Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enig idee waarom ik snachts een paar uur wakker lig na het nemen van Unstoppable? En hoe kan ik dit oplossen, want vind het wel een goede pre workout?
Enig idee waarom ik snachts een paar uur wakker lig na het nemen van Unstoppable? En hoe kan ik dit oplossen, want vind het wel een goede pre workout?
Hoe laat heb je het genomen en hoe laat lag je erin?
je pre-workout niet meer zo laat innemen?Enig idee waarom ik snachts een paar uur wakker lig na het nemen van Unstoppable? En hoe kan ik dit oplossen, want vind het wel een goede pre workout?

Drink anders minder koffie om het te compenseren (als je koffie drinkt dan)Enig idee waarom ik snachts een paar uur wakker lig na het nemen van Unstoppable? En hoe kan ik dit oplossen, want vind het wel een goede pre workout?
?
Wat ik denk is inderdaad de hoeveelheid stimulanten. Er zitten naast caffeine ook tal van andere stoffen in waar je veel energie van krijgt. Pre-workouts blijven persoonlijk, dus zou adviseren de dosering te verlagen.Enig idee waarom ik snachts een paar uur wakker lig na het nemen van Unstoppable? En hoe kan ik dit oplossen, want vind het wel een goede pre workout?
Nee, we hebben helaas geen Unstoppable samples. Onze Whey laten we inderdaad extern verwerken, op smaak brengen etc. Dit door de enorm hoge eisen die er aan gesteld worden, is het makkelijk om extern te laten doen. Wij zijn een echt handelsbedrijf, we produceren niets zelf, maar kopen het in en verkopen het verder. Dat is waar we goed in zijnDrink anders minder koffie om het te compenseren (als je koffie drinkt dan)
---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------
Krijgen jullie ook unstoppable samples![]()
?
Even een vraagje; maken jullie die whey zelf in een productiefabriek of laten jullie dit ergens anders doen?
Vind ik wel interessant![]()

Jay Cutler moest toch een goede naam bedenken
De Ibood-deal met onze product is zeker de moeite waard. We krijgen er veel positieve reacties op. Het is eigenlijk een gevulde tas met musthaves. Ideaal om kennis te maken met Body & Fit.
Ik heb bij beide pakketjes een extra sample voor je gedaan
Ralf
Graag gedaanRalf, super! thx, heb vandaag de mails ontvangen dat pakketjes verstuurd zijn

De Bosvruchtensmaak van de 2,2kg is helaas uitverkocht. Deze hopen we volgende week voorradig te krijgen.Vraagje, Waar is de bosvruchten smaak gebleven voor whey perfection 2270 gram ?
Bij de andere 2 opties staat die wel aangegeven namelijk.
Wat ik denk is inderdaad de hoeveelheid stimulanten. Er zitten naast caffeine ook tal van andere stoffen in waar je veel energie van krijgt. Pre-workouts blijven persoonlijk, dus zou adviseren de dosering te verlagen.
Nee, we hebben helaas geen Unstoppable samples. ....

Vraagje, Waar is de bosvruchten smaak gebleven voor whey perfection 2270 gram ?
Bij de andere 2 opties staat die wel aangegeven namelijk.

Graag gedaan
De Bosvruchtensmaak van de 2,2kg is helaas uitverkocht. Deze hopen we volgende week voorradig te krijgen.![]()
Direct leverbaar (ook als cadeau!)
Power Straps Luxe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wrist Wraps Luxe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De nieuwe straps zijn cool he! Het heeft even geduurd, maar ze zijn er weer.Haha die is lekker he![]()
---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------
Nice die wraps, was wel toe aan nieuwe![]()

Bedankt voor je bestelling. Deze wordt vandaag niet verstuurd. Het is zo dat jouw bestelling de betaalwijze vooruitbetaling heeft. Vaak duurt het dan 1-2 werkdagen voordat het bedrag bijgeschreven is. Zodra het bedrag bijgeschreven is, zullen we jouw bestelling verzenden. Je zal er dan een verzendbevestiging van ontvangen. Als alles mee zit, heb je woensdag jouw pakket in huis. Veel succes met je wedstrijd voorbereiding!Vanmorgen een bestelling geplaatst met ordernummer C1725424.
Kun je zien of die vandaag nog verstuurd word of niet?
Aangezien mijn vorige leveringen allemaal verlaat waren en deze nu toch best belangrijk is voor mijn wedstrijd prep voor komende zaterdag haha...
Bedankt voor je bestelling. Voor 22.00 uur besteld, morgen in huisTijd om weer eens een bestelling te plaatsen bij jullie. Laatste maanden behoorlijk stil gestaan en zelfs een buikje gekregen. En dat terwijl het zo goed ging. Afslank-eiwitten here we come
.

Muscle Protect is meer dan alleen BCAA's. Het bevat ook Glutamine, Beta-Alanine, HICA, HMB en elektrolytes. Dit om optimaal je spieren te beschermen en anabool te blijvenWat is eigenlijk het verschil tussen BCAA micronized en Muscle Protect? Bij MP zitten zeker nog extra amino's ipv alleen de BCAA'S?
Bedankt voor je bestelling. De Superfood zijn een hele goede toevoeging en zit voor iedereen wel iets bijWeer eens wat vitamientjes en creatine besteld.
Heb verder niets met superfood, maar wel prima dat ik nu gelijk noten en sesamzaad kan bestellen![]()
Morgen in huis!