AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Larssonn, dat is een kaal berichtje. Kan ik je ergens mee helpen? Je mag me natuurlijk ook altijd een privébericht sturen :)
Oke bedank! Ga hem deze week bestellen, zie 'm graag verschijnen.
Graag gedaan. Jij ook alvast bedankt natuurlijk :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

UNSTOPPABLE!

Hmm zo te lezen is muscle protect dus een aanrader...ben nl de losse capsules zat..denk dat ik morgen mijn bestelling maar even plaats.

Bedankt voor je bestelling. Deze wordt vandaag niet verstuurd. Het is zo dat jouw bestelling de betaalwijze vooruitbetaling heeft. Vaak duurt het dan 1-2 werkdagen voordat het bedrag bijgeschreven is. Zodra het bedrag bijgeschreven is, zullen we jouw bestelling verzenden. Je zal er dan een verzendbevestiging van ontvangen. Als alles mee zit, heb je woensdag jouw pakket in huis. Veel succes met je wedstrijd voorbereiding!

Ralf

Ooh fijn, dat staat er niet bij. Kun je mijn bestelling nog aanpassen of kan ik die nog annuleren?
Dan wilde ik graag whey variety pack erbij maar vanmorgen was die uitverkocht, nu is die weer beschikbaar en anders moet ik die weer los bestellen. Ik had meegedaan met een enquete en kreeg een kortingscode dat ik zo'n whey variety pack nu voor 3,75 euro kan bestellen. Die wil ik er dan nog graag bij als dat kan.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bestelling. Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis :thumbs: Met de zomer op komst, kun je weer er vol tegen aan:cool:

Op aanraden van jullie medewerker Carmen de volgende producten besteld :

- Afslankeiwitten (Chocolade milkshake)
- Perfect Burn
- Clarinol
- Pure Notenmix

Ik hoop het morgen in huis te hebben! :D

C1727870 :)

Laatst bewerkt:
C1727845
Pak maar leuk in =)

Reviews van Unstoppable op de b&f-site zijn enorm positief merk ik. Ben benieuwd welke stof het veroorzaakt, de ampheta-tea?

Haha die is lekker he :D :D

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Nice die wraps, was wel toe aan nieuwe :thumb:

Kunnen jullie die ook toevoegen aan mijn bestelling, die waren er gister nog niet :) (straps). Je mag ze vervangen door het huidige cadeau :)
Ordernummer[/FONT]C1723160

[/FONT]

Vind jullie producten allemaal top behalve die whey speculaas is echt niet te drinken.. Spijtig genoeg 4.5 kg te gaan :D

Bedankt voor je antwoord. Klopt helemaal. Er is bijna geen verschil voor de gemiddelde sporter, tenzij je lactose intollerrant bent of op wedstrijd dieet zit. Anders raad ik altijd Whey Perfection aan vanwege zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding :)

[/SIZE][/B]

Ralf

Isolaat neemt sneller op dan Concentraat(Whey Perfection), Isolaat bevat meer eiwit/per 100gram, Whey smaakt over het algemeen een stuk beter. Succes met je vervolgonderzoek ;)

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb er overheen gelezen.

Ralf hebben jullie ook test samples van pre workout spul. Ik zou die liever eens proberen dan de whey samples die jullie bij mijn bestellingen doen.
Misschien ipv de andere dingen die ik kan kiezen bij mijn bestelling?

Weer een bestelling de deur uitgedaan! C1728723

Whey perfection Stevia chocolate is trouwens wel een aanrader! Vind hem beter dan de niet stevia versie!

Hmm zo te lezen is muscle protect dus een aanrader...ben nl de losse capsules zat..denk dat ik morgen mijn bestelling maar even plaats.
Muscle Protect raad ik eigenlijk altijd aan als je voor BCAA"s zoekt. Capsules moet je enorm veel van slikken voor je een goede dosering wil. Vandaar deze het de beste keus is.
Ooh fijn, dat staat er niet bij. Kun je mijn bestelling nog aanpassen of kan ik die nog annuleren?
Dan wilde ik graag whey variety pack erbij maar vanmorgen was die uitverkocht, nu is die weer beschikbaar en anders moet ik die weer los bestellen. Ik had meegedaan met een enquete en kreeg een kortingscode dat ik zo'n whey variety pack nu voor 3,75 euro kan bestellen. Die wil ik er dan nog graag bij als dat kan.
Het staat tijdens het bestelproces aangegeven, evenals op de site tijens de betaalmogelijkheden. Wil je met ons contact zoeken in een privébericht? Ik kan je bestelling annuleren, heb je het al overgeschreven etc? Laat het me weten, dan pak ik het direct voor je op!
Op aanraden van jullie medewerker Carmen de volgende producten besteld :

- Afslankeiwitten (Chocolade milkshake)
- Perfect Burn
- Clarinol
- Pure Notenmix

Ik hoop het morgen in huis te hebben! :D

C1727870 :)
Dat is zeker een goede combinatie. Daar ga je een mooi resultaat mee halen. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!
C1727845
Pak maar leuk in =)
We gaan er weer mee aan de slag, dank je! We gaan er een mooi BOdy & Fit doosje om heen doen voor je!:D
Reviews van Unstoppable op de b&f-site zijn enorm positief merk ik. Ben benieuwd welke stof het veroorzaakt, de ampheta-tea?
Het zijn vrij nieuwe ingrediënten, die we nog niet vaker in pre-workouts hebben gezien. Het is natuurlijk de blend, maar oa die stof, zou dit gevoel wel kunnen geven.
Kunnen jullie die ook toevoegen aan mijn bestelling, die waren er gister nog niet :) (straps). Je mag ze vervangen door het huidige cadeau :)
Ordernummer[/FONT]C1723160

[/FONT]
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Jouw pakket is gisteren al verstuurd, daar kan ik helaas niets meer aan toevoegen. :)
Vind jullie producten allemaal top behalve die whey speculaas is echt niet te drinken.. Spijtig genoeg 4.5 kg te gaan :D
Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, zeker met specifieke smaken zoals speculaas.
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb er overheen gelezen.

Ralf hebben jullie ook test samples van pre workout spul. Ik zou die liever eens proberen dan de whey samples die jullie bij mijn bestellingen doen.
Misschien ipv de andere dingen die ik kan kiezen bij mijn bestelling?
Nee, helaas hebben we deze niet. Wanneer wij pre-workout samples hebben, kun je ze altijd selecteren als cadeau :)
Weer een bestelling de deur uitgedaan! C1728723
Bedankt, gaan we mee aan de slag. Morgen in huis! :)
Whey perfection Stevia chocolate is trouwens wel een aanrader! Vind hem beter dan de niet stevia versie!
Bedankt voor je complimenten. Stevia Whey is lekker he! :zuip:

Muscle Protect raad ik eigenlijk altijd aan als je voor BCAA"s zoekt. Capsules moet je enorm veel van slikken voor je een goede dosering wil. Vandaar deze het de beste keus is.

Het staat tijdens het bestelproces aangegeven, evenals op de site tijens de betaalmogelijkheden. Wil je met ons contact zoeken in een privébericht? Ik kan je bestelling annuleren, heb je het al overgeschreven etc? Laat het me weten, dan pak ik het direct voor je op!

Dat is zeker een goede combinatie. Daar ga je een mooi resultaat mee halen. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!

We gaan er weer mee aan de slag, dank je! We gaan er een mooi BOdy & Fit doosje om heen doen voor je!:D

Het zijn vrij nieuwe ingrediënten, die we nog niet vaker in pre-workouts hebben gezien. Het is natuurlijk de blend, maar oa die stof, zou dit gevoel wel kunnen geven.

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Jouw pakket is gisteren al verstuurd, daar kan ik helaas niets meer aan toevoegen. :)

Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk, zeker met specifieke smaken zoals speculaas.

Nee, helaas hebben we deze niet. Wanneer wij pre-workout samples hebben, kun je ze altijd selecteren als cadeau :)

Wat is de status van OrdernummerC1719414 ?

Datum 24 maart 2014 21:56

HNGGGGGGGGGG

Bedankt Ralf, ik ga hem bestellen.
ja die capsules zijn vaak zo groot.:eek::eek:

Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA