AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bij jullie een bestelling geplaatst: C1714114

Indien mogelijk, zou ik dan als de gekozen sample van whey perfection die in de smaak witte chocolade of speculaas mogen?
Wil die al tijden proberen om te kijken of het wat is om een pot te bstellen!
Bedankt voor de bestelling. Morgen in huis :)
Ik wilde ook heel graag de witte choco proeven. Deze hebben ze alleen helaas niet in 4,5kg emmers.

Vandaag dus mijn vanille 4,5kg + kokosrasp opgehaald.
Zoals gewoonlijk weer binnen een dag geleverd aan mijn afhaalpunt:thumb:
Bedankt voor je bestelling en weer netjes op tijd geleverd. Super, graag gedaan :)
ik hoor dat de smaak pistache voor whey perfection eraan komt. klopt dat?
We zijn wel bezig voor nieuwe smaken Whey Perfection, we vonden de Pistache nog niet goed genoeg, dus we zitten nog in de test fase. Of de smaak écht goed genoeg is voor Whey Perfection, komt deze er zeker bij. Alles bij de WHey Perfection willen we perfect hebben!

Ralf

Ik ben altijd erg tevreden over b&f maar vandaag was het voor de eerste keer raak, ik bestelde weer es me whey perfection en dacht och laat ik de smartbars eens proberen. Pakketje netjes de volgende dag thuis gehad MAAR ZONDER smart bars.... terwijl ik er wel voor betaald heb

Is hier iets aan te doen?

...
We zijn wel bezig voor nieuwe smaken Whey Perfection, we vonden de Pistache nog niet goed genoeg, dus we zitten nog in de test fase. Of de smaak écht goed genoeg is voor Whey Perfection, komt deze er zeker bij. Alles bij de WHey Perfection willen we perfect hebben!

Dat jullie maar snel Chocolate Peanut Butter in het assortiment krijgen als smaak. Die zou aanslaan :eek:
(bij mij tenminste :D)

wanneer hebben jullie Vitamine D3 5000 I.U. weer op voorraad?

bestel regelmatig. nooit problemen gehad.

Ik hoor bij ibood dat er een promotie van jullie komt. Dit zou vandaag starten maar ik zie er niets staan?

Kunnen jullie hier meer info over geven?

Zie jullie net op Ibood, maar die actie slaat echt helemaal nergens op, jammer.

Alles bij elkaar is zo'n 32,- (ervan uitgaande dat de tas 10,- euro is, exclusief sachets).

Je hebt dus 6,10 euro korting als je dat pakket besteld, inclusief 3 sachets in plaats van 1 (als je bij B&F zou bestellen).
De tas is niet bij B&F te bestellen zie ik (?)

Even een vraagje over unstoppable, ik zie dat er geen citruline en agmatine inzit, zal het een betere werking hebben als ik dat zelf toevoeg?
En kan ik de oude formule van Energize (met 1.3-dim) veilig toevoegen?

Ik ben altijd erg tevreden over b&f maar vandaag was het voor de eerste keer raak, ik bestelde weer es me whey perfection en dacht och laat ik de smartbars eens proberen. Pakketje netjes de volgende dag thuis gehad MAAR ZONDER smart bars.... terwijl ik er wel voor betaald heb

Is hier iets aan te doen?
Daar gaan we zeker wat aan doen. Wil je jouw ordernummer mij even sturen in een privébericht? Dan pak ik dat direct voor je op :)
Dat jullie maar snel Chocolate Peanut Butter in het assortiment krijgen als smaak. Die zou aanslaan :eek:
(bij mij tenminste :D)
Goed idee, Peanut Butter is een vrij unieke smaak. Zeker omdat ze "peanut butter" weinig voorkomt. Bedankt voor je tip!
wanneer hebben jullie Vitamine D3 5000 I.U. weer op voorraad?
Ons eigen merk D3 is helaas uitverkocht, gelukkig hebben we voldoende alternatieven. Een levertijd van onze eigen D3 is er op dit moment helaas nog niet.
bestel regelmatig. nooit problemen gehad.
Dank je! Zoals het hoort bij online shopping :thumbs:
http://www.ibood.com/health-beauty-...dyFit_pakket__De_perfecte_start_van_de_lente/

wat een k*t aanbieding trouwens :roflol: nooit dat het normaal 45,29 kost en dan komen er ook nog bijna €6 aan verzendkosten bij
Zie jullie net op Ibood, maar die actie slaat echt helemaal nergens op, jammer.
Het is juist een hele mooie actie en past perfect onder deze categorie. Het is een kennismakingspakket met B&F, je krijgt onze beste producten en uit elke catogrie wat. Een mooie sportas, goede beker, de beste Whey van de Benelux, Multi en Superfood. Natuurlijk is het voor bodybuilders misschien minder interessant, maar voor vele mensen wel. Als je het interessant vind, koop je het, anders hebben we een site met voldoende alternatieven :)
Even een vraagje over unstoppable, ik zie dat er geen citruline en agmatine inzit, zal het een betere werking hebben als ik dat zelf toevoeg?
En kan ik de oude formule van Energize (met 1.3-dim) veilig toevoegen?
Ik zou geen pre-workouts met Unstoppable combineren. Ik vind het zelf een hele heftige pre-workout, maar blijft natuurlijk persoonlijk. Er zit bijv. L-Novarline, Adrenopump en nog meer. Als je voor Unstoppable gaat, hoeft er geen andere NO ingrediënten bij. Kan natuurlijk altijd, maar Unstoppable is erg goed van zichzelf.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Perfect Muscle Shake en Mass Perfection zijn zeker goede keuzes. Hoogwaardige eiwitten, goede koolhydraten en lekker van smaak. Zeker een aanrader :) Uiteraard kan je ook zelf een goede ontbijtshake maken, bijvoorbeeld Ultra Fine Oats, Whey Perfection eventueel wat Superfood. Dan heb je meteen een goed en heerlijk begin van de dag :)

Bedankt voor het schrijven de review! Wanneer je deze schrijft, duurt het vaak 24-48 uur voordat je de mail krijgt met de kortingscode.

De Perfect Protein Pancakes zijn heerlijk he! :meal: Ik heb ze al een tijdje niet gemaakt, maar daar gaat vanavond verandering in komen.. hmmm. :eek:

De ideale Eiwit Pannenkoek voor spieren en dieet. Met de 6 beste eiwitten in één product ontstaat de perfecte Eiwit Pannenkoek. Perfect Protein Pancakes zijn ideaal voor mensen die af willen vallen door middel van een eiwitdieet en mensen die trainen voor extra spieren.

He Enigma, dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor. Zou je mij in een privébericht, samen met je ordernummer willen schrijven wat je wel ontvangen hebt. Dan lossen we dat netjes voor je op!

Natuurlijk, dat is zeker niet de bedoeling. Ons excuses. :rolleyes:Dit gaan we netjes oplossen uiteraard. Wil je mij een privébericht sturen met je ordernummer? Dan lossen we het netjes op!;)

Wow, bedankt voor je review. UNSTOPPABLE is écht de nieuwste pre-workout hit. We hebben hem net online staan, maar zie hem al veel op de inpaktafels staan. :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en natuurlijk, morgen in huis! Helaas hebben we geen pre-workout samples op dit moment liggen.

De site heeft vanmiddag inderdaad wat problemen gehad met de bereikbaarheid. De zoekfunctie werkte niet helemaal en liep daardoor vertraging op over de gehele site. Mijn collega's van de ICT hebben de nodige zaken bijgesteld en weer afgesteld, dus alle knopjes moeten weer goed staan:cool:

Dat klopt inderdaad. De Powder Box is op dit moment helaas niet als cadeau te kiezen. Dit door de enorm lage voorraad. We hopen met 2-4 weken weer een flinke voorraad te krijgen, dan komt deze er zeker weer bij :)

Bedankt voor je bestelling! :) Gaan we netjes voor je verwerken. Morgen in huis. UNSTOPPABLE!!

Ralf

Ralf,
nog steeds geen mail met kortingscode ontvangen.
juist 2 bestellingen gedaan, een extra whey sample erbij ipv de kortingscode? :)
bestellling: C1716544 en C1716549

unstoppable binnen! ik dacht dit keer maar ipv een shaker een extra satchet erbij aangezien ik onderhand zelf een winkel kan beginnen met shakers:P alleen zat er maar 1 satchet bij en geen shaker helaaaaas. wel mooi optijd :)

Laatst bewerkt:
Jay Cutler moest toch een goede naam bedenken:cool:
Neen :D ik probeer het gewoon positief te houden. Voor de mensen die er niet bekend mee zijn lijkt me dit nog wel een degelijke aanbieding
De Ibood-deal met onze product is zeker de moeite waard. We krijgen er veel positieve reacties op. Het is eigenlijk een gevulde tas met musthaves. Ideaal om kennis te maken met Body & Fit.
Ralf,
nog steeds geen mail met kortingscode ontvangen.
juist 2 bestellingen gedaan, een extra whey sample erbij ipv de kortingscode? :)
bestellling: C1716544 en C1716549
Ik heb bij beide pakketjes een extra sample voor je gedaan :)

Ralf

Wel jammer dat er zoveel is uitverkocht de laatste tijd. Heb een nieuwe lading ripped nodig en iok pure rice powder. Zit er al de hele week op te wachten maar nog steeds uitverkocht. Enig idee wanneer ze weer binnen komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven