Boots2Asses
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice!! Eerste reviews zijn ontzettend veelbelovend mbt UNSTOPPABLE als ik het zo lees![]()
Unstoppable is dé pre-workout op dit momentHeb gisteravond UNSTOPPABLE getest. Wauw, wat een pre-workout! Ik stond 3 uur lang te knallen in de gym. Geen crash gehad na afloop. Het is een aanrader!
Iedereen traint er kei hard mee, goede focus en veel energie! Absoluut een aanrader als je zoek bent naar een pre-workout
Klopt, het was 22:01Dank je voor je bestelling. Jij ook een goed weekend! Nee, je bestelling is na 22.00 uur geplaatst en daarom niet verzonden. Met een beetje geluk kan je er maandag op rekenen![]()

Je kan de website aanhouden voor de naturel hoor! Het etiket is namelijk verkeerd gedrukt (waarden van de smaakjes staan erop geloof ik).Beste B&F,
Ik gebruik al een tijdje jullie Whey Isolaat. Ik ben er erg tevreden over. Ik zie alleen op de website andere K/E/V gegevens dan op het etiket. Het betreft de naturel smaak. Dus mijn vraag: wat zijn de koolhydraat eiwit vet verhouding per 100 gram van de Whey Isolaat naturel?
Alle orders tot en met 21.59 worden dezelfde dag verstuurd. Houd je T&T in de gaten, want waarschijnlijk maandag wordt het geleverd

Gisteravond hebben we een storing gehad in het ordermanagementsysteem. Waardoor orders niet goed binnen kwamen. Orders vanaf 8 uur zijn daardoor helaas niet verstuurd. Ons excuses. Houd je T&T in de gaten, waarschijnlijk maandag zal jouw pakket geleverd wordenGisteravond rond 8 uur bestelling geplaatst. Vanochtend mailtje dat ie verzonden is en volgens track&trace komt hij maandag pas binnen. Vreemd

Bedankt voor je complimenten. We hebben nooit last van problemen, we denken namelijk in oplossingenNooit problemen met de zendingen..bestel gewoon optijd en het is de volgende dag binnen..
1x gehad dat er een smaak van carnivor van muscle meds er niet was werd ik zelfs over gebeld en het werd opgelost..
Top service
En dat lukt gelukkig goed! Goed weekend!Dank jeIk ben ook tevreden over de service. Een keer is er iets mis gegaan, maar dat werd netjes opgelost. Een verkeerde smaak, kan gebeuren, de volgende dag had ik het juiste.
Perfect Muscle Shake staat in productie. Dan komen alle smaken weer ruim voorradig. Een exacte datum heb ik niet, maar zal waarschijnlijk ~2 weken zijn.bodyenfit, waar is de aardbei smaak voor de perfect muscle shake?
Gisteravond hebben we een storing gehad in het ordermanagementsysteem. Waardoor orders niet goed binnen kwamen. Orders vanaf 8 uur zijn daardoor helaas niet verstuurd. Ons excuses. Houd je T&T in de gaten, waarschijnlijk maandag zal jouw pakket geleverd worden![]()
Bedankt voor je begrip. Goed weekend!Oke dat verklaart het. Geen probleembedankt voor de reactie
De Ripped! is inderdaad een prima aanvulling op je cut! We hopen de Ripped binnen twee weken weer op voorraad te hebben. Tegen die tijd hopen wij de Perfect Burn ook weer binnen te hebbenWanneer je je emailadres invult bij het product dan zul je direct een email ontvangen zodra de het product weer op voorraad is
![]()
. Wanneer de Ripped! weer binnen is, plaats ik nog wel een order. Samen met een pot isolaat of iets dergelijks. De kerel die de omschrijving schrijft bij jullie heeft echt enorm veel fantasie zeg, zou sci-fi auteur moeten worden![]()
Heb gisteravond UNSTOPPABLE getest. Wauw, wat een pre-workout! Ik stond 3 uur lang te knallen in de gym. Geen crash gehad na afloop. Het is een aanrader!