Nee, de WHey Perfection komt niet in een 1000 grams verpakking. We hebben wel de 750 grams hersluitbare pouches. Deze kun je selecteren op de site
Ralf
Ik bedoelde de afslank-eiwit. Komt de 1000gr in pouch of pot?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, de WHey Perfection komt niet in een 1000 grams verpakking. We hebben wel de 750 grams hersluitbare pouches. Deze kun je selecteren op de site
Ralf
Graag gedaan. Jij ook bedankt. Nee, we hebben helaas geen losse doppen. We krijgen de producten met fles en al binnen. Ik hoop dat je het alsnog goed kan bewaren!
Ralf

We hebben ze zelfs in 750 gram, 1000 gram en 2000 grams verpakkingIk bedoelde de afslank-eiwit. Komt de 1000gr in pouch of pot?
De 1000 gram verpakking zit inderdaad in een pot.De perfect proteïne pancakes zijn echt lekker als ontbijt. En anders idd havermout en ik doe daar een schep isolaat door. En nu af en toe wat palmsuiker of cacaopoeder.Wat raden jullie aan als ontbijtvervanger? Heb vorige keer de Delicious breakfast van xxl besteld. Benieuwd welk alternatief jullie hebben. Perfect Muscle Shake wellicht?

Perfect Muscle Shake en Mass Perfection zijn zeker goede keuzes. Hoogwaardige eiwitten, goede koolhydraten en lekker van smaak. Zeker een aanraderWat raden jullie aan als ontbijtvervanger? Heb vorige keer de Delicious breakfast van xxl besteld. Benieuwd welk alternatief jullie hebben. Perfect Muscle Shake wellicht?
Uiteraard kan je ook zelf een goede ontbijtshake maken, bijvoorbeeld Ultra Fine Oats, Whey Perfection eventueel wat Superfood. Dan heb je meteen een goed en heerlijk begin van de dag 
Bedankt voor het schrijven de review! Wanneer je deze schrijft, duurt het vaak 24-48 uur voordat je de mail krijgt met de kortingscode.Eerst mail sturen 'vul review en krijg korting', maar dan geen mail met kortingscode krijgen..![]()
please check..
De Perfect Protein Pancakes zijn heerlijk he!De perfect proteïne pancakes zijn echt lekker als ontbijt. En anders idd havermout en ik doe daar een schep isolaat door. En nu af en toe wat palmsuiker of cacaopoeder.
Ik heb ze al een tijdje niet gemaakt, maar daar gaat vanavond verandering in komen.. hmmm. 
He Enigma, dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Zou je mij in een privébericht, samen met je ordernummer willen schrijven wat je wel ontvangen hebt. Dan lossen we dat netjes voor je op!Dag B&F, bij mijn laatste bestelling ging iets fout: C1708995
Heb besteld Resveratrol Mega Potency (staat ook op de bon), maar kreeg iets anders.
Kan dat gefixt worden aub?
Verder was alles in orde.
Beadnkt alvast.
Natuurlijk, dat is zeker niet de bedoeling. Ons excuses.Goeiemiddag,
Ik heb een chocalde coconut bounty gekregen ipv een chocolat caramel. Kan hier iets aan gedaan worden?
Mvg
Dit gaan we netjes oplossen uiteraard. Wil je mij een privébericht sturen met je ordernummer? Dan lossen we het netjes op!
Wow, bedankt voor je review. UNSTOPPABLE is écht de nieuwste pre-workout hit. We hebben hem net online staan, maar zie hem al veel op de inpaktafels staan.Mijn mening over Unstoppable van Dedicated ! (pre workout)
Nooit eerder een pre workout genomen dus ik kan niet vergelijken!
Ik weet niet goed hoe ik aan deze review moet beginnen aangezien het echt anders is dan wat ik ervan verwachtte. Mijn maat vertelde me dat hij bij pre workout in het begin telkens een enorme boost kreeg en dat die dan na verloop van tijd afzwakt. Bij Unstoppable heb ik het heel anders ervaren. Iets minder dan een uur nadat ik 1 scoop nam (Op de verpakking staat altijd beginnen met 1 scoop, max 2 / heel lekker trouwens vind ik persoonlijk!) had ik een stevige pump. Nog maar een paar sets gedaan en ik had een super gevoel en een heerlijke pump. De pump nam enkel toe naarmate de training vorderde maar buiten dat en het goede gevoel merkte ik niks bijzonders. Pas toen ik op het einde van mijn training kwam merkte ik dat wanneer ik normaal niet veel zin meer heb / spieren beginnen te verzuren ik nu net wel nog veel zin had !
Een goede pre workout, in die zin dat hij werkt op het moment dat je t nodig hebt! In het begin van m'n training zin/energie genoeg maar naar het einde toe hielp de pre workout enorm ! Ik had iets meer kracht (noemenswaardig maar niet ongelofelijk veel meer), een heerlijke pump de hele training en voelde me Alpha. Buiten deze 3 dingen (kracht, pump, alpha gevoel) niets bijzonders ervaren. Voor mij was t een leuke ervaring maar als de pot op is ga ik nogsteeds geen pre workout kopen. Het gaat zo ook wel.
En niet te vergeten: Ik heb geen crash gehad.
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en natuurlijk, morgen in huis! Helaas hebben we geen pre-workout samples op dit moment liggen.Uw ordernummer is: C1712840
kan ik er wat pre-workout samples bij krijgen?
Ik kon geen op of aanmerkingen bij m'n bestelling schrijven
bezig met onderhoud van de site misschien?
Site laad echt langzaam vandaag..ook de enigste site die sloom laad dus denk dat niet aan me internet ligt.
De site heeft vanmiddag inderdaad wat problemen gehad met de bereikbaarheid. De zoekfunctie werkte niet helemaal en liep daardoor vertraging op over de gehele site. Mijn collega's van de ICT hebben de nodige zaken bijgesteld en weer afgesteld, dus alle knopjes moeten weer goed staan

Dat klopt inderdaad. De Powder Box is op dit moment helaas niet als cadeau te kiezen. Dit door de enorm lage voorraad. We hopen met 2-4 weken weer een flinke voorraad te krijgen, dan komt deze er zeker weer bijBeste,
Ik wil net een bestelling doen maar ik zou graag ook een powder box hebben maar nu zag ik net wanneer ik dit wou aanklikken dat je dit ook als cadeau kon nemen.
"Wil jij dit product gratis ontvangen? De Powder Box kun je bij bestellingen vanaf 29,00 euro tijdens het bestelproces selecteren als kado!"
Maar toen ik mijn bestelling wou afronden staat dit niet bij de cadeau's? Is dit uit het assortiment genomen ofzo?

Bedankt voor je bestelling!Eindelijk is Unstoppable leverbaar!
Gelijk een pot besteld! Ben benieuwd guys.
Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis. UNSTOPPABLE!!