AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al een paar dagen de Whey Gold standard(Vanilla smaak) en de smaak is geweldig. Ik stap over van Whey perfection. Als iemand van jullie een andere lekkere smaak kan aanraden van deze merk hoor ik het graag.

Wanneer komt Nr1 terug binnen? Net nu ik het wil bestellen is het uitverkocht :(
De Nr1 hopen we eind deze week, anders volgende week weer voorradig te hebben :) Je kan je altijd aanmelden op het product, dan krijg je een mail zodra het voorradig is.
Hallo Ralf,
komen de 1000gram b&f whey varianten ook in pot of in een (hersluitbare?) zak?
Nee, de WHey Perfection komt niet in een 1000 grams verpakking. We hebben wel de 750 grams hersluitbare pouches. Deze kun je selecteren op de site :)
Ik gebruik al een paar dagen de Whey Gold standard(Vanilla smaak) en de smaak is geweldig. Ik stap over van Whey perfection. Als iemand van jullie een andere lekkere smaak kan aanraden van deze merk hoor ik het graag.
Whey Perfection is altijd een goede keus. Smaak blijft altijd persoonlijk, maar vanille is erg goed te doen. Je kan altijd eens de Whey Perfection Variety Box erbij bestellen. Dan kan je heel voordelig andere smaken uit proberen :)

Ralf

Wanneer is de B&F Bodybuilding Vitamin Pack weer leverbaar?

Kreeg vanmorgen een mailtje van jullie dat m'n bestelling nog niet verzonden is omdat 2 shakers niet voorradig zijn.

Kunnen jullie de andere spullen niet gewoon verzenden en shakers in backorder houden?

Order C1699796

Alvast bedankt

Ik heb de Mass Bars nu een paar dagen binnen, en ze zijn best lekker, vooral de smaak is Chocolate Sensation is een goede keuze geweest. Nu maar is kijken of het mijn gains wat gaat helpen .
Wel zou ik graag de voedingswaardes op de site willen zien.

Mijn berichtje gemist B&F?

he ralf waar kan je de uitslag zien van de sample actie van instagram? :)

Hey Ralf wanneer krijg ik mijn Unstoppable?

Kreeg vanmorgen een mailtje van jullie dat m'n bestelling nog niet verzonden is omdat 2 shakers niet voorradig zijn.

Kunnen jullie de andere spullen niet gewoon verzenden en shakers in backorder houden?

Order C1699796

Alvast bedankt

Netjes telefonisch opgelost :thumb:

Bedankt voor je complimenten. Fijn om te horen dat we het naar tevredenheid hebben opgelost. :cool: Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, mag je me hier aanspreken maar ook mijn collega's staan dagelijks voor je klaar. We helpen je altijd met veel plezier:cool:

whey berryblast sample net gehad, wat een top smaak, echt een aanrader jongens!

Bedankt voor je complimenten. Fijn om te horen dat we het naar tevredenheid hebben opgelost. :cool: Mochten er in de toekomst nog vragen zijn, mag je me hier aanspreken maar ook mijn collega's staan dagelijks voor je klaar. We helpen je altijd met veel plezier:cool:

Werd netjes gebeld met een oplossing, toppie! :thumb:

Paar dagen geleden product besteld ordernummer C1693030 nog steeds niks binnen.

Had zondag een bestelling geplaatst, nou stond er gister en vannochtend dat deze vanmiddag tussen half 3 en half 5 geleverd zou worden, nou was hij net nog niet binnen en is het opeens verzet naar morgen. Normaal heb ik daar niet zon problemen mee maar heb omdat er niemand anders thuis was er een halve dag voor vrij moeten pakken. En dit is ook al de 4e van mijn afgelopen 5 bestellingen die gewoon niet optijd komt, heb wel genoeg van die loze belofte dat t altijd de dag erna komt eigenlijk. Is de komende tijd iig de laatste bestelling die ik geplaatst heb

Paar dagen geleden product besteld ordernummer C1693030 nog steeds niks binnen.
Ik zie dat je al reeds contact hebt gehad met mijn collega en dat het pakket opnieuw voor je verstuurd wordt. Het andere pakket is wel reeds in handen van postNL maar wordt blijkbaar niet geleverd. Ons excuses hiervoor. Ik reken erop dat het nieuwe pakket morgen bij je aangeboden gaat worden. Mocht het pakket 2x aangeboden worden, zou je deze dan willen weigeren? Het komt dan vanzelf retour afzender.

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Had zondag een bestelling geplaatst, nou stond er gister en vannochtend dat deze vanmiddag tussen half 3 en half 5 geleverd zou worden, nou was hij net nog niet binnen en is het opeens verzet naar morgen. Normaal heb ik daar niet zon problemen mee maar heb omdat er niemand anders thuis was er een halve dag voor vrij moeten pakken. En dit is ook al de 4e van mijn afgelopen 5 bestellingen die gewoon niet optijd komt, heb wel genoeg van die loze belofte dat t altijd de dag erna komt eigenlijk. Is de komende tijd iig de laatste bestelling die ik geplaatst heb
Het is heel typisch inderdaad dat het bij jou telkens te laat komt. Ons excuses hiervoor. Alle orders worden altijd netjes de volgende dag geleverd en dus ook op tijd verzonden. Dit vinden wij natuurlijk voor een vaste klant extra vervelend. Wil je mij in een privébericht jouw ordernummer sturen? Dan lossen we dat netjes voor je op!

Ralf

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Isolate Pro Series
Anabolic Halo
Hydroxycut Elite
Celltech

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug