guidootje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Die reactie was ook dom. Maar 3 uur is wat lang...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan de website aanhouden voor de naturel hoor! Het etiket is namelijk verkeerd gedrukt (waarden van de smaakjes staan erop geloof ik).
Dank jeLek om te horen dat alles naar wens is. Anders reageer je maar in dit topic!
Ralf
Perfect Muscle Shake staat in productie. Dan komen alle smaken weer ruim voorradig. Een exacte datum heb ik niet, maar zal waarschijnlijk ~2 weken zijn.
Ralf
Zitten veel zwakbegaafden op DBB, beter gelijk blokkeren zulke gasten.
Ik heb vorig jaar bij een bestelling een potje RIPPED er gratis bij gekregen. Nu wil ik dit gaan gebruiken, maar er staat geen datum op. De capsules voelen een beetje aan als plastic. Kan ik dit nog gebruiken?
Zoals het nu lijkt, krijgen we Ripped! eind aankomende week weer voorradigAl een update omtrent de Ripped! ?
Ik heb zojuist maar een order geplaatst zonder Ripped! (C1721263) omdat ik bijna zonder whey zit. Wanneer de Ripped! weer binnen is, plaats ik nog wel een order. Samen met een pot isolaat of iets dergelijks.
Dan worden alle orders die eventueel nog in de nazending staan, direct hun verpakking
Als je deze ook graag wil, kan je je altijd aanmelden op het product. Dan krijg je een mail zodra het voorradig is.Nee, dit is de BCAA's die we op dit moment hebben. Gezien de smaakloze variant dan. We hebben natuurlijk nog BCAA, Glutamine Leucine, Muscle Protect etc. Doordat onze Pure BCAA's compleet onbewerkt zijn, kan het inderdaad voorkomen dat er stukjes in zit.Van de week even BCAA kopen voor mn cut. Had altijd oplosbare BCAA van b&f, zaten alleen best wat vieze stukjes in ookal schudde ik goed. Hebben jullie nog andere aanraders van eigenmerk?
Wist je al dat we binnenkort ook leesboeken op de markt brengen? We doen graag waar we goed in zijn, naast de beste supplementen, vonden we dit ook wel gepastDe kerel die de omschrijving schrijft bij jullie heeft echt enorm veel fantasie zeg, zou sci-fi auteur moeten worden![]()

Probeer Unstoppable ook eens! Dan weet je wat hij bedoeld

Zoals ik nu zien, komende de Quest Bars op korte termijn niet in de aanbieding.Komen die quest bars weer een keer in de weekaanbieding?

Dat klopt, we hebben de aardbeien smaak niet van de Perfect Muscle Shake. Ik weet niet of het nu wel/niet gaat komen. Dat zal ik voor je navragenmaar jullie krijgen dan ook de aarbei smaak? want de aarbeien smaak voor perfect muscle hebben jullie nooit gehad?
Ik weet nog wel, destijds bij de proefmonsters om smaken te bepalen, de aardbei niet goed genoeg was. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!Ja hoor. Op het moment dat je ze gekregen hebt, zit er zeker nog een 1,5/2 jaar THT op. De THT op de Ripped! is altijd 2 jaar. Doordat het een grote OP=OP actie was als cadeau, kan je nooit een oude verpakking gehad hebben.
Was die doos niet compleet verdoet aan de buitenkant dan?
Zou ze sowieso wel weg gooien, glassplinters wil je niet eten![]()
Nee, dit is de BCAA's die we op dit moment hebben. Gezien de smaakloze variant dan. We hebben natuurlijk nog BCAA, Glutamine Leucine, Muscle Protect etc. Doordat onze Pure BCAA's compleet onbewerkt zijn, kan het inderdaad voorkomen dat er stukjes in zit.
Wil je ons een privébericht sturen? Dan pakken en lossen we het netjes voor je op!Afgelopen week weer wat dingen besteld bij B&F maar deze keer toch een onaangename verrassing bij het openen van mijn pakket.
Ik had nl 2 potten coconut oil besteld maar bij het openen van de doos zag ik dat deze zwaar beschadigd waren. Beide potten waren verpakt met de gekende plastieke zakken maar deze waren beide compleet open gesneden zodat er in geen enkel compartiment nog lucht zat. Daarnaast lagen de beide potten ook nog eens op elkaar. Resultaat is dus dat beide potten compleet gebroken zijn.
http://imgur.com/8zz34HE
http://imgur.com/F0V8L9t
http://imgur.com/ZUguL0R
http://imgur.com/tMgP0vo
Het ordernummer was C1710345
Ik ben altijd zeer tevreden van jullie service maar hier is toch wel een inschattingsfoutje gemaakt bij het inpakken denk ik.
Nee, een opmerking toevoegen aan de bestelling is verwijderd. Het is namelijk zo dat door ons nieuwe ordersysteem de orders beter verwerkt worden en opmerkingen niet meer getoond werden. Om valse verwachtingen te leveren, hebben we deze verwijderd. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, kun je altijd met ons contact opnemen. Dan kunnen we de opmerking/vraag van te voren of achteraf doornemen.De optie om een opmerking toe te voegen op het einde van de betaling is niet mogelijk ...?
Is dat verwijderd misschien?

Nee, een opmerking toevoegen aan de bestelling is verwijderd. Het is namelijk zo dat door ons nieuwe ordersysteem de orders beter verwerkt worden en opmerkingen niet meer getoond werden. Om valse verwachtingen te leveren, hebben we deze verwijderd. Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, kun je altijd met ons contact opnemen. Dan kunnen we de opmerking/vraag van te voren of achteraf doornemen.
Ralf
Was toch een leuke optie om een opmerking samen met je bestelling te maken?
. Vorige week trouwens 1MR Vortex besteld, lekkere pre workout is dat, met goede smaak 
Nee, we verwachten op korte termijn niet andere smaken Mass Bar.krijgen we ook nog mass bars in andere smaken aangeboden, bijvoorbeeld cookies net als de smart bar? of nog geheel andere?
Wij vonden de opmerkingen zeer onhandig. Dit omdat de opmerkingen rechtstreeks bij de productie-afdeling terecht kwam. We hebben voor klant contact een klantenservice waar iedereen altijd terecht kan voor vragen mbt zijn/haar bestelling. Wij willen dat graag gescheiden houden, zodat de productieafdeling goed kan doen waar ze goed in zijn. Daartegenover staat dat de klantenservice nog meer klanten tevreden kan makenWas toch een leuke optie om een opmerking samen met je bestelling te maken?
Win-win lijkt me 
Haha, als ik samples had... maar die heb ik helaas nietStuur maar een sampletje op dan geef ik mijn ongezouten unbiased mening wel even![]()

Bedankt voor je review!Net weer de BCAA's en Glutatime gekocht van Olimp in de combinatie deal gekocht. Ben blij dat jullie de supps van Olimp weer op voorraad hebben! De vorige keer was het Animal Hardcore Bodybuilding Pack goed bevallen, dus die heb ik er nu weer bij gedaan. Zal is kijken of ik daar binnenkort een reviewtje over kan schrijven. Vorige week trouwens 1MR Vortex besteld, lekkere pre workout is dat, met goede smaak
![]()
Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Olimp is altijd lastig leverbaar. Dit omdat we het zelf importeren vanuit Polen. Pools spreken is nou niet ons sterkste punt, wat bestellen niet altijd even makkelijk maakt. Maar het is er weer en blijft ook zeker
Je mag natuurlijk altijd voor ons reviewen, dat vinden wij zeker leuk!