoppen.. doc zei tegen mij ik voor mn buikgriep gwn 2 (door mn gewicht en lengte) immodiums instant moest pakken en dat de buikgriep over gaat na een dagje of 2.. op je werk wil je liever niet continu naar de pot moeten lopen dus vndr zou ik het zo doen.. de lipo-6x wordt niet snel slecht en dan pak je hem gwn terug wnr je vakantie hebt :) maar ik denk dat moest het zelfs aan de lipo liggen dat je na een paar dagen wel went..
bij bvb HEMORUSH heb ik gelijkaardige verhalen gehoord..

beterschap alleszins!

Bedankt voor je reactie!

En ik heb wel eens crack gebruikt.. daar kreeg ik het niet van.
Ook gebruik ik normaal gesproken wel caf tabs! daar krijg ik ook nooit hoofdpijn of diarree van. Maar ik ga nog wel eventjes door met de Lipo, blijft het nog aanhouden.... dan stop ik.

Hebben jullie ook supps die een goeie slaap ondersteunen?
ik heb namenlijk vaak last van het wakker blijven liggen na een pre-workout supp en ik had ergens gelezen dat je ook iets hebt voor een betere diepere slaap.

wat raden jullie aan qua supp?

Hebben jullie ook supps die een goeie slaap ondersteunen?
ik heb namenlijk vaak last van het wakker blijven liggen na een pre-workout supp en ik had ergens gelezen dat je ook iets hebt voor een betere diepere slaap.

wat raden jullie aan qua supp?

lean dreams? (is binnekort leverbaar)
van de GHenerate sliep ik ook wel dieper maar denk eerder dat dat een positieve side is..

Melatonine verkoopt B&Fshop niet denk ik, maar zou je ook wel kunnen helpen.. is bij apotheek of drogist verkrijgbaar dacht ik!

EDIT: ZMA?
EDIT2: GABA?
EDIT3: Tryptofaan?

ik maak je het moeilijk om te kiezen :roflol:
:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven