Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel jammer dat er zoveel is uitverkocht de laatste tijd. Heb een nieuwe lading ripped nodig en iok pure rice powder. Zit er al de hele week op te wachten maar nog steeds uitverkocht. Enig idee wanneer ze weer binnen komen?
Begrijpelijk, producten zijn enorm populair en lastig voorradig te krijgen. Het heeft altijd te maken met productietijd etc. Beide producten hopen we eind volgende week weer binnen te krijgen als alles mee zit :)

Ralf

voor als iemand twijfelt over de muscletech isolaat.

vanille is echt heel goed van smaak, net een milkshake.. had k niet verwacht bij een isolaat

Begrijpelijk, producten zijn enorm populair en lastig voorradig te krijgen. Het heeft altijd te maken met productietijd etc. Beide producten hopen we eind volgende week weer binnen te krijgen als alles mee zit :)

Ralf

Oej, deze week niet meer dus? Fijn dat je het zegt, dan ga ik zuinig doen met m'n laatste voorraadje haha

voor als iemand twijfelt over de muscletech isolaat.

vanille is echt heel goed van smaak, net een milkshake.. had k niet verwacht bij een isolaat

Oej, deze week niet meer dus? Fijn dat je het zegt, dan ga ik zuinig doen met m'n laatste voorraadje haha
Nee, helaas vandaag niet meer. Het is immers alweer de laatste dag van deze werkweek (voor velen, nietvoor mij:rolleyes: haha ). Ze zijn vol in productie en hopen het volgende week dus binnen te krijgen. Dit zal waarschijnlijk eind volgende week zijn :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

UNSTOPPABLE!

wilde gisteren b&f wrist wraps bestellen(polsband model, het enige model waar ik persoonlijk wat aan heb) vind dit model het prettigst maar het was echter uitverkocht. dus heb ik bij jullie maar het mdy polsband model(neopreen) besteld en moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in de service....ben na al die jaren toch wat beter gewend van jullie. toen ik mijn pakket opende vond ik een geragde powerstraps verpakking vond ik al raar sinds ik wristwraps heb besteld en vind ik het jammer dat iets niet gewoon in de juiste verpakking is en daadwerkelijk nieuw is(anders ga ik wel naar marktplaats). en tot mijn verbazing zaten er ook nog eens wristwraps in van het verkeerde model(duimband) terwijl er op het factuur toch echt het polsband model staat. verder was de duimband al aardig ingescheurd de elastiekjes staken uit de stof etc.
vind het ontzettend jammer dat de service zo verloederd is terwijl ik door de jaren heen altijd tevreden ben geweest!

Bestelling gisteren geplaatst en vandaag perfect aangeleverd!

wilde gisteren b&f wrist wraps bestellen(polsband model, het enige model waar ik persoonlijk wat aan heb) vind dit model het prettigst maar het was echter uitverkocht. dus heb ik bij jullie maar het mdy polsband model(neopreen) besteld en moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in de service....ben na al die jaren toch wat beter gewend van jullie. toen ik mijn pakket opende vond ik een geragde powerstraps verpakking vond ik al raar sinds ik wristwraps heb besteld en vind ik het jammer dat iets niet gewoon in de juiste verpakking is en daadwerkelijk nieuw is(anders ga ik wel naar marktplaats). en tot mijn verbazing zaten er ook nog eens wristwraps in van het verkeerde model(duimband) terwijl er op het factuur toch echt het polsband model staat. verder was de duimband al aardig ingescheurd de elastiekjes staken uit de stof etc.
vind het ontzettend jammer dat de service zo verloederd is terwijl ik door de jaren heen altijd tevreden ben geweest!
Bij service hoort ook aftersales en daar zijn we goed in. Als je direct met ons contact zoekt na het bestellen als je ergens ontevreden over bent, kunnen we het altijd netjes voor je oplossen :)
Bestelling gisteren geplaatst en vandaag perfect aangeleverd!
Super, graag gedaan. Jij ook bedankt!

Ralf

Wat een Flut aanbieding bij ibood zeg. Alleen naar negatieve reacties ook bij ibood. Ik weet niet waar jullie in gedachte hadden, maar dit is werkelijk bagger.

Krijg vandaag nog een bestelling van jullie binnen. Dat gaat gelukkig wel altijd goed.

Wat een Flut aanbieding bij ibood zeg. Alleen naar negatieve reacties ook bij ibood. Ik weet niet waar jullie in gedachte hadden, maar dit is werkelijk bagger.

Krijg vandaag nog een bestelling van jullie binnen. Dat gaat gelukkig wel altijd goed.
We snappen dat het voor serieuze bodybuilders zoals jullie niet interessant is, maar mensen die met Body & Fit kennis willen maken is dit een hele leuke deal. Een goede sporttas kost al snel 30 euro, nu heb je hem gevuld met multi, samples en superfood :)

Ralf

Komt de stay strong sportdrank ooit uit in grotere verpakking (4.5 kg)? Tegen een betere prijs-kwantiteit verhouding?
600 g is gewoon niet veel.

Waarom een flut aanbieding? Het is gewoon vanalles bij elkaar voor een goedkopere prijs dan wanneer je het zelf zou kopen.
Zie het als een boodschappen pakket maar dan van B&F. Daarbij is B&F inderdaad niet alleen voor bodybuilders.

Waarom een flut aanbieding? Het is gewoon vanalles bij elkaar voor een goedkopere prijs dan wanneer je het zelf zou kopen.
Zie het als een boodschappen pakket maar dan van B&F. Daarbij is B&F inderdaad niet alleen voor bodybuilders.

Typisch voor een vrouw om zoiets te zeggen

Komt de stay strong sportdrank ooit uit in grotere verpakking (4.5 kg)? Tegen een betere prijs-kwantiteit verhouding?
600 g is gewoon niet veel.
Ik zal het eens voorstellen. We gaan kijken of we daarin andere verpakkingen kunnen aanbieden. :) Bedankt voor je feedback.
Typisch voor een vrouw om zoiets te zeggen
Bedankt voor jullie reacties. We kunnen er continu over discuseren of het wel of geen goede aanbieding is. Koop het, of koop het niet. We laten iedereen daar vrij in. :)

Ralf

Net unstoppable uitgeprobeerd. Durf ik het te zeggen?

Ja.

Beter dan Noxipro. Op zijn minst net zo goed.

Ben net thuis, voel een lichte crash opkomen, maar daar ben ik nog niet zeker van. 2 scheppen gepakt, veel energie, goeie focus... Ik werd Superman

eerste training met unstoppable... verwachte er veel van
normaal altijd noxplode, maar dit...
top pwo 1 redelijk grote schep, geen gestuiter maar 100% focus top energie, ik wou maar door gaan met trainen maar kon me armen amper meer bewegen :P en de pomp, beste tot nu toe (beter dan vaso grow). zeker aanrader maar wel wat aan de dure kant, ik vind hem het waard.

Net unstoppable uitgeprobeerd. Durf ik het te zeggen?

Ja.

Beter dan Noxipro. Op zijn minst net zo goed.

Ben net thuis, voel een lichte crash opkomen, maar daar ben ik nog niet zeker van. 2 scheppen gepakt, veel energie, goeie focus... Ik werd Superman
eerste training met unstoppable... verwachte er veel van
normaal altijd noxplode, maar dit...
top pwo 1 redelijk grote schep, geen gestuiter maar 100% focus top energie, ik wou maar door gaan met trainen maar kon me armen amper meer bewegen :P en de pomp, beste tot nu toe (beter dan vaso grow). zeker aanrader maar wel wat aan de dure kant, ik vind hem het waard.
Bedankt voor jullie reviews :) Unstoppable is lang aan gesleuteld en echt een hele goede formule. We zien dat klanten dat ervaren en is ook leuk om te horen. Komende tijd flink hard trainen dus! :wl:

Gaat C1719440 vandaag nog de deur uit?
Met andere woorden..heb ik het zaterdag in huis?
Goed weekend!

RAZdiponectin

Enig idee of/wanneer RAZdiponectin van Controlled Labs weer binnen komt?
:doggy: First post :doggy:

Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

UNSTOPPABLE!

Nice!! Eerste reviews zijn ontzettend veelbelovend mbt UNSTOPPABLE als ik het zo lees :wl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven