- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren dus voor 22.00 besteld. Toch krijg ik vandaag bericht dat ik het pakket woensdag ontvang, dat hoort dan toch eigenlijk vandaag te zijn?
Ons excuses. Alle pakketten hebben we in verband met de drukte helaas niet kunnen verwerken. Hierdoor zijn op pakketten tussen 21-22 uur een dag vertraging.Gisteren dus voor 22.00 besteld. Toch krijg ik vandaag bericht dat ik het pakket woensdag ontvang, dat hoort dan toch eigenlijk vandaag te zijn?
Mensen in Den Haag en omgeving kunnen inderdaad er last van hebben.

Mijn excuses hiervoor. Morgen in huisIk merkte hetzelfde ja, gisteren rond 10 voor 10 nog een bestelling geplaatst. Net een mail gehad dat het is verwerkt en dat ik het morgen avond thuis geleverd krijg. Voor 10 uur besteld is morgen in huis, wordt nu dus pas morgen avond
![]()

.
Vond sommige producten al zo overdreven positief beoordeeld
.Dat is vreemd. Wil jij jouw ordernummer in een privébericht sturen? Dan ga ik uitzoeken waarom het fout gegaan is. Het is namelijk zo, dat wij alle pakketten voor 22.00 uur eigenlijk altijd dezelfde dag versturen.Mijn bestelling heeft ook een dag vertraging, en die was niet eens zo laat 's avonds geplaatst. Gebeurt best vaak ondertussen.
Wat me ook een beetje tegenvalt is het 'review-beleid' op de site. Heb nu al een aantal keer gehad dat mijn negatieve review niet is goedgekeurd. Ook zie ik overal een hoop reviews met 5 sterren waarin dan staat: 'Ik heb het net besteld, ben benieuwd!!!!11'. Blijkbaar is dat wel een prima review, aangezien de hoge waarderingVond sommige producten al zo overdreven positief beoordeeld
.

Super, dank je! Graag gedaan. Zou je dat willen laten weten in vorm van een stem? Dat zouden we erg leuk vindenEven een kleine update over mijn vorige post.
Zoals steeds heeft b&f dit op een zeer correcte en vlotte manier opgelost met een top service. Waarvoor dank!
Dat kan hier:Super, goed om te horen. Graag gedaan en jij bedankt!vrijdag besteld en vandaag pakketje toegekomen. Is denk ik de eerste keer in paar jaar dat er een dag vertraging achter zit bij mijis nu niet erg want ben toch nog thuis tot donderdag
![]()
Dat klopt inderdaad. We zitten in Heerenveen gevestigd en dat is onze verzendlocatie. Meer informatie kan ik helaas niet vrij geven, dit omdat wij dit graag binnendeurs willen houden. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebtHad laatst gevraagd over of jullie whey zelf maken, begreep dat dit ergens anders werd gedaan. Zou ik mogen vragen waar dat gebeurt?![]()

Super om te horen. Jij ook bedankt!Gister aan het begin van de avond besteld, vannochtend om half 12 al in huis.
Top service zoals altijd! Bedankt weer![]()

Studeer zelf voeding dietetiek en productie, vandaar mijn interesse. Loop zelf stages bij fabrieken en heb dus ook mn geheimen, dus snap ik zeker dat jullie dat binnendeurs houdenDat klopt inderdaad. We zitten in Heerenveen gevestigd en dat is onze verzendlocatie. Meer informatie kan ik helaas niet vrij geven, dit omdat wij dit graag binnendeurs willen houden. Ik hoop dat je hiervoor begrip hebt
Ralf

Dat klopt inderdaad. De vorige maatschep was niet goed. Nu zit er een nieuwe maatschep in, die wel kloptEven een korte vraag, er zit een nieuw lepeltje bij de creapure creatine waar volgens mij een stuk meer in kan. op het potje staat echter nog steeds dat een schepje 5 gram is. hoe zit dit?

Bedankt voor je bestelling. De Summercut met Muscle Protect maakt het een stuk makkelijker. Morgen in huisStudeer zelf voeding dietetiek en productie, vandaar mijn interesse. Loop zelf stages bij fabrieken en heb dus ook mn geheimen, dus snap ik zeker dat jullie dat binnendeurs houden
OT: Vandaag Muscle Protect bestellen. Summercut; here I'am.

Haha, het is een stille hint. We hopen dat we mensen zelf inspireren om Ice bij de Lemon te stoppen. Whey Perfection smaken zijn altijd goed en met ijs helemaal. Kun je heerlijke smoothies mee makenIk denk dat jullie in de ingrediëntenlijst bij de lemon ice van whey perfection iets vergeten te melden zijn: ijsblokjes! :O als k mijn hand in de pot steek voelt het fris aan, alsof ik hem net uit de koelkast haalDaarom ook 'lemon ice' waarschijnlijk
![]()

Je hebt gelijkt. Als je nogmaals kijkt, zie je dat het weg is. Dank je!Er staat een spelfout op de site bij UNSTOPPABLE preworkout
"30 minuten na inname weet je in één keer waarom de naam perfect gekozen is… Je kunt niet stoppen, je wilt niet stopen, je bent UNSTOPPABLE™!"
Haha, het is een stille hint. We hopen dat we mensen zelf inspireren om Ice bij de Lemon te stoppen. Whey Perfection smaken zijn altijd goed en met ijs helemaal. Kun je heerlijke smoothies mee maken
Ralf