- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je hier ziet, klopt inderdaad. Dat zijn de voedingswaarden van de naturel.Op mijn naturel isolaat 4kilo emmer staat dat er 89gr eiwit in zit, 4gr kh en 1 gram vet. Op de site staat:
Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal
Eiwitten min. 91 gram
Koolhydraten max. 0.4 gram
Vet max. 0.5 gram
Zijn dit de goede voedingswaarden? Neem aan dat die eerste voedingswaarden van isolaat met smaak zijn?
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses. Wil je mij een ordernummer met een privébericht sturen? Dan lossen we dat netjes op.jullie hebben bij mijn bestelling een kapotte shaker meegegeven, eindstand ben ik helemaal vies doordat die zo lek is al een mandje. er zit een barst in van heb ik jou daar![]()
De winnaars zijn bekend!

Dat begrijpen we!Had 2 keer gevraagd in een opmerking bij de bestelling of ik een PWO sample meegestuurd zou kunnen krijgen, 2x niet gekregen... Weet ook niet of jullie dat zomaar doen, maar ik gooi vaak geld weg aan PWO's dus zou er graag een goede willen testen.
Hoop dat 't kan met mn volgende bestelling![]()
Echter is het zo dat we zelden pre-workout samples hebben. Vandaar we deze niet mee kunnen geven. Als we een goede voorraad krijgen, vind je ze altijd als cadeauoptie bij ons op de site 
Top, dank je! De Whey Perfection is ontzettend lekker, alleen smaak is altijd persoonlijkSamplepack Whey is goed bevallen, weet nu welke lekker zijn en welke echt niet te teren zijn =x!
De creatine ga ik vanaf vandaag testen, eens bijhouden of ik resultaten zie!
De Whey bestelling kunnen jullie binnenkort tegemoet zien Body&Fit![]()
We kijken er al naar uit om je bestelling te mogen versturen. Fijne dag! 
Natuurlijk, ga ik voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, stuur ik je een privéberichtbeste kan je eens zien of me bestelling al verzonden is men ref nr is 1606020 heb het al meer dan 1week gestort op jullie rekening thanks

Dat klinkt zeker niet goed, ons excuses hiervoor. Zou je mij jouw laatste ordernummer willen sturen in een privébericht? Dan ga ik alles voor je nalopen en oplossen. Dit is natuurlijk niet hoe internetwinkelen bedoeld is.Goed, geen body & fit meer voor mij. Inmiddels de 4e, misschien 5e keer op een rij dat mijn bestelling incompleet is.
De boel wordt altijd mooi nagezonden, maar ik word er een beetje ziek van. Jammer, maar helaas.

Ik moet dat maandag even navragen bij onze afdeling inkoop. Ik heb vanaf thuis helaas niet zo inzage hierop. Dan laat ik het je direct weten
Ralf
We hopen dat het deze week weer binnen komtWanneer komt de amandel- en kokos meel weer binnen?
Je kan je het beste aanmelden op deze producten, dan krijg je een mail zodra het voorradig komt 
Graag gedaan. Jij ook bedankt!
Doen we!
Bedankt voor je bestellingGister ff whey erfection gehaald en weightgainer van b&f morgen binnen!![]()
Graag gedaan!Hey B&F,
Ik heb gisteren middag een mail ontvangen dat jullie mijn betaling hebben ontvangen enz. Dan komt het pakketje vandaag toch zeker aan hé ? Zoja, dan blijf ik nog wel even thuis wachten![]()
Ik heb trouwens de hele dag gewacht en helemaal niets ontvangen 
Sorry, mijn excuses. Ik had denk ik de pagina niet goed ververst, waardoor ik nog naar oudere berichten keek. Het kan zijn dat we de betaling in het weekend verwerken, echter is het zo, dat op maandag per definitie nooit een pakket geleverd wordt. Het pakket zal vanavond/vanacht gesorteerd worden in België. Dan kan je daar morgen op rekenen.Wéér over deze vraag gekeken?Ik heb trouwens de hele dag gewacht en helemaal niets ontvangen
![]()