Kipsate
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IsoPure, daarmee heel Olimp Supplements, hebben we net weer binnen gehad. Ik verwacht dat het dan pas over een maand of 2 weer komt. Je kan je ordernummer hier altijd achter laten, dan kijk ik of je bestelling nog niet verzonden is.@Body & Fit,
net weer een bestelling geplaatst, maar had daar graag Iso Plus van Olimp aan toe willen voegen. Wanneer komen de 1,5kg potten weer binnen met lemon-smaak?
Dat klopt inderdaad. Berry Blast gaat door het leven als "bosvruchten". Als je kiest voor bosvruchten als smaak, dan krijg je de Berry Blast thuis (zo staat het ook op de pot).he ralf ik had laatst een sample van berry blast whey, maar deze kan je niet kiezen als pot?
De "Nu voor de helft"-actie loopt in ieder geval tot en met zondag. Daarna kijken we verdertot wanneer zijn de nu voor de helft aanbiedingen geldig?

IsoPure, daarmee heel Olimp Supplements, hebben we net weer binnen gehad. Ik verwacht dat het dan pas over een maand of 2 weer komt. Je kan je ordernummer hier altijd achter laten, dan kijk ik of je bestelling nog niet verzonden is.
Dat klopt inderdaad. Berry Blast gaat door het leven als "bosvruchten". Als je kiest voor bosvruchten als smaak, dan krijg je de Berry Blast thuis (zo staat het ook op de pot).
Ralf
thankssBedankt voor je bestellingooh vandaar zie hem nu bij 4.5kg alleen, heb maar even 2 pouches besteld met andere smaakjesthankss
Morgen in huis!Je bedoeld een product met toegevoegde ATP? Nee, dat hebben we niet. Je bent wel bekend ermee dat Creatine invloed heeft op de ATP/CP?B&F
verkopen jullie nog een ATP supplement?
kan niks op de website vinden.
Result had dat toch? kan ik ook al niet vinden
Haha, geen zorgen. We werken dagelijks tot 24.00 uur precies. Dus ruimte zat om alle pakketten goed te verwerken en in nette staat af te laten leverenZo, de tweede bestelling van deze week is geplaatst (C1745619). Ik heb de Ripped! meteen maar gekocht nu deze weer op voorraad is.
Excuses voor als de inpakmedewerkers al aan het opruimen waren ^^.
Morgen in huis 
Bedankt voor je bestelling. Zodra de betaling binnen is, gaan we er direct mee aan de slagVanmiddag bestelling C1704796 betaald hopelijk morgen of overmorgen in huis zodat ik pannenkoeken kan maken

Bedankt voor je order
Je bestelling is na 22.00 uur binnen gekomen, dus word waarschijnlijk niet verwerkt. Je kan zaterdag op jouw pakket rekenen
Unstoppable, absoluut een goede keus. Die gaat je zeker bevallen!unstoppable besteld voor in de cut.
ben benieuwd...
Bedankt voor je bestellingNet besteld: C1746556
Kun je er voor zorgen dat deze echt morgen komt? Door slechte planning zijn de vitaminepillen namelijk zo goed als op!
Thanks!
Mijn collega's zijn hem al aan het verzamelen. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt. Het gaat bij ons vandaag zeker de deur uit. Wanneer het klaar staat voor verzending, zal je een verzendbevestiging ontvangen.Onze potten bevatten nooit een seal buitenom, altijd binnen in. Het is vreemd, want wij controleren deze altijd goed voor verzending. Soms kan het voorkomen dat de seal in de dop blijft nadat de pot een aantal keer open geweest is. De potten worden namelijk altijd gesloten, gecontroleerd verstuurd. Zodat dit soort gevallen eigenlijk nooit voor komenBeste bodyenfit kan je eens uitleggen waarom ik een pot whey zonder seal ontvangen heb? C1736130

Bedankt voor je bestellingMijn collega's zijn hem al aan het verzamelen. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aankomt. Het gaat bij ons vandaag zeker de deur uit. Wanneer het klaar staat voor verzending, zal je een verzendbevestiging ontvangen.
Ralf
Waarom vraag je toch steeds weer wat extra's? Bij elke bestelling wat je hier geplaatst hebt vraag je weer om een extra shaker of dat ze er iets leuks van moeten maken.....Hey B&F,
Gaat het nu wel lukken om er wat extra leuks van te maken? Met m'n bestelling van woensdag was ik net te laat. M'n ordernummer is C1747037. Alvast bedankt!