Muscle Protect raad ik eigenlijk altijd aan als je voor BCAA"s zoekt. Capsules moet je enorm veel van slikken voor je een goede dosering wil. Vandaar deze het de beste keus is.
Het staat tijdens het bestelproces aangegeven, evenals op de site tijens de betaalmogelijkheden. Wil je met ons contact zoeken in een privébericht? Ik kan je bestelling annuleren, heb je het al overgeschreven etc? Laat het me weten, dan pak ik het direct voor je op!
Dat is zeker een goede combinatie. Daar ga je een mooi resultaat mee halen. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!
We gaan er weer mee aan de slag, dank je! We gaan er een mooi BOdy & Fit doosje om heen doen voor je!
Het zijn vrij nieuwe ingrediënten, die we nog niet vaker in pre-workouts hebben gezien. Het is natuurlijk de blend, maar oa die stof, zou dit gevoel wel kunnen geven.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Jouw pakket is gisteren al verstuurd, daar kan ik helaas niets meer aan toevoegen.
Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, zeker met specifieke smaken zoals speculaas.
Nee, helaas hebben we deze niet. Wanneer wij pre-workout samples hebben, kun je ze altijd selecteren als cadeau
Bedankt, gaan we mee aan de slag. Morgen in huis!
Bedankt voor je complimenten. Stevia Whey is lekker he!