XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha echt een topic voor bedelaars dit ;)
Een topic waar we kunnen laten zien, dat we graag service bieden :)

Nieuwe weekaanbiedingen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
C4 Extreme Pre-workout
30 Doseringen voor 19.90!

Smart Shake
2000 Gram voor 13.90!

Pure Kokosmeel
500 Gram voor 3.75!

Ripped!
60 caps (2 maand) voor 12.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.50!

BCAA Pure Caps
200 capsules voor 12.50!
500 capsules voor 22.00!

Een topic waar we kunnen laten zien, dat we graag service bieden :)

Doen jullie ook!!

Alleen word ik er soms wel moe van om elke keer te lezen willen jullie er wat extra bij doen :)
Nuja hun goed recht natuurlijk maar je krijgt er al gratis goodies bij dan heb ik zoiets van come on..

Hé B&F,

Komen de overige smaken van Build-HD ook nog weer op voorraad nu deze in de aanbieding is? En kan ik dit product gewoon continu blijven gebruiken (twee potjes achter elkaar?)

Alvast bedankt!

@ Body en Fit,

Had nog geen order geplaatst. Ben nog bezig met mn laatste potje 700 gr. Zou nu wel een groter formaat willen maar jullie hebben alleen tropical blue in dat formaat volgens de site. Dus probeerde te achterhalen wanneer de potten weer binnen zouden komen, maar dat wordt dus pas over 2 maanden?

Doen jullie ook!!

Alleen word ik er soms wel moe van om elke keer te lezen willen jullie er wat extra bij doen :)
Nuja hun goed recht natuurlijk maar je krijgt er al gratis goodies bij dan heb ik zoiets van come on..
Dank je! :) We hebben op dit moment echt hele leuke cadeaus!
Hé B&F,

Komen de overige smaken van Build-HD ook nog weer op voorraad nu deze in de aanbieding is? En kan ik dit product gewoon continu blijven gebruiken (twee potjes achter elkaar?)

Alvast bedankt!
He Dre! Nee, de Build-HD komt helaas niet in andere smaken. Deze zijn uitverkocht bij de leverancier, vandaar ze niet meer voorradig komen op korte termijn.:)
@ Body en Fit,

Had nog geen order geplaatst. Ben nog bezig met mn laatste potje 700 gr. Zou nu wel een groter formaat willen maar jullie hebben alleen tropical blue in dat formaat volgens de site. Dus probeerde te achterhalen wanneer de potten weer binnen zouden komen, maar dat wordt dus pas over 2 maanden?
Olimp Supplements gaat inderdaad nog wel even duren. Is Cytomax niet voor je? :)

Ralf

Deze week men bestelling keurig op tijd gekregen. Enkel de pot cacoa nibs was opengegaan en het was dus rapen in de doos.

Misschien een idee om potjes die kunnen opengaan extra te sealen met plastiek zakjes. Aangezien er nog mensen last van zullen hebben met andere goederen.
Eventueel tegen een kleine vergoeding (aangezien die zakjes ook geld voor jullie kosten). De mensen die dit willen kunnen dit aanvinken bv.

Deze week men bestelling keurig op tijd gekregen. Enkel de pot cacoa nibs was opengegaan en het was dus rapen in de doos.

Misschien een idee om potjes die kunnen opengaan extra te sealen met plastiek zakjes. Aangezien er nog mensen last van zullen hebben met andere goederen.
Eventueel tegen een kleine vergoeding (aangezien die zakjes ook geld voor jullie kosten). De mensen die dit willen kunnen dit aanvinken bv.
Dat is natuurlijk nooit mooi. Wil je mij een privébericht met jouw ordernummer sturen? Dan lossen we dat op voor je. :) De verpakkingen worden aan gewerkt, we hopen snel de betere te hebben.

Ralf

hey b&f
ik had gisteravond om iets na 22u nog een bestelling geplaatst
maar heb nog altijd geen mail gekregen met de track & bevestiging
dat mijn bestelling verzonden is.. zouden jullie eens kunnen onderhoren aub ? :)
Ordernummer C1746070 bedankt !

hey b&f
ik had gisteravond om iets na 22u nog een bestelling geplaatst
maar heb nog altijd geen mail gekregen met de track & bevestiging
dat mijn bestelling verzonden is.. zouden jullie eens kunnen onderhoren aub ? :)
Ordernummer C1746070 bedankt !
Bedankt voor je bestelling. :) We gaan hem vandaag voor je verwerken (zit nog in de verzamelroute), maar komt morgen bij je aan.

Ralf

zouden jullie kunnen kijken naar bestelling nummer : C1744861 ?
Op de track en trace stond vanochtend dat ik hem vandaag zou krijgen, maar is inmiddels verschoven naar morgen .....

Graag gedaan, jij ook bedankt! :thumbs: Heb je ondertussen al een verzendbevestiging gehad? :)
zouden jullie kunnen kijken naar bestelling nummer : C1744861 ?
Op de track en trace stond vanochtend dat ik hem vandaag zou krijgen, maar is inmiddels verschoven naar morgen .....
Ik zie het inderdaad. Het pakket is reeds ontvangen bij postNL maar niet goed gesorteerd of verder verwerkt. Je kan erop rekenen dat het pakket morgen bij je aangeboden wordt. Ons excuses voor de vertraging. Goed weekend!:)

Ralf

Graag gedaan, jij ook bedankt! :thumbs: Heb je ondertussen al een verzendbevestiging gehad? :)

Ik zie het inderdaad. Het pakket is reeds ontvangen bij postNL maar niet goed gesorteerd of verder verwerkt. Je kan erop rekenen dat het pakket morgen bij je aangeboden wordt. Ons excuses voor de vertraging. Goed weekend!:)

Ralf

Zo snelle reactie :D
Geeft niet kan gebeuren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven