XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net bestelling geplaatst en een mail binnen dat hij verzonden is.
En net als altijd rond dezelfde tijd word hij weer afgeleverd..
helemaal top

Super! :thumbs:
Weer een tevreden klant hier!
Bestelling kon nog gewijzigd worden en is vandaag verstuurd, dus morgen in huis! :)
Top service!!
Bedankt voor je complimenten over de service. We willen graag naast de beste producten ook de beste service bieden. Het pakketje is reeds voor je verstuurd en morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Super Creatine
800 Gram voor 15.90!

1MR Vortrex
50 servings voor 24.00!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Pure Coconut Palm Suiker
250 gram voor 2.75!

Perfect Burn
60 tabletten voor 15.90!

Big T
28 dagen voor 18.00!

UNSTOPPABLE!

Ben weer helemaal blij, pakketje mooi en optijd afgeleverd vandaag!
O.a. UNSTOPPABLE erbij, ben erg benieuwd morgen met schouders/tripceps :D

Kan je trouwens ook twee namen opgeven? Beetje irritant dat ik m'n bestelling nu perse persoonlijk met ID moet afhalen.

Ben weer helemaal blij, pakketje mooi en optijd afgeleverd vandaag!
O.a. UNSTOPPABLE erbij, ben erg benieuwd morgen met schouders/tripceps :D
Graag gedaan. Mensen die UNSTOPPABLE nemen zijn allemaal erg enthousiast! Laat je jouw ervaring ook weten?
Kan je trouwens ook twee namen opgeven? Beetje irritant dat ik m'n bestelling nu perse persoonlijk met ID moet afhalen.
Eeh, ja ik denk het wel. Ik heb er geen ervaring mee. Je kan je naam in jouw account veranderen naar bijv. Jan de Vries of Lars de Groot. Dan worden ze ook gedrukt op het etiket. Ik neem aan dat het dan moet lukken :) Anders neem je maar contact met ons op. Ik reken erop dat het zo moet lukken.

Ralf

B&F ik ben op zoek naar een gluten/lactose vrije eiwit shake. Enige suggestie´s ?

Wanneer hebben jullie calcium & magnesium (B&F merk) weer op voorraad?

Weten jullie iets van vertraging bij PostNL? Heb gister rond half 9 besteld en komt morgen pas aan helaas. Had er een beetje op geanticipeerd want de supps zijn nu allemaal op ;)

Ordernummer is C1734545. Bedankt!

Weten jullie iets van vertraging bij PostNL? Heb gister rond half 9 besteld en komt morgen pas aan helaas. Had er een beetje op geanticipeerd want de supps zijn nu allemaal op ;)

Dan heb je er niet niet op geanticipeerd anders had je wel wat eerder besteld :p

Same here! Supps zijn niet op, maar had wel rekening gehouden dat de levering vandaag zou zijn!

Dat zal wel door Obama zijn ;)

Wanneer hebben jullie calcium & magnesium (B&F merk) weer op voorraad?
We hebben helaas geen indicatie wanneer deze weer voorradig komt.

Nee, ik heb hier helaas geen inzicht op. Het pakket is gisteren op tijd gesorteerd en verwerkt. Helaas is daar ergens niet goed gegaan, waardoor vertraging ontstaan is. Ons excuses. Het word vanavond opnieuw verwerkt en krijg je het morgen aangeboden. :rolleyes:
Same here! Supps zijn niet op, maar had wel rekening gehouden dat de levering vandaag zou zijn!
Begrijpen we. Ons excuses voor de te late levering. Ik reken erop dat het morgen bij je aan komt.:) Mochten er nog vragen of problemen zijn, stuur me gerust een privébericht.

Ralf

Graag gedaan. Mensen die UNSTOPPABLE nemen zijn allemaal erg enthousiast! Laat je jouw ervaring ook weten?
Ralf

Nou vooruit bij deze dan ;)

Thuis ingenomen en opweg naar de gym nog helemaal niks... Even wat cardio gedaan om op te warmen en toen naar boven om te beginnen met mijn schouders/triceps workout :D Op dat moment sloeg het in als een bom!!!! Kreeg ontzettend veel zin om te trainen en echt die rush en tunnelvisie. Gelijk PR gezet op shoulder press haha :wl: Gehele training verliep als een trein, gelijk aangeraden ook aan de man met wie ik aan het trainen was, want was echt niet normaal :P Voel het nu nog een beetje zelfs haha, al met al beste preworkout sinds tijden by far!!!

Thuis ingenomen en opweg naar de gym nog helemaal niks... Even wat cardio gedaan om op te warmen en toen naar boven om te beginnen met mijn schouders/triceps workout :D Op dat moment sloeg het in als een bom!!!! Kreeg ontzettend veel zin om te trainen en echt die rush en tunnelvisie. Gelijk PR gezet op shoulder press haha :wl: Gehele training verliep als een trein, gelijk aangeraden ook aan de man met wie ik aan het trainen was, want was echt niet normaal :P Voel het nu nog een beetje zelfs haha, al met al beste preworkout sinds tijden by far!!!
Lolz strong placebo+caffeine effect:roflol:

Weer een PR, gaat lekker! :) We lezen en horen van heel veel mensen dat Unstoppable echt dé pre-workout is. Ik zie het ook continu op de inpaktafels staan, dus nog meer mensen die deze mening gaan delen :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven