XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BnF,

Ik had onlangs in de weekaanbieding Resurrect PM van Ronnie Coleman besteld, nu heb ik deze gisteren opengedaan en het poeder erin is geklonterd en bruin? Ik heb deze nog al eens besteld (1 keer uit Amerika en al 1 keer bij jullie) en toen zag het poeder blauw en was het niet geklonterd? Is hier iets mis gegaan?

Ik heb op advies van iemand de Hmbolon van Olimp uitgeprobeerd, damm wat ik ga daar lekker hard op.

Laatst bewerkt:
Eergisteren na 22.00 uur besteld, komt vandaag maar mijn PostNL Track& Trace geeft aan dat mijn bezorger tussen 8.30 uur en 21.30 uur komt.. zit ik dan lekker de hele dag thuis voor niets want hij is er nog steeds niet.. Daar kunnen jullie natuurlijk niks aan doen maartoch.. wat is dat voor tijdsmarge..

Heb trouwens wel net voor jullie gestemd voor de Verkiezing!

Wilde een supplementreview geven maar kreeg niet die kortingscode gestuurd. Order wel gedaan nu, nummer C1739553.

Hey BnF,

Ik had onlangs in de weekaanbieding Resurrect PM van Ronnie Coleman besteld, nu heb ik deze gisteren opengedaan en het poeder erin is geklonterd en bruin? Ik heb deze nog al eens besteld (1 keer uit Amerika en al 1 keer bij jullie) en toen zag het poeder blauw en was het niet geklonterd? Is hier iets mis gegaan?
Ik geloof dat je deze vraag al eens vaker gesteld hebt, maar dit is de variant die wij aanbieden. We halen het via officiele kanalen die alleen deze producten mogen verdelen in Europa. We zijn er destijds in gaan duiken en hebben gekeken naar de oorzaak, maar zo is het product. Wellicht dat de producent in Amerika andere varianten verdeelt. Waardoor er een minim verschil is.
Ik heb op advies van iemand de Hmbolon van Olimp uitgeprobeerd, damm wat ik ga daar lekker hard op.
:thumbs: Super!
Eergisteren na 22.00 uur besteld, komt vandaag maar mijn PostNL Track& Trace geeft aan dat mijn bezorger tussen 8.30 uur en 21.30 uur komt.. zit ik dan lekker de hele dag thuis voor niets want hij is er nog steeds niet.. Daar kunnen jullie natuurlijk niks aan doen maartoch.. wat is dat voor tijdsmarge..

Heb trouwens wel net voor jullie gestemd voor de Verkiezing!
Bedankt voor het stemmen. Dat waarderen we! Ookal kunnen we er niets aan doen, vervelend vinden wij het wel! Heb je voor mij een ordernummer van je bestelling? Dan zoek ik het uit en dien ik een klacht voor je in! :)
Wilde een supplementreview geven maar kreeg niet die kortingscode gestuurd. Order wel gedaan nu, nummer C1739553.
Bedankt voor je bestelling. Daarmee gaan we aan de slag, morgen in huis! :)

Ralf

Ik geloof dat je deze vraag al eens vaker gesteld hebt, maar dit is de variant die wij aanbieden. We halen het via officiele kanalen die alleen deze producten mogen verdelen in Europa. We zijn er destijds in gaan duiken en hebben gekeken naar de oorzaak, maar zo is het product. Wellicht dat de producent in Amerika andere varianten verdeelt. Waardoor er een minim verschil is.

Ralf

Hey Ralf, klopt ik heb deze vraag nog al eens gesteld, zeker omdat ik de blauwe niet geklonterde variant ook al bij jullie heb gehad. Vond het verschil nogal frapant

Gr

Wanneer krijgen jullie weer bekers en andere goodies bij bestellignen?
en komt de bad boy muscle vest in medium nog op voorraad?

Moet dit weekend mass perfection bestellen anders zit ik zonder :)

Wanneer krijgen jullie weer bekers en andere goodies bij bestellignen?
en komt de bad boy muscle vest in medium nog op voorraad?

Moet dit weekend mass perfection bestellen anders zit ik zonder :)
De bekers zijn helaas uitverkocht (alweer). Er is een grote lading onderweg, die hopen we half April te hebben. De eerste lading komt begin April (volgende week) dus al! Voor de rest hebben we nu ontzettend mooie goodies. Zowel producten als samples. Dat zie je weinig, zeker bij orders vanaf 60 euro!

ok thx! En de mass perfection smaken chocolade en strawberry zijn die te vergeliken met whey perfection in die smaken ? (maar dan andere structuur natruurlijk)

En wat is nou het verschil tussen lean gain en mass perfection?

Helemaal top bestelling was vroeger dan de afgesproken tijd.
Mensen van Body en Fitshop wederom bedankt.

Nou vooruit bij deze dan ;)

Thuis ingenomen en opweg naar de gym nog helemaal niks... Even wat cardio gedaan om op te warmen en toen naar boven om te beginnen met mijn schouders/triceps workout :D Op dat moment sloeg het in als een bom!!!! Kreeg ontzettend veel zin om te trainen en echt die rush en tunnelvisie. Gelijk PR gezet op shoulder press haha :wl: Gehele training verliep als een trein, gelijk aangeraden ook aan de man met wie ik aan het trainen was, want was echt niet normaal :P Voel het nu nog een beetje zelfs haha, al met al beste preworkout sinds tijden by far!!!

Klinkt goed!! Nu maar wachten tot hij in de aanbieding komt! (hint Bodyenfit)

ok thx! En de mass perfection smaken chocolade en strawberry zijn die te vergeliken met whey perfection in die smaken ? (maar dan andere structuur natruurlijk)

En wat is nou het verschil tussen lean gain en mass perfection?
Smaken zijn per product natuurlijk altijd verschillend. Zelf vind ik de samen van de Mass Perfection, erg erg goed lijken op de Whey Perfection. Doordat er voornamelijk oats als koolhydratenbron in zit, is de smaakbeleving wel anders. Voor een weightgainshake dus erg goed :thumbs:
Helemaal top bestelling was vroeger dan de afgesproken tijd.
Mensen van Body en Fitshop wederom bedankt.
Jij ook bedankt natuurlijk! :thumbs: Graag gedaan!
Klinkt goed!! Nu maar wachten tot hij in de aanbieding komt! (hint Bodyenfit)
Got it:D Unstoppable
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

Nu voor de helft!!
http://www.bodyenfitshop.nl/nu-voor-de-helft/

Hoi b&f

Pure Muscle pro en alpha genix krijgen jullie dat binnen? Is naar het schijnt de nieuwste rage in spiergroei volgens men's health

Wat betreft het review-beleid is zeer streng. Alles wordt gecontroleerd voordat het op de site komt. Dit omdat er veel spam tussen zit (we werken aan een update, zodat het verholpen is) alles handmatig gecontroleerd moet worden. We laten ook negatieve reviews toe, zeker. :)

Ralf

Om hier nog even op terug te komen: ik heb toch even de proef op de som genomen en een terechte positieve review geplaatst bij een product en ook een terechte negatieve bij een ander product. De positieve review werd gewoon goedgekeurd en ik kreeg hierna ook netjes een mailtje met een kortingscode.
Toen heb ik geprobeerd de negatieve review te plaatsen bij het product waar ik dit al eerder had geprobeerd. En deze is niet goedgekeurd. Dag later weer geprobeerd en nu een paar dagen later zie ik dat deze ook niet is goedgekeurd en andere reviews die later zijn geplaatst wel. Ook geen mailtjes ontvangen bij deze reviews. Het was verder gewoon een nette review zonder spam of iets anders onwenselijks. Ik begin dit toch een beetje belachelijk te vinden. ???

Om hier nog even op terug te komen: ik heb toch even de proef op de som genomen en een terechte positieve review geplaatst bij een product en ook een terechte negatieve bij een ander product. De positieve review werd gewoon goedgekeurd en ik kreeg hierna ook netjes een mailtje met een kortingscode.
Toen heb ik geprobeerd de negatieve review te plaatsen bij het product waar ik dit al eerder had geprobeerd. En deze is niet goedgekeurd. Dag later weer geprobeerd en nu een paar dagen later zie ik dat deze ook niet is goedgekeurd en andere reviews die later zijn geplaatst wel. Ook geen mailtjes ontvangen bij deze reviews. Het was verder gewoon een nette review zonder spam of iets anders onwenselijks. Ik begin dit toch een beetje belachelijk te vinden. ???

Ik kan dit bevestigen omdat ik het ook heb geprobeerd (2 keurige reviews) met dezelfde verontrustende resultaten.
Het review systeem van B&F is niet objectief. En het Spam verhaal komt op me over als onzin. Het draait allemaal om winst en jezelf verkopen en dat is best begrijpelijk.
"Sterren" worden ook naar boven afgerond (i.p.v. een continue gemiddelde), Unstoppable staat bijvoorbeeld op de volle 5 sterren terwijl er zeker een paar 4 sterren reviews zijn.
Samengevat zelf na blijven denken en de recensies met een flinke korrel zout nemen

Na 2 weken wachten tot Ripped weer op voorraad was eindelijk een grote bestelling kunnen plaatsen. Jammer dat er zo weinig keuze is wat betreft de cadeautjes. Kunnen jullie er een extra leuk pakketje van maken voor een trouwe klant? Ordernummer is C1741561. Thanks!

Hoi b&f

Pure Muscle pro en alpha genix krijgen jullie dat binnen? Is naar het schijnt de nieuwste rage in spiergroei volgens men's health
Ik heb zojuist even gekeken, maar verwacht niet dat we deze krijgen. Dit soort producten worden vaak gehyped met bepaalde belangen. Tevens zijn dit soort producten vaak onmogelijk om als verdeler in te kopen.
Ik kan dit bevestigen omdat ik het ook heb geprobeerd (2 keurige reviews) met dezelfde verontrustende resultaten.
Het review systeem van B&F is niet objectief. En het Spam verhaal komt op me over als onzin. Het draait allemaal om winst en jezelf verkopen en dat is best begrijpelijk.
"Sterren" worden ook naar boven afgerond (i.p.v. een continue gemiddelde), Unstoppable staat bijvoorbeeld op de volle 5 sterren terwijl er zeker een paar 4 sterren reviews zijn.
Samengevat zelf na blijven denken en de recensies met een flinke korrel zout nemen
We krijgen dagelijks enkele duizenden recensies binnen. Deze worden gecontroleerd en geplaatst zoals ik aangaf. Jullie mogen me beide een privébericht sturen met bij welke de review de producten waren en jullie naam. Dan ga ik dat voor je uitzoeken met degene die bij ons de reviews beheerd.
Hey Ralf,
Ordernummer C1730616!

Bij voorbaat dank!
Ik zie dat het pakket gisteren alsnog afgeleverd is :) Fijn om te horen dat het toch nog de dag nadien aangeboden is :) Veel plezier met je spullen!
Na 2 weken wachten tot Ripped weer op voorraad was eindelijk een grote bestelling kunnen plaatsen. Jammer dat er zo weinig keuze is wat betreft de cadeautjes. Kunnen jullie er een extra leuk pakketje van maken voor een trouwe klant? Ordernummer is C1741561. Thanks!
Bedankt voor je bestelling. Ripped! is inderdaad weer voorradig. Je bestelling van gisteren is reeds vanochtend al verstuurd. Ik kan daar niets meer voor je aan toe voegen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

Nu voor de helft!!

Ik heb zojuist even gekeken, maar verwacht niet dat we deze krijgen. Dit soort producten worden vaak gehyped met bepaalde belangen. Tevens zijn dit soort producten vaak onmogelijk om als verdeler in te kopen.

We krijgen dagelijks enkele duizenden recensies binnen. Deze worden gecontroleerd en geplaatst zoals ik aangaf. Jullie mogen me beide een privébericht sturen met bij welke de review de producten waren en jullie naam. Dan ga ik dat voor je uitzoeken met degene die bij ons de reviews beheerd.

Ik zie dat het pakket gisteren alsnog afgeleverd is :) Fijn om te horen dat het toch nog de dag nadien aangeboden is :) Veel plezier met je spullen!

Bedankt voor je bestelling. Ripped! is inderdaad weer voorradig. Je bestelling van gisteren is reeds vanochtend al verstuurd. Ik kan daar niets meer voor je aan toe voegen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

Nu voor de helft!!

Ik heb een bestelling geplaatst en betaalt.

Nu blijkt dat de helft van de producten out of stock zijn.

bestelling C1719414

Nochtans de dag dat ik wou bestellen was alles voorradig volgens site, ik heb het vooral op de maca waarop ik al een bericht had geplaatst op het forum?

Kan je hier even voor kijken?

Snap niet hoe iets zo snel weer out of stock kan zijn.

Ik heb een bestelling geplaatst en betaalt.

Nu blijkt dat de helft van de producten out of stock zijn.

bestelling C1719414

Nochtans de dag dat ik wou bestellen was alles voorradig volgens site, ik heb het vooral op de maca waarop ik al een bericht had geplaatst op het forum?

Kan je hier even voor kijken?

Snap niet hoe iets zo snel weer out of stock kan zijn.
Het is inderdaad vervelend. Het klopt inderdaad dat deze producten uitverkocht zijn. Ik had begrepen dat je reeds contact hebt gehad met mijn collega over jouw zending? Mocht er nog vragen zijn, kun je gerust op zijn mail reageren.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven