MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie hebben bij mijn bestelling een kapotte shaker meegegeven, eindstand ben ik helemaal vies doordat die zo lek is al een mandje. er zit een barst in van heb ik jou daar:(

Heb ik die unstoppable al gewonne of wat?

Hey B&F,
Ik heb gisteren middag een mail ontvangen dat jullie mijn betaling hebben ontvangen enz. Dan komt het pakketje vandaag toch zeker aan hé ? Zoja, dan blijf ik nog wel even thuis wachten :p

Op mijn naturel isolaat 4kilo emmer staat dat er 89gr eiwit in zit, 4gr kh en 1 gram vet. Op de site staat:

Samenstelling per 100 gram Naturel
Energie 364 kcal

Eiwitten min. 91 gram

Koolhydraten max. 0.4 gram

Vet max. 0.5 gram

Zijn dit de goede voedingswaarden? Neem aan dat die eerste voedingswaarden van isolaat met smaak zijn?
Wat je hier ziet, klopt inderdaad. Dat zijn de voedingswaarden van de naturel.
jullie hebben bij mijn bestelling een kapotte shaker meegegeven, eindstand ben ik helemaal vies doordat die zo lek is al een mandje. er zit een barst in van heb ik jou daar:(
Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ons excuses. Wil je mij een ordernummer met een privébericht sturen? Dan lossen we dat netjes op.
Heb ik die unstoppable al gewonne of wat?
De winnaars zijn bekend! :1e:

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Isolate Pro Series
Anabolic Halo
Hydroxycut Elite
Celltech

Had 2 keer gevraagd in een opmerking bij de bestelling of ik een PWO sample meegestuurd zou kunnen krijgen, 2x niet gekregen... Weet ook niet of jullie dat zomaar doen, maar ik gooi vaak geld weg aan PWO's dus zou er graag een goede willen testen.

Hoop dat 't kan met mn volgende bestelling :)

Samplepack Whey is goed bevallen, weet nu welke lekker zijn en welke echt niet te teren zijn =x!

De creatine ga ik vanaf vandaag testen, eens bijhouden of ik resultaten zie!

De Whey bestelling kunnen jullie binnenkort tegemoet zien Body&Fit :)

Had 2 keer gevraagd in een opmerking bij de bestelling of ik een PWO sample meegestuurd zou kunnen krijgen, 2x niet gekregen... Weet ook niet of jullie dat zomaar doen, maar ik gooi vaak geld weg aan PWO's dus zou er graag een goede willen testen.

Hoop dat 't kan met mn volgende bestelling :)
Dat begrijpen we! :) Echter is het zo dat we zelden pre-workout samples hebben. Vandaar we deze niet mee kunnen geven. Als we een goede voorraad krijgen, vind je ze altijd als cadeauoptie bij ons op de site :)
Samplepack Whey is goed bevallen, weet nu welke lekker zijn en welke echt niet te teren zijn =x!

De creatine ga ik vanaf vandaag testen, eens bijhouden of ik resultaten zie!

De Whey bestelling kunnen jullie binnenkort tegemoet zien Body&Fit :)
Top, dank je! De Whey Perfection is ontzettend lekker, alleen smaak is altijd persoonlijk:cool: We kijken er al naar uit om je bestelling te mogen versturen. Fijne dag! :)

Ralf

beste kan je eens zien of me bestelling al verzonden is men ref nr is 1606020 heb het al meer dan 1week gestort op jullie rekening thanks

Goed, geen body & fit meer voor mij. Inmiddels de 4e, misschien 5e keer op een rij dat mijn bestelling incompleet is.

De boel wordt altijd mooi nagezonden, maar ik word er een beetje ziek van. Jammer, maar helaas.

beste kan je eens zien of me bestelling al verzonden is men ref nr is 1606020 heb het al meer dan 1week gestort op jullie rekening thanks
Natuurlijk, ga ik voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, stuur ik je een privébericht :)
Goed, geen body & fit meer voor mij. Inmiddels de 4e, misschien 5e keer op een rij dat mijn bestelling incompleet is.

De boel wordt altijd mooi nagezonden, maar ik word er een beetje ziek van. Jammer, maar helaas.
Dat klinkt zeker niet goed, ons excuses hiervoor. Zou je mij jouw laatste ordernummer willen sturen in een privébericht? Dan ga ik alles voor je nalopen en oplossen. Dit is natuurlijk niet hoe internetwinkelen bedoeld is.:rolleyes:

Wanneer komt de amandel- en kokos meel weer binnen?

bestelling weer binnen helemaal super!

Gister ff whey erfection gehaald en weightgainer van b&f morgen binnen! :D

ik kan bij geen enkel product de ''reviews'' laden, tenzij ik het via google (google op product met '' review'' ) zoek

heeft iemand daar ook last van?

en wat zou hetkunnen zijn?

Wanneer komt de amandel- en kokos meel weer binnen?
We hopen dat het deze week weer binnen komt :) Je kan je het beste aanmelden op deze producten, dan krijg je een mail zodra het voorradig komt :)
bestelling weer binnen helemaal super!
Graag gedaan. Jij ook bedankt!
Doen we!
Gister ff whey erfection gehaald en weightgainer van b&f morgen binnen! :D
Bedankt voor je bestelling :) Graag gedaan!

Ralf

Hey B&F,
Ik heb gisteren middag een mail ontvangen dat jullie mijn betaling hebben ontvangen enz. Dan komt het pakketje vandaag toch zeker aan hé ? Zoja, dan blijf ik nog wel even thuis wachten :p

Wéér over deze vraag gekeken? :rolleyes: Ik heb trouwens de hele dag gewacht en helemaal niets ontvangen ???

Wéér over deze vraag gekeken? :rolleyes: Ik heb trouwens de hele dag gewacht en helemaal niets ontvangen ???
Sorry, mijn excuses. Ik had denk ik de pagina niet goed ververst, waardoor ik nog naar oudere berichten keek. Het kan zijn dat we de betaling in het weekend verwerken, echter is het zo, dat op maandag per definitie nooit een pakket geleverd wordt. Het pakket zal vanavond/vanacht gesorteerd worden in België. Dan kan je daar morgen op rekenen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Isolate Pro Series
Anabolic Halo
Hydroxycut Elite
Celltech

Wanneer komt Nr1 terug binnen? Net nu ik het wil bestellen is het uitverkocht :(

Hallo Ralf,
komen de 1000gram b&f whey varianten ook in pot of in een (hersluitbare?) zak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven