MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer komt de vitamine d3 5000iu weer binnen van jullie?

dus de isolate van muscletech kost nu ongeveer hetzelfde als het isolaat huismerk:) het proberen waard lijkt me

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

4 potten besteld, ik ben benieuwd!

dus de isolate van muscletech kost nu ongeveer hetzelfde als het isolaat huismerk:) het proberen waard lijkt me

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

oeh ik ga ook gelijk bestellen, heb een goede ervaring met Phase8 van muscletech

Hebben jullie die witte potjes me oranje deksel nog met Glucosamine Sulfate?

heb je prive bericht gelezen en heb geantwoord maar nog geen bericht terug gekregen. is het al verzonden
Ik heb geen privébericht van je gehad. Ik zal zo het voor je uitzoeken of het pakket al onderweg is etc, dan krijg je van mij een privébericht :)
wanneer komt de vitamine d3 5000iu weer binnen van jullie?
We hebben het al wel reeds besteld, ik ga even voor je navragen wanneer deze weer voorradig is.

Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :thumbs: De Isolate van Muscletech horen we veel lovende reacties over nu we het in de aanbieding hebben:eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hebben jullie die witte potjes me oranje deksel nog met Glucosamine Sulfate?
Ik kan zo niet op de naam komen welke je bedoeld. Heb je toevallig ook een naam van het merk? :) Dan kijk ik er voor je naar.

Ralf

Wanneer zouden mijn pakketten verzonden worden? Deze zijn reeds van zaterdag betaald geweest. Morgen zijn we al donderdag en heb nog steeds geen mail gehad dat mijn pakket vertrokken is.
C1690771
C1690761

Wanneer zouden mijn pakketten verzonden worden? Deze zijn reeds van zaterdag betaald geweest. Morgen zijn we al donderdag en heb nog steeds geen mail gehad dat mijn pakket vertrokken is.
C1690771
C1690761
Was het maar donderdag, we zijn nu nog woensdag:eek:Ik zal er voor je naar kijken. Zodra ik meer weet, stuur ik je een privéberichtje!

Hallo Ralf,

Ik zat een beetje op jullie site te kijken om eiwit te bestellen.
Welke kan ik beter nemen? Isolaat Perfection of Whey Perfection.
Ik kan niet echt zeggen wat het verschil is tussen de 1 en de ander.

Misschien dat je mij een antwoord kan geven.

Hallo Ralf,

Isolaat neemt sneller op dan Concentraat(Whey Perfection), Isolaat bevat meer eiwit/per 100gram, Whey smaakt over het algemeen een stuk beter. Succes met je vervolgonderzoek ;)

kan je jullie pam spray ook gebruiken om jullie protein pancakes te maken?\

en hoe is de smaak van de Isolate Pro Series Muscletech? ik ben de lekkere smaak van whey perfection gewent....

Hallo Ralf,

Isolaat neemt sneller op dan Concentraat(Whey Perfection), Isolaat bevat meer eiwit/per 100gram, Whey smaakt over het algemeen een stuk beter. Succes met je vervolgonderzoek ;)
Bedankt voor je antwoord. Klopt helemaal. Er is bijna geen verschil voor de gemiddelde sporter, tenzij je lactose intollerrant bent of op wedstrijd dieet zit. Anders raad ik altijd Whey Perfection aan vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding :)
kan je jullie pam spray ook gebruiken om jullie protein pancakes te maken?\

en hoe is de smaak van de Isolate Pro Series Muscletech? ik ben de lekkere smaak van whey perfection gewent....
De Isolate van Muscletech is ook goed smaak. Het is een Isolaat eiwit en smaakt daarom toch altijd iets anders dan ons eigen eiwitproduct :) De PAM Spray kan je gerust gebruiken met de Perfect Protein Pancakes. :)

De ideale Eiwit Pannenkoek voor spieren en dieet. Met de 6 beste eiwitten in één product ontstaat de perfecte Eiwit Pannenkoek. Perfect Protein Pancakes zijn ideaal voor mensen die af willen vallen door middel van een eiwitdieet en mensen die trainen voor extra spieren.

Ralf

Bedankt voor je snelle reactie, ik heb al terug gereageerd.

Heb jullie een PM gestuurd inzake mijn bestelling...

Wederom een bestelling gedaan C1709433 :cool:

Hebben jullie die dopjes van de walden farms siroop ook los? Die van mij was stuk in de doos :p
Door de seal eromheen gelukkig niets gelekt ;)

Btw weer supersnel geleverd!

Wanneer is perfect burn weer leverbaar? Heb me al wel aangemeld voor het product, maar een indicatie zou fijn zijn.

Toch nog even een veer erbij stoppen, top service van B&F zoals altijd. Was wat mis gegaan met een aangekomen product (seal ontbrak) even contact gehad en geregeld dat ik een nieuw pot krijg. Super.

Kijk vaak bij andere shops wel eens rond, maar zoals nu weer weet ik toch waarom ik altijd weer bij B&F terecht kom in mijn browser. ;-)

Hebben jullie die dopjes van de walden farms siroop ook los? Die van mij was stuk in de doos :p
Door de seal eromheen gelukkig niets gelekt ;)

Btw weer supersnel geleverd!
Graag gedaan. Jij ook bedankt. Nee, we hebben helaas geen losse doppen. We krijgen de producten met fles en al binnen. Ik hoop dat je het alsnog goed kan bewaren! :)
Wanneer is perfect burn weer leverbaar? Heb me al wel aangemeld voor het product, maar een indicatie zou fijn zijn.
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij deze week. Dan nemen we het ook meteen in de weekaanbieding mee.
Toch nog even een veer erbij stoppen, top service van B&F zoals altijd. Was wat mis gegaan met een aangekomen product (seal ontbrak) even contact gehad en geregeld dat ik een nieuw pot krijg. Super.

Kijk vaak bij andere shops wel eens rond, maar zoals nu weer weet ik toch waarom ik altijd weer bij B&F terecht kom in mijn browser. ;-)
Wow, wat een mooie complimenten. Dank je! We doen dagelijks ons best en regelen dat graag voor je. Geen enkel probleem! :thumbs:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven