- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ja ik zie het!
ik heb namenlijk al wel Tryptofaan geprobeert, alleen die poeder was zoooo vies en moeilijk weg te krijgen dat ik ermee ben gekapt,
iemand al eens ZMA geprobeert en hoe bevalt dat dan?
voor de prijs hoef ik het niet te laten in ieder geval

Kan je geen samplebox meer kopen met banaan en dat soort smaken?
De cream en coockies begint een beetje te zwaar op mijn maag te liggen s'ochtends.. banaan trok ik wel gewoon altijd, en berry blast klinkt ook wel te doen.
En toevallig al een deksel voor de whey perfection gevonden?![]()
We hebben nieuwe bestelt in alle smaken maar dit gaat helaas enkele weken duren
Kan je geen samplebox meer kopen met banaan en dat soort smaken?
De cream en coockies begint een beetje te zwaar op mijn maag te liggen s'ochtends.. banaan trok ik wel gewoon altijd, en berry blast klinkt ook wel te doen.
En toevallig al een deksel voor de whey perfection gevonden?![]()
mss kan je er zelf eentje maken? vershoudfolie erover spanne i.c.m. aluminiumfolie (om het licht ook tegen te houden)
je mag ook altijd bij mij een dekseltje komen halen 
Vraag: BCAA kan ik daar ook een eetlepel van nemen en weg drinken met water, inplaats van het te shaken, want het blijft toch altijd in me glas plakken.
extra naspoelen met water helpt dan wel 

hallo b&f heb net weer een bestelling bij jullie geplaatst ref:125542 als jullie nog samples hebben van crack heel erg graag en als je nog genoeg heb ook een paar voor een sportmaat die wilde het ook een proberen (zag mij er goed op gaan)en bidon is ook altijd welkom ipv een shaker(weet eigenlijk niet of di er bijzit)alvast bedankt groetjes marcus
(geen crack samples overigens, die zijn er niet)Hoi, ik heb zojuist een bestelling geplaatst REF: 125552
Zou ik deze keer misschien sample's mogen ontvangen?
vorige 2 keer hadden jullie ze ook al belooft maar nooit wat gezien
Het liefst Pre-workout zoals jacked, ik heb namenlijk nox pump supercharge en de power pill al thuis liggen, het maakt ook niet zo heel erg uit wat voor pre workout, maar zou deze keer wel graag een sample ontvangen, ben weer opzoek naar een nieuwe pre-workout supp, mijn ouide beginnen op te raken en om nou gelijk een hele pot te kopen en niet Zeker te weten of het werkt....
In ieder geval hardstikke bedankt, en kan niet wachten op de ZMA van jullie huismerk =D

Zo snel?! WTF! HAHA geweldig zijn jullie!Zelf ingepakt(geen crack samples overigens, die zijn er niet)
Morgen in huis!!
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
Ook zelf ingepakt![]()

Daarintegen word het wel opgemerkt en behoud je zeker je klanten

Zelf ingepakt(geen crack samples overigens, die zijn er niet)
Morgen in huis!!
---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
helemaal top en jammer van de crack maar als het er niet is is het er niet (andere pre work had ook gemogen)maar wederom een perfecte service![]()
Daarintegen word het wel opgemerkt en behoud je zeker je klanten![]()

Zelf ingepakt(geen crack samples overigens, die zijn er niet)
Morgen in huis!!
helemaal top en jammer van de crack maar als het er niet is is het er niet (andere pre work had ook gemogen)maar wederom een perfecte service![]()
![]()
Ik vond Berry Blast lekker tot de laatste shake. Ik had de 2,2KG, maar een 4KG pot maak ik ook zo leeg
Geniet ervan, ik ga nu aan de strawberry!
Hou ons maar op de hoogte. De TMS zal je nog verbazen, we krijgen er enorm goede reacties op De Whey Perfection blijft lekker!!
Ben erg benieuwd! Ik heb ook de 2,2kg 
Ja, aangezien ik de positieve reacties heb gelezen gister, het een en ander besteld. Vandaag in huis! Met wat samples bij (Whey Perfection). Perfect.
Alleen jammer dat nou nèt de gratis shakebeker er niet bij zat terwijl ik juist ook die nu goed kan gebruiken...!
(refnr 125388)
Stuur ik nu direct even na!!na nog wat gelezen te hebben:
- http://forums.rxmuscle.com/showthread.php?t=35918
- ... vind de linken nimmer terug
toch maar besteld![]()
![]()
redelijk kostelijk wel.. maar ga het gwn als aanvulling/vervanging gebruiken (ik drink laatste tijd echt véééél melk weg bij mn shakes nzo) dus ga daar wat in minderen en mn prot's bijaanvullen met HPen dan kom ik er 60dagen mee toe
lijkt me ook goeie om deze zomer relatief droog te blijven staan aangezien ik geen kcal's mee binnen speel met de HP
soit zal er in de toekomst nog wel eens over posten wat ik ervan vond qua tabsize etc
extra klant erbij denk ik
potje HUMAPRO zit tot de rand vol met pilletjes (size à la multivit) ik pak nu gwn 20min pre-wo 5pille met wat water erin, gaat vlot binnen en zo doe ik lekker lang met mn potje zie het toch als een extra aanvulling, voor mij perfect zo